08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر

5/5
بهترین بسته بندی غذای بیرون بر

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر

امروزه بسته بندی غذای بیرون بر به دغدغه اصلی تمامی تولیدکنندگان مواد غذایی اعم از رستوران ها، فست فودها و کترینگ ها تبدیل شده است. بسته بندی کاملاً بهداشتی، زیبا و چشم نواز می تواند در درجه اول به حفظ طعم و کیفیت غذا کمک کند و در مرحله بعد بسته بندی جذاب محصولات شما می تواند توجه مشتریان را نسبت به همکاران جلب کند. با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و مشخصات یک بسته بندی غذای بیرون بری مناسب آشنا شوید.

اهمیت زیاد طراحی بسته بندی غذای بیرون بر

مهم ترین اصل در طراحی و تولید بسته بندی غذای بیرون بر در فضای باز، انتقال حس لذیذ و دلچسب بودن غذا است، علاوه بر جنبه زیبایی، مواد و طراحی آن باید به گونه ای انتخاب شود که از . سرد شدن غذا جلوگیری شود. بسته بندی مواد غذایی بیرون بر یکی از موثرترین روش ها برای جلب رضایت مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیند فروش است. در واقع می توان گفت یکی از مهم ترین بخش های صنعت بسته بندی، چاپ و بسته بندی مواد غذایی است. جذابیت و کیفیت باکس ها فست فودی و رستورانی افزایش چشم گیری در جذب مشتری دارد که نتیجه آن پیشرفت عالی در کار شماست.

جالب است بدانید که اگر از تکنیک های تشخیص رنگ و روانشناسی رنگ و طرح برای طرح روی جعبه های بیرون بری و فست فود کمک بگیرید، به راحتی می توانید حس خوبی را به سفارش دهنده غذا منتقل کنید. و شور و شوق او را مجبور کنید غذای بیشتری بخورد و او را به مشتری ثابت رستوران خود تبدیل کنید. بدون شک باور نخواهید کرد که یک پکیج می تواند تا این حد در بهبود وضعیت کسب و کار و افزایش سودآوری شما موفق باشد.

پک غذای بیرون بر چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

هنگام تهیه یک بسته بندی غذای بیرون بر باید به چند نکته توجه کنید.

  • تناسب قالب پک با محتوای غذا

اولین چیزی که در تهیه یک بسته مناسب برای غذای بیرون بر باید در نظر بگیرید، انتخاب قالب مناسب برای پک است. با توجه به نحوه چیدمان غذا (محتویات غذا به صورت جداگانه کنار هم قرار می گیرند یا همه محتویات در یک مکان قرار می گیرند) یک قالب مناسب طراحی و تولید کنید. قیمت یک بسته چند قسمتی بیشتر از یک بسته تک قسمتی است. بنابراین باید بودجه خود را در طراحی پک در نظر بگیرید.

  • مقاومت در برابر شرایط خارجی

بسته بندی غذای بیرون بر باید در برابر شرایط خارجی مانند نور، رطوبت، گرد و غبار و شرایط حمل و نقل مقاوم باشد. به عنوان مثال، بهترین بسته بندی غذای بیرون بر برای غذاهای صادراتی به کشورهای دیگر باید به گونه ای باشد که محتویات آن در حین حمل و نقل آسیب نبیند.

  • حفظ تازگی غذا

محافظت از ظاهر، طعم و کیفیت غذا هنگام سفارش غذای بیرون بر بسیار مهم است. بسته بندی غذای بیرون بر باید به گونه ای باشد که طراوت غذا حفظ شود و ماندگاری طعم آن نیز در نظر گرفته شود. افرادی که بیرون از خانه غذا سفارش می دهند، هر چه تازه تر بخورند و حتی اگر بتوانند این غذا را برای مدتی بدون از دست دادن تازگی در خانه نگه دارند، مشتری دائم شما خواهند شد.

  • بالا بردن میزان فروش

یکی از مهم ترین اهداف رستوران داران یا گروه هایی که غذای بیرون بر دارند، افزایش میزان فروش از طریق جذب مشتری بیشتر و افزایش میزان سود است. اگر بسته بندی غذای آماده به گونه ای باشد که تمام اقلام حفظ شود، می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و در نتیجه فروش را افزایش دهد. کارتن یا پاکت بسته بندی باید بتواند نظر مشتری را جلب کند، طرح های خلاقانه در کنار کیفیت بالای غذا تاثیر زیادی در این زمینه خواهند داشت.

استفاده از طرح ها و رنگ هایی که بتواند با مشتریان ارتباط برقرار کند، نوعی بازاریابی رایگان است. می توانید تمام مواردی را که در ترغیب مشتری به خرید بیشتر موثر است، روی بسته بندی قرار دهید. البته این کار باید هوشمندانه و با رعایت نکات بازاریابی انجام شود.

پیشنهاد مطالعه در مقاله بهترین بسته بندی غذای بیرون بر : طراحی و چاپ بسته بندی

بسته بندی غذا

انواع جعبه بسته بندی غذا

بسته بندی مواد غذایی با استفاده از انواع مختلف مواد انجام می شود. از جمله مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ظروف غذا می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • کاغذ: که طبیعت دوست ترین ماده برای تولید جعبه های بسته بندی است و دارای انواع مختلفی مانند کاغذ کرافت، کاغذ سفید و … می باشد که به صورت سه لایه، پنج لایه و … و یا به صورت مقوا مورد استفاده قرار میگیرد .
  • پلی اتیلن: به صورت پلی اتیلن دانسیته ی و البته پلی اتیلن با دانسیته ی بالا
  • پلی پروپیلن: پلی پروپیلن ساده، پلی پروپیلن خطی، پلی پروپیلن لایه نازک
  • PET: از این نوع ظرف نه تنها برای بسته بندی مواد غذایی، بلکه برای نگهداری مایعات مختلف نیز استفاده می شود. این یک ماده پلیمری است که هم سبک است و هم مقاومت بالایی دارد به راحتی و اطمینان کامل می توان از ظروف تهیه ی شده با استفاده از این ماده ی پلیمری استفاده کرد.
  • نایلون: نایلون در بسته بندی مواد غذایی نیز جایگاه ویژه ای دارد، یکی از پرمصرف ترین انواع ظروف بسته بندی در تمامی مکان ها می باشد.
  • پلی استر: پلی استر ماده ای شفاف و شکننده است که به طور جدی در ساخت ظروف بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم این محصول این است که می توان از آن برای بسته بندی مواد غذایی حاوی گازهای فرار استفاده کرد
  • PVDC: این ماده شیمیایی موجود قابلیت های ویژه ای در برابر ورود و نفوذ گازها و البته رطوبت دارد به همین دلیل امروزه به طور جدی برای ساخت و تهیه ظروف بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. یک ماده پلیمری بسیار مفید که انعطاف پذیری بالایی دارد، عموماً برای بسته بندی مواد غذایی به ویژه فرآورده های گوشتی استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه در مقاله بهترین بسته بندی غذای بیرون بر : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی انواع خدمات چاپ است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید