08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

5/5
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هر سال در ایران و در سراسر جهان نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات گوناگون برگزار می‌شوند. شرکت‌ها و سازمان‌ها در این نمایشگاه‌ها غرفه‌هایی را به محصولات و یا خدمات خود تخصیص می‌دهند. در واقع، به مردم در نمایشگاه های تجاری باید به چشم مشتریان بالقوه نگاه کنید. بنابراین به اهداف بلند مدت این شرکت کمک زیادی می کند تا در این نمایشگاه ها توجه و نظر مردم را جلب کند. یکی از راه‌های تشویق و قدردانی از مشتریان، هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی می تواند انواع مختلفی داشته باشد از هدایای ارزان قیمت گرفته تا هدایای نفیس و گران قیمت که می توانید با توجه به نیاز خود و با توجه به قرارداد و خرید مشتریان آنها را تهیه و به کار ببرید.

منظور از هدیه نمایشگاهی چیست؟

انتخاب هدایای تبلیغاتی، به ویژه برای نمایشگاه، یکی از سخت ترین تصمیمات است. قطعا شما تجربه بازدید از نمایشگاه ها و بازدید از غرفه های مختلف را داشته اید و با مراجعه به قسمت های مختلف هدایای کوچک مختلفی دریافت کرده باشید. برخی از این هدایا صرفاً برای اهداف تبلیغاتی ارائه می شوند، صرف نظر از استفاده آنها، اما برخی دیگر نیز ممکن است کاربردهای جالبی داشته باشند و در ذهن شما ماندگار شوند.

بسته به نوع کسب و کار، نوع هدایا ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، یک غرفه ممکن است محصولات بهداشتی ارائه دهد در حالی که غرفه دیگر محصولات تزئینی را به عنوان هدیه ارائه می دهد. جذابیت هدایای نمایشگاهی این است که ناخودآگاه مخاطب را به سمت غرفه شما می کشاند، این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

نکات مهم درباره هدایای نمایشگاهی

هدایای نمایشگاهی هدایایی هستند که شرکت ها در غرفه های نمایشگاهی به مخاطبان و مشتریان خود می دهند:

  • این چنین هدیه‌های برای اهداف تبلیغاتی متنوع بسیار کاربردی هستند.
  • هدیه نمایشگاهی می بایست بر اساس نوع مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار تهیه و ارائه شود.
  • این هدایا ممکن است با توجه به بودجه و اهداف شما ارزان و یا گران قیمت باشند.
  • معمولا هدایای تبلیغاتی ارزان ولی خلاقانه برای تبلیغات با تعداد بالا تهیه می‌شوند.
  • علاوه برمشتریان و بودجه بهتر است، هنگام انتخاب یک هدیه نمایشگاهی موضوع کسب و کار خود را نیز در نظر داشته بگیرید.
  • ماهیت جذابو ماندگار این هدایای تبلیغاتی می تواند شرکت شما را از صدها غرفه نمایشگاهی دیگر متمایز کند .
  • بادریافت هدایای رایگان از نمایشگاه، مردم نسبت به شما احساس قدردانی می کنند و این خاطره خوب در ذهن آنها ماندگار می شود .
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدف از استفاده از هدایای تبلیغاتی چیست؟

در معرفی برندها و محصولات جدید و در شناساندن آنها به مشتریان موثر است. در نتیجه، با رعایت چند نکته و ترفند هنگام تهیه این هدایا، می توانید بیشترین بهره را از غرفه نمایشگاه تجاری خود ببرید. مهمترین مزایای این هدیه های تبلیغاتی شامل موارد زیر می شود.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای معرفی برندها و محصولات جدید و معرفی آنها به مشتریان موثر است. بنابراین، با در نظر گرفتن چند نکته و ترفند هنگام تهیه این هدایا، می توانید بیشترین بهره را از غرفه خود ببرید. مزایای کلیدی این هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی شامل موارد زیر است:

  • هدیه‌ نمایشگاهی نام و برند شما را در ذهن مشتریان ثبت کند.

اولین ویژگی هدایای تبلیغاتی نام برند و لوگوی شرکت شما است  به این ترتیب، نام شرکت شما بهتر در ذهن مردم باقی می ماند. این نام را می توان روی خود هدایا و روی جعبه یا بسته بندی آنها حک کرد. 

  • جلب مشتریان بیشتر به سمت غرفه خود در نمایشگاه‌ ها.

قطعا در نمایشگاه‌ها سعی و تلاش ارائه‌کنندگان را دیده‌اید که به هر طریقی سعی در جلب توجه شما دارند. با ارائه هدایای جالب و خلاقانه می توانید به راحتی مخاطبان زیادی را در نمایشگاه ها جذب کنید و توجه افراد زیادی را به غرفه های خود جلب کنید. در میان تعداد زیادی از مشتریان بالقوه، افراد زیادی به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهند شد

  • افزایش نمایش بصری با هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

زیبایی شناسی یکی از عناصر مهم غرفه نمایشگاهی شما است. هدایای نمایشگاه کلیدی برای برجسته شدن در دریایی از غرفه داران دیگر است. می توانید غرفه خود را طوری تنظیم کنید که هدایای ویژه بازاریابی شما جلب توجه کند و باعث شود مردم برای صحبت با شما به غرفه شما بیایند.

  • کسب امتیاز و کمک به دستیابی به هدف تان

یکی از دلایل اصلی حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های تجاری؛ کسب امتیاز است. هدایای نمایشگاهی  شما می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. می توانید خلاق باشید و از انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به عنوان کارت ویزیت استفاده کنید. این روش به احتمال زیاد به شما کمک می کند تا در این رویداد از جمعیت متمایز شوید؛ منحصر به فرد بودن خوب است. زیرا به شما امکان می دهد در بین رقیب دیگر خاص باشید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی
  • با هدایای نمایشگاهی می‌توان ارزش برند خود را اثبات کرد.

اهمیت فعالیت برند شما هنگام ارائه هدایای تبلیغاتی به وضوح مشخص می شود، اما چگونه؟ به عنوان مثال با ارائه هدایای قابل بازیافت، می توانید نشان دهید که در ساخت محصول یا خدمات خود تا چه اندازه به محیط زیست و طبیعت اهمیت می دهید و از این طریق ارزش برند خود را به مخاطبان یادآوری کنید.

بسته به نوع کسب و کارتان، چندین اقدام وجود دارد که می توانید برای نشان دادن ارزش برند خود انجام دهید.

چگونه بهترین هدیه‌های نمایشگاهی را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه هزینه های اضافی را به این هدایا نسبت دهید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. این نکات مهم عبارتند از:

  • مشتریان شما چه کسانی هستند؟
  • هدف شما از این هدیه‌ها چیست؟
  • موضوع کسب و کار شما چیست؟
  • چه میزان بودجه در اختیار داری؟

با پاسخ دادن به این چهار سوال مهم،بسیار راحتتر گزینه مناسب تر و درخشش با غرفه های نمایشگاهی خود را پیدا خواهید کرد.

اولین نکته این است که مشتریان و مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. آیا مخاطب شما کودک هستند یا بزرگسال؟ اکثر مشتریان شما پزشک هستند یا معلم؟ مشخص کردن این موضوع تا حد زیادی ماهیت هدیه را آشکار می کند.

نکته دوم آیا اهداف شما در برگزاری نمایشگاه‌ها و ارائه هدایای نمایشگاهی می باشد ؟ آیا کسب و کار جدیدی دارید که بخواهید مردم را با آن آشنا کنید؟ یا شرکت شما پس از سال ها فعالیت تصمیم گرفته است که به مناطق جدید خدمات رسانی کند؟ بر اساس این اهداف، می توانید به راحتی گزینه بسیاری را از لیست هدیه اضافه یا حذف کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی : چاپ جعبه بسته بندی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

نکته سوم کار سازمان یا شرکت شماست…آیا شما در حیطه ی آموزش و پرورش کار می کنید؟ یا حوزه فعالیت شما مربوط به تجهیزات پزشکی است؟ مهم است که قبل از خرید، رابطه بین هدیه نمایشگاهی و موضوع کسب و کارتان را در نظر بگیرید.

آخرین نکته ای که بسیار مهم است بودجه شما برای تبلیغات و بازاریابی است. شرکت های بزرگ اغلب بودجه و هزینه های زیادی را به تبلیغات اختصاص می دهند، در حالی که دیگران ممکن است بودجه محدودی برای این موضوع داشته باشند. در این صورت بهتر است از هدایای ارزان اما خلاقانه استفاده کنید. لازم به ذکر است که ارزان بودن همیشه به معنای بی کیفیت بودن محصول نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید به راحتی فهرستی ازبهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را برای نمایشگاه و تبلیغات خود تهیه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید