08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

5/5
طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

طراحی سایت چه کاربردی دارد و چیست ؟

طراحی سایت چه کاربردی دارد و چیست؟ با سرعت بی سابقه پیشرفت تکنولوژی آیا ممکن است که کسی اطلاعاتی از سایت نداشته باشد! سایت یا همون وبسایت مجموعه ای از فایل ها اطلاعات و صفحات هستش که در یک شبکه جهانی بهم متصل هستند و از انواع متن و پاراگراف ، فیلم و عکس ، طرح های گرافیکی ، رنگ های مختلف ، لینک و یک قالب بندی کلی که بیسیک اصلی سایت هست تشکیل شده است. این روزها که بازار طراحی سایت بسیار داغ است و تمام کسب و کارها از آن استفاده می کنند باید هدف مشخص از طراحی سایت را بدانیم.

 هدف از طراحی سایت چیست؟

هدف اول و آخر از ایجاد و طراحی یک سایت افزایش گردش مالی و افزایش سود دهی  برای شرکت ها، کارخانه ها و سایر کمپانی ها است. هر کسی از ساخت و طراحی وب سایت منظوری خاص را دنبال می کند، برخی به دنبال شناخته شدن کسب و کار و تجارت شان هستند و بعضی از افراد دیگر نیز به دنبال فروش محصولات خود به صورت اینترنتی می باشند زیرا: این دسته معتقد هستند که از طریق اینترنت راحت تر می توان به فروش محصولات و خدمات پرداخت و دیگر نیاز به مکان و زمان خاصی نیست .

طراحی سایت چه کاربردی دارد برای هر شخصی با هر نیتی که دارد یک مسئله اساسی و مهم است و افراد با داشتن یک برنامه ریزی درست و دقیق می توانند از این موضوع استفاده نموده و ان را به بهترین نحو اجرا کنند و با بازدهی بالا سود فراوانی کسب کنند. تمام این کار ها به خاطر پیشرفت کردن در کار ها می باشد مثلا: اگر فردی در زمینه ی فروش محصول و یا خدمات خاصی کار می کند تمایل دارد تا به هر صورتی که شده بازدید کنندگان از سایت خود را افزایش دهد و بیش تر از قبل محصولات خود را بفروشد.

پیشنهاد داغ مطالعه : مزایای طراحی سایت

 

طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

طراحی سایت چه کاربردی در کسب و کار ها دارد ؟

طراحی سایت چه کاربردی دارد ، میتوان گفت سایت صفحه ای مجازی است که با مدرن شدن تجارت و کسب و کارها رونق زیادی گرفته است.  هر کسی از ساخت و طراحی وب سایت منظوری خاص را دنبال می کند ، برخی به دنبال شناخته شدن کسب و کار و تجارت شان هستند و بعضی از افراد دیگر نیز به دنبال فروش محصولات خود به صورت اینترنتی می باشند، این دسته معتقد هستند که از طریق اینترنت و سایتشان راحت تر می توان به فروش محصولات و خدمات پرداخت و دیگر نیاز به مکان و زمان خاصی نیست.

مهمترین مزیت فروش های اینترنتی از سایت این است که در هر ساعت از شبانه روز شما میتوانید خرید کنید و هیچ محدودیت زمانی برایتان مقدور نیست همچنین انتشار مطالب به مرور زمان مشتری های بیش تری را به سمت خرید از سایت می کشاند و این برای صاحب کسب و کار یعنی سود بیش تر و منفعت زیاد! به عقیده تمام کارشناسانِ بازاریابی، فضای مجازی و اینترنت بزرگترین و قوی ترین بستر برای افزایش فروش و بازاریابی در تمام طول تاریخ بشر محسوب می شود.

ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارهای مدرن چیست؟

وقتی جامعه روبه مدرنیته شدن پیش می رود شیوه های فروش محصول و معرفی کسب و کارها هم روبه مدرنیته شدن پیش خواهد رفت، تغییر روند کسب و کارها کاملا طبیعی است. طراحی سایت برای کسب و کارها یک ضرورت است زیرا: به شما ارزش و اعتبار بخشیده و تا همیشه برایتان باقی خواهد ماند، زمانیکه کسب و کار شما گسترش یابد و مرزهای جغرافیایی را گسترش دهید خود به خود ایجاد فرصت های خوب خارج از کشور بدون محدودیت مکانی برای کسب و کار شما فراهم می شود.

۹۳٪از تصمیم گیری ها برای خرید، از جستجو در گوگل شروع می شود. با کمی فکرکردن به این جمله پی می بریم که افراد ممکن است در روز چندین بار گوگل را زیرورو کنند تا محصولی که می خواهند را با مشخصات مدنظرشان خریداری کنند، اینجاست که با شفاف سازی پی میبریم که آبا کس و کاری حرفه ای عمل کرده است یانه! طبق گفته های بیل گیس کسب و کاری که در اینترنت معرفی نشده باشد کسب و کار حرفه ای نیست، داشتن سایت برای کسب و کارتان نشان دهنده ی حرفه ای بودن شماست!  اگر شما سایت ندارید، 93% از مشتریان بالقوه بازار خود را از دست داده و فقط به 7% از آن ها می توانید بفروشید.

طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

کاربرد کلی وب سایت چیست ؟

به صورت کلی طراحی سایت چه کاربردی دارد وب سایت یا سایت مثل یک کارمندی است که ۲۴ ساعت را در طول روز برای کسب و کار شما فروش انجام میدهد، برندسازی میکند ، سوالات مشتریان رو پاسخ میدهد، انبار و سفارشاتتان را مدیریت میکند و… باید بدانید از سایت کسب و کارتان در طول شبانه روز استفاده های خیلی زیادی می شود و بازاری بی نهایت بزرگی دارید و حتی دنیای رقابتی مخصوص خود را در بین رقبا ایجاد کرده اید. با هر سرچی که در گوگل مرتبط با محصولات کسب و کار شما می شود، مشتری هایتان بسیار افزایش خواهد کرد.

طراحی سایت چه کاربردی دارد و مهمترین کاربرد آن چیست؟

برند ها یا نام تجاری شرکت ها در حقیقت معرف کسب و کار و مجموعه کاری شما در میان مردم و جامعه خواهد بود. یکی از راه های برند سازی سریع و موثر طراحی سایت می باشد. طراحی سایت متناسب با کسب و کار در حوزه برندینگ مهمترین کاربرد سایت به حساب می آید. حوزه ی برندینگ برای پیشرفت مالی تمامی کمپانی ها بسیار حائز اهمیت است.

 طراحی یک لوگوی مناسب برای برند شدن نیز یکی از ملزومات این امر بوده و توجه زیادی را جلب می کند. انتخاب یک نام مناسب در طراحی سایت برای برند سازی اولین و شاید مهمترین کار می باشد، نقش سایت در کسب و کار و برندسازی مهم و کلیدی است. وب سایت ها در برندسازی شما تأثیر بسزایی دارند و در واقع می توان یکی از تکنیک های برندسازی اینترنتی را طراحی وب سایت و سئو آن می باشد.

زمانی که شما در اینترنت حضور داشته باشید و توسط مخاطبانتان دیده شوید، به توسعه نام تجاری خود و یا برندسازی سازمانتان کمک کرده اید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های نام های تجاری در طراحی سایت برای برند سازی می پردازیم:

 

طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

نام تجاری در طراحی سایت برای برند سازی باید چه گونه باشد؟ 

نام تجاری یا برند در طراحی سایت، در وحله ی اول باید قانونی باشد. ممکن است شرکت کوچکی نام تجاری و برند شما را قبلا ثبت کرده باشد و یا از لحاظ قانونی نامی که انتخاب می کنید دارای مشکلاتی باشد و پس از صرف هزینه های زیاد و معروف شدن و کسب مشتریان ثابت مجبور به عوض کردن نام تجاری و برند شرکت خود کنید این اتفاق ناگوار برای هر کسب و کاری بسیار ناخوشایند بوده و ضرر زیادی به سابقه ی کاری شما خواهد زد.

طراحی سایت برای چه مشاغلی کاربرد است؟

تقریبا همه مشاغل ! بله طراحی سایت برای تمامی مشاغل و کسب و کار ها کاربرد دارد. چه مشاغل فروش محصول فیزیکی،  فروش خدماتی و کمکی، فروش آموزش، تولید محصول و .. دراید به هر  نحوی از وبسایت میتونید کسب درامد کنید و وبسایت به هزاران قسمت کسب و کارتان کمک میکند.

 

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید