08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو قهوه

5/5
طراحی لوگو قهوه

طراحی لوگو قهوه

قهوه یک نوشیدنی محبوب در بسیاری از نقاط جهان است و به دلیل اشباع بودن و طراحی لوگو قهوه ، ورود به این بازار بسیار دشوار است.

طراحی لوگو قهوه در واقع یکی از مهم ترین ملزومات ساخت کافی شاپ است، لوگوی هر کسب و کاری هویت اصلی و قابل مشاهده آن کسب و کار است، پیام برند و کسب و کار شما را به مشتریانتان منتقل می کند، پس حتما برای داشتن یک لوگو حرفه ای شما باید از یک طراح لوگو متخصص استفاده کنید، زیرا طراحی لوگو برای تجارت بسیار مهم است..

عوامل موثر در طراحی لوگو قهوه کافی شاپ

  • سادگی

سادگی طراحی لوگو قهوه باعث می شود که به راحتی آن را به خاطر بسپارید. لزومی ندارد که لوگو کافی شاپ شما دارای طراحی پیچیده باشد تا پیام شما را به خوبی منتقل کند.

  • منحصر به‌ فرد بودن

طراحی لوگو قهوه کافی شاپ باید بیانگر هویت منحصر به فرد برند شما باشد. همچنین، یک لوگو می تواند به شما کمک کند تا از رقبای خود متمایز شوید. زیرا مشتریان با دیدن لوگوی شما در تبلیغاتان به راحتی می توانند کسب و کار شما را تشخیص دهند.

  • تطبیق‌ پذیری

لوگوی کافی شاپ باید به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما باید بتوانید لوگوی خود را روی یک لیوان چاپ کنید و باید آن را برای چاپ روی سردر کافی شاپ خود آماده کنید. همچنین لوگوی شما باید روی پس زمینه رنگی، سفید و مشکی چاپ شود.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو قهوه: قیمت طراحی لوگو
طراحی لوگو قهوه

آموزش مراحل طراحی لوگو قهوه

قبل از معرفی مراحل طراحی لوگو قهوه، ابتدا باید با موارد زیر آشنا شوید:

هنگام ایجاد برند قهوه خود، حتما از نمادی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما آن را بشناسند. به عنوان مثال، یک فنجان آب نشان دهنده کافه شما نیست، درست مانند یک فنجان قهوه یا شکلات به اندازه یک فنجان قهوه نشانه مناسبی برای معرفی نیست.

بنابراین در مورد شکلی که برای طراحی لوگو قهوه خود استفاده می کنید به دقت فکر کنید. اگر شما یک طراح گرافیک هستید که تصمیم گرفته اید یک لوگو با تم قهوه بسازید، قبل از طراحی لوگو برای مشتری، حتماً در مورد روانشناسی اشکال به صورت آنلاین تحقیق کنید.

ایجاد یک لوگوی موفق قهوه بسیار ساده ‌تر خواهد بود اگر طرحی مختصر از ایده‌ های خلاقانه خود بر روی کاغذ یا نرم‌افزار داشته باشید.

مراحل طراحی لوگو قهوه

  • نحوه انتخاب نماد

برای شروع طراحی، باید بدانید که از کدام تصاویر و وکتورها استفاده کنید که با موضوع شما مطابقت دارند.

برای ایجاد لوگو قهوه می توانید از وکتورها و تصاویر گروه های ظروف غذاخوری (فنجان، قوری، قاشق، سماور)، ظروف آشپزخانه و لوازم آشپزی (کیسه شیرینی، کفگیر، کلاه سرآشپز)، شیرینی و سایر تصاویر غذا (کیک، قهوه، شکلات) استفاده کنید. و تصاویر قابل استفاده یا از نماد یک ساختمان شبیه به یک کافه یا هتل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو قهوه : قیمت طراحی لوگو در اصفهان
طراحی لوگو قهوه
  • ارائه داستانی جذاب

داستان راه اندازی کافی شاپ خود را در لوگوی خود با اشکال و فونت های مختلف به دیگران بگویید.

وقتی به ارزش ها و ریشه های کافه خود فکر می کنید، چه تصاویر یا اشکالی به ذهنتان می رسد؟ اگر یک فنجان قهوه را تصور می کنید که بخار از آن بلند می شود، آن را روی کاغذ بمالید و به نوعی داستان خود را با ایده ذهنی خود ادغام کنید.

با این ایده های اساسی، مطمئن خواهید شد که یک برند منحصر به فرد از کافه های دیگر ایجاد می کنید و هویت خود را به خوبی ارائه می دهید.

فنجان های قهوه نیز مکانی ایده آل برای بیان داستان یک کافه است. زیرا به خوبی در مقابل چشمان مشتری قرار می گیرند و به مشتری فرصت کافی برای بازدید کامل از آنها می دهند.

  • انتخاب رنگ مناسب

برای انتخاب پالت رنگ مناسب برای طراحی لوگو کافی شاپ خود، رنگ های طبیعی مانند بژ، قهوه ای و سبز تیره را ترجیح دهید. این راه حل ایده آل برای موفقیت کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و کافه ها است.

به طور کلی، بهترین پالت رنگی برای انتخاب لوگو کافی شاپ، بژ، قهوه ای و سبز تیره است.

  • بهترین فونت را تشخیص دهید

برای محصولات مرتبط با قهوه، ایجاد لوگو با فونت خاص یک قانون اجباری است. لطفا توجه داشته باشید که لوگوی طراحی شده را می توان در مکان های مختلف کوچک یا بزرگ کرد. بنابراین مطمئن شوید که لوگوی شما در هر اندازه ای از جمله بنرهای بزرگ، خودکارها و مواد تبلیغاتی جذاب به نظر می رسد،.

بررسی کنید که رقبای شما از چه فونت هایی استفاده می کنند و به یاد داشته باشید که هدف تقلید نیست، بلکه تجزیه و تحلیل اینکه آیا راه حل شما هوشمندانه است یا خیر. در نهایت، از تجربیات موفق الهام بگیرید.

یک فونت، لوگوی شما را قابل تشخیص و به یاد ماندنی می کند. بنابراین ببینید کدام فونت بیشتر برای تم شما مناسب است.

طراحی لوگو قهوه

قبل از انتخاب فونت، مطمئن شوید که تجارت قهوه شما جدی، تمیز و منظم است. یا بازیگوش، سرزنده و بی نظم است؟ آیا آنها مدرن هستند یا از سنت ها و ایده های قدیمی محافظه کار پیروی می کنند؟

صنایع موجود در این زمینه متکی به موارد متفاوتی هستند و ماهیت هر کدام از طریق فونت های خاص به دیگران منتقل می شود. یک فونت خاص، بهترین انتخاب شماست! فونت های بیشتر ممکن است زشت به نظر برسند و بی اعتمادی را در بین مشتریان محبوب شما ایجاد کنند. 

توجه داشته باشید که تجارت های پرمخاطب فقط از یک فونت ویژه استفاده می کنند. اما مشاغل كوچكتر و کم ارزش تر تمایل دارند از فونتهای مختلف برای نام و شعار خود استفاده كنند. ویژگی های مد شده، ماندگاری کمی دارند و در مدت زمان کمی از یاد می روند. 

اگر می خواهید لوگو شما برای سالهای آینده ماندگار بماند، اجازه ندهید که مد شما را فریب دهد و قلمی انتخاب کنید که ارزش ها و مشخصات برند شما را نشان دهد.

  • توصیه های مفید

از یک فونت ، دو متن برجسته در مواقع مورد نیاز استفاده کنید. 

یک فونت خاص بهترین انتخاب شماست. فقط در صورت غلبه متن بر روی لوگو شما ، دو فونت قابل قبول است.  لوگو خود را با موارد اضافه بهم نریزید. یک نماد قابل تشخیص و یک نام کافه (یا شعار کوتاه) خوانا تنها مواردی هستند که لوگو شما برای موفقیت واقعاً به آنها نیاز دارد. 

در استفاده از رنگها زیاده روی نکنید. حتی اگر در حال ایجاد یک لوگوی روشن برای کافه هنری خود هستید، از بیش از 4 رنگ استفاده نکنید. 

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو قهوه : طراحی لوگو در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید