08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

چاپ انواع سربرگ

5/5
چاپ انواع سربرگ

چاپ انواع سربرگ

چاپ انواع سربرگ حرفه ای و خاص یکی از مهم ترین عواملی است که بر نگرش مشتریان و سازمان ها نسبت به شما تأثیر می گذارد. استفاده از سربرگ که طراحی خاص و مناسبی دارد اعتبار زیادی به سازمان شما می دهد. ضمناً تقریباً تمام مکاتبات بین شرکت ها با استفاده از سربرگ انجام می شود و چاپ سربرگ با کیفیت بسیار مهم است.

چاپ لوگو بر روی سربرگ آن را منحصر به فرد می کند. در واقع استفاده از سربرگ و نامه نگاری همچنان جایگاه ویژه ای در مکاتبات اداری دارد. پس اگر جزو متقاضیان چاپ سربرگ هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی چاپ انواع سربرگ از نظر سایز، جنی و کیفیت

برای چاپ سربرگ و تقسیم بندی انواع آن شاخصه های مهتلفی از قبیل جنس و وزن ( گرماژ ) کاغذ و سایز وجود دارد که ما در این جا به بررسی آن ها می‌پردازیم.

سربرگ تریر ۸۰ گرمی

این نوع کاغذ نازک ترین کاغذ موجود در بازار برای چاپ سربرگ است. چاپ سربرگ روی این نوع به صورت چهار رنگ و با چسب امکان پذیر است. معمولا سربرگ ها در سایزهای A4  و A5 و گاهی کوچکتر چاپ می شوند.

اینکه چه وزن کاغذی برای سربرگ استفاده شود به نحوه استفاده از آن نیز مرتبط است. اگر قرار است از کاغذهای سربرگ در چاپگر استفاده شود، معمولاً از کاغذهایی استفاده می شود که گرماژ پایینی دارند. مثل کاغذ 80 و 100. در غیر این صورت، گرماژ بالاتر توصیه می شود.

در مورد نوع کاغذ سربرگ باید بگوییم که معمولا این کاغذها از تحریر، کتان، کرافت ساخته می شوند و وزن آنها بسته به نوع استفاده از 80 تا 120 گرم متغیر است.

قطع A4 روی سربرگ معمولاً بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و همچنین در مکاتبات اداری بیشتر استفاده می شود. سربرگ های سایز A5  معمولا برای معرفی نامه یا مکاتبات اداری بسیار کوتاه استفاده می شوند.

اگر کاغذ سربرگ شما بافت دار باشد و طرحی فانتزی داشته باشد و جنس آن گرامر بالای 100 باشد، می تواند گیرنده نامه شما را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. آنچه قرار است روی سربرگ نوشته شود نیز در انتخاب نوع سربرگ موثر است. به عنوان مثال اگر قرار است از یک شرکت پیام تبریکی برای شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کند، بهتر است از کاغذهای با وزن بالا و بافت دار استفاده شود اما در مکاتبات عادی از کاغذ معمولی استفاده شود.

بیشتر بخوانید چاپ انواع سربرگ : طراحی و چاپ کاتالوگ

چاپ انواع سربرگ

رایج ترین کاغذ مورد استفاده در اندازه A4  است. همه این موارد بر قیمت و هزینه ای که باید برای طراحی و چاپ سربرگ پرداخت شود، تاثیر می گذارد.

سربرگ ها را می توان به صورت سیاه و سفید یا رنگی با توجه به نیاز و یا کاربری آن چاپ کرد اما بهتر است چاپ رنگی را انتخاب کنید زیرا به خوبی می تواند جزئیات و رنگ لوگوی شرکت یا سازمان را نشان دهد. هرچه هدر ساده تر باشد، متن اصلی اهمیت بیشتری خواهد داشت و به حاشیه نمی رود.

چاپ انواع سربرگ خاص قابل چاپ

  • چاپ انواع سربرگ طلاکوب و برجسته

چاپ سربرگ طلا کوب و چاپ سربرگ برجسته عمدتاً برای مشاغل لوکس مناسب است و در مواردی که صاحبان مشاغل ترجیح می دهند سربرگ های خاص و شیک با چاپ برتر داشته باشند استفاده می شود.

  • چاپ سربرگ نقره کوب

چاپ انواع سربرگ نقره مانند چاپ سربرگ برجسته و طلایی در مواردی کاربرد دارد که صاحب یک کسب و کار تصمیم دارد با چاپ سربرگ مخصوص در مکاتبات خود حرفه ای تر ظاهر شود. از چاپ نقره و چاپ طلا برای چاپ کارت دعوت مهمانی ها، سمینارها، رویدادهای خاص، کارت عروسی و … نیز استفاده می شود.

  • چاپ سربرگ فانتزی

ممکن است ماهیت کسب و کار شما به گونه ای باشد که چاپ سربرگ فانتزی نسبت به سایر سربرگ ها در جذب مخاطب موثرتر باشد. مشاغلی که در زمینه مد و لباس (به ویژه پوشاک بچه گانه) فعالیت می کنند از جمله مشاغلی هستند که می توانند از چاپ سربرگ خاص و فانتزی بهره مند شوند. توجه داشته باشید که برای چاپ این نوع سربرگ از کاغذ با گرماژ بالا استفاده می شود.

بیشتر بخوانید چاپ انواع سربرگ : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

چاپ انواع سربرگ
  • چاپ سربرگ گلاسه

اگر به دنبال چاپ انواع سربرگ حرفه ای هستید، کاغذ گلاسه بهترین انتخاب برای چاپ سربرگ است. با توجه به اینکه کاغذ گلاسه سطحی صاف و براق دارد، طرح های چاپ شده روی این کاغذها از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار خواهند بود. چاپ سربرگ براق به شما کمک می کند در معاملات تجاری خود حرفه ای تر و معتبرتر ظاهر شوید.

کاربردها و مزایای چاپ سربرگ

با وجود ظهور ابزارهای ارتباطی آنلاین، نامه نگاری هنوز بخش اصلی ارتباطات تجاری است. یک سربرگ با طراحی خوب می تواند برند شما را به صورت حرفه ای معرفی کند و بهترین برداشت ممکن را ایجاد کند. امروزه نه تنها مشاغل کوچک و بزرگ، بسیاری از افراد از سربرگ برای مصارف شخصی خود نیز استفاده می کنند.

از مهمترین مزایای چاپ انواع سربرگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی هویت برند

چاپ انواع سربرگ یکی از مهم ترین مقوله ها در هر کسب و کاری است. سربرگ ابزاری برای مکاتبات است و به عنوان نماینده فیزیکی شرکت شما نیز محسوب می شود. سربرگ هویت برند شما را منعکس می کند و بخش مهمی از استراتژی ارتباطات فروش و بازاریابی شرکت شما است.

  • اعتبار بخشیدن به یک سازمان

وقتی با طرف مقابل خود با سربرگ مکاتبه می کنید، شرکت شما را رسمی تر و حرفه ای تر نشان می دهد. فرض کنید نامه ای دریافت کرده اید که ادعا می کند توسط یک سازمان خاص برای شما ارسال شده است. اما هیچ علامتی در آن نامه وجود ندارد که ثابت کند شرکت مذکور آن نامه را برای شما ارسال کرده است. پیش خود چه فکری می کنید؟

نامه ای که بدون لوگو و نام شرکت ارسال می شود توسط هر کسی قابل نوشتن است. سربرگ ها به جلوگیری از چنین حوادث ناخوشایندی کمک می کند و تصویری رسمی و حرفه ای از کسب و کار شما در ذهن افراد یا سازمان ها ایجاد می کند. سربرگ با طراحی خوب به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و ابزاری عالی برای حرفه ای جلوه دادن است.

  • برندسازی و بازاریابی

استفاده از سربرگ برای نامه نگاری به عنوان یک رسانه بازاریابی قدرتمند عمل می کند. به محض اینکه افراد ایمیل شما را باز می کنند، اولین چیزی که می بینند اطلاعات مربوط به شرکت شما خواهد بود. این بدان معناست که هر بار که نامه ای ارسال می کنید، برند شما را تبلیغ می کند. چاپ سربرگ روشی ساده، موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغ یک سازمان و ایجاد آگاهی از برند است.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

چاپ انواع سربرگ
  • بهبود ظاهر نامه

استفاده از سربرگ باعث می شود که نامه های شما با ساختاری زیباتر و زیباتر به دست گیرنده برسد. نوشتن نامه روی سربرگ و قرار دادن آن در پاکت نامه ای که طرحی خاص دارد و با سربرگ همخوانی دارد، تصویر حرفه ای شما را تقویت می کند.

  • تسهیل ارتباط مشتریان با کسب‌وکار شما

با توجه به درج اطلاعات تماس روی سربرگ، مشتریان احتمالی می توانند با استفاده از این اطلاعات به راحتی با شما تماس گرفته و از جزئیات لازم برای معامله و مذاکره مطلع شوند.

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید