08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

5/5
خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

همواره موسسه هایی در اصفهان شکل گرفته اند که می توانند با یک تیم بسیار حرفه ای از طراحان گرافیکی و مختصصان دیزاین  خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان را برای اکثر سازمان ها و کمپانی ها ارائه دهد. یکی از مهمترین ابزار های تبلیغاتی بسیار قوی کاتالوگ می باشد که با تصاویر و نوشته ها همخوانی قوی ایجاد می کند برای پیش برد اهداف تبلیغاتی برای یک شرکت تجاری و یا سازمان های وابسته به تولید و صادرات و واردات محصولات، کاربرد بسیار فراوانی دارد.

تبلیغات بسیار اصولی با توجه به فضای رقابتی در دنیای کسب و کار باعث موفقیت در فروش بیشتر محصولات می‌شود، علاوه بر خاص بودن ایده طرح، باید به سایر نکات کلیدی در طراحی توجه کرد، از جمله : جذابیت و خلاقیت طرح کاتالوگ، محتوای موثر داخل آن، هویت سازی، خلق پیام مستقیم و… می باشد، می توانید برای خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان از نقش آبرنگ کمک بگیرید.

معرفی خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان :  

بررسی معرفی خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان در بخش صنعت تبلیغات عبارت است از: یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی می باشد که صاحبان کسب وکار ها و صنایع تجاری برای معرفی محصولات و برند خود نیاز دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده ای بهینه نمایند. اگر بخواهیم کاتالوگ را به صورت تخصصی معرفی کنیم باید بگوییم که کاتالوگ شامل دفترچه‌ای از تمامی اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات مشابه محصولات است که مخاطبان آن می‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات آشنا شود و تصمیم به خرید محصولات نماید.

بیشتر بخوانید مقاله خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان : طراحی و چاپ کاتالوگ

 

مراحل خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان را توضیح دهید؟

شما در هر شهری که باشید خدمات طراحی کاتالوگ و مراحل سفارش آن از یک قائده پیروی می کند. هنگام سفارش  طراحی کاتالوگ در اولین قدم باید هدف از طراحی آن را برای تیم دیزاین و گرافیک مشخص کنید این مشخص کردن بسیار مهم است، همین کار سبب می‌شود که کاتالوگ ارائه شده بیشترین تطابق را با نیاز مشتریان داشته باشد. پس از مشخص شدن هدف طراحی کاتالوگ مهمترین مرحله ی بعدی شناخت رده ی سنی مخاطبین کاتالوگ است، باید شفاف سازی شود که طراحی کاتالوگ سفارش دهنده مربوط به چه رده ی سنی است زیرا: رده ی سنی مخاطبین طراحی کاتالوگ نقش بسیار مهمی برای نوع طراحی آن دارد. برای مثال رنگ هایی که تیم گرافیک برای طراحی کاتالوگ لوازم تحریر برای کودکان استفاده می کنند با کالیته ی رنگی که برای طراحی کاتالوگ یک مجموعه ی صنعتی استفاده می نمایند کاملا متفاوت بوده است. از این قرار تعیین رده ی سنی مخاطبین طراحی کاتالوگ بسیار اهمیت دارد.

طراحی کاتالوگ با توجه به یک سری نکات اساسی مثل شرایط و مکان انجام می گیرد. به عنوان مثال: کاتالوگ یک نمایشگاه با کاتالوگ آموزشی موسسه علمی بسیار متفاوت بوده است. در هر دو امکان وجود خلاقیت بسیار بالا است اما با توجه به مخاطبین کاتالوگ این خلاقیت باید اعمال شود. در موسسه اگر  کاتالوگ مخصوص کودک و نوجوانان باشد پس خلاقیت در بسته بندی یا طراحی نگاه آنها را جذب می کند. این کار در نمایشگاه کتاب هر سال به شکلی بسیار متفاوت انجام می گیرد. اما در نمایشگاه ماشین افراد به دنبال نوآوری و تکنولوژی جدید می باشند، پس نباید با طراحی کاتالوگ پیچیده، ذهن آنها را گمراه کنیم.  خلاقیت در طراحی کاتالوگ در جای نامناسب به اندازه کافی تاثیر مثبت نخواهد گذاشت.

خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

اهداف خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان را نام ببرید؟

ارائه ی خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان کاملا مشابه به سایر شهر های دیگر می باشد تمامی شرکت های تبلیغاتی اهداف و قوائد خاصی را برای خدمات طراحی کاتالوگ دارند.

اولین و مهم‌ترین هدف از خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان ، معرفی و شناساندن محصولات خاص و جدید یک برند از کمپانی است؛ بنابراین سفارش کاتالوگ تنها برای برندهای جدید هرگز ثبت نمی‌شود و برندهای شناخته شده برای معرفی محصولاتی که با توجه به نیاز مشتریان تولید کرده اند از این دفترچه راهنما استفاده می‌کنند.

پس از تعیین این هدف باید لیست محصولات را تهیه کرده و گزینه‌هایی را برای چاپ در کاتالوگ در نظر داشته باشید که از هر نظر خاص باشد؛ زیرا معرفی کالاهایی که مشابه محصولات سایر تولید کنندگان باشند، به هیچ عنوان برای مشتریان جذاب نخواهد شد، بلکه تکراری و کسل کننده می شود.

اصطلاحات طراحی کاتالوگ

در حوزه ی دیزاین و تبلیغات اصطلاحاتی وجود دارد که طراحی کاتالوگ را هم شامل می شود. کاتالوگ در اصطلاح علمی و تخصصی به صفحاتی گفته می شود که با هم مرتبط بوده و ارتباطی محکم داشته باشند و در این صفحات مرتبط در مورد محصولات و خدمات و تولیدات شرکت ها و سازمان های مختلف صحبت شود. در واقع کاتالوگ برای معرفی و بازاریابی تجاری و تبلیغاتی محصولات کمپانی ها تهیه شده است و جنبه تبلیغاتی فراوانی دارد.

با این کار شرکت ها و سازمان های تولیدی و خدماتی محصولات خود را برای پیدا کردن مشتری های بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر، گردش مالی بیشتر تبلیغ می کنند. کار طراحی کاتالوگ به نوعی تبلیغات حرفه ای و بازاریابی تخصصی به حساب می آید. برای طراحی کاتالوگ عموما از نرم افزار  Adobe photoshop  استفاده می شود و افرادی که متخصص در طراحی کاتالوگ هستند از آپشن های این نرم افزار برای این نوع تبلیغات کاغذی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید مقاله خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

یک طراحی کاتالوگ حرفه ای و تخصصی چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی کاتالوگ همانطور که گفتیم یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد و در همه جای دنیا به آن به  اولین قدم و مهمترین قدم فروش محصولات نگاهی دقیق می کنند. اگر کاتالوگ بصورت، حرفه ای وتخصصی طراحی شده باشد به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم عمل می کند و مشتریان بسیار زیادی را جذب می کند. برای همین مهمترین ویژگی های یک طرح تبلیغاتی این چنینی به شرح ذیل می باشد:

  1. یک طرح تبلیغاتی قوی برای طراحی کاتالوگ باید خیلی جمع و جور و قابل حمل طراحی شود و به صورتی باشد که مصرف کننده بتواند در کمترین زمان ممکن کاتالوگ را مطالعه کند و بیشترین تاثیرگذاری را از کاتالوگ دریافت نماید. شرح و طول و تفسیر دادن به این نوع ابزار تبلیغاتی نتیجه معکوس خواهد داشت.
  2. در طراحی کاتالوگ، توصیف و ارائه محصولات باید در نهایت صداقت و درستی عمل وجود داشته باشد و اغراقی اصلا صورت نگیرد. اغراق در معرفی محصولات و خدمات کاتالوگ باعث می شود، مشتری بعد از مواجه شدن با آن دیگر به این طرح های تبلیغاتی اعتماد نکند و از خرید محصولات مورد نظر هم منصرف شود چون حس فریب خوردگی در او ایجاد می شود.
  3. طراحی و توضیحات ارائه شده در کاتالوگ باید به شکل و فرمی باشد که همه سوالات و ابهامات مشتری و مخاطبین را پاسخ بدهد و هیچ نیازی به تحقیقات بعدی اصلا نباشد. مثلا نام و مشخصات کامل محصول و تولید کننده آن و خدمات ارائه شده توسط شرکت مورد نظر را به طور دقیق و شفاف توضیح بدهد.
  4. تصاویر و عکس های انتخاب شده برای طراحی کاتالوگ باید با نوع محصولات یا خدمات ارائه شده همخوانی بسیار زیادی داشته باشد. بهترین کار عکس برداری حرفه ای از محصولات مورد نظر یا سازمانی است که قصد ارائه خدمات را دارد. این کار به جذابیت بسیار زیاد طرح تبلیغاتی تهیه شده کمک فراوانی خواهد کرد.
  5. بهترین نوع طراحی کاتالوگ استفاده از چهار نوع رنگ می باشد که البته نحوه ی بکارگیری رنگ ها هم نیاز به سلیقه و خلاقیت و تخصص تیم طراحی گرافیک نیز دارد. در بعضی از کاتالوگ ها برای اینکه طرح های تبلیغاتی بیشتر به چشم  مخاطبین بیاید یا اصطلاحا جلوه موثرتری را داشته باشد از روکش سلفون یا یووی موضعی استفاده می نمایند که البته برای رسیدن به این هدف هم بسیار زیاد موفق بوده است.

 

 

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید