08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین

5/5
افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین

افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین

در این جا به بررسی انواع افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین پرداخته میشود. در دنیای امروز بازاریابی و تبلیغات آنلاین به یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی شرکت ها تبدیل شده است. کاتالوگ آنلاین یا کاتالوگ الکترونیکی در واقع نوعی رسانه است که پس از طراحی بر اساس کسب و کار مورد نظر، نه به صورت فیزیکی بلکه بر روی بسترهای فناوری مانند کامپیوتر، اینترنت، تلفن همراه هوشمند و … منتشر می شود.

در مقاله افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین به بررسی استراتژی های بازاریابی و افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین می پردازیم و نحوه استفاده از این روش در بازاریابی آنلاین را به تفصیل بررسی می کنیم.

کاربرد کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

کاربرد کاتالوگ های دیجیتال و هوشمند مانند کاتالوگ های سنتی برای ارائه اطلاعات، قیمت و … محصولات و خدمات می باشد. با این تفاوت که کاتالوگ دیجیتال و هوشمند در اینترنت و با آخرین تکنولوژی ها ارائه می شود.

این رسانه تبلیغاتی تلفیقی از طراحی و برنامه نویسی گرافیکی و ظاهری است که قابل اجرا بر روی انواع تبلت، موبایل، کامپیوتر و … می باشد و کاتالوگ های دیجیتال و هوشمند از جهاتی شبیه هم هستند و هر دو قابلیت آپلود در سایت ها را دارند.

انواع روش های افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین

کاتالوگ ها چه فیزیکی و چه الکترونیکی و دیجیتالی با هدف افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین و افزایش آگاهی مخاطبان تهیه و اجرا می شوند. افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین در کنار مزایای اقتصادی آن همواره یکی از جذابیت های کاتالوگ الکترونیکی بوده است. اما راه حل هایی وجود دارد که افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین را بیشتر محسوس می کند.

  • توجه ویژه‌ ای به محتوای کاتالوگ هوشمند و دیجیتال داشته باشید.

ذهنیت و نگاه مخاطب به شما و شرکت شما توسط کاتالوگی که از شما می بیند شکل می گیرد. بنابراین روی ظاهر و طراحی کاتالوگ بسیار حساس باشید. استفاده از تصاویر با کیفیت، جذاب، رنگارنگ مرتبط با محصولات و خدمات بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین : طراحی و چاپ کاتالوگ

افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین
  • دامنه اطلاع رسانی را افزایش دهید

تیراژ بی نهایت کاتالوگ هوشمند باعث می شود نگران تمام شدن کاتالوگ نباشید. با این طرز فکر، خود را برای انجام فعالیت های گسترده تر آماده کنید. چون هیچ محدودیتی در انجام آن ندارید.

آمار مشترکین کاتالوگ هوشمند نشان می دهد که استفاده از کاتالوگ هوشمند در ارتباطات جمعی مانند: بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی بی سیم بسیار موثر بوده و نتایج رضایت بخشی داشته است. اگر مخاطبان هدف شما در یک منطقه شهری یا یک مکان خاص هستند، آن منطقه را هدف قرار دهید و کاتالوگ هوشمند خود را با استفاده از روش های موجود منتشر کنید.

  • راه‌های بیشتری را برای ارسال و انتشار کاتالوگ دیجیتال و هوشمند به کار بگیرید.

زمانی که از یک کاتالوگ چاپی استفاده می کنید، معمولا سعی می کنید همیشه مقداری از آن را همراه خود داشته باشید تا بتوانید آن را در مکان و زمان مناسب توزیع کنید.

در مورد کاتالوگ دیجیتال و هوشمند دست شما باز است. پس افکار خود را باز نگه دارید. نمونه ای از راه های تبلیغات کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، تبلیغات از طریق کد USSD یا کد QR بر روی بیلبوردهای محیطی، اتوبوس ها و … می باشد. سعی کنید از طریق تمامی راه های انتشار و ارسال، مخاطبان خود را آگاه کنید.

  • استراتژی داشته باشید و تاثیرگذار عمل کنید

داشتن استراتژی های خاص در استفاده از کاتالوگ الکترونیکی مانند کاتالوگ هوشمند می تواند مخاطبان شما را شگفت زده کند و اثربخشی را افزایش داده و سبب افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین شوید. راه های جدیدی برای ارتباط کاتالوگ خود با مخاطبان خود ایجاد کنید. استراتژی هایی مانند پیوست کردن کاتالوگ به بسیاری از محصولات برای مخاطب جذاب است.

سعی کنید با ترکیب روش ها متدهای جدیدی ایجاد کنید و سبب افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین شوید و فراموش نکنید که استاندارد Smart Catalog به این معنی است که هیچ محدودیتی برای این کار ندارید.

بیشتر بخوانید افزایش فروش با کاتالوگ آنلاین : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

فروش با کاتالوگ آنلاین

برخی از مزایای دیگر کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال علاوه بر کاهش هزینه های چاپ تجاری و بهره مندی از ابزارهای رسانه ای مختلف، ویژگی های دیگری نیز دارد. یکی از این ویژگی ها امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و سایت های محتوا محور است.

از آنجایی که با تولید کاتالوگ دیجیتال دغدغه گرانی تعداد صفحات و تیراژ چاپ کاتالوگ های کاغذی از بین می رود، در نتیجه می توان گفت کاتالوگ دیجیتال کاتالوگی بدون محدودیت در تعداد است.

صفحات و تیراژ کاتالوگ دیجیتال pdf به دلیل عکس محور بودن حجم بالایی دارد و امکان دانلود آن در حجم و تعداد صفحات بالا مشکل دارد اما کاتالوگ دیجیتال لینک گرا عاری از این مشکلات است. همچنین ویرایش در این گونه کاتالوگ ها بسیار سریعتر و ارزانتر از کاتالوگ های کاغذی است.

کاتالوگ دیجیتال چگونه موجب افزایش فروش کسب و کارها می‌گردد؟

با طراحی کاتالوگ دیجیتال، ارتباط بهتری بین مشتری و کسب و کار برقرار می شود. محصولات یا خدمات کسب‌وکارها چه دیجیتال باشند و چه نباشند، در هر صورت با ابزارهای رسانه‌ای مختلف موجود در کاتالوگ دیجیتال در مقایسه با کاتالوگ کاغذی، بسیار بهتر و دقیق‌ تر معرفی می‌شوند.

این ابزارها شامل محتوای متنی، عکس، فیلم، فایل های صوتی است. از طرفی با امکان لینک شدن به سایت یا شبکه های اجتماعی کسب و کار و یا ارتباط سریع با آنها، ارتباط موثرتری بین مشتری و کسب و کار شکل می گیرد. این ویژگی ها در کاتالوگ دیجیتال باعث می شود مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصول داشته باشند. طبیعتاً این امر تا حد زیادی منجر به افزایش آن تجارت می شود.

ساخت کاتالوگ دیجیتال

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کسانی که کسب و کار دارند باید هر لحظه اطلاعات خود را به روز کنند. زیرا محصولات مختلفی وجود دارد که نمی توان آنها را به صورت سنتی به مشتری عرضه کرد. به همین دلیل نیاز کسب و کارها به پلتفرم های دیجیتال افزایش یافته و کمبود آن بیش از پیش احساس می شود.

کاتالوگ دیجیتال با ارائه عالی که نشان داد؛ به کسب و کارها این توانایی را می دهد که ارائه و فروش آسان تر و موثرتری داشته باشند. ایجاد یک کاتالوگ دیجیتال برای کسب و کار شما می تواند یکی از بهترین و بهینه ترین هدایا را در اختیار شما قرار دهد.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

کاتالوگ آنلاین

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید