08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

5/5
بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

در این مقاله به بررسی بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان پرداخته میشود. ما شکی نداریم که لوگو برای یک وبلاگ شخصی، وب سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین و برای هر کسب و کاری ضروری است. یک لوگوی خوب به یاد ماندنی است، اما لوگوی عالی نشان دهنده هویت و ارزش برند شماست. به همین دلیل است که در طول تولید باید به جزئیات اهمیت زیادی داده شود. گاهی اوقات حتی این تصویر کوچک می تواند آینده کسب و کار شما را تغییر دهد.

یکی از مواردی که می تواند برای صاحبان کسب و کارهای نوپا گران تمام شود، طراحی لوگو است. همچنین کسب مهارت کافی برای کار با ابزار طراحی یکی دیگر از چالش هایی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند، اما در این مقاله وب سایت ها و ابزارهایی را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند به راحتی لوگوی مورد نظر خود را برای کسب و کار خود طراحی کنید.

طراحی لوگو رایگان چگونه؟

خب با این مقدمه، حالا ما پول نداریم که به یک گرافیست حرفه ای برای ساخت لوگویمان پول بدهیم، نمی دانیم خودمان چگونه لوگوی خود را بسازیم، به نظر شما در این صورت باید چه کار کنیم؟ در این صورت باید به سایت های رایگان طراحی لوگو به صورت آنلاین مراجعه کنیم.

در ادامه شما را با بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان آشنا می کنیم، البته در برخی از این سایت ها می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید، اما برای دانلود باید هزینه ای پرداخت کنید، همچنین در برخی از این سایت ها می توانید طرح نهایی را به راحتی و کاملا رایگان دانلود کنید، به یاد داشته باشید که این سایت ها با ترتیب خاصی تحویل داده نمی شوند.

بهترین سایت های ساخت لوگو رایگان

  • سایت لوگاستر (فارسی)

سایت لوگاستر که از فونت های فارسی نیز پشتیبانی می کند یکی از وب سایت های خوب برای ساخت لوگو رایگان است که البته برخی از امکانات آن رایگان است. این وب سایت طراحی لوگو را آسان می کند. فرآیند طراحی بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید مقاله بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان: قیمت طراحی لوگو
سایت های طراحی لوگو رایگان
  • سایت Wix logo maker

با استفاده از Wix logo maker به راحتی می توانید یک لوگو برای خود ایجاد کنید. برای طراحی لوگوی حرفه ای با استفاده از Wix logo maker کافی است به یک وب سایت بروید و به چند سوال پاسخ دهید.

پس از پاسخ به سوالات، Wix logo maker  به طور خودکار یک لوگو برای شما ایجاد می کند. سپس می توانید برخی از قسمت ها مانند رنگ، متن، فونت، اندازه و غیره را تغییر دهید. پس از اتمام ساخت، می توانید از لوگوی خود در هر جایی استفاده کنید، حتی می توانید فایل SVG را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

  • سایت Canva

یکی از بهترین سایت ها برای طراحی حرفه ای لوگو و همچنین برای ساخت فیلم، رزومه، وب سایت، تصاویر و پس زمینه، تایپوگرافی و موارد دیگر، وب‌ سایت Canva  است که هم رایگان است و هم می‌توانید یک حساب حرفه‌ای دریافت کنید و ویژگی‌های بیشتری دریافت کنید. این سایت دارای قالب، عکس، قالب، آیکون و … برای طراحی های حرفه ای و فوری است و عالی است.

  • سایت shopify

وب سایت Shopify یکی از بهترین وب سایت ها برای ساخت فروشگاه آنلاین است که امکانات و قابلیت های زیادی را برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهد.

علاوه بر این، Shopify همچنین ابزارهای سازنده لوگو مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این وب سایت لوگو ساز می توانید به راحتی و به صورت حرفه ای یک لوگوی منحصر به فرد برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی کنید.

  • سایت Hatchful

یکی دیگر از بهترین وب سایت های طراحی لوگو، زیرمجموعه Shopify، Hatchful  است. این سایت به شما کمک می کند تا با چند کلیک ساده بهترین لوگو را ایجاد کنید و البته این سایت برای مبتدیان بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید مقاله بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان: قیمت طراحی لوگو در اصفهان
سایت های طراحی لوگو

دلیل این امر این است که رابط کاربری بسیار جذاب و ساده طراحی شده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. در این صفحه ابتدا یک موضوع و یک فیلد مشخص می کنید، سپس قسمت گرافیکی آن را انتخاب می کنید، نام صفحه را وارد می کنید و در نهایت لوگوی مورد نظر خود را از بین صدها طرح پیشنهادی دانلود می کنید. هزینه استفاده از این ابزار رایگان است و فقط باید برای برخی از پلن ها هزینه کنید.

  • سایت Themeisle Logo Maker

یکی از مسائل مهمی که در انتخاب بهترین وب سایت های طراحی لوگو تاثیر زیادی دارد، سهولت رابط کاربری آن است. البته اگر سایت رابط کاربری خوبی داشته باشد، ممکن است از استفاده از آن لذت ببرید.

همچنین می توانید در کمترین زمان ممکن یک لوگوی عالی بسازید و در نهایت فایل را با فرمت و اندازه دلخواه با بالاترین کیفیت دانلود کنید Themeisle Logo Maker  وب سایتی است که همه این ویژگی ها را دارد. قالب های مختلف طراحی لوگو و ویرایش آسان از جمله ویژگی های مهمی است که این وب سایت ارائه می دهد.

  • وب سایت LogoMakr

یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان LogoMakr ، سایت میباشد. اگر به دنبال طراحی لوگوی کسب و کار خود از ابتدا هستید، LogoMakr یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو است. اگر به فکر ساخت یک لوگوی رایگان هستید، این سایت به شما کمک خواهد کرد.

با کمک این سایت رایگان لوگو ساز می توانید اجزای مختلف را کنار هم قرار دهید و با وارد کردن نام کسب و کار خود یک لوگوی حرفه ای و زیبا بسازید. البته نسخه با کیفیت لوگوی طراحی شده برای دانلود پولی است و برای شما 19 دلار هزینه دارد، اما حتی نسخه با کیفیت متوسط ​​نیز برای یک تجارت خوب است.

  • سایتio

یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان brandmark ، سایت میباشد. وب سایت brandmark یکی از وب سایت هایی است که با استفاده از هوش مصنوعی به طراحی لوگو می پردازد. این سایت طراحی لوگو هوش مصنوعی سوالاتی در مورد صنعت کسب و کار، کلمات کلیدی و نام تجاری شما می پرسد و بر اساس آن، یک لوگوی منحصر به فرد و با کیفیت بالا ارائه می دهد.

بنابراین این سایت برای طراحی لوگو بسیار مناسب است. برای سفارشی سازی لوگوی طراحی شده باید از نسخه تجاری این سایت استفاده کنید که رایگان نیست.

  • سایت Free Logo Design

از دیگر سایت های ساخت لوگو، سایت Free Logo Design را می توان نام برد. نحوه کار با این سایت این گونه است که شما نام کسب و کار خود را وارد می کنید، سپس سایت دسته های مختلفی از لوگو را که هر کدام شامل هزاران لوگو مرتبط است را به شما نمایش می دهد.

همچنین شما می توانید تغییراتی نیز در لوگو انتخاب شده ایجاد کنید و در نهایت آن را دانلود کنید. البته دانلود با کیفیت متوسط لوگوهای این سایت رایگان است، اگر بخواهید با کیفیت خیلی بالا آن را دانلود کنید باید 59 دلار بپردازید. این سایت هم در ایران فیلتر است و باید با فیلترشکن وارد شوید.

بهترین سایت های طراحی لوگو
  • سایت Logogarden

Logogarden ابزار دیگری برای ایجاد لوگوهای منحصر به فرد است. شما می توانید به کمک ابزار DIY در وب سایت عناصری مانند سایه، نور و … را به لوگوی خود اضافه کنید و پس از ثبت نام در وب سایت، لوگوی ایجاد شده را دانلود کنید.

  • سایت Tailor Brands

از جمله کسانی که لیبل رایگان می سازند می توان به Tailor Brands اشاره کرد. مشابه برنامه Logojoy، این سایت از شما چند سوال در مورد کسب و کارتان می پرسد و در نهایت لوگوی عالی را برای شما طراحی می کند.

شما می توانید با استفاده از ابزارهای موجود در سایت Taylor Brands، لوگوی پیشنهادی را به دلخواه تغییر دهید و پس از انجام ویرایش های لازم، لوگوی خود را به صورت رایگان با کیفیت بالا دانلود کنید.

  • سایت LogotypeMaker

LogotypeMaker یک سایت محبوب طراحی لوگو رایگان است. لوگوی این وب سایت بر اساس کلمات طراحی شده است، بنابراین شما نام کسب و کار خود را به وب سایت می دهید و این وب سایت یک لوگوی حرفه ای با نام کسب و کار شما ایجاد می کند.

شما می توانید لوگوهای ایجاد شده توسط LogotypeMaker را با فرمت های JPG و PNG به صورت رایگان دانلود کنید، اما برای دانلود نسخه های با کیفیت بالای لوگوها باید هزینه پرداخت کنید.

  • سایت Zyro

یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان Zyro  ، سایت میباشد. Zyro  یک سازنده لوگو رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید. یکی از مزایای این سایت این است که برای ایجاد لوگو در زیرو نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید، بنابراین می توانید به سرعت هر لوگویی را که می خواهید ایجاد کنید.

برای طراحی لوگوی حرفه ای با Zyro ابتدا باید نام شرکت خود را وارد کنید. سپس شکلی را انتخاب کنید تا لوگوی خود را بر اساس آن قرار دهید. هزاران راه برای انتخاب در Zyro وجود دارد. در نهایت، زمانی که سایت Zyro لوگوی شما را ایجاد کرد، می‌توانید آن را تغییر دهید و هر تغییر کوچکی که می‌خواهید ایجاد کنید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید فایل لوگو را با فرمت PNG دانلود کنید و از آن در هر جایی که می‌خواهید استفاده کنید.

سخن پایانی مقاله بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

همانطور که گفتیم طراحی لوگو می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. اگر مهارت طراحی لوگوی وب سایت را ندارید یا نمی خواهید برای طراحی لوگو در ابتدای وب سایت خود هزینه ای بپردازید، بهترین تصمیم این است که از سایت های سازنده لوگو رایگان استفاده کنید. برخی از آنها را پیشنهاد می کنیم این مقاله شما را معرفی می کند.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان : طراحی لوگو در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید