08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت سررسید و سالنامه 1401

5/5
قیمت سالنامه 1401

قیمت سررسید و سالنامه 1401

قیمت سررسید و سالنامه 1401 در اکثر مواقع نخستین موردی است که خریداران این محصول دررابطه با آن سوال دارند. بهتر است پیش از سفارش و خرید این محصول ، با خصوصیات و مدل های مختلف آن آشنا شوید. این آشنایی باعث می شود که ، پس از طراحی و چاپ سررسید پشیمانی برای شما پیش نیاید. بارزترین طبقه بندی سررسید و سالنامه براساس سایز است. البته باید خاطر نشان کرد که سایز سررسیدها و سالنامه ها بر اساس نیاز و خواسته شما قابلیت تغییر دارند و غالبا چند سایز برای هر مدل سررسید در نظر گرفته می‌شود.

برای سال آینده در نظر داشته باشید که اگر مخاطبین  شما از قشر خاصی مانند مدیران یا مهندسان هستند که غالبا خواسته های خاصی نیز دارند، سررسید سفارش داده از طرف شما باید فضای مناسب برای نت برداری داشته باشد و شاید نیاز باشد که با توجه  به قیمت سررسید و سالنامه 1401 به سفارش این محصول به صورت اختصاصی نیز فکر کنید. اما اگر در زمینه هنری فعالیت می‌کنید و هنرمندان مشتریان مخصوص شما هستند ، شما با یک سررسید یا سالنامه خلاقانه و فانتزی می توانید توجه آن ها را به خود و کسب و کارتان به خوبی جلب نمایید.

ما در شرکت نقش آبرنگ تلاش می کنیم تا با در نظر گرفتن قیمت سررسید و سالنامه 1401 به ارائه‌ ی مدل های مختلف این محصول بپردازیم و بار سنگین انتخاب کردن و سفارش یک سررسید خاص را از دوش شما برداریم. برای دیدن نمونه کارهای موفق قبلی تیم ما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

چه عواملی در قیمت سررسید و سالنامه 1401 موثر است؟

عوامل بسیاری بر قیمت سررسید و سالنامه 1401 موثر هستند که در ادامه به طور جامع به توضیح این عوامل می پردازیم:

1-انتخاب  تیراژ مناسب

یکی از با اهمیت ترین عوامل در تایم خرید سررسید و سالنامه در نظر گرفتن تعداد تیراژ است. باید در نظر داشته باشید که زمانی که  برای خرید سررسید یا سالنامه سال آینده اقدام می کنید نخستین نکته ای که باید آن توجه کنید تعداد سفارش محصول مورد نظرتان است. هر چه تیراژ سفارش شما بالا تر باشد قیمت سررسید و سالنامه 1401 برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

2-  استفاده از مواد اولیه مناسب

مواد اولیه به کار برده شده درسررسیدها و سالنامه ها به چند طبقه تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل ورق سررسید

یکی از موارد با اهمیت در زمان سفارش که بر قیمت سررسید و سالنامه 1401 نیز بسیار تاثیر می گذارد انتخاب مدل ورق مصرفی است. غالبا در زمان تهیه  سررسید ها و سالنامه ها از مدل ورق تحریر 80 گرم و ورق کرم رنگ استفاده می شود. هزینه استفاده از ورق کرم رنگ نسبت به ورق تحریر بالا تر است. در بعضی از سررسیدهای اختصاصی و یا سررسید های خلاقانه از ورق گلاسه هم استفاده می شود که غالبا بر روی آن چاپ 4 رنگ نیز انجام می دهند. در پایین به طور کلی به توضیح هر یک از این ورق ها می پردازیم .

استفاده از ورق تحریر سفید در سررسید

ورق بکار گرفته شده برای صفحات داخلی سررسید یا سالنامه در اکثر مواقع ورق تحریر ۷۰ گرم سفید است اما در سال های گذشته کاغذ کرم استفاده بیشتری نسبت به کاغذ تحریر سفید پیدا کرده است. بعضی از مشتریان نقش آبرنگ برای سررسید اختصاصی خود ورق تحریر ۸۰ گرم را انتخاب می کنند که نسبت به ورق ۷۰ گرم ضخامت بیشتری را دارد. ورق ۷۰ گرم باعث می شود که قیمت سررسید و سالنامه 1401  برای شما مناسب تر در بیاید.

استفاده از ورق تحریر کرم در سررسید

 ورق تحریر با رنگ کرم از مواردی است که می توان در سررسید  از آن استفاده  بسیاری کرد. در سال های گذشته استفاده از ورق کرم نسبت به ورق سفید محبوبیت بالا تری داشته است. قیمت سررسید های سفارش داده شده با ورق کرم بالا تر از سررسید ها با ورق سفید است. به کار بردن ورق کرم یا ورق سفید بستگی به سلیقه سفارش دهنده دارد اما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ورق کرم از ظاهری زیباتر برخوردار است و جلوه بیشتری به سررسید سفارشی شما می دهد.

نکته بسیار با اهمیت این است که تحولات قیمت در رابطه با ورق کرم بالا تر است و قیمت سررسید و سالنامه 1401 با توجه به قیمت روز آن محاسبه می شود.

استفاده از ورق گلاسه در سررسید

از ورق گلاسه نیز می توان در صفحات داخلی سررسید‌ استفاده کرد. چاپ این مدل ورق در 4 رنگ افست صورت می گیرد. سررسید‌ها با ورق گلاسه معمولا در تیراژ پایین سفارش داده می شوند و غالبا به عنوان هدیه برای افراد خاص ارسال می‌شوند و بیشتر جنبه تشریفاتی دارند. بالا ترین استفاده از ورق گلاسه در ارائه سررسید و سالنامه، در چاپ لت برای تبلیغات است.

سررسیدهای سفارش داده شده  با ورق گلاسه معمولا، نسبت به بقیه سررسیدها هزینه بالا تری دارند.  استفاده از ورق های گلاسه برای سفارش سررسید در سال آینده باعث بالا رفتن چشم گیر قیمت سررسید و سالنامه 1401 برای شما خواهد شد.

3- درج لوگو

لوگو یا پیام تبلیغاتی مورد نظر شما را می توان در همه ی صفحات سررسید درج کرد با انجام این کار شما به طور موثری در یاد مشتری حک می شوید.

در مجموعه ما چاپ لوگوی کسب و کارتان به شکل  تکرنگ ، دورنگ یا چهار رنگ در محل انتخابی شما یا به شکل کمرنگ تر در وسط صفحات سررسید انجام می شود و این کار باعث منحصر به فرد شدن و اختصاصی شدن سررسید شما می شود.

قیمت انواع سررسید و سالنامه

4- انتخاب جلد مناسب برای سررسید  

جلد سررسید شما می تواند از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی، مقوایی، ترمو و گالینگور باشد. به کار بردن چرم طبیعی به علت قیمت بسیارش بیشتر در سررسید ها و سالنامه های  سفارشی کاربرد دارد. جلد ترمو همانند جلد چرم هزینه بالایی دارد. از جلد گالینگور در دو مدل داخلی و خارجی بهره می برند و از قیمت پایین تری نسبت به جلد چرم برخوردار است. استفاده از چرم مصنوعی و مقوایی با توجه به قیمت سررسید و سالنامه 1401  برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. جلد سرسید را می توان به شکل دو رنگ نیز سفارش داد.

شما می توانید برای انجام مشاوره و انتخاب بهترین جلد با کارشناسان تیم ما با شماره 03131323008 تماس حاصل فرمایید.

5- استفاده از آستر بدرقه سررسید  

برای منحصر به فرد کردن و اختصاصی کردن آستر بدرقه سررسید از چندین راه وجود دارد مانند اینکه لوگو کسب و کار خود را به شکل مکرر یا بصورت طلا کوب یا برجسته بر روی ورق تحریرچاپ کنید. یا از ورق های فانتزی هم رنگ با رنگ سازمانی شرکتان استفاده کنید.

قیمت سررسید و سالنامه

6- لت سررسید  

لت سررسید می تواند در سایز متفاوت شامل عکس ها ، کاتالوگ ، درباره ما، ایزو و تندیس ها و حتی تصاویر گرافیکی باشد. توجه داشته باشید که تعداد این صفحات باید ضریب 4 باشد هزینه لت بر پایه مواردی چون لت تحریر، لت بافت دار و بافت دار کرم رنگ، لت گلاسه اختصاصی مشخص می گردد.

7- انتخاب روبان مناسب

استفاده روبان غالبا برای مشخص کردن صفحات داخلی سررسید یا سالنامه و یا زیبایی سازی آن است. در زمان های قبل  برای روبان ها از الیاف کتان و پنبه بودند و اما امروزه روبان ها  را از جنس پارچه تولید می کنند خوبی این کار این است که بر روی جنس پارچه امکان چاپ وجود دارد.

شما می توانید بر روی ربان ها نام کسب و کار یا حرفه خود را ببافید البته این کار باعث افزایش قیمت سررسید و سالنامه 1401 برای شما خواهد شد.

سالنامه و سررسید 1401

سال 1401 بهترین زمان برای توزیع هدایای تبلیغاتی

معمولاً پایان سال ها و شروع سال جدید مناسب ترین تایم برای فروش سررسید 1401 و عرضه هدایای تبلیغاتی است. هدایایی مانند سررسید، تقویم رومیزی و هدایای مدیریتی و… از از پر کاربرد ترین هدایایی است که معمولا پیش از شروع سال جدید به مخاطبین هدف داده می شود.

 امسال در مجلات و ویژه نامه های بسیاری اتفاقات و رویدادهای یک قرن گذشته مورد برسی قرار می گیرد و به جای دورنمای یک ساله چشم انداز قرن نو بررسی خواهد شد. از این رو این یک فرصت مناسب برای کسب و کار های مختلف  است تا با دادن هدایای تبلیغاتی خاص مانند سررسید ها و سالنامه های مختلف و همین طور تقویم های ‌رومیزی و….  بخشی از این رویداد تاریخی باشند و بیشتر از قبل ارتباطات خود را با مخاطب هدف گسترش دهند و یک خاطره به یاد ماندنی را از کسب و کار خود در یاد مشتری حک کنند وبا این کار اعتبار خود را بالاتر ببرند.

ما در شرکت نقش ابرنگ  با ارائه با کیفیت ترین سررسید ها و سالنامه ی 1401 ، تقویم رومیزی 1401 و هدایای تبلیغاتی مختلف و خاص و…. به شما در رقم زدن یک خاطره عالی و به یاد ماندنی برای مشتریتان کمک بسیار می کنیم تا شما به عنوان  مدیر یک کسب و کار موفق بتوانید قسمتی از این رویداد تاریخی باشید و با هدیه دادن هدایای با ارزش به دیگران رونق و پیشرفت را در سال نو به کسب و کار خود نیز هدیه دهید. برای استعلام قیمت و خرید سررسید 1401 و سالنامه 1401 و دیگر محصولات با مشاورین تیم نقش آبرنگ تماس حاصل فرمایید. 

سایر مطالب مرتبط : قیمت سررسید 1401 ، سررسید شیک 1401

قیمت سالنامه و سررسید 1401

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید