08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی

5/5
قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان

قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی

در خصوص قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی گرافیک نیز می‌توان گفت: همه چیز به خواسته متقاضیان و سفارش‌هایی که به طراح می‌دهند بستگی دارد! اما قبلا بررسی عوامل موثر بر قیمت بیلبورد اجازه دهید توضیحی درمورد بیلبورد داشته باشیم؛

تبلیغات بیلبورد فرآیند استفاده از یک آگهی چاپی در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول، خدمات یا کمپین است. بیلبوردها معمولاً در مکان های پرتردد مانند کنار بزرگراه ها و شهرها قرار می گیرند، بنابراین بیشتر رانندگان و عابران پیاده آن ها را می بینند. تبلیغات بیلبورد برای برندسازی کسب و کار، محصول، کمپین شما و ماندن در ذهن مردم بسیار موثر است. از آنجایی که بیلبوردها در مناطق شلوغ قرار دارند، بیشترین ترافیک را در مقایسه با سایر روش های بازاریابی خواهند داشت.

امروزه تبلیغات محیطی به عنوان راهی برای سرمایه گذاری بر روی افکار مردم شناخته می شود. راه حل جدیدی که صاحبان مشاغل را قادر می سازد نام خود را در ناخودآگاه افراد ثبت کنند و در نتیجه به برندسازی آنها کمک کنند. امروزه روش های به روز تری برای تبلیغات محیطی و طراحی بیلبوردهای شهری ارائه می شود و همین گسترش باعث شده است که تبلیغات امروزی نسبت به سایر تبلیغات محیطی قدیمی بازدهی بالاتر و مطلوب تری داشته باشد.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

عوامل موثر در قیمت بیلبورد تبلیغاتی

قیمت طراحی بیلبورد به چند فاکتور بستگی دارد:

  1. حرفه ای بودن سطح طراحی بیلبورد سفارش شما
  2. مدت زمان تحویل طراحی بیلبورد تبلیغاتی را در نظر گرفته اید که هزینه آن را افزایش می دهد.

اگر فکر می کنید بیلبورد ارزان است، باید از گزینه طراحی قالب آماده بیلبورد استفاده کنید تا با استفاده از قالب های خارجی با تغییرات جزیی، زمان کمتر و هزینه کمتری را صرف طراحی بنر و بیلبورد خود در اسرع وقت کنید. . .

اصولا همه شرکت های طراحی حق انتخاب را به مشتری می دهند تا به راحتی به طرح دلخواه خود برسد؛ اما اگر تعداد دفعات طرح نمونه اولیه بیشتر از تعداد مشخص شده باشد، قطعا بر فاکتور نهایی طراحی شما تاثیر می گذارد. پارامتر دوم که بی ارتباط با موضوع فوق نیست، مربوط به تعداد دفعات ویرایش طرح اصلی است. برای جلوگیری از بروز مشکل در این زمینه معمولاً تعداد بازنگری های طرح در زمان عقد قرارداد مشخص می شود.

در مورد قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی نیز می توان گفت: همه چیز به درخواست متقاضیان و سفارشاتی که به طراح می دهند بستگی دارد! ناگفته نماند که هر چه پروژه مورد نظر یک شرکت خاص تر و زمان برتر باشد، تاثیر مستقیمی بر هزینه طراحی گرافیک خواهد داشت.

قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی در ایران

انواع مختلف بیلبورد

  • تابلوهایی که در مکان های بزرگ مانند بزرگراه ها نصب می شوند و بیشتر مستطیل هستند.
  • تابلوهایی که در پیاده روها نصب می شوند و چون فضای کمتری دارند به صورت عمودی طراحی می شوند.
  • تابلوهای نصب شده در راهروها یا آسانسورها و ….

نکات کلیدی برای طراحی بیلبورد خلاقانه به همراه کاهش هزینه طراحی بیلبورد

قبل از هر اقدامی بهتر است مشخص کنید که چه چیزی را می خواهید در معرض دید عموم قرار دهید؟ یک محصول خاص یا فقط یک نام تجاری؟ برای پاسخ به چنین سوالی بهتر است به محل نصب بیلبورد تبلیغاتی خود توجه کنید؛ به عنوان مثال برای استفاده از بیلبوردهای نصب شده در بزرگراه ها بهتر است نام برند خود را هدف قرار دهید، در این صورت می توانید با استفاده از چند روش تبلیغاتی از دیده شدن بیلبورد خود مطمئن شوید.

  • طراحی و خلاقیت

اولین و مهمترین چالش پیش روی شما برای قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی و طراحی هویت بصری به صورت خلاقانه و هدفمند است که باید به آن توجه مضاعف داشته باشید. پیشنهاد می شود حتی اگر قصد دارید برند خود را به عموم مردم نشان دهید، باید محصول خود را به شکلی خلاقانه روی بیلبورد قرار دهید و به مردم بگویید که قصد دارید چه خدمات یا محصولی را به آنها ارائه دهید.

برای اطمینان از جدید بودن طرح‌هایتان، می‌توانید از رقبای خود تجربه کسب کرده‌ و استفاده کنید یا از ایده پردازانی که با طرح‌های نوآورانه آشنایی دارند کمک بگیرید.

  • محدودیت استفاده از کلمات در طراحی بیلبورد

یکی از فاکتور های قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی محدودیت استفاده از کلمات در طراحی بیلبورد میباشد. با توجه به اطلاعات به دست آمده باید بدانید که تنها 7 تا 10 ثانیه فرصت دارید تا بیلبورد تبلیغاتی خود را در معرض دید عموم قرار دهید. حال سوال این است که چگونه می توانیم مطمئن شویم که مردم بیلبورد را می بینند؟ پاسخ به این سوال در طراحی خلاقانه و ساده خلاصه می شود.

استفاده از جلوه های بصری در کنار کلمات ساده و خواندنی بهترین راه حل پیشنهادی برای طراحی خلاقانه بیلبورد است. با توجه به اینکه تنها 7 تا 10 ثانیه زمان دارید تا نظر مخاطب را جلب کنید. برای استفاده از محتوای متنی باید توضیحات و نوشته خود را در 8 تا 10 کلمه خلاصه کنید.

توجه داشته باشید که این مورد شامل: نام تجاری، شماره تماس و سایر روش های ارتباطی است که باید در بیلبورد شما ذکر شود.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

قیمت ساخت طراحی بیلبورد تبلیغاتی
  • فونت، اندازه و تصاویر مناسب در طراحی و اجاره بیلبورد

یکی از عناصر موثر در قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی اندازه تصاویر میباشد. استفاده از فونت های پیچیده و ناخوانا را فراموش کنید. مهم نیست که فونت شما چقدر جذاب باشد! مهم است که از فونت های ساده، خوانا و پررنگ استفاده کنید. به طور کلی، اندازه کلمات و جملات مورد نظر شما باید به اندازه ای باشد که به راحتی از فاصله دور دیده شود.

علاوه بر این باید بدانید که نام برند باید بزرگتر از سایر عناصر بیلبورد تبلیغاتی شما باشد. در واقع این نکته را می توان یکی از مهم ترین اصول قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی دانست زیرا با استفاده از فونت مناسب می توان موضوع مورد نظر خود را توضیح داد.

موضوع مهم بعدی مربوط به تصاویر است. می توان گفت استفاده از تصاویر خلاقانه و خیره کننده تاثیر بسزایی در دیده شدن بیلبورد تبلیغاتی شما دارد.

برای انتخاب تصویر مورد نظر خود پیشنهاد می شود استفاده از تصاویر دانلود شده را فراموش کنید! با استفاده از تصاویر دانلود شده و غیر واقعی دیده شده که نه تنها جلب توجه نمی کنید، بلکه آنها را از برند خود دور خواهید کرد. به طور کلی می توان گفت: تصویر بیلبورد شما باید ساده، کم جزئیات و در عین حال جذاب باشد.

  • طرح دلخواه خود را فراموش کنید!؟؟

یکی از مهم ترین نکاتی که اغلب صاحبان مشاغل به آن توجه نمی کنند؛ در نظر نگرفتن افراد عموم جامعه است! در واقعه مهم نیست طرح مورد علاقه شما چیست؟ باید بدانید که هدف از طراحی بیلبورد جلب توجه عموم است.

  • مهم، کلیدی و اساسی؛ انتخاب رنگ بیلبورد تبلیغاتی

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی دید قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی شما تاثیر می گذارد و بخش زیادی از اصول طراحی بیلبورد تبلیغاتی را به خود اختصاص می دهد. برای انتخاب رنگ برای طراحی بیلبورد استفاده از رنگ های متضاد و روشن بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی

 

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی بیلبورد تبلیغاتی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید