08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی

5/5
راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی

راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی

در این مقاله به بررسی راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی پرداخته میشود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تلفن همراه به یکی از ابزارهای ضروری برای ما تبدیل شده است. از سوی دیگر، با توجه به رشد روزافزون دیجیتال مارکتینگ و بازار آنلاین، نیاز به ابزارهایی برای تبلیغات و تبلیغ کالا و خدمات افزایش یافته است.

در این میان کاتالوگ به عنوان ابزار مهم ارتباطی بین شرکت ها و مشتریان تلقی می شوند. ساخت کاتالوگ با گوشی با استفاده از برنامه های طراحی خیلی پیچیده نیست. این مقاله قصد دارد به راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی و توضیح بهترین برنامه ها برای آن بپردازد و شما می توانید پس از مطالعه آن شروع به ساخت کاتالوگ مورد نظر خود کنید.

آیا میتوان با موبایل بروشور و کاتالوگ حرفه ای طراحی کرد؟

بله، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای طراحی حرفه ای بر روی گوشی های هوشمند، امکان ساخت کاتالوگ و بروشور گوشی نیز فراهم شده است. اما باید توجه داشت که طراحی حرفه ای مستلزم آشنایی با اصول طراحی، ترکیب رنگ ها، انتخاب فونت مناسب و … است که در کنار استفاده از ابزار طراحی حرفه ای می تواند به طراحی بهتر و جذابتر کمک کند.

نرم افزار راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی چیست؟

نرم افزار ایجاد کاتالوگ مجازی ابزاری است که به کاربران امکان می دهد به طور خودکار کاتالوگ، لیست قیمت، بروشور یا هر نوع سند تجاری ایجاد کنند. با نرم افزار کاتالوگ، می توانید داده های خود را با طرح مورد نظر خود پیاده سازی کنید، بنابراین همیشه اسناد به روز را برای چاپ و توزیع دیجیتال به طور خودکار تولید می کنید.

شما قادر خواهید بود بهره وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، مدیریت داده های خود را بهبود بخشید و در زمان کمتری به نتایج بهتری دست یابید. در این قسمت با نحوه ساخت نرم افزار طراحی پوستر و بروشور و ساخت کاتالوگ pdf نیز آشنا می شویم که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

دلیل استفاده از کاتالوگ مجازی و الکترونیکی به جای کاتالوگ چاپی

ایجاد دستی این نوع کاتالوگ ها می تواند اشکالات زیادی داشته باشد. اول از همه، زمان ایجاد کاتالوگ را در نظر بگیرید: ایجاد یک کاتالوگ به صورت دستی کار دشواری است که می تواند چندین ماه طول بکشد، به خصوص اگر نیاز به ایجاد یک کاتالوگ با صدها محصول داشته باشید که برای بسیاری از افراد یک کار است.

سپس برای استفاده از ابزارهای گرافیکی که نتایج حرفه ای تولید می کنند، به مهارت های خاصی نیاز دارید. خطاهای طراحی که در مرحله تولید قابل مشاهده نیستند می توانند در مرحله چاپ ظاهر شوند و زمان تولید را به میزان قابل توجهی به تاخیر بیندازند.

در نهایت خطاهای زیادی مانند خطاهای دستی وجود دارد که در فرآیند چاپ با آنها مواجه می شوید و در نتیجه باید با دقت بیشتری بررسی کنید.

بیشتر بخوانید مقاله راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی : طراحی و چاپ کاتالوگ

راهنمای ساخت کاتالوگ

مزایای نرم افزار ساخت کاتالوگ الکترونیکی

دلایل زیادی برای انتخاب کاتالوگ دیجیتال به جای کاتالوگ کاغذی وجود دارد. به عنوان مثال باید به کمک به جلوگیری از مصرف کمتر کاغذ اشاره کرد که به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش مهمی در جلوگیری از تخریب طبیعت دارد. پس از آن، نوبت به تسهیل انتشار می رسد. چاپ بروشورهای کاغذی و انتشار و تبلیغ آنها برای یک کسب و کار هزینه زیادی دارد، اما چاپ یا کپی یک کاتالوگ اینترنتی، چه برای یک نفر و چه برای صد میلیون نفر، هزینه ای ندارد!

بنابراین استفاده از نرم افزار ایجاد کاتالوگ الکترونیکی منجر به کاهش هزینه خواهد شد. شما می توانید هر زمان که خواستید شروع به ویرایش و تغییرات در بروشور کنید، اگر مشکلی در کاتالوگ پیدا کردید یا بعد از چاپ و انتشار خواستید آن را به روز کنید، چیزی از دست نخواهید داد و ضرر را متحمل خواهید شد.

امروزه کافی است خودتان با استفاده از نرم افزارهای کاتالوگ الکترونیکی در وب، یک کاتالوگ ایجاد کنید و سپس آن را در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران زیادی به آن دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید افراد بیشتری نسبت به کاربران فعلی وب سایت شما را ببینند و از مجموعه شما مطلع شوند، باید به ترفندهای بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها متوسل شوید.

انتخاب بهترین برنامه برای ساخت کاتالوگ دیجیتال

  • Canva

این یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد کاتالوگ و کتابچه با استفاده از تلفن است. این ابزار رایگان و در دسترس همه است. دارای بیش از 60000 قالب طراحی است که در کاتالوگ های مختلف گنجانده شده است. با این ابزار می توانید به راحتی و به سرعت تصاویر، متن و اشکال مختلف را با هم ترکیب کنید.

  • ساخت بروشور با برنامهinvoice automation

یکی راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی که بهترین برنامه های رایگان برای ایجاد و طراحی بروشور نرم افزار invoice automation است. این نرم افزار با رابط کاربری ساده و جذاب، توجه بسیاری از طراحان مجازی را به خود جلب کرده است.

اگر از جمله افرادی هستید که مهارت دیجیتال بالایی ندارید و اطلاعات بسیار کمی در مورد نحوه ساخت کاتالوگ دارید، این برنامه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. رابط کاربری ساده این نرم افزار ساخت کاتالوگ و موبایل را آسان و سرگرم کننده می کند.

بیشتر بخوانید مقاله راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی
  • Sketch

Sketch  یک ابزار حرفه ای طراحی موبایل است که ویژگی های مختلفی را برای ایجاد کاتالوگ و بروشور در موبایل ارائه می دهد. این ابزار دارای قالب های طراحی قابل تنظیم است که به شما در طراحی سریع کاتالوگ کمک می کند.

  • برنامه Brochure maker

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، این اپلیکیشن به صورت ویژه برای ایجاد کاتالوگ با موبایل تهیه شده است و به همین دلیل می توان آن را یکی از تخصصی ترین برنامه ها در این زمینه دانست. بیش از پنج هزار قالب آماده در این برنامه وجود دارد که می توانید هر کدام را انتخاب کرده و سپس این قالب را به دلخواه تغییر دهید. ویرایشگر این برنامه طراحی ساده و شهودی دارد و تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر نکات مثبت این برنامه می توان به تنوع تایپوگرافی و امکان ویرایش مجدد بروشور اشاره کرد.

  • برنامه akeneo

این برنامه یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در زمینه راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی است و هر ساله افراد زیادی از این برنامه برای تهیه بروشور برای خود استفاده می کنند.

Akeneo به شما امکان می دهد بروشور خود را فهرست، قالب بندی و مرتب کنید. این برنامه برای افرادی که می خواهند چندین کانال را به طور همزمان مدیریت کنند بسیار مفید است، اما ممکن است برخی از کاربران مبتدی را سردرگم کند.

  • برنامه catalog machine

ماشین کاتالوگ یکی از برنامه های قوی و پرطرفدار در زمینه طراحی کاتالوگ می باشد. این برنامه همچنین دارای دسته بندی های فراوان و قالب های آماده متفاوت برای مشتریان خود می باشد. استفاده از این برنامه آسان است و می توانید با کمی دانش در این زمینه برای خود کاتالوگ بسازید.

کاتالوگ ماشین یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت کاتالوگ با گوشی است و بهینه سازی محیط برنامه را برای گوشی های موبایل به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده است.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

ساخت کاتالوگ با گوشی
  • برنامه flipping book

هنگام ایجاد کاتالوگ با گوشی، یکی از مسائلی که می تواند برای کاربران آزاردهنده باشد، محدودیت در اندازه کاتالوگ است. برنامه filling book یکی از اپلیکیشن هایی است که به راحتی می تواند این مشکل را از پای افراد بر دارد. این برنامه برای دیجیتالی کردن PDF های موجود نیز انتخاب خوبی است و می توانید به ساده ترین شکل ممکن یک کاتالوگ دیجیتالی مناسب ایجاد کنید.

کلام آخر در راهنمای ساخت کاتالوگ با گوشی

در این مقاله به بررسی امکان ساخت کاتالوگ و بروشور با گوشی پرداختیم. در این راستا ابزارهای مختلفی را به عنوان پیشنهاد طراحی کاتالوگ و بروشور موبایلی معرفی کردیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد.

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید