08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

اصول طراحی لوگو اسکین کر

5/5
اصول طراحی لوگو اسکین کر

اصول طراحی لوگو اسکین کر

طراحی لوگو اسکین کر یکی از انواع لوگوهایی است که امروزه توجه کسب و کارهای مرتبط با پاکسازی پوست، آرایشگاه ها و … را به خود معطوف کرده است و کسب و کارهای فعال در زمینه بهداشت و درمان پوست در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین مشاغل شناخته می شوند.

با طیف گسترده ای از مخاطبان هدف از جمله زنان. بنابراین طراحی لوگوی مراقبت از پوست برای مراکزی که عموما با بانوان سروکار دارند بسیار حائز اهمیت است. زیرا خانم ها به جزئیات و عناصر بصری توجه ویژه ای دارند و این عناصر تاثیر بسزایی در تصمیم آنها برای خرید یا استفاده از خدمات یک مرکز خواهد داشت.

طراحی لوگو اسکین کر برای مراقبت از پوست باید با رعایت نکات و اصول مهم مرتبط با طراحی لوگو انجام شود تا بتوان با موفقیت به رسالت اصلی آن یعنی جلب توجه و اعتماد مشتریان به انجام رساند. در ادامه این مقاله به بررسی اصول طراحی لوگوی مراقبت از پوست می پردازیم و شما را با نکات مهم طراحی آن آشنا می کنیم.

چرا طراحی لوگو اسکین کر سالن حائز اهمیت است؟

این روش  به مرکز مراقبت از پوست اعتبار می دهد. مشتریان با دیدن لوگوی حرفه ای شما مشتاق مراجعه خواهند بود. به جرات می توان گفت یکی از اهداف اصلی طراحی لوگو، معرفی و افزایش اعتبار برند اسکین کر است.

لوگو یک سرمایه گذاری ارزشمند است زیرا اگر لوگو به خوبی طراحی شود، مخاطب با دیدن لوگو بلافاصله شما را به یاد می آورد و مرکز پوستی شما را در بین تمامی رقبا می شناسد. معمولا طراحی لوگوی مراکز پوستی هوشمند و به صورت حروف، تصویر یا ترکیبی از آنها خواهد بود که جذابیت بصری دارد.

نکات مهم طراحی لوگو اسکین کر

طراحی لوگوی مراقبت از پوست مانند طراحی لوگو برای هر شغل و حرفه دیگری دارای اصول و معیارهای خاصی است که باید در حین طراحی به آن توجه کنید.

لوگوی پوست و زیبایی باید به گونه ای طراحی شود که بتواند در همان نگاه اول توجه و اعتماد بینندگان را به خود جلب کرده و احساسات مثبتی را در آنها ایجاد کند. برای رسیدن به این نکته مهم باید در طراحی لوگوی مراقبت از پوست به نکات و اصول زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید مقاله اصول طراحی لوگو اسکین کر : قیمت طراحی لوگو
اصول طراحی لوگو اسکین کر
  1. انتخاب سبک طراحی لوگو

برای طراحی لوگو اسکین کر پاکسازی پوست، به طور کلی سه نوع سبک یا سه روش اصلی وجود دارد: لوگوی بصری، لوگوی نوع و لوگوی ترکیبی. همانطور که از نام این سبک ها مشخص است:

  • تصاویر و نمادهای مربوط به حرفه مرتبط با پاکسازی پوست در لوگو استفاده شده است. استفاده از تصاویر گرافیکی صورت یک زن با گل و گیاه یا قطرات آب از رایج ترین نمادها در این زمینه است.
  • در لوگوتایپ فقط از نام کلینیک پاکسازی پوست برای طراحی لوگو استفاده شده است. بنابراین انتخاب فونت و رنگ در این روش بسیار مهم است تا تنها با استفاده از نام برند در ذهن مخاطب ثبت شود. بنابراین در این سبک لوگو باید از فونت های ساده، زیبا، خوانا و چشمگیر استفاده کنید.
  • در لوگوی ترکیبی از دو روش لوگوی بصری و لوگوی تایپ به صورت همزمان استفاده می شود و رایج ترین و بهترین روش برای طراحی لوگو می باشد.
  1. طرح کلی

برای طراحی یک لوگوی مناسب اسکین کر، ابتدا باید طرح کلی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید و مهم ترین جزئیات را در نظر بگیرید.

یک لوگوی عالی نشان دهنده ارزش ها، فرهنگ و مخاطبان آن کسب و کار است. در نتیجه می توانید با طراحی پرسشنامه با انتظارات مشتریان خود آشنا شوید، این عامل به شما کمک می کند تا با مشتریان خود بیشتر ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل است که هدف پروژه های طراحی لوگو اغلب ارتباط بیشتر با مشتری است.

  1. آشنایی بیشتر با مشتری و رقبای خود

پس از شناخت انتظارات مشتریان خود، دو سوال مهم مطرح می شود.

چه مدلی از “مخاطبان” لوگو را دوست دارد؟

لوگو «رقبا» چه ویژگی هایی دارد؟

شناخت مخاطب و احساسات آنها در طراحی لوگو بسیار کمک کننده است. به عنوان مثال، افراد مسن اغلب جذب چیزهایی می شوند که معمول، نرم و ملایم هستند. در نتیجه ابتدا باید اطلاعات کاملی در مورد مشتریان خود بدست آورید.

علاوه بر شناخت مشتریان خود، باید رقبای خود را نیز در این صنعت در نظر بگیرید. با بررسی لوگوی رقبای خود می توانید از هرگونه تقلب جلوگیری کرده و خود را در بازار متمایز کنید.

بیشتر بخوانید مقاله اصول طراحی لوگو اسکین کر : قیمت طراحی لوگو در اصفهان
اصول طراحی لوگو اسکین کر
  1. حفظ سادگی لوگو

رعایت اصل “سادگی” یکی از مهم ترین اصول طراحی لوگوی مراقبت از پوست است که تاثیر بسزایی در جذابیت بصری آن خواهد داشت. فرقی نمی کند که از چه روشی برای طراحی لوگوی مراقبت از پوست استفاده می کنید، مهم این است که لوگوی خود را در کمال سادگی و به دور از هرگونه پیچیدگی بسازید تا تاثیر آن بر روی مخاطب افزایش یابد. لوگوی ساده لوگویی است که مخاطب به سرعت آن را شناسایی و تشخیص دهد.

لوگوهای ساده خیلی سریعتر توجه و اعتماد مخاطب را به خود جلب می کنند و تصویر ذهنی مثبتی را در ذهن او ایجاد می کنند. در حالی که لوگوهای پیچیده و شلوغ اثر معکوس دارند و مخاطب در درک مفهوم آنها دچار مشکل می شود و نمی تواند در همان ابتدا با آن ارتباط عاطفی برقرار کند.

  1. انتخاب رنگ مناسب

نکته مهم دیگری که در طراحی لوگو اسکین کر مراقبت از پوست باید به آن توجه کنید، انتخاب ترکیب رنگ مناسب در لوگو است. بنابراین توجه به اصول و نکات مربوط به روانشناسی رنگ در برندسازی به شما در انتخاب رنگ مناسب برای لوگو کمک زیادی می کند.

زیرا رنگ ها عواطف و احساسات خاصی را به بیننده منتقل می کنند و به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت کرد تا بتواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و او را با شما همراه کند. استفاده از رنگ های روشن مانند سفید، صورتی، سبز و بنفش برای طراحی لوگوی Skincare بسیار مناسب است و حس آرامش، لطافت، زیبایی و درخشندگی را به مخاطب منتقل می کند. رنگ سفید بهترین رنگ برای پس زمینه لوگوی مراقبت از پوست است که جذابیت لوگو را چندین برابر کرده و با همه رنگ ها هماهنگی دارد.

  1. انتخاب فونت ساده و خوانا

انتخاب فونت مناسب برای لوگوی مراقبت از پوست نیز هنگام طراحی لوگو تایپ یا لوگوی تصویر بسیار مهم است. مانند رنگ، فونت لوگو نیز تاثیر بسزایی در جذابیت بصری و اثربخشی لوگو خواهد داشت. فونت مناسب برای لوگوی شما فونتی است که خواندن آن برای مخاطب آسان باشد و در عین حال توجه او را به لوگو جلب کند. استفاده از فونت های ناخوانا و پیچیده نه تنها لوگوی مراقبت از پوست را زیبا نمی کند، بلکه تاثیر منفی بر روی مخاطب خواهد گذاشت و جذابیت آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

سخن پایانی در مقاله اصول طراحی لوگو اسکین کر

طراحی لوگوی اسکین کر  پس از راه اندازی مجموعه ای برای ارائه خدمات مرتبط با مراقبت از پوست به عنوان مهمترین اقدام یک مرکز زیبایی محسوب می شود که نقش مهمی در برندسازی موفق آن ایفا می کند. بنابراین با مطالعه و تحقیق زیاد انتخاب خود را منحصر به فرد کنید زیرا برای طراحی لوگوی این مراکز باید از نمادهای بصری خاصی استفاده کرد تا تاثیر لازم را داشته باشد.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله اصول طراحی لوگو اسکین کر : طراحی لوگو در اصفهان
اصول طراحی لوگو اسکین کر

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید