08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان

5/5

قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان می تواند از عوامل مختلفی تاثیر بپذیرد. تقریبا مورد مشترکی که همه ما از آن گله مندیم، هزینه های بالای چاپ است. چرا که قیمت کاغذ در دو سال اخیر روندی صعودی داشته و ثباتی را ما در نمودار آن مشاهده نمی کنیم. اما در عوض با یک طراحی خوب، می توانید کمی از هزینه هایتان را جبران کنید. می پرسید چگونه؟
واقعیت این است که شما برای هر بار چاپ کاتالوگ در اصفهان ناگزیرید که مبلغی را بپردازید. اما اگر یک طراح ماهر صفحات و جلد کاتالوگ شما را طراحی کند، نیازی به طراحی مجدد (حداقل برای چند سال) نخواهید داشت. اقداماتی که ما برای رفاه حال مشتریان در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ انجام می دهیم شامل ارائه آفرهای مختلف و محاسبه منصفانه قیمت است؛ چرا که رضایت مشتری از هر چیزی برای ما مهم تر است. البته ما کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم. بلکه هدف ما این است که با مناسب ترین قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان ، بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان

پلن قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان

پلن های قیمت طراحی و قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان به شرح زیر می باشد. همچنین شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها، از طریق شماره تماس های درج شده با کارشناسان ما صحبت کنید و اولین جلسه مشاوره تان را رایگان دریافت کنید.
شماره های تماس: 

31323008/9 – 031
09132127209 ، 09132664095

قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در بخش قبلی دیدید، قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان پلن های متفاوتی دارد. ممکن است برای شما هم سوال باشد که علل این تفاوت قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان چیست؟ برای رفع سوالات و ابهامات ذهنی شما، این بخش از مقاله می تواند مفید باشد.

1. نوع چاپ کاتالوگ در اصفهان

اولین عاملی که در قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان تاثیرگذار است، نوع چاپ است. به طور کلی دو نوع چاپ داریم؛ افست و دیجیتال.
چاپ افست برای تیراژهای بالا مناسب تر است و کیفیت قابل قبول تری در ارائه محصولات چاپی دارد اما تحویل کار حدود 7 الی 10 روز زمان می برد.
چاپ دیجیتال فوری است و برای تیراژهای پایین مناسب است. به چاپ دیجیتال، چاپ فوری هم می گویند چون طی دو روز کاری سفارش شما آماده می شود.

The effect of printing type on catalog price

2. نوع کاغذ (گرم کاغذ)

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان تاثیرگذار است، نوع یا همان گرم کاغذ است. برای چاپ کاتالوگ از کاغذهای بالای 200 گرم استفاده می شود. اصطلاحا می گویند گرماژ کاغذ 200 است. منظور از گرماژ این است که جرم این کاغذ در سطحی بالغ بر 1 متر مربع، 200 گرم است.

3. مهارت طراح یا گرافیست

هر چه طراح شما حرفه ای تر باشد، قیمت کار تحویلی بیشتر است. البته اگر کار طراحی تان را به یک گرافیست حرفه ای بسپارید، تا چندین سال نیازی به طراحی مجدد ندارید. مگر اینکه محصول جدیدی اضافه کنید که آن هم به صورت موردی طراحی شده و در سری جدید چاپ کاتالوگ تان، در صفحه ای جداگانه درج می شود. ما برای راحتی کار مشتریان مان، در کنار انجام سفارش چاپ کاتالوگ در اصفهان ، طراحی جلد و صفحات را نیز انجام می دهیم. در این صورت شما نیازی نیست خودتان به دنبال یک طراح حرفه ای بگردید.

Skills of a designer or graphic designer

4. تعداد صفحات

بدیهی است که هر چه تعداد صفحات کاتالوگ شما بیشتر باشد، مقدار بیشتری کاغذ مصرف می شود و قیمت چاپ کاتالوگ شما بالاتر می رود. اما یک نکته دیگر هم وجود دارد، وقتی تعداد صفحات شما زیادتر شود، یک سری هزینه ها سرشکن شده و همچنین کارتان شامل تخفیف هایی از طرف ما می شود. ضمنا وقتی تیراژ کار بالا می رود، قیمت به ازای هر کاتالوگ به صرفه تر است.

5. سایز کاتالوگ

سایز کاتالوگ بسته به تصاویر محصولات، متفاوت است. شما بیشتر از یک حد معین، مجاز به کوچکتر کردن تصاویر نیستید. چرا که با زیاده روی در انجام این کار، تصاویر دفرمه می شوند و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. متداول ترین اندازه ها برای چاپ کاتالوگ در اصفهان ، خشتی، مربعی و سایزهای A4 و A5 می باشد. کاتالوگ هایی با سایز A3 به ندرت سفارش داده می شوند. قیمت چاپ کاتالوگ a3 از قیمت چاپ کاتالوگ a4 و قیمت چاپ کاتالوگ a5 بیشتر است.

6. کیفیت روکش

استفاده از روکش برای صفحات و به خصوص جلد کاتالوگ ضروری است. استفاده از پوشش کاتالوگ سبب استحکام بیشتر و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی صفحات آن می شود. انواع روکش مورد استفاده برای پوشش کاتالوگ ها به شرح زیر است:

  1. پوشش کاتالوگ سلفون
    • روکش سلفون مات
    • روکش سلفون براق
  1. پوشش کاتالوگ لمینت
    • روکش لمینت گرم (حرارتی)
    • روکش لمینت سرد
  1. پوشش کاتالوگ ورنی
    • روکش ورنی گرم
    • روکش ورنی سرد
  1. پوشش کاتالوگ یووی
    • روکش یووی سیلندری تخت
    • یووی موضعی برجسته
Catalog cover quality

7. کیفیت برش و صحافی

بسته به اینکه کیفیت برش و نوع صحافی دلخواه شما چیست، قیمت چاپ کاتالوگ در اصفهان تغییر می کند. البته نوع صحافی تاثیر چندانی بر روی قیمت چاپ کاتالوگ ندارد. به هر حال برای صحافی کاتالوگ ها از روش های زیر استفاده می کنند.

  • صحافی منگنه ای (ساده و لوپ)
  • صحافی با چسپ گرم
  • صحافی با دوخت
  • صحافی سیمی دوبل

بستگی به اینکه کدام مدل صحافی با سلیقه و نوع نیاز شما هماهنگی بیشتری دارد، یکی از روش های بالا را انتخاب کنید.

8. کیفیت تولید، چاپ و بسته بندی

علاوه بر تمام مواردی که راجع به آن ها صحبت شد، رعایت اصل کیفیت و ظرافت در انجام کلیه مراحل کار الزامی است و هر چقدر یا کیفیت تر و تمیز تر تحویل داده شود، قیمت بیشتری نیز دارد. البته کیفیت در چاپ و بسته بندی کاتالوگ‌ها وظیفه ماست و قرار نیست مبلغ اضافی بابت آن از شما گرفته شود.

مقصود ما این است که اگر تفاوت قیمتی در تعرفه چاپ کاتالوگ بین شرکت های تبلیغاتی مختلف می بینید، فقط و فقط بخاطر کیفیت کار تحویلی است. و برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت کارتان راحت باشد، حتما پیش از ثبت سفارش نمونه کار شرکت های مختلف را با هم بررسی کنید.

قیمت چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ تبلیغاتی معرفی محصولات و خدمات شما را به شکلی موثر انجام می دهد. در طراحی یک کاتالوگ تبلیغاتی، ما علاوه بر گرافیست و تیم چاپ، یک نیروی کپی رایتر نیز در کنار خود داریم. کپی رایتر کسی است که در نوشتارش سبک تبلیغات و بازاریابی را دنبال می کند. این فرد تخصص خاصی در معرفی محصولات به گونه ای ارزشمند و متقاعد کردن مشتری به خرید محصولات یا بهره گیری از خدمات شما دارد.

مراحل سفارش چاپ کاتالوگ در اصفهان

1. تماس از طریق شماره تلفن های درج شده
برای بدست آوردن اطلاعات دقیق از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور در اصفهان با کارشناسان ما در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ تماس بگیرید.
شماره تلفن ثابت:

31323008/9 – 031
شماره تلفن همراه:

09132127209 ، 09132664095

2. پر کردن فرم سفارش
از طریق فرم سفارش چاپ کاتالوگ در اصفهان ، اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
3. تماس از طریق چت واتساپ که آیکون آن در گوشه پایین سمت راست درج شده است.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید