08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

اصول طراحی لوگو لباس و پوشاک

5/5
اصول طراحی لوگو سالن زیبایی

اصول طراحی لوگو سالن زیبایی

 بهترین راه برای آشنایی مشتری در دنیای مد و فشن از نظر شما چیست؟ طراحی لوگوی حرفه‌ای برای سالن زیبایی! چرا که مشتری با مشاهده آرم و لوگوی سالن زیبایی، به شناخت مناسبی از خدمات سالن زیبایی شما دست پیدا خواهد کرد. اگر معرفی خدمات به‌خوبی توسط طراحی لوگو سالن زیبایی انجام شود، مشتری رضایت و اطمینان را به دست می‌آورد و سالن زیبایی شما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

شما می‌توانید به‌راحتی با جستجوی عبارت: “دانلود لوگو لایه باز آرایشگاه زنانه” با دنیای بزرگی از نمونه‌های آماده مواجه شوید که به‌خوبی توانسته‌اند هویت سالن زیبایی‌شان را در لوگوی خود قرار دهند. تاکنون سوالات بسیاری در ذهنتان ایجاد شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اصول طراحی لوگو سالن زیبایی

  • ساخت لوگو آرایشگاه را ساده پیش ببرید

یک آرم و لوگوی آرایشگاه زنانه حرفه‌ای باید بتواند به‌وضوح خدمات یک سالن زیبایی را نشان دهد. برای این کار باید بتوانید گرافیکی متعادل، رنگ‌های مکمل و یک نماد هوشمند را به‌خوبی در طراحی لوگو سالن زیبایی خود جای دهید. همچنین برای گرفتن ایده، به کلماتی رجوع کنید که بیشترین ارتباط را با خدمات سالن زیبایی شما دارند و با استفاده از آنها انتقال مفهوم، به‌راحتی انجام شود.

  • نام سالن زیبایی خود را به‌خوبی در لوگو به کار ببرید

این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که نام سالن زیبایی خود را به‌صورت کامل و هوشمندانه در لوگو به کار ببرید. برای قراردادن نام سالن زیبایی خود می‌توانید از تایپوگرافی‌های جذاب و چشمگیر استفاده کنید. هویت کار شما کاملا وابسته به نام آن است و اهمیت‌ندادن به شکل قرارگیری آن در لوگو، اشتباهی جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید اصول طراحی لوگو سالن زیبایی : قیمت طراحی لوگو
اصول طراحی لوگو سالن
  • با استفاده از آرم خود، سبک سالن خود را معرفی کنید

بر اساس نوع خدمات موجود در سالن زیبایی شما، باید نمادی خلق کنید که بتواند ماهیت و سبک خاص کار شما را به‌خوبی نشان دهد.

می‌توانید از ظاهری زیبا با زاویه‌های متنوع، لبه‌های گرد جذاب و رنگ‌های ملایم استفاده کنید تا سبک سالن زیبایی خود را کاملاً هوشمندانه به مشتری‌های خود انتقال دهید. اگر سالن زیبایی شما فضای بزرگی دارد، سعی کنید به‌خوبی آن را به مشتری نشان داده و یا در مقابل اگر فضای کوچک‌تری در اختیار دارید، آن را با نمادهای مختلف به بیننده انتقال دهید.

  • هوشمندانه از پالت‌های رنگی استفاده کنید

اگر شما یک سالن زیبایی برای ارائه محصولات ارگانیک و خدمات سلامتی مانند زیبایی صورت و ماساژ ارائه می‌دهید، بهترین گزینه برای شما رنگ سبز است. اگر یک سالن زیبایی شیک و مدرن دارید که مشتری‌های آن غالبا نیازهای مختلفی دارند، می‌توانید از پالت‌های رنگی سیاه‌وسفید استفاده کنید؛ چرا که اصالت و ارزش را به‌خوبی نشان خواهند داد.

رنگ‌های عسلی و طلایی هم برای سالن‌هایی که خدمات آرایش مو و پاک‌سازی پوست را ارائه می‌دهند، بسیار مناسب است. از رنگ‌های نرم، روشن و یا قدیمی مانند رنگ‌های نئونی، طرح‌های تک‌رنگ یا قرمز به‌هیچ‌وجه استفاده نکنید؛ رنگ‌ها باید یکپارچه و جذاب باشند و به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

  • رعایت ترتیب قرارگیری عناصر

پس از انجام تمامی مراحل بالا حال باید عناصر لوگوی سالن زیبایی خود را در کنار یکدیگر قرار دهید تا ساختار نهایی لوگو شما تشکیل شود. برای طراحی حرفه‌ای و استاندارد لوگو سالن زیبایی خود بهتر است نماد اصلی آن را در وسط قرار دهید و سپس با کمی فاصله، نام برند را در پایین و یا کنار آن بنویسید. به‌منظور سازماندهی و نظم بخشیدن به عناصر لوگو نیز می‌توانید اجزای آن را درون اشکال هندسی همچون دایره یا مربع قرار دهید تا حس اعتماد، ثبات و پایداری را به مخاطبان انتقال دهید و جذابیت بصری لوگوی خود را نیز دوچندان نمایید.

آشنایی با انواع طراحی لوگو سالن زیبایی

  • لوگوتایپ

لوگوتایپ نیز روش دیگری برای طراحی لوگو سالن زیبایی که منحصراً با استفاده از نام سالن طراحی می‌شود و مانند لوگو تصویری قادر به معرفی حوزه فعالیت شما نیست و تنها بر ماندگاری نام مرکز زیبایی در ذهن مخاطبان تمرکز دارد. در این روش می‌توانید نام سالن خود را به طور کامل و یا اختصاری (مونو گرام) و با فونت مناسب و خوانا در لوگو درج نمایید.

بیشتر بخوانید اصول طراحی لوگو سالن زیبایی : اصول طراحی لوگو لباس و پوشاک 
اصول طراحی لوگو سالن زیبایی
  • لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی به‌عنوان بهترین روش طراحی لوگو سالن زیبای شناخته می‌شود و همان‌طور که از نام آن پیداست، ترکیبی از دو روش لوگو تصویری و لوگوتایپ است؛ یعنی عناصر این دو روش در یک لوگو به طور هم‌زمان مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای طراحی لوگو ترکیبی می‌توانید نماد منتخب را در قسمت بالایی لوگو قرار داده و با رعایت فاصله استاندارد نیز نام سالن خود را در پایین و یا کنار آن بنویسید.

لوگوهای موفق‌ترین سالن‌های زیبایی جهان

با یک سرچ ساده در اینترنت با این لوگوها آشناشوید:

  • City Barber

در طراحی این آرم خلاقانه از طرح یک شانه استفاده شده است. برج‌های مدرن درون این شانه توانسته است آرم را بسیار خاص جلوه دهد.

  • JD Barbers

خلاقیت در این آرم نیز به‌خوبی قابل‌مشاهده است. دسته‌های قیچی نام آرایشگاه را نشان می‌دهند.

  • Cutts

در این تصویر برند، دسته‌های قیچی به شکل عینک طراحی شده و سبیلی به‌جای بخش تیغ قرار داده شده است. بسیاری از افراد عقیده دارند چنین طراحی بسیار جذاب است و می‌تواند مخاطبان بسیاری را به‌سوی خود بکشاند.لوگو ترکیبی

طراحی لوگو سالن زیبایی
  • Barberossa

 یکی دیگر از جذاب ترین لوگوهای آرایشگاه، این نشانه زرد و قرمز رنگ است. موهای شعله مانند و قرمز جذابیت خاصی را ایجاد کرده است.

  • Pirate Saloon

در این نشانه نیز می‌توانید قیچی آرایشگری را مشاهده کنید که به‌صورت خلاقانه‌ای به دزد دریایی اضافه شده است. در این آرام می‌توان به‌خوبی حوزه فعالیت و اسم برند را دید.

برترین طراحی لوگوی سالن زیبایی!

   طراحی لوگو سالن زیبایی باید مفهومی باشد و ارتباط مستقیم بین شخصیت و اهداف او را به‌خوبی نشان دهد؛ در واقع، طراحی لوگو سالن زیبایی باید از هویت اصلی آرایشگاه شما حمایت کند. در طراحی لوگو سالن زیبایی بهتر است سادگی را فراموش نکنیم و بدون اشکال و حروف اضافه، هدف اصلی را نشان دهیم.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید