08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت چاپ سررسید 1401

5/5
قیمت چاپ سررسید 1401

قیمت چاپ سررسید 1401

قیمت چاپ سررسید 1401 در نقش آبرنگ: سررسید 1401 یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و مفید برای اکثر سازمانها و مدیران شرکتها جهت اعطای هدیه ای ماندگار به مخاطبان خاص و مشتریان بالامرتبه خواهد بود. درواقع سفارش و خرید سررسید 1401 برای امور تبلیغات کسب و کارها موجب می شود تا تبلیغات یک آنها بصورت زیباتر، حرفه ای تر و کاربردی تر به مشتریان وفادار و همکاران خاص یک کسب و کار نشان داده شود. نکته حائز اهمیت این است که، اعطای این هدیه موجب می شود تا مشتریان شما به مدت یک سال هدیه ی برند شما را هر روز جلوی چشمانشان داشته باشند.

اهمیت چاپ سررسید در رونق بخشیدن به کسب و کار

سررسید از جمله وسایل پرکاربرد و محبوبی است که در بین اکثر افراد جامعه کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دقت کرده باشید، اکثر افراد در منزل و یا محل کار خود از سررسید نه تنها برای یادداشت برداری و برنامه ریزی ها روزانه بلکه برای مشاهده تاریخ روز های سال، بررسی انواع مناسبت ها و رویداد های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، مذهبی و یا حتی یادآوری روزهای خاص مانند تولد و یا سالگرد ازدواج و.. بطور مداوم استفاده می کنند. حال تصور کنید که نام تجاری و یا شعار تبلیغاتی کسب و کار خود را بر روی سررسید 1401 چاپ کرده و آن سررسید ها را به مخاطبین خاص خود مانند همکاران و مشتریان خود هدیه میدهید. با اینکار، در واقع نشان و یادآوری از برند و کسب و کار خود را برای مدت طولانی و برای حداقل یکسال در دست و معرض دید مشتریان خود قرار داده اید و همین امر می تواند تاثیر فوق العاده ای در بازاریابی و سودآوری شما ایفا کند.

بنا بر همین علت، در دنیای رسانه ای امروز نیز، باتوجه به اهمیت و تاثیرگذاری انواع هدایای تبلیغاتی، همزمان با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز، بسیاری از چاپخانه ها مملو از افرادی خواهد شد که می خواهند هدایای تبلیغاتی اختصاصی خود را داشته و برند و نام تجاری کسب و کار خود را بر روی آنها حک کنند. درواقع، طراحی و تهیه هدایای تبلیغاتی خاص و اختصاصی یک ابزار بسیار تاثیرگذار در بازاریابی و ارتباط سازی کسب وکارهاست و ما با چاپ نمودن برند حرفه خود بر روی سررسید و اعطای آنها به مخاطبین هدف خود، در واقع شرایطی را فراهم می کنیم تا دیگران کسب و کار ما را بیشتر بشناسند و برای سفارش و خرید خود ما را در نظر بگیرند. باتوجه به اهیمت این موضوع، متناسب با انواع کسب و کارهای و بودجه ی مورد نظر آنها، قیمت چاپ سررسید متفاوت خواهد بود. البته این مورد، کاملا قابل انعطاف بوده و با همکاری یک تیم حرفه ای می توانید سررسید مورد نظر خود را بر اساس بودجه مورد نظر خود بصورت زیبا و با کیفیت طراحی و تهیه کنید.

قیمت چاپ سررسید 1401

عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ سررسید 1401

چاپ سررسید 1401 به عنوان یکی از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین ابزارها و هدایای تبلیغاتی جذاب و پرکاربرد شناخته می شود. این دست از هدایا، جزء هدایای تبلیغاتی ارزشمند و پراستفاده بوده که درصد بالایی از افراد بطور مداوم و برای مد طولانی از آنها استفاده می کنند. شایان به ذکر است که سررسید های چاپی اختصاصی کسب و کار شما درحقیقت نمادی از محصول، خدمات و یا برند شما زد مشتریانتان خواهند بود و این امر با توجه به قیمت سررسید 1401 در مخاطب و به دنبال آن، در کسب و کار شما تاثیرات مثبتی خواهد داشت. در ای بخش، به شرح مفید و مختصری از عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ سررسید 1401 می پردازیم

  • کیفیت جلد سررسید

کیفیت جلد سررسید از مهمترین معیارهای تاثیرگذار در قیمت سررسید بودده و به مواردی همچون مرغوبیت پوشش بکاررفته و روش ساخت آن بستگی خواهد داشت.

  • کیفیت جلد چسبانی در سررسید

جلد چسبانی از مراحل ضروری و  واجب صحافی می باشد. توجه داشته باشید که اگر روند جلد چسبانی با دقت و مهارت انجام نشود، با گذشت زمان و با استفاده مکرر، جلد و سررسید از هم جدا خواهند شد. همچنین بی دقتی در تنظیم جلد چسبانی تاثیری منفی بر ظاهر سررسید خواهد داشت.

  • تاثیر کیفیت ورق در قیمت چاپ سررسید 1401

ورق های مورد استفاده در سررسید در مدل ها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند. یکی از معیارهای مهم برای اطلاع از کیفیت ورقها، توجه به کشور سازنده آن می باشد. لازم به ذکر است که در بازار داخلی ایران، ورقهای تولیدی کشوراندونزی با عنوان ورق با کیفیت و ورق های چینی به عنوان ورق بی کیفیت شناخته می شوند.از این رو، نوع ورق وارداتی مصرفی، تاثیر قابل توجهی در کیفیت و همچنین قیمت چاپ سررسید 1401 خواهد داشت.

  • طراحی و چاپ داخلی سررسید

طراحی و چاپ صفحات داخلی از با مهمتری ترین مراحل طراحی و تولید سررسید های تبلیغاتی می باشد. دقت داشته باشید که کیفیت چاپ کاغذ های داخلی، علی الخصوص کاغذ های تحریر و لت های گلاسه به مواردی همچون فناوری دستگاه چاپ، مدل مرکب و تجربه و دقت مسئول چاپ بستگی خواهد داشت. یک چاپ با کیفیت در سررسید دارای خصوصیاتی مانند غلظت رنگ بالا،  یک نواخت بودن رنگ ، تغییر ناپذیری در محل چاپ اجزا و روی هم قرار گیریه مناسب می باشد.

قیمت چاپ سررسید 1401
  • تاثیر کیفیت لیزر و درج لوگو در قیمت چاپ سررسید 1401

با توجه به اینکه که نشان تجاری و لوگوی روی جلد سررسید، معرف اصالت سازمان خواهد بود، حک و چاپ آن باید با نهایت  دقت و با استفاده از جدیدترین فناوریه مورد نیاز انجام گیرد.

  • کیفیت طراحی اختصاصی سررسید

طراحی وچاپ حرفه ای سررسید توسط شخص متخصص بسیار بر کیفیت ظاهری آن تاثیر دارد. همچنین مدل جلد و قطع سررسید، عواملی مانند چگونه بودن طراحی صفحات، نحوه قرار گیریه اعداد و متن های تایپی، فونت های  مناسب بکار رفته، فواصل و انتخاب رنگ مناسب صفحات داخلی سررسید نیز از عوامل موثر بر افزایش جذابیت دیداریه سررسید خواهند بود.

 

چاپ سالنامه اختصاصی

شما با اختصاصی کردن یک سالنامه  از راههای مختلف می توانید یک هدیه ارزشمند را به مشتریان خود ارائه دهید. این سررسید بر اساس سلیقه و نظر شما از صفر تاصد کار طراحی و تولید می شود. مواردی که برای اختصاصی کردن یک سررسید کاربرد دارد و در یک کلمه اصطلاحا آن سررسید اختصاصی میشود شامل موارد ذیل می باشد:

  • طراحی فرم صفحات سررسید
  • اضافه کردن متن و لوگو به صفحات داخلی سررسید ( ترام اختصاصی)
  • سفارش جلد بصورت سفارشی ( چرم –گالینگور – یا بصورت 4 رنگ اختصاصی)
  • روبان اختصاصی –آستر بدرقه اختصاصی – پلاک فلزی اختصاصی

 

قیمت چاپ سررسید 1401

چاپ انواع سررسید 1401

سررسید های جدید 1401 در انواع مدلها و قطع های وزیری- اروپایی- رقعی – پالتویی و جیبی طراحی و تولید می شود. هریک از این سررسید ها عبارتند از:

  • سررسید وزیری 1401

سررسیدهای وزیری در سایز 24 در 17 طراحی و تولید می شوند. این سررسیدها به دلیل کافی بودن فضا برای یادداشت یکی از پر طرفدار ترین قطع های سررسید 1401 محسوب می شود.

  • سررسید اروپایی 1401

سررسید های اروپایی در سایز 21 در 13 طراحی و تولید میشوند. این سررسید در سالهای اخیر به دلیل جذابیت در سایز و کاربردی بودن آن، بسیار محبوب شده و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

  • سالنامه رقعی 1401

سررسید رقعی در مقایسه با سررسید وزیری ابعاد کوچکتری دارد. شرکتهایی که معمولا سررسید با فضای یادداشت مناسب اما با سایز کوچکتر از سایز وزیری مدنظر دارند، این نوع سررسید را سفارش می دهند. این سررسید در سایز 22 در 15 و یا 21 در 15.5 طراحی و تولید می شود.

  • سالنامه پالتویی و جیبی

سالنامه پالتویی ابعادی معادل 10 در 17 سانتی متر دارند. از آنجا که این مدل سالنامه به راحتی در جیب و کیف جا می شوند، به آن پالتویی گفته می شود. در این مدل سررسید فضای کمتری برای نوشتن یادداشت وجود دارد.

قیمت چاپ سررسید 1401

بهترین زمان سفارش سررسید

باتوجه به تعدد درخواست طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی، بهتر است سفارش انواع هدایای تبلیغاتی علی الخصوص سررسید تبلیغاتی 1401، نهایتا تا پایان دی ماه-الی اواسط بهمن ماه انجام گیرد. در غیر این صورت، ممکن است بسیاری از تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی، سفارش شما را تقبل نکرده و یا حتی در صورت پذیرش سفارش، در زمان تحویل و قیمت چاپ سررسید 1401 تغییراتی به وجود آید.

سررسید را به کجا سفارش دهیم؟

کلیه سفارشات خرید سررسید و سالنامه 1401 را به راحتی از طریق انواع راه های ارتباطی اعم از سفارش آنلاین و یا خرید حضوری می توانید به شرکت تبلیغاتی نقش آبرنگ که از برترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی در کلان شهرهای ایران می باشد سفارش دهید. برای این منظور، با شماره 03131323008 تماس بگیرید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید