08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی بسته بندی حبوبات

5/5
طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات

طراحی بسته بندی حبوبات

 طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات دارای نوسانات بسیار است زیرا در طراحی بسته بندی حبوبات مانند هر کالای دیگری موارد بسیاری هست که باید به تمام آن ها توجه بخصوصی بشود. اگر قصد دارید با بسته بندی محصول خود در بازارهای داخلی و خارجی از رقبا خود پیشی بگیرید باید به نوع بسته بندی، نحوه طراحی و طیف رنگی و همین طور مدل بازاریابی توجه بسیاری داشته باشید.

هدف اصلی از آماده کردن بسته بندی برای محصولات مختلف با توجه به قیمت طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات ، محافظت از آن‌ها در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشید، شرایط آب و هوایی، ضربه و فشار است. طراحی وچاپ بسته بندی حرفه ای و مناسب ، سلامت کالا را از زمان تولید تا زمان مصرف تضمین می کند.

حبوبات و غلات از مواد خوراکی پرمصرف و خیلی پر استفاده در خانه هر خانواده ایرانی هستند. این مواد خوراکی مانند دیگر مواد خوراکی  به بسته بندی با کیفیت احتیاج دارد. با توجه به اینکه حبوبات به شکل فله‌ای نیز عرضه می شود ، ولی باز هم خیلی از مخاطبین تمایل بالاتری برای خرید حبوبات به صورت بسته بندی را دارند.

از این جهت بهتر است که شما نیز  با در نظر گرفتن طراحی  بسته بندی حبوبات، غلات خود را در بسته بندی‌هایی با کیفیت عرضه کنید تا علاوه بر محافظت از محصولاتتان بتوانید رضایت مخاطبین را نیز جلب کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که انجام طراحی  برای بسته بندی کاری کاملاً تخصصی است وبه علم وتجربه در خصوص طراحی گرافیک، بازاریابی و همچنین علوم روانشناختی نیاز دارد. استفاده از طراحی‌های نامناسب و بی کیفیت باعث هزینه بیشتر و صرف زمان بیش‌ تر برای شما خواهد بود.  پس بهتر است انجام این کار به دست متخصصان کار بلد بسپارید تا عالی ترین نتیجه را بگیرید. تیم نقش آبرنگ با سال‌ها تجربه در طراحی بسته بندی حرفه ای آماده ارائه هر گونه خدمات به شما عزیزان است.

قیمت طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات

دلایل اهمیت طراحی بسته بندی حبوبات

حبوبات یکی از پراستفاده ترین کالا ها در سبد غذایی هستند. این مواد خوراکی را  هم به شکل فله ای و هم در بسته بندی‌های مختلف در اندازه و سایزهای متفاوت می توان تهیه کرد.

 خیلی از مشتریان تمایل به خریداری حبوبات بسته بندی شده دارند. زیرا در آن ها بهداشت و نظافت بیش‌تر رعایت شده و همین عامل احساس خوشایند تری در مخاطب هدف بوجود می آورد. بسته بندی های  با کیفیت  از محصول در برابر آسیب‌های متفاوت و شرایط محیطی محافظت می کنند. علاوه بر آن با یک طراحی زیبا و مناسب برای بسته بندی حبوبات با در نظر گرفتن قیمت طراحی بسته بندی حبوبات شما می توانید مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب نمایید. بسته بندی با کیفیت هویت کالا های  شما را به نمایش می گذارد و غالبا اعتبار برندتان را بالا تر می برد.

 در زمان حال بسیاری از افراد دیگر از محصولات  بدون نام و شناخته نشده استفاده نمی کنند. کسب و کارهای بزرگ در این زمینه نیز به این موضوع پی برده و با در نظر گرفتن بودجه مناسب با توجه به قیمت طراحی بسته بندی حبوبات و ارائه محصولات خود با  بسته بندی‌های متنوع و با کیفیت سعی در بالا بردن فروش خود دارند. شما مشتریان گرامی می توانید با در نظر گرفتن قیمت طراحی بسته بندی حبوبات برای سفارش با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 03131323008 تماس حاصل فرمایید.

هزینه طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات

روش های مختلف بسته بندی حبوبات

راه های مختلفی برای بسته بندی حبوبات وجود دارد.و شما لازم است که از یک  بسته بندی مناسب برای محصولات خود استفاده کنید. در نظر گرفتن مناسب ترین مدل بسته بندی و نوع آن به موارد بسیاری مانند بازار هدف و مخاطب ، قیمت طراحی بسته بندی حبوبات  و همچنین سرعت عرضه بستگی دارد. اگر قصد سفارش با کیفیت ترین بسته بندی را دارید بهتر است برنامه‌های فروش و بازاریابی و تبلیغاتی خود را و همچنین بودجه در نظر گرفته تان برای این کار را لز قبل مشخص نمایید.

اگر در این زمینه  سوالاتی برای شما پیش آمد برای دریافت پاسخ می توانید با مشاوران ما در شرکت طراحی بسته بندی نقش آبرنگ تماس حاصل فرمایید.

طراحی و چاپ بسته بندی قیمت

پر استفاده ترین مدل های بسته بندی حبوبات

بسته بندی مقوایی

یکی از بسته بندی های مناسب برای حبوبات بسته بندی‌های مقوایی است. با به کار بردن این مدل بسته بندی از کیفیت بالای چاپ طرح بر روی آن می توانید استفاده کنید. با توجه به قیمت طراحی بسته بندی حبوبات می‌توانید با استفاده از مقواهای محکم بسته بندی با استقامت تری داشته باشید که به طریق تاثیر گذاری از محصولات شما محافظت می کند.

ظروف پلی اتیلن

ظروف پلی اتیلن شفاف را می‌توان از پراستفاده ترین مواد برای بسته بندی مواد غذایی دانست. این ظروف یکی از گزینه های مناسب برای بسته حبوبات هستند.غالبا برای چاپ و طراحی بر روی این ظروف از لیبل استفاده می‌شود.

بسته بندی سلفون

بسته بندی سلفون یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی حبوبات است.با توجه  به قیمت طراحی بسته بندی حبوبات بسیاری از مشاغل از سلفون لمینیتی شفاف دولایه بهره می برند تا محتویات توی بسته به آسانی برای مشتری قابل مشاهده باشد. با انجام این کار نمونه واقعی محصول به نمایش گذاشته می شود و اعتماد مشتری به کالا بالا می رود. مدل دیگر سلفون لمینتی نیمه شفاف است که حفاظت بالاتری در برابر نور دارد و به این طریق می‌توانید از محصولات داخل بسته بهتر محافظت کنید.

بسته بندی استند آپ پاوچ

به روز ترین مدل بسته بندی استند آپ پاوچ است که از استقامت بسیار بالایی برخوردار است. با بهره بردن از این مدل بسته بندی می‌توانید قسمتی از محصول را در معرض دید قرار دهید تا مخاطب هدف با خیالت راحت محصول شما را خریداری کند. این مدل بسته بندی با توجه به قیمت طراحی بسته بندی حبوبات به علت استقامت بالای خود گزینه خیلی مناسبی برای محصولات صادراتی است.

بهترین موارد برای طراحی بسته بندی حبوبات

همان طور که در بالا اشاره شد طراحی حرفه‌ای و بسته بندی حبوبات می‌تواند ، بالا رفتن فروش شما را ضمانت کند. اگر بسته بندی با کیفیت و کاربردی برای محصولات خود طراحی کنید مخاطبین هدف  شما تمایل بالا تری به خرید خواهند داشت. پس بهتر است با توجه به قیمت طراحی و چاپ بسته بندی حبوبات  بودجه مناسبی را در نظر بگیرید و انجام این کار را به اشخاص متخصص و شرکت های معتبر بسپارید. اگر قصد دارید در طراحی بسته بندی حبوبات موفق شوید باید اصول بسیاری را رعایت کنید. از جمله ی این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعرفه طراحی و چاپ بسته بندی

طیف رنگی مناسبی را در نظر بگیریید

رنگ‌ها نخستین تاثیر را بر تبلیغات دارند. حبوبات محصولاتی هستند که از دل طبیعت تولید می شوند از این جهت می‌توان از رنگ‌های  بسیاری برای بسته بندی آن‌ها بهره برد. می‌توانید در بسته بندی‌ها قسمتی از محصول را به در معرض دید قرار دهید.

بعضی از افراد فکر می کنند که به کار بردن تعداد زیادی رنگ‌ روشن می‌تواند توجه مخاطبین بیش‌تری را به خود جلب می کند.همیشه رعایت سادگی باید اساس کار شما در طراحی بسته بندی حبوبات یا هر محصول دیگری باشد. طرح‌های ساده  از لحاظ قیمت طراحی بسته بندی حبوبات مناسب ترین گزینه برای جذب مشتری هستند. بهتر است از یک یا دو رنگ مشخص در طراحی خود بهره ببرید.

متریال خوب و با کیفیت استفاده کنید

متریال یکی از نکات خیلی با اهمیت در طراحی بسته بندی حبوبات است. مواد اولیه بسته بندی حبوبات باید به شکلی در نظر گرفته شود که به محصولات توی بسته آسیبی وارد نشود و در کنار آن توانایی محافظت از آن‌ها را در برابر عوامل محیطی نیز داشته باشید. باید توجه داشته باشید که در بسته‌ بندی‌های پلاستیکی از مواد شیمیایی مضر استفاده نشود پس باید قبل از استفاده از هر مدل مواد اولیه از سالم بودن آن مطمئن شوید.

سعی کنید از بسته بندی‌های قابل بازیافت که برای حفاظت از طبیعت و محیط زیست است و همین طور هزینه کم‌تری با توجه به  قیمت طراحی بسته بندی حبوبات دارند استفاده کنید.

خلاقیت داشته باشید

خلاقیت یکی از با اهمیت ترین مواردی است که می‌تواند همه ی فعالیت‌های شما را اختصاصی کند. در طراحی بسته بندی حبوبات می‌توانید با کمک ایده های خلاقانه به زیبایی محصول بیفزاید. هر اندازه که از خلاقیت بیشتری در طراحی بسته بندی محصولات خود استفاده کنید می‌توانید موفقیت بالاتری در فروش  محصول خود داشته باشید.

باید در نظر داشته باشید که چیزی که شما را در حرفه تان موفق می‌کند وجه تمایزی است که با همکاران خود ایجاد می‌کنید. پس تا می توانید سعی کنید متفاوت باشید .

بهترین طراحی و چاپ بسته بندی

هزینه ها را کاهش دهید

یکی از موارد با اهمیت که باید در نظر داشته باشید این است که هدف مخاطبین شما از خرید یک محصول استفاده از مواد داخل بسته بندی است، نه خرید بسته بندی. بهتر است تمام جوانب را در بسته بندی در نظر بگیرید تا در آخر با توجه به قیمت طراحی بسته بندی حبوبات محصولی مقرون به صرفه به مشتریان خود عرضه کنید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید