08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

5/5
طراحی حرفه ای کاتالوگ در اصفهان

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان ممکن است درنخستین مرحله  در نظر شما کار راحتی باشد اما معمولا طراحی و چاپ کاتالوگ شامل مراحل گوناگونی می شود و یکی از سخت ترین امور در زمینه طراحی گرافیک است.

کاتالوگ ها یک وسیله ی کامل برای  توضیح کالا و خدمات شما هستند که همه ی موارد ضروری را به صورتی مدیریت شده به مخاطب عرضه می کنند. حتی در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، باز هم هر حرفه ای می‌تواند از کاتالوگ ها نهایت استفاده را بکند. بعضی مواقع مخاطبین برای خرید سر در گم می شوند. چاپ  یک کاتالوگ و عرضه آن به مشتری می تواند آن ها را از این سردرگمی در بیاورد. زیرا کاربرد مهم طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان ، توضیح جامع خدمات و کالاهایتان برای مخاطب هدف است.

موسسات متفاوت برای توضیح کالا های خاص خود کاتالوگ و بروشورهایی را طراحی و چاپ می کنند و به مخاطبین خود ارائه می کنند. بازاریابی محصولات به این شکل ، باید متفاوت باشد تا مخاطب انگیزه کافی برای خواندن توضیحات را پیدا کند.

 با توجه به تحولات بازار های داخلی و خارجی و بالا رفتن هر روزه قیمت ها ، و همینطور ورق مناسب ، در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان  یک کوتاهی و اشتباه می تواند زیان های زیادی به کسب و کارتان بزند.

مراحل گوناگون طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان شامل مراحل بسیاری است از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

طراحی و طرح بندی کاتالوگ

در نخستین مرحله طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان شما ابتدا باید مشخص کنید که برای چه محصول یا خدماتی نیاز به طراحی و چاپ کاتالوگ دارید. زیرا چاپ کاتالوگ برای معرفی محصول با معرفی خدمات بسیار متفاوت است . پس از مشخص کردن موضوع چاپ کاتالوگ  باید اقدام به جمع آوری اطلاعات جهت قرار گرفتن در کاتالوگ را بکنید مواردی چون توضیحات ، تصاویر و قیمت ها و …

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و شیک در اصفهان بسیار متنوع است و مشخص کردن مدل چاپ و فرم چاپی در طراحی کاتالوگ نکته بسیار مهمی می باشد.

تصویر برداری از محصول و کسب و کارتان

در این مرحله ، شما باید عکس هایی را انتخاب کنید که بیشترین تاثیر را بر روی مشتری داشته باشد. عکس های انتخابی برای کاتالوگ باید دارای کیفیت عالی باشند و به بیان واقعیت کسب و کار شما و محصولاتتان بپردازند. عکس ها در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان بسیار موثر می باشند به این علت که  معمولا مشتری با دیدن عکس ها تمایل به خواندن مطالب و توضیحات کاتالوگ پیدا می کند . البته در بیشتر مواقع ضرورتی برای عکاسی کاتالوگ وجود ندارد چون شما می توانید با استفاده مجدد از تصاویری که قبلا ثبت کرده اید یا تصاویری که در اینترنت موجود هستند اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ بکنید. اما اگر بودجه ای برای تصویر برداری در نظر گرفته اید حتما از آن استفاده نمایید زیرا این کار باعث ایجاد وجه تماییز بسیاری نسبت به شما و دیگر همکاران می شود.

عکاسی از محصول برای کاتالوگ

طراحی مشخص و طبقه بندی شده کاتالوگ

بعد از انجام کار های بالا در این مرحله نیاز به مشاوره با یک گرافیست حرفه ای  برای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان است. طراح در این مرحله با در نظر گرفتن اطلاعات داده شده از جانب شما مانند متن ، عکس ها و… و با بهره بردن از هوش و خلاقیتش در این زمینه و همین طور در نظر گرفتن مدل چاپ کاتالوگی که شما در خواست داده اید اقدام به ایجاد یک طرح مناسب برای کاتالوگ شما می کند. مهمترین علت این کار تولید یک طرح مشخص و طبقه بندی شده از مدل فعالیت شرکت و محصولات یا خدمات شما در کاتالوگ می باشد.

طراحی-و-چاپ-کاتالوگ-شیک-در-اصفهان

ارسال طرح اولیه کاتالوگ برای تایید

در این مرحله ی طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان طراح یک نمونه از طرح پیشنهادی خود را برای تایید به شرکت سفارش دهنده می فرستد . علت این کار این است که گرافیست بداند که آیا طرحش با سلیقه ، نیاز و خواسته مشتری یا کارفرما همخوانی دارد یا نه . پس گرفتن تاییدیه در این مرحل نقش بسیار مهمی در ایجاد طرح اصلی دارد و باید با آن بسیار توجه کرد.

طراحی حرفه ای کاتالوگ و چاپ

در این مرحله طرح اصلی طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان  مشخص می شود. گرافیست بعد از گرفتن تاییدیه برای طرح اولیه اقدام به نهایی کردن طرح خود می کند.

در نظر گرفتن طیف رنگی مناسب برای کاتالوگ با توجه به زمینه کاری سفارش دهنده ، بهره بردن از متن با محتوا ، استفاده از فونت مناسب ، طبقه بندی اصولی مطالب و مشخص کردن نوع چاپ در این مرحله توسط طراح نهایی می شود. پس از انجام کارهای بالا برای چک کردن و گرفتن تاییدیه نهایی یک نمونه غیر چاپی برای شرکت مجددا ارسال می شود. سفارش دهنده  باید کاتالوگ را با دقت بررسی کند و در صورت لزوم می تواند تغییرات جزئی را در آن اعمال نماید. همین طور باید با دقت متن را چک کند که داری غلط املایی نباشد.

طراحی حرفه ای کاتالوگ به همراه چاپ

چاپ نهایی کاتالوگ

بعد از تایید طراحی کاتالوگ  توسط شرکت سفارش دهنده ، طرح نهایی بعد از انجام اصلاحات لازم به چاپخانه فرستاده می شود. در چاپخانه فرم بندی چاپی و مراحل لیتوگرافی صورت می گیرد و طرح ها آماده چاپ می شوند. بهتر است در این مرحله نیز طراح به عنوان ناظر در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان حضور داشته باشد. بعد از طراحی و چاپ کاتالوگ و بعد از تایم خشک شدن جوهر، کاتالوگ به مرحله برش و صحافی کاتالوگ می رسد و در آخر کاتالوگ آماده تحویل به مشتری می شود.

شرکت نقش آبرنگ با داشتن حرفه ای ترین طراحان و بهره بردن از عالی ترین تجهیزات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان آماده عرضه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.برای دیدن نمونه کار های بیشتر از تیم ما و استعلام قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان با شماره 03131323008 تماس بگیرید و یا از طریق گفتگوی آنلاین سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

چه نکاتی باید در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان رعایت شوند

در ابتدای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان  بهتر است که یک معرفی اجمالی از نوع فعالیت کسب و کارتان را بنویسید.

 به بیان امتیازات و موفقیت ها ، ایزوله ها و…. بپردازید.

توضیح کامل محصولات و خدمات خود را ارائه دهید.

 به بیان وجه تمایزتان نسبت به تولیدات مشابه بپردازید.

درج عکس ها با متن نوشتاری در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان انتخاب را برای مشتری راحت می کند.

ایجاد دید مقایسه ای در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان بدین شکل که مشتری از بین تعدادی محصول بیان شده از نظر مدل ، کیفیت ، کارایی و از همه با اهمیت ترقیمت بتواند یکی از محصولات را که در نظر بگیرد و خریداری کند.

ثبت آدرس ، شماره تماس و آدرس سایت و فضای مجازی و… ، که باعث افزایش شناخت مخاطب نسبت به شما می شود.

شما در این زمینه می توانید از کارشناسان مجرب تیم نقش آبرنگ مشاوره های لازم برا بگیرید. برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های 03131323008 و تماس حاصل فرمایید. 

نکات مهم طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

خصوصیات خوب طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

یک طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان دارای خصوصیات بسیاری می باشد از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به راحتی قابل جا به جا کردن است و خواندن آن در تایم کوتاهی امکان پذیر است.

به بیان کلی یک موضوع و دوری از هر مدل زیاده روی در توضیحات در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان می پردازد.

تعامل بدون واسطه با مشتری دارد.

ادغام عکس با متن برای راحت تر شناخته شدن توسط مشتری صورت می گیرد.

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان از لحاظ توضیح نسبت به تراکت بهترعمل می کند.

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان می تواند در هر یک از سه مدل تک رنگ، دورنگ یا چهاررنگ انجام شود.

معمولا محدودیتی برای استفاده از ورق یا مقوا برای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان وجود ندارد.

در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان می توان از مدل های مختلف روکش ها استفاده کرد.

طراحی و چاپ کاتالوگ با کیفیت

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به صورت تک برگی

طراحی و چاپ کاتالوگ های تک برگی یکی از بروزترین وسایل بازاریابی برای توضیح نوع فعالیت و کالاها یا خدمات یک شرکت می باشند که شرکت نقش آبرنگ در این خصوص قادر به اجرای تمام خواسته های شما می باشد از این جهت طراحی و در نظر گرفتن ابعاد دلخواه و نوع مناسب ورق گلاسه برای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به صورت تک برگی بسیار با اهمیت می باشد.

معمولا طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به صورت تک برگی به شکل افقی یا عمودی اجرا می شود. اگر که مقدار توضیحاتتان کم است یا در پی طراحی و چاپ کاتالوگ خلاقانه هستید، می توانید ابعاد متفاوت بیشتری را در نظر بگیرید. تعداد ورق های کاتالوگ را با در نظر گرفتن مطالبتان وعکس ها مشخص کنید. متن نسبت به تعداد ورق ها نباید بیشتر باشد که  مجبور به استفاده از فونت ریز شوید و یا نه در حدی کم باشد که در ورق ها فضای خالی زیادی باشد و متن خاصی نوشته نشود.

غالبا از طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به صورت تک برگی برای کالا هایی که مقدار آن ها کم است یا محتوای آموزشی ، پزشکی و … دارد یا تنها به توضیح یک کالا، مکان یا شغل  و… می پردازند استفاده می شود. این مدل طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان می تواند هر جنسی داشته باشد مانند ورق عادی یا گلاسه معمولا  تیتراژ طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به صورت تک برگی بالا است زیرا قیمت چاپ آن ها بسیار مقرون به صرفه است و جا به جایی آن ها نیز کار راحتی است.

طراحی و چاپ کاتالوگ تک برگی شیک

عوامل تاثیر گذار برانتخاب مدل های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

این که چه نوع از مدل های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان برای شما مناسب است ، به عوامل بسیاری تاثیر گذار است مانند: مدل فعالیت ، تعیین مدل محتوای کاتالوگ ، تعداد کالا های قابل ارائه ، هزینه و….

شرکت نقش آبرنگ با سابقه درخشان آماده ارائه هر گونه خدمات با بالاترین کیفیت و بازدهی به شما مشتریان گرامی می باشد.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید