08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت طراحی لوگو و تعرفه طراحی لوگو در سال 1403

5/5
قیمت طراحی انواع لوگو

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو اساسا” یکی از اصلی ترین پرسش هایی است که اگر قصد طراحی لوگو داشته باشید به سراغ شما می آید ، مشخص کردن قیمت طراحی لوگو به عوامل بسیاری بستگی دارد.

ما در شرکت طراحی لوگو نقش آبرنگ با در نظر گرفتن مواردی که انجام می‌دهیم، قیمت طراحی لوگو مشخص می‌کنیم. در مراحل اولیه کار با انجام جلسات مختلف سعی بر شناخت و نیازهای حرفه ی شما داریم. در مرحله دوم معلوم می‌شود که شما به چه نوع از سبک های لوگو علاقه بیشتری دارید و به چه سبک‌ هایی علاقه کمتری دارید. بعد از آن با مورد مطالعه قرار دادن هدفهای برند شما، رنگ انتخابی سازمانی شما و مابقی موارد، به درک صحیحی از نیازها و خواسته‌های شما می‌رسیم.

در مرحله بعد که در رویه کار موثراست مبحث حرفه‌ای و اصولی بودن لوگو می‌باشد. تیم ما برای طراحی یک لوگو زمان بسیاری می گذارد تا بتواند با کیفیت ترین و با ارزش ترین لوگو را به مشتری تحویل دهد که این موضوع در قیمت طراحی لوگو نیز موثر است.

همین دقت در کارو توجه به خواست مشتری سبب شده که تیم ما در کارنامه خود پروژه های موفق بسیاری را داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم نمونه کارهای نقش آبرنگ در طراحی لوگو را با بقیه طراحی های تیم های دیگر مقایسه کنید. برای مشاهده نمونه کارها روی لینک زیر کلیک کنید.

چرا قیمت طراحی لوگو متفاوت است؟

قیمت طراحی لوگو برای یک حرفه در مقیاس بزرگ با قیمت طراحی لوگو برای یک حرفه خانگی متفاوت است یا میتوان به این صورت توضیح داد که قیمت طراحی لوگو همان بهایی است که یک طرح گرافیکی برای یک حرفه ایجاد می‌کند. پس هر کس با توجه به این بها قیمت طراحی لوگو را محاسبه می‌کند.

این یک امر طبیعی است که تیم های حرفه ای تر قیمت طراحی لوگو بیشتری نسبت به قیمت طراحی لوگو افراد تازه کار و مبتدی دارند البته شایان به ذکر است که همیشه قیمت طراحی لوگو بالا دلیل بر بالا بودن کیفیت کار نخواهد بود.

قیمت طراحی لوگو بر چه اساسی است؟

برای طراحی یک لوگوی عالی باید بدانید چه خدماتی را به مشتریان خود تحویل دهید. باید مراحل بسیاری سپری شود تا بتوانید لوگوی مناسب با زمینه کاری مشتری را طراحی کنید.

نکته مهم این است که لوگو طراحی شده توسط طراحان متخصص در این زمینه، می تواند سبب رشد حرفه مشتری در اندازه بزرگ شود. و با اهمیت است که آیا با هویت دیداری برند همخوانی دارد یا نه ، بر این اساس می توان قیمت طراحی لوگو مشخص کرد.

قیمت طراحی لوگو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت طراحی لوگو با در نظر گرفتن تخصصی بودن، منحصر به فرد بودن، نمونه پروژه های قوی و برند بودن یک تیم مشخص می‌شود. همان طور که نمی شود قیمت یک ماشین ساده را با ماشین های پیشرفته مقایسه کرد، به همان صورت نمی‌توان قیمت طراحی لوگوی ساده و کپی شده را با یک لوگوی منحصر به فرد، تخصصی و زیبا مقایسه کرد.

هزینه طراحی لوگو

 آیا می توان هر لوگوی گران قیمتی را با کیفیت و خاص خواند؟

همان طور که در بالا اشاره شد به هیچ عنوان قیمت طراحی لوگو مشخص کننده‌ی انحصاری بودن ، تخصصی بودن آن نیست و به هیچ عنوان دلیل صحیحی بر این موضوع  نیست. برای اینکه طراحی لوگو تخصصی اجرا شود باید به نمونه کارها و پروژه های شرکت طراحی لوگو مورد انتخاب توجه ویژه شود.

عوامل های تاثیرگذار برقیمت طراحی لوگو

لوگو از مسائل مهمی است که باید از ابتدای شروع حرفه تان تا رشد آن به فکرش باشید. لوگو اصالت حرفه شماست و پرداخت هزینه  برای طراحی یک لوگو تخصصی واقعا با ارزش است. قیمت طراحی لوگو از رایگان تا قیمت های میلیونی می تواند باشد. عوامل موثر در قیمت طراحی لوگوهای متفاوت در زیر بیان شده است:

سبک طرح لوگو

همان طور که در بالا بیان شد قیمت طراحی لوگو با سبک انتخابی ساده با قیمت طراحی سبک لوگو تخصصی متفاوت است.

مدت تایم گذاشته شده برای طراحی لوگو

استفاده از یک ایده عالی ،استفاده از یک طرح اختصاصی که ارزش و اعتبار بالایی برای حرفه شما داشته باشد و بتواند تمام جنبه های طراحی لوگو را در بر بگیرد مستلزم گذاشتن زمان بسیار زیادی برای طراح خواهد بود.

 تعداد دفعات ویرایش

هر چقدر تعداد دفعات ویرایش بیشتر باشد مسلما تاثیر بیشتری بر قیمت طراحی لوگو خواهد داشت.

مقدار بودجه مشتری

مقدار بودجه مشتری بسیارموثردر فاکتور های قیمت طراحی لوگو خواهد بود. برای نمونه یک مشتری بودجه کمتری را برای طراحی لوگو خود در نظر می گیرد و مشتری دیگری با توجه به حرفه اش بودجه بیشتری برای طراحی لوگو در نظر می گیرد. پیشنهاد تیم نقش آبرنگ این است  که از ابتدا بودجه مناسبی را برای طراحی لوگو حرفه خود مشخص کنید.

 تعداد طراحی های ابتدایی

 اگر تعداد طرح های اولیه بیشتر باشد و یا اتود ها و طرح های بسیاری برای شما طراحی شود برروی قیمت طراحی لوگو حرفه شما موثر است.

شما با در نظر گرفتن بودجه و نوع حرفه تان  که دارید و نیز خواست و سلیقه شخصیتان می توانید طراحی را انتخاب کنید که طراحی لوگو شما را برای کسب و کارتان به عالی ترین صورت  انجام دهد و از این طریق باعث شناخته شدن برندتان به مشتریها شود.

مدل های مختلف طراحی لوگو و تاثیر آن بر قیمت طراحی لوگو

مدل های مختلف برای طراحی لوگو وجود دارد که نمی توان از تاثیر آنها بر قیمت طراحی لوگو غافل شد از جمله:

قیمت طراحی لوگو تایپ

قیمت طراحی لوگو تایپ

لوگو تایپ یک طراحی نوشتاری است که با بهره بردن از فونت های بسیار مختلف دستی یا فونت های کامپیوتری اجرا می شود .

 لوگو تایپی  کسب و کار شما اگر ساده تر و خوانا تر باشد به آسانی در ذهن مخاطب جای می گیرید. طراحی لوگو تایپ کسب و کار شما باید جذاب و به خاطره انگیز باشد توجه داشته باشید که لوگو شما باید در کمال سادگی خاص و جذاب نیز باشد. طراحی یک لوگو به این صورت به هیچ عنوان  راحت نیست . قیمت طراحی لوگو تایپ بر همین پایه مشخص می شود و معمولا  قیمت طراحی لوگو تایپ از بقیه نوع های لوگو ها ارزان تر می باشد.

قیمت طراحی لوگو تصویری

لوگوی تصویری غالبا برای حرفه هایی که خدماتی هستند و یا تجارتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این لوگو یک تصویر از نماد حرفه شما می باشد غالبا از تصاویری حقیقی استفاده می شود. قیمت طراحی لوگو تصویری از لوگوتایپ بیشتر است.

قیمت طراحی لوگو ترکیبی

لوگوی ترکیبی ادغام دو لوگو تایپی و تصویری است.قیمت طراحی لوگو ترکیبی از لوگوی تصویری و لوگوی تایپ بسار گران تر است. این نوع طراحی لوگو نباید خیلی شلوغ باشد و استفاده از موارد با کیفیت در هر دو نوع  لوگو بسیار مهم است.

قیمت طراحی لوگو انتزاعی

لوگوهای انتزاعی هستند. یکی از زیر مجموعه های لوگوی تصویری

 در اجرای این لوگوها تصاویر قابل فهم در لوگو تصویری، مانند لوگوشرکت اپل ، آدیداس ، پپسی و… استفاده می شود. و از این طریق پیام حرفه شما به صورتی متفاوت منحصر به فرد به مخاطب القا می شود. قیمت طراحی این لوگو باتوجه به خواست مشتری برای اجرای طرحی متفاوت و خاص بالاتر از بقیه ی طراحی ها است.

قیمت طراحی لوگو مسکات

این نوع لوگو یک شخصیت است. شخصیتی که توضیح دهنده حرفه شما می باشد.

برندهایی مانند چیتوز و چاکلزو… نمونه های ایرانی این سبک هستند. قیمت طراحی این لوگو با توجه به سلیقه مشتری و خواست آن تعیین می شود. 

قیمت طراحی لوگو مینیمال  

در طراحی مینیمال  با کمترین و ساده ترین روش ممکن، یک لوگو خاص و کاربردی برای حرفه شما طراحی می شود. این نوع طراحی ارزش های حرفه شما را به راحتی در ذهن مخاطب بالا می برد.

یکی از معروفترین این لوگوها لوگو نشنال جئوگرافیک است. قیمت طراحی این لوگو برای شرکتهای نو پا و تازه تاسیس بسیار مناسب است.

قیمت طراحی لوگو سه بعدی

لوگوهای سه بعدی لوگوهایی هستند از قواعد پرسپکتیو پیروی می کنند. قیمت طراحی این لوگو برا توجه به خلاقیت طراح ، و ادغام چند سبک مختلف طراحی و خواست مشتری مشخص می شود.  

تفاوت آرم و لوگو

لوگو را می توان نمادی بیان کرد که برای معرفی یک کسب و کار و یک کمپانی طراحی می کنند که این نماد در ایجاد برندینگ و پیشرفت یک حرفه بسیارتاثیر گذار است.

ولی آرم غالبا یک طرح گرافیکی است که نشان دهنده و بیان کننده جمله ، کلمه و مفهومی است مانند نمادهای راهنمایی و رانندگی و…

قیمت طراحی لوگو و قیمت طراحی آرم بسیار متفاوت است شما باید با در نظر گرفتن نوع و سبک کارتان و همچنین نیاز و توجه مخاطبین هدفتان نسبت به طراحی یک لوگو یا آرم اقدام نمایید.

قیمت طراحی آرم

طراحی اختصاصی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو اختصاصی به صورت حرفه ایی کلید انحصاری بودن ، متفاوت بودن و قدرتمند بودن کسب و کار شماست.

کسانی که طراحی لوگو اختصاصی خود را به نقش آبرنگ می سپارند لازم است بدانند که همه ی لوگوهای طراحی شده توسط تیم ما ، غالبا کاملا انحصاری و اختصاصی است. لوگو اختصاصی از طرفی کسب و کار شما را در میان دیگر همکاران پر رنگ تر می کند، و از طرف دیگر باعث جذب اعتماد مخاطبین و در آخر بالا رفتن میزان فروش شما می شود. لوگو، هرچه اختصاصی تر باشد ، کسب و کار شما با ارزش تر و با انسجام تراست.

پس به طور کلی می توان بیان کرد : 

یک لوگو اختصاصی هویت تجاری کسب و کار شماست.

یک طراحی لوگو اختصاصی و حرفه ای کسب و کار شما را از دیگر رقبا متمایز می کند.

همه می دانند که هر شغلی الزامات اختصاصی ویژه خود را دارد. پس نقش آبرنگ به شما یاری می دهد که یک لوگو مناسب کسب و کارتان را با توجه به قیمت طراحی لوگو انجام دهید.

قیمت طراحی لوگو اختصاصی

مزیت های طراحی لوگو اختصاصی

یکی از اصول ویژه ای که در طراحی لوگو باید به آن بسیار توجه کرد خاص بودن طرح است. به شکلی که لوگو شما در بین دیگر برند ها به شکل انحصاری دیده شود. پس مهم ترین و با اهمیت ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی بوجود آوردن یک وجه تمایز بارز برای کسب و کار شما در بین دیگر همکاران است.

هرچه یک لوگو اختصاصی و حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی میان دیده شدن کسب و کار شما و جلب توجه مخاطب آن به وجود خواهد آمد.

مزیت بعدی طراحی لوگو اختصاصی بوجود آوردن حس اعتماد برای مشتریان هدف است. اگرطراحی لوگو شما  کپی شده یا ایده گرفته از دیگر لوگوها مخصوصا لوگوی کسب و کار های مشابه باشد، آن لوگو بد ترین و منفی ترین تاثیر را بر روی برند شما می گذارد. پس می توان نتیجه گرفت که طراحی یک لوگو اختصاصی با در نظر گرفتن بودجه و قیمت طراحی لوگو ، حس اعتماد و خاص بودن کسب و کار شما را به مخاطبین هدف القا می کند و هویتی انحصاری به شما می بخشد.

مزایای طراحی لوگو اختصاصی

اصول طراحی و ایجاد یک لوگو حرفه ای

موسسات و کسب و کارهای بزرگ همگی می دانند که با در نظر گرفتن یک بودجه مناسب با توجه به قیمت طراحی لوگو و ایجاد و طراحی یک لوگو حرفه ای برای کسب و کارشان ، می توانند از تاثیر گذاری بالایی  آن بر روی برند خود بر خوردار شوند. یک لوگوی حرفه ای باعث حک شدن کسب و کار شما در یاد مشتری می شود و باعث می شود که مشتری برای تایم بیشتری کسب و کار شما را به خاطر بیاورد. در ادامه بعضی از اصول طراحی و ایجاد یک لوگو حرفه ای بیان می شود:

ساده بودن: باید لوگو شما در یک نگاه به آسانی قابل شناخت باشد.

بیاد ماندنی بودن: یک لوگو حرفه ای و کارآمد باید بسیار به یاد ماندنی باشد.

عام پسند بودن در هر زمان: یک لوگو کاربردی نباید فقط اختصاص به یک زمان خاص داشته باشد و بلکه باید در هر زمان قابل استفاده و مورد پسند باشد.

کاربردی باشد و قابلیت تغییر اندازه را داشته باشد: از یک لوگو حرفه ای در سایز ها و رنگ های مختلف باید بتوان استفاده کرد.

قابلیت تغییر: یک لوگو مناسب در طرح سفید و سیاه هم باید قابلیت ارائه داشته باشد.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

عوامل ایجاد یک لوگوی بد و بی کیفیت

طراحی یک لوگو باید روشن و قابل فهم باشد زیرا آن نماینده و بیان کننده کسب و کار شما می باشند.

لگوهای بد و بی کیفیت غالبا خصوصیاتی دارند که از جمله آن ها می توان به

سردرگمی ، تندخویی ، پیچیدگی بیش از حد و یا تشخیص ضعیف اشاره کرد.

نبایدها در طراحی یک لوگو

مشکلات بسیاری در زمان طراحی لوگو ممکن است برای شما پیش آید .  برای جلوگیری از این مشکلات باید نکات بسیاری را رعایت کنید از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

تسلیم کلیشه های حرفه و کسب و کار خود نشوید. اینکه شما یک دندانپزشک باشید دلیلی برای استفاده از طرح دندان در لوگویتان وجود ندارد.

 لوگویتان را خیلی پیچیده نکنید. سادگی همیشه باعث به یادماندنی شدن یک طرح می شود.

نیاز نیست که همیشه به روز باشید . مد روز بودن همیشه جذاب است، اما باید به این نکته توجه کنید که با پرداخت هزینه بر اساس قیمت طراحی لوگو برای به مد روز بودن آیا لوگویتان سه سال دیگر هم با همین کیفیت وجدابیت به نظر می رسد یا نه ؟

تنها برای مدیریت بودجه خود به طراحی یک لوگو با کیفیت پایین نپردازید. لوگو شما جایی برای کم هزینه کردن نیست و معمولا شما چیزی را تحویل می گیرید که برای آن هزینه کافی کرده اید.

با توجه به اینکه قیمت طراحی لوگو معمولا بالا است بهتر است برای جلوگیری از بی کیفیت شدن و عدم کارایی ، طراحی لوگو خود را به یک فرد متخصص و یک شرکت معتبر بسپارید.

خصوصیات طراحی لوگو حرفه ای

یک طرح لوگو خوب چگونه است؟

یک لوگو خوب و حرفه ای از نظر فرم مشخص و واضح است و پیام مورد نظر صاحب یک کسب و کار را به آسانی انتقال می دهد.

یک لوگو خوب و با کیفیت در اصل دو خصوصیت خیلی مهم دارد

 1- مفهوم عالی

 2- اجرای عالی

یکی از کار های موثر در ایجاد یک طراحی لوگو خوب در سال 1401 با توجه به افزایش هزینه ها و قیمت طراحی لوگو استفاده از طرح های هندسی ساده و مینمالیسم است.

سفارش و طراحی لوگو حرفه ای

یک لوگو در نخستین مراحل ، فقط یک نماد یا متن نوشتاری است. که به اسم تجاری شما و از طریق محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، به مشتریانتان معرفی می شود.

لوگو یک بخش اصلی از ارزش کسب و کار شماست و به ایجاد برند شما کمک می کند وغالبا هویت و ارزش کسب و کار شما را انتقال می دهد. باید به این نکته توجه داشته باشید که ، طراحی لوگو با قیمت بالا به تنهایی نمی تواند برند شما باشد.

خیلی از کسب و کار ها به طور متداول از لوگو بهره می برند ، اما این یک کار بسیار اشتباه است و باید در نظر داشته باشید که لوگو شما فقط قسمتی از هویت کسب و کار شما است.

استعلام قیمت طراحی لوگو

از چه طریق سفارش لوگوی خود را ثبت کنم واز قیمت طراحی لوگواطلاع پیدا کنیم ؟

برای سفارش لوگو برای حرفه خود می توانید از طریق لینک زیر ما را دنبال کنید و یا با شماره 03131323008 برای مشاوره رایگان پیش از طراحی لوگو تماس بگیرید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید