08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تعرفه عکاسی صنعتی

5/5
تعرفه عکاسی صنعتی

تعرفه عکاسی صنعتی چگونه تعیین می شود؟

تعرفه عکاسی صنعتی با اینکه از معیارهای قابل توجه در فعالیت های تبلیغاتی محسوب می شود، اما معیاری ارزشمند تر از کیفیت شات های نهایی نخواهد بود. در حقیقت، از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نه تنها به عنوان یک تخصص بلکه، به عنوان یک هنر نیز از آن یاد می شود. در واقع ، امروزه تلفیق هنر عکاسی با استراتژی های تبلیغاتی و مهارت‌های بازاریابی و فروش، جایگاه ویژه‌ای در دنیای رسانه و تبلیغات پیدا کرده و از اصلی ترین مهره های آن محسوب می شود؛ اگرچه در نگاه اول، انواع عکاسی  به عنوان یک هنر شناخته شده اند، اما  در دنیای تبلیغات بسیار مورد توجه کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است؛ به صورتی که طی چندین سال گذشته، شاهد رشد بی‌سابقه عکاسی صنعتی در اصفهان در حوزه های کاری متفاوت بوده ایم. کارایی و تاثیر شگفت انگیز عکاسی صنعتی موجب شده است تا این هنر، جزءی جدا نشدنی از استراتژی های تبلیغاتی بوده و سهم قابل توجهی از اثربخشی آنها را به خود اختصاص دهد؛ این امر دلیل شده است تا برای انجام پروژه های تبلیغاتی خود و ثبت تصاویر مورد نر با انواع تعرفه عکاسی صنعتی و قیمت های متفاوت روبرو شویم. شاید برایتان سوال شده باشد که چه عواملی بر روی تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تاثیر گذار می باشند؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا نکات تعیین قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را بررسی کنیم. باما همراه باشید.

قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی

تعیین قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی

باتوجه به رشد روزافزون دنیای رسانه و همچنین پیشرفت قابل توجه صنعت تبلیغات، شاهد حضور شمار زیادی از عکاسان صنعتی در حوزه های مختلف تبلیغاتی می باشیم. لازم به ذکر است که تعدد عکاسان صنعتی و تبلیغاتی بر روی قیمت ها و تعرفه عکاسی صنعتی حوزه های مختلف بی تاثیر نبوده و تعرفه هریک از آنها براساس معیار های متفاوتی همچون رزومه، سابقه، تجربه، تجهیزات، حجم کار، مدت زمان پروژه، تعداد تیم عکاسی، سطح کیفی کار و سرانجام نتیجه نهایی شات ها متفاوت خواهد بود. دقت کنید که، این موضوع مستقیما به انتخاب کارفرما بستگی داشته و باید با توجه به نیاز کسب وکار، انتظارات، سلیقه بصری، بودجه مورد نظر و..  عکاس صنعتی خود را انتخاب نمایید. در ادامه با مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت و تعرفه عکاسی تبلیغاتی آشنا خواهید شد.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت و تعرفه عکاسی تبلیغاتی

پیش از بررسی عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه و تعرفه عکاسی صنعتی، بهتر است یک دید و شِمای کلی از انواع عکاسی صنعتی و تبلیغاتی همچون : عکاسی تبلیغاتی غذا ، عکاسی دکوراسیون داخلی و … داشته باشیم؛ درواقع، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به دو دسته دیجیتالی و فیزیکی تقسیم شده که نحوه کار و هزینه نهایی هر کدام متفاوت خواهند بود! در عکاسی تبلیغاتی، محصول نهایی کارفرما به صورت فیزیکی تحویل داده خواهد شد؛ درصورتیکه در عکاسی تبلیغاتی دیجیتالی اینگونه نبوده و به همین منظور هزینه‌ های مربوط به چاپ و… کاهش خواهد یافت؛ البته توجه داشته باشید که این امر،  به معنای بهتر بودن عکاسی دیجیتالی نیست و طبیعتا‌ هر یک از این دو روش مزیت‌ها و معایب مختص به خود را دارد.

به طور کلی مهمترین عوامل موثر بر روی قیمت نهایی و تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، شامل چهار قسمت اصلی و دو بخش فرعی خواهد شد که عبارتند از:

  • مهارت تیم عکاسی
  • مدت زمان اجرا و اتمام پروژه عکاسی
  • تعداد شات‌های ثبت شده
  • تجهیزات عکاسی
قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی در اصفهان
  • تاثیر مهارت تیم در تعیین نرخ قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی

مهمترین عامل تاثیرگذار در تعیین تعرفه عکاسی تبلیغاتی در مهارت عکاس خلاصه خواهد شد؛ در حقیقت شما مشخصص کننده آن خواهید بود که ترجیح میدهید با چه گروه عکاسی همکاری کرده و کیفیت و حرفه ای بودن نتایج چقدر برای شما اهمیت خواهد داشت. لازم به ذکر است که در حوزه عکاسی، علی الخصوص عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، همه چیز به تجهیزات و ثبت عکس مربوط نخواهد بود بلکه معیارهای مهمتری مانند خلاقیت، نورپردازی و توجه به جزئیات هرچند کوچک است که می تواند مهارت و حرفه ای بودن شما را در تک به تک شات های عکس نشان داده و نتیجه کار شما را از سایر رقبا متمایز سازد؛ دقیقا به این دلیل است که در میان عکاسان این ضرب المثل رواج دارد که: ” عکاس با کمترین امکانات هم عکاس است “.

با این تفاسیر، لازم است تا کارفرما برای انتخاب تیم عکاسی خود بسیار با دقت عمل کرده و حساسیت لازم را به کار ببرد؛ البته به یاد داشته باشد که، در کنار مهارت عکاس، تجهیزات و امکانات عکاسی نیز نقش بسزایی در تغییر و تعیین تعرفه عکاسی صنعتی خواهد داشت.

  • تاثیر تعداد تصاویر و مدت زمان انجام پروژه در تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

مدت زمان اجرای پروژه، دومین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشد. دلیل اهمیت این امر، این موضوع خواهد بود که، معمولا پروژه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بسیار زمان‌ بر بوده و میزان زمان اختصاص یافته موجب افزایش یا کاهش هزینه خواهد شد؛ البته توجه داشته باشید که مسئله زمان بطور مستقیم در کیفیت اتمام کار تاثیرگذار می باشد. بنابراین دست کم گرفتن این موضوع می‌تواند کیفیت نهایی کار شما را کاهش دهد.

  • تاثیر تعداد تصاویر در قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی

تعداد فریم‌های موردنیاز کارفرما، سومین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت عکاسی صنعتی است. این بدان معناست که هرچه تعداد تصاویر شما افزایش یابد، هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید. شایان ذکر است که این هزینه‌ها صرفا بر اساس “تعداد شات” نیست.

از معیارهای دیگری که بر قیمت هر شات افزوده و تعرفه عکاسی صنعتی را بیشتر می کند، نوع خدمات عکاسی خواهد بود؛ به عنوان مثال اگر پروژه شما نیازمند عکاسی هوایی باشد به دلیل استفاده از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و گران‌قیمت، تعرفه نهایی عکاسی صنعتی افزایش خواهد یافت. بطورکلی تمامی عوامل اضافه شده بر هزینه و تعرفه عکاسی صنعتی تاثیرگذار خواهند بود.

  • تاثیر تجهیزات مورد استفاده در تعیین تعرفه عکاسی صنعتی

تجهیزات عکاسی آخرین عامل تاثیر گذار در قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشند؛ درواقع، در کنار مهارت تیم عکاسی، تجهیزات عکاسی استفاده شده، به گونه ای مشخص کننده کیفیت نهایی تصاویر شما خواهند بود؛ البته لازم به ذکر است که تجهیزات هر نوع خدماتی در روند عکاسی صنعتی و تبلیغاتی متفاوت است؛ به عنوان مثال در عکاسی هوایی از انواع بالابر‌ها و یا Drone به کاربرده می شود تا تا تصاویر را در ارتفاعی مناسب ثبت کنند و یا در عکاسی محصولات برای تنظیم نور حرفه ای تر از رینگ‌لایت‌ها استفاده می شود جزئیات سوژه به خوبی مشخص شود.

قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی

تعرفه عکاسی صنعتی پروژه ای

در پروژه های عکاسی صنعتی، همواره تلاش ما بر این بوده است تا با تجارب چندین ساله خود، براساس نیاز مشتری، تصاویری با کیفیت و کاربردی در اختیار کارفرما خواهیم گذاشت تا با هزینه ای مناسب بتواند عکسهای حرفه ای را برای پیش برد فعاللیت های تبلیغاتی خود در دست داشته باشد. در بعضی مواقع، کارفرما نیازی به یک عکس باکیفیت در حد یک بیلبورد شهری ندارد و سایز عکس مورد نظر آنچنان بزرگ نیست که نیازی به ادیت به پیکسل به پیکسل آن باشد و حتی عکس آن نیازی به ادیت خاص و حرفه ای، سایه گذاری، وضوح بسیار بالا و…. ندارد؛ در این شرایط ما با برنامه ریزی و به کارگیری تجهیزات و ادیت مناسب، در حد نیاز کارفرما، هزینه های نهایی را کاهش خواهیم داد.

تعرفه عکاسی صنعتی فروشگاهی

تعرفه عکاسی صنعتی برای پروژه های فروشگاهی با در نظر گرفتن نگرشی اقتصادی و جهت تسهیل و بهبود روند کار فروشگاه های اینترنتی تعیین خواهد شد. در دنیای امروزی، با گسترش و فراگیر شدن اینترنت و گوشی های هوشمند در سراسر دنیا، علاوه بر سبک زندگی، نگرش ها و فعالیت های تجارت جهانی نیز تا حد قابل توجهی دستخوش تغییر و تحولات فراوان شده است؛ این امر بهانه و فرصتی شده است تا بسیاری از بیزینس های بیدار، از آن استفاده کرده و رشد و ترقی فوق العاده ای را برای خود رقم زنند و یا حتی بسیاری از کسب و کارهای دیگر نیز با بی توجهی به این تحول جهانی، روزبه روز، سود و فروش خود را کاهش داده و به سمت ورشکستگی روانه شوند. درواقع، در دنیای امروزی ” دیجیتال مارکتینگ ” راز موفقیت تمام تجارت ها و صنایع می باشد و داشتن تصاویری با کیفیت و حرفه ای اصلی ترین عنصر و ابزار این استراتژی خواهد بود.

قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

با توجه به تمام این تحولات و با در نظرگیری شرایط اقتصادی، اجتماعی و رفاهی ایران، شرکت دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات نقش آبرنگ توانسته است تا گامی مفید در جهت رفع کلیه موارد ذکر شده در بالا برداشته و اقدام به ارائه خدمات عکاسی صنعتی محصولات و تمامی خدمات وب سایتهای فروشگاهی اعم از طراحی سایت، سئو و.. با سرعت خروجی بسیار بالا و قیمت های بسیار مناسب و رقابتی بپردازد. در این زمینه، برای رفاه حال شما عزیزان، مجموعه نقش آبرنگ امکان مشاره رایگان تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ را فراهم نموده تا براساس جدیدترین استراتژی های روز دنیا اعم از “اومنی چنل و  مولتی چنل ” جان تازه ای به کسب و کار شما ببخشد. برای ارتباط با کارشناسان ما و استعلام تعرفه عکاسی صنعتی و دیگر خدمات مجموعه، با شماره 03131323008 تماس بگیرید.

قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید