08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX

5/5
بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX

آیا می دانید طراحی UI/UX چیست و یا بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX چیست؟ طراحی UI/UX فرآیندی طراحی رابط کاربری می باشد  و تجربه کاربری برای محصولات و خدمات را دارا است. این طراحی شامل ایجادکردن  نمونه های اولیه، آزمایش محصولات و خدمات با کاربران می باشد، و تکرار کردن بر اساس بازخورد می باشد. هدف از طراحی UI/UX ایجاد کرن محصولات و خدماتی می باشد که استفاده کردن بسیار آسان و لذت بخش برای کاربران است. در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری UI UX را معرفی خواهیم کرد.

در بحث طراحی کردن رابط کاربری، طراحان با ذوقی زیاد و سلیقه هایی کاملا استاندارد را برای پیاده سازی یک طرح قابل درک و در عین حال جذاب را در نظر خواهند گرفت. در این بین برای طراحی وب سایت نیازمند ابزارهایی می باشید که این فرآیند را  تسهیل نماید.

بهترین برنامه ها برای یادگیری طراحی UI/UXرا نام ببرید؟

 در اینجا چند مورد از بهترین برنامه‌هایی که وجود دارد را که به شما کمک بسیار زیادی می‌نمایند، طراحی UI و UX را شروع نمایید. همه آنها آموزش‌ها و درس‌های عالی را دارند که فقط با شناختن این بهترین اپلیکیشن ها می توانید کار را شروع نمایید.

  • Coursera

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX ، اپلیکیشن Coursera است. اگر هنوز روی هیچ برنامه ای سرمایه گذاری فکری ندارید، Coursera مکانی عالی برای شروع یادگیری رایگان طراحی UI/UX می باشد. این دارای بیش از 100 دوره می باشد، بنابراین شما چیزهای بسیار  زیادی برای یادگیری اصول و مبانی را خواهید داشت. دوره ها توسط دانشگاه های برتر تدریس می گردند، بنابراین آموزش عالی می باشد؛ به برخی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری می پردازیم.

بیشتر بخوانید مقاله بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX : مزایای طراحی سایت

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX
  • Linkedin Learning

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX ، اپلیکیشن Linkedin Learning است. اگر به دنبال گزینه ای بسیار حرفه ای تر و پولی می باشید، Linkedin Learning ممکن می باشد برنامه ای بسیار مناسب برای شما بوده باشد. دارای دوره های بسیار با کیفیتی مثال نزدنی بالا و مدل اشتراک پولی می باشند که شامل دسترسی هایی کاملا نامحدود به کتابخانه مواد آموزشی آن هستند.  دوره طراحی UI/UX در Linkedin Learning بشدت مشهور و طولانی می باشد، ولی ارزش زمان گذاشتن را صدرصد خواهد داشت. این دوره سطح بسیار زیاد بالاتر برای دانش آموزانی مناسب می باشد که دانش اولیه ای را UI/UX دارند و می خواهند دانش و مهارت های خود را بسیار زیاد عمیق تر نمایند.

  • Skillshare

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX ، اپلیکیشن Skillshare است. اگر مایل هستید  پول اضافی بپردازید، ممکن می باشد بخواهید یک دوره ای کاملا اختصاصی طراحی UI/UX در Skillshare را در نظر داشته باشید. این پلتفرم بسیار حرفه ای بیش از 1000 دوره را داشته است و برای دسترسی بسیار نامحدود به آنها هزینه ماهانه دریافت می نمایید. همچنین شاید بتوانید با اشتراک های متداوم یک هفته ای هر بار برخی از آنها را به صورتی کاملا رایگان دریافت نمایید.

  • Udemy

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX ، اپلیکیشن Udemy است. یکی دیگر از گزینه های پولی، Udemy است که  دارای دوره های پولی عالی (و برخی دوره های رایگان) می باشد. می توانید برای یک اشتراک ماهانه ثبت نام نمایید و به صدها دوره طراحی UI/UX دسترسی پیدا کنید. انتخاب کردن در Udemy بسیار زیاد می باشد، بنابراین می توانید دوره ای را پیدا کنید که بسیار متناسب با نیازها و سبک یادگیریتان باشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX
  • ProApp

اگر بسیار زیاد علاقه مند به یادگیری طراحی UI/UX برای اپلیکیشن های موبایل می باشید، ProApp یک اپلیکیشن بسیار عالی می باشد. آموزش از طریق ویدئو و مطالب بسیار مختصر اما مفید می باشد.

 

  • Uxtoast

آیا به دنبال بهبود دادن بسیار زیاد به مهارت های طراحی UX خود می گردید؟ سپس Uxtoast را بررسی کنید، اپلیکیشنی که شما را با مجموعه ای از قوانین و اصول UX بسیار زیادآشنا می کند. یاد بگیرید که چگونه کاربران را به صورت شناختی روانشناسی نمایید و مفاهیم را در طرح های خود پیاده سازی نمایید؛. Uxtoast برای طراحان بسیار با تجربه UX که به دنبال گسترش دادن دانش های خود می باشند یا افرادی که تازه در این زمینه شروع می نمایند؛ بسیار مناسب می باشند.

  • Pluralsight

پلت فرم مهارت های تکنولوژیکی که بیش از 7000 دوره آموزشی توسط مربیان متخصص ارائه می دهد. دوره های موجود طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند و سطوح مختلف تخصص را ارائه می دهند و Pluralsight را به منبعی عالی برای هر کسی که به دنبال بهبود مهارت های خود هستند تبدیل می کند.

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری UI UX
  • edx

یکی  از پلتفرم‌های بسیار برتر مهارت‌های فن‌آوری، edx صدها دوره تعاملی با کیفیتی مثال نردنی بسیار بالا را ارائه خواهد داد، که توسط مدرسانی بسیار مشهور تدریس خواهند شد. دوره ها برای زبان آموزان در تمام سطوح در دسترس می باشد، و edx را به یک منبعی بسیار خوب و عالی برای مبتدیان و متخصصان تبدیل می کند.

  • UX Companion

این UX Companion یک ابزاری واقعا عالی برای طراحان وب می باشد تا در مورد اصطلاحات UX بیشتر یاد بگیرند. این تعاریف برای اصطلاحات، ابزارها و مدل هایی بسیار مختلف و پیوندهایی به مقالات کاملا رایگان و بسیار مفصل نوشته شده اند، توسط متخصصان با تجربه ارائه می کنند. این یک منبع عالی برای دانش آموزان یا هرکس دیگری می باشد، که می خواهد درک خود را از واژگان طراحی وب بسیار زیاد  بهبود بخشد.

  • Simplilearn

Simplilearn راهی بسیار عالی برای یادگرفتن بسیار بهتر و  بهترین شیوه های فعلی و کسب آموزش های آماده کار از متخصصانی بسیار برجسته در زمینه خود می باشد. با آزمایشگاه‌هایی کاملا مجازی برای یادگیری عملی و تجربیات یادگیری فراگیر، در کمترین وقت ممکن آماده کار خواهید شد! به علاوه، راهنمایی در سطح جهانی و پشتیبانی 24 ساعته برای کمک و پشیبانی بسیار زیاد  به موفقیت شما دریافت می نمایید.

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و قیمت طراحی سایت حرفه ای و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

انواع طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید