08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه

5/5
ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه

ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه

یک تصویر بیش از هزاران کلمه را بیان می کند! پس با ما همراه باشید تا ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه را در اختیارتان قرار دهیم .تحقیقات نشان میدهد که 90% مشتریان بالقوه; جذابیت عکس ها را به عنوان موثرترین انگیزه برای خرید در نظر میگیرند. در مراحل بعدی؛ قیمت محصول، هزینه ارسال و نظرات سایر مشتریان مد نظران است.

اما عکاسان همیشه سعی نمی‌کنند از قوانین پیروی کنند و گاهی اوقات با ساختارشکنی به نتایج بهتری می‌رسند. اگر بیش از حد مراقب باشید و نتوانید سوژه خود را از کادر خارج کنید، نمی‌توانید یک عکس منحصر به فرد ایجاد کنید.

اما نکته اینجاست: زمانی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید و پول کم است، اغلب امکان پرداخت عکاسی حرفه ای وجود ندارد. پس با ما همراه باشید…

برای اینکه بتوانید بهترین عکس های محصول را در خانه ثبت کنید به موارد زیر نیاز دارید:

  •  دوربین یا گوشی هوشمند
  • منبع نور طبیعی
  •  یک میز
  •  یک تکه مقوای سفید
  •  گیره هایی برای محکم کردن مقوا روی میز یا صندلی

هدف از عکاسی به سبک تبلیغاتی

هدف  عکس‌های تبلیغاتی این است که به بهترین و جذاب ‌ترین شکل و ترغیبِ مشتری به خریدِ آن است.. عکاسی تجاری الزامات  زیادی را برای عکاسان ایجاد کرده است.  عکس تبلیغاتی  باید پرشور و انرژی باشند و پیام خود را واضح و مختصر درج می کنید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه  شما باید از نسخه مختلف محصول عکس بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

برای عکاسی از محصول در خانه به موارد زیر توجه کنید:

 

برای مشاهده عکاسی تبلیغاتی در اصفهان، روی دکمه زیر کلیک کنید :)nv

ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه
  • به دوربین گوشی خود را دست کم نگیرید!

برای بسیاری از انواع محصولات، عکس گرفتن با دوربین گوشی هوشمندکاملاً قابل قبول است. واضح است که هرچه دوربین شما قدرتمندتر و حرفه ای تر باشد، با تسلط بر قوانین و تکنیک های عکاسی، محصول بهتری خواهد بود، اما اگر از تکنیک های مهم پیروی کنید، دوربین شما بهترین ابزار شما است.

  • با نور طبیعی عکس بگیرید

یک نقطه در خانه با نور طبیعی فراوان پیدا کنید و به وسیله ی میز یا صندلی، تنظیمات مختلف را آزمایش کنید. هنگامی که مکان خاصی را پیدا کردید که از آن راضی هستید، عکس های خود را بگیرید. بهتر است همیشه با ثابت نگه داشتن موقعیت نور شرایط روشنایی ثابتی ایجاد کنید.

  • هنگام استفاده از نور طبیعی در داخل خانه، چراغ ها را خاموش کنید

لامپ‌های برقی یا رشته‌ای بر تعادل رنگ سفید عکس‌های شما تأثیر می‌گذارند. منابع نوری مختلف رنگ های متفاوتی را ساطع می کنند. بنابراین، به یاد داشته باشید که منابع نور مصنوعی مانند لامپ ها و روشنایی را خاموش کنید

  • عکاسی از زوایای جدید را تجربه کنید

گرفتن عکس محصول از زاویه ای کاملاً متفاوت نسبت به سایر عکس های استفاده شده در تبلیغات می تواند باعث شود چشم مخاطب حداقل برای چند ثانیه روی تصویر خیره شود. از قرار دادن آنها در یک ردیف خودداری کنید، به هیچ وجه چشم انداز جالبی ایجاد نمی کند. همچنین مطمئن شوید که پس‌ زمینه به اندازه کافی از سوژه فاصله داشته باشد.

  • از رفلکتور استفاده کنید

اگر تنظیمات شما به کمی افزایش نور نیاز دارد، یک گزینه ارزان قیمت این است که یک صفحه فوم سفید را مستقیماً در مقابل منبع نور قرار دهید تا نور آن متعادل شود. رفلکتور یا نورافکن، نور را در اطراف صحنه شما پرتاب می کند و گوشه های محصول شما را روشن می کند که منبع نور طبیعی شما نمی تواند به برسد.

 

بیشتر بدانید مقاله ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه
  • برای تاکید روی محصول از حالت عکاسی پرتره یا Sweep استفاده کنید!

برای تعیین موقعیت قرارگیری محصولات، منابع نوری و کارت‎های بازتابی یک راه صحیح تنها وجود ندارد بلکه بسته به پس زمینه‎ای که دارید به شکل بارزی موقعیت آن‎ها می‎تواند عوض شود. اما تنها یک پس زمینه را به این دلیل انتخاب نکنید چون آسان‎ترین پس‎ زمینه‎ای است که می‎توانید درست کنید.

پس زمینه‎ ها در زمان عکاسی از محصول در خانه باید نشان دهند زمانی که می‎خواهید عکس را به بازدیدکنندگان آنلاین سایت خود نشان دهید، دوست دارید چه دیدگاهی از عکس شما داشته باشند. ابتدا فکر کنید یک پس زمینه سفید می‎خواهید یا یک پس زمینه پویاتر و واقعی‎تر. برای درست کردن هر کدام از آن‎ها راه ساده‎ای وجود دارد.

چند ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه از محصولات که باعث افزایش فروش میشود!

  • ترکیب ‌بندی مناسب

اگرچه فوکوس و نور مناسب  از اصول ساده عکاسی هستند، ولی ترکیب بندی و کادربندی مناسب نیز به همان اندازه مهم هستند. یکی از ساده ترین قوانین ترکیب بندی در عکاسی، قانون یک سوم است.

طبق قاعده یک سوم، قاب عکس خود را از دو خط افقی و دو خط عمودی به صورت فرضی به 9 مربع تشکیل می دهیم و در نهایت اگر سوژه در مرکز این کادر نباشد، تصویر جذاب تری از محصول ثبت می شود.

  • تکنیک جان بخشی به اشیاء درعکاسی تبلیغاتی از محصولات  

شما می توانید با ایجاد حرکات معنی دار در سوژه های عکاسی خود(عکاسی پوشاک یا لباس)، بدون تایپ حتی یک کلمه، کالای خود را تبلیغ کنید. یا با نمایش دادن آن محصول به همراه خصوصیت های موجودات زنده مانند انسان یا حیوانات، به آنها زندگی ببخشید.

  • کاربردهای متفاوتی از محصولات را نشان دهید

برای عکاسی تبلیغاتی در خانه یک تکه کاغذ و یک خودکار بردارید. اکنون تمام کاربردهایی که می توانید برای محصول در نظر بگیرید را یادداشت کنید. ممکن است لازم باشد با استفاده‌های معمولی‌تر و روزمره شروع کنید تا مغزتان را به حرکت درآورید، اما در نهایت به ایده‌های جالب خواهید رسید. اکنون به لیست خود نگاه کنید و ویژگی هایی را انتخاب کنید که پتانسیل عکاسی خلاقانه دارند.

  • یک پیشینه جالب را بگنجانید

بسیاری از عکس‌های محصول از قانون پس‌زمینه ساده پیروی می‌کنند تا محصول را متمایز کنند یا تصویر دیگری را در پس‌زمینه اضافه کنند. اجرای یک پس‌زمینه و وسایل خاص  با محصول اصلی در پیش‌زمینه، واقعاً می‌تواند باعث افزایش علاقه و حتی جذابیت بیشتر محصول شود.

  • محصولات را آویزان کنید

امروزه نمایش محصولات به صورت معلق کار غیر معمول و عجیبی نیست. این ترفند عمدتاً زمانی استفاده می شود که محصولی که قرار است از آن عکس گرفته شود خیلی بزرگ نباشد. در یک مکان ثابت محصول را از بالا و آویزان یا پهلو آویزان کنید و می توانید با طناب یا نخ آن را ببندید سپس با استفاده از نرم افزار ویرایش طناب را از روی تصویر بردارید. آن را حذف کنید و با افزودن چند شیء مرتبط، چند شیء جالب اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید مقاله ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه : عکاسی صنعتی در اصفهان 

ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه
  • سطوح بازتاب دهنده تصویر، در عکاسی از محصول 

برای عمق بخشیدن به تصاویر تبلیغاتی ساده، می توانید از یک آینه یا شیشه شفاف برای داشتن انعکاس حرفه ای در کنار سوژه اصلی استفاده کنید . اگر سوژه عکس شما به آب حساس نیست، می‌توانید آن را در آب یا روی پس‌زمینه مرطوب قرار دهید تا تصویرتان بسیار زیباتر ارائه شود. 

  • عکاسی ماکرو را امتحان کنید

اولین قدم این است که بدانید عکاسی ماکرو به چه معناست. عکاسی ماکرو نوعی عکاسی نزدیک از محصول  است که معمولا از سوژه های کوچک گرفته می ود .

یادتان باشد که عکس های ماکرو باید همراه با عکس های طبیعی محصول استفاده شود، استفاده از این تکنیک در عکاسی محصول می تواند برای شما نکته مثبتی باشد. هم متفاوت است و هم کوچکترین جزئیات را به طور بهینه برای مخاطب نشان می دهد .

  • دخیل کردن یک یا چند مدل در عکس

این روش اغلب در عکاسی از لباس استفاده می شود . بسیاری از مردم ترجیح می دهند قبل از سفارش لباس، کفش یا کلاه، آن را در لباس دیگران ببینند.

  • به کارگیری ترفند مقایسه اجناس

محصولات را با ظاهری یکسان اما رنگهای متفاوت در کنار یکدیگر یا روبروی یکدیگر قرار دهید. یا حتی چندین جنس مختلف را با هم ترکیب کنید و یک ست کامل و شیک را تصویربرداری کنید (برای عکاسی از لباس) با این روش می توانید چندین عکس را به نمایش بگذارید.

کلام آخر ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه

در نهایت، به یاد داشته باشید که از آنجایی که خریداران انتظار دارند محصولی را که در آگهی دیده‌اند دریافت کنند، نباید عکس‌های خود را بیش از حد ویرایش کنید

در مقاله ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه سعی داشتیم شما را با عکاسی تبلیغاتی منزل، تکنیک ها و نکات کلیدی آشنا کنیم و به شما ایده عکاسی در خانه دهیم. امیدواریم مطالب ایده عکاسی تبلیغاتی در خانه برای شما مفید باشد.

 

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید