08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403

طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 از جهت بازاریابی برای افزایش مشتری یک هدیه تبلیغاتی کارامد محسوب می‌شود، زیرا شما با این کار، همه‌ی کالاها و خدمات‌تان را با درج تصویر و یک توضیح جامع به مخاطب خود عرضه می‌کنید و باعث می‌شوید مشتری شما بهتر با کسب و کارتان آشنا شود. شما با انجام این کار هم یک تبلیغات بزرگ انجام داده‌اید و هم باعث افزایش مشتری و فروش خود می‌شوید.

انواع طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 به صورت اختصاصی به  سه روش امکان‎پذیر است:

  • در اولین روش شما تنها ورق های  تقویم را شکل اختصاصی طراحی و چاپ می کنید.
  • در دومین روش شما هم بر روی ورق‌های تقویم و هم  بر روی پایه را بصورت اختصاصی می‌توانید طراحی و چاپ کنید.
  • در سومین روش شما ورق‌های تقویم را به شکل اختصاصی طراحی و چاپ می‌کنید و می‌توانید در قسمت پایه تقویم هم از چاپ طلاکوب استفاده کنید.

 

طراحی برگه اختصاصی تقویم رومیزی
طراحی ورق و پایه تقویم رومیزی اختصاصی
طراحی تقویم تمام اختصاصی

طراحی اختصاصی برگه تقویم

طراحی برگه و پایه

طراحی تمامی المان‌های تقویم شامل برگه، پایه و پلاک

 

علاوه بر سه روش فوق، طراحی و چاپ انواع تقویم اختصاصی 1403 از لحاظ نحوه طراحی، ابعاد، جنس پایه، جنس برگه، داشتن المان‌های اضافی مانند برگه یادداشت و… متفاوت خواهند بود.

شما با در نظر گرفتن بودجه‌تان برای سفارش این محصول می‌توانید آن را به بهترین شکل مدیریت کنید. مثلا اگر بودجه در نظر گرفته برای طراحی و چاپ یک کار محدود است، می‌توانید برای پایه تقویم از مقوا استفاده کنید و ورق‌های تقویم را یووی و سلفون کار نکنید؛ یا اگر بودجه متوسطی دارید، می‌توانید ورق‌های تقویم را با روکش سلفون، یووی یا طرح کتان بزندی  سفارش دهید و برای پایه آن نیز از سلفون سخت استفاده کنید.

در طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403، می‌توانید تقویم درخواستی خود را در اندازه‌های متفاوت و همین طور تعداد ورق‌های متفاوت طراحی و چاپ کنید؛ البته هر خواسته اضافه و جدید بر قیمت تقویم انتخابی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

شما مشتریان گرامی می‌توانید، برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 به صورت اختصاصی با مشاورین مجرب تیم نقش آبرنگ با شماره 03131323008 در تماس باشید.

تقویم رومیزی اختصاصی

  • چاپ تقویم رومیزی ساده

برای چاپ ارزان قیمت هدایای تبلیغاتی این تقویم رومیزی ساده را پیشنهاد می کنیم. این تقویم ها با 13 برگ بدون جلد ساخته شده اند. بنابراین با قیمت پایین به فروش می رسند.

  • تقویم رومیزی زیر دستی

طرح تقویم رومیزی دستی به صورت هفتگی و شامل 52 برگ می باشد. تقویم رومیزی زیر دستی می تواند برای پایه از مواد مختلفی مانند چوب، مقوا یا روکش چرم تولید شود. رایج ترین اندازه ای که باید برای این مدل تقویم در نظر گرفت 30*45 یا 35*50 است.

  • چاپ تقویم رومیزی چوبی

محبوبیت تقویم های رومیزی چوبی روز به روز در حال افزایش است. این مدل تقویم بدون روکش یا روکش شده با پلکسی شفاف در شیار داخل پایه چوبی تولید می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های چاپ تقویم رومیزی چوبی برای شرکت های مختلف، سرعت بالا، کاهش زمان تولید، ماندگاری بالا و سبکی می باشد. همچنین می توانید برای چاپ تقویم رومیزی از قسمت هایی مانند جا مدادی، دفترچه یادداشت و مواردی از این دست سفارش دهید.

  • چاپ تقویم رومیزی روکش دار

این تقویم ها با روکش سلفون مات یا براق تولید می شوند و کاغذهای استفاده شده نیز براق هستند. از این رو، این نوع تقویم ها دوام و حفظ کیفیت را در طول سال تضمین می کنند.

انواع تقویم رومیزی اختصاصی

  • تقويم و روزشمار بر اساس فرمت تاريخ

تقویم و روزشمار راهی برای پیگیری روزها هستند. در تقویم و روزشمار امکان مشاهده روزهای هفته و ماه و حتی ترتیب روزهای سال وجود دارد. اطلاعات حاشیه ای مانند رویدادهای تاریخی، زمان طلوع و غروب خورشید، طول روز و اطلاعات نجومی را می توان در برخی از تقویم ها و روزشمار مشاهده کرد. سه نوع تقویم اختصاصی 1403 وجود دارد به نام های تقویم رومیزی، تقویم دیواری و تقویم کتابی. همه این موارد را می توان به سلیقه شما سفارشی کرد.

  • تقویم روزانه 1403

این نوع تقویم به تقویم عباسی معروف است. شما می توانید از این تقویم ها به عنوان دفترچه یادداشت، تقویم روزانه استفاده کنید. این نوع تقویم به شما در برنامه ریزی روزانه کمک زیادی می کند.

  • تقویم هفتگی 1403

بیشتر تقویم های هفتگی به گونه ای طراحی شده اند که به شما کمک کنند یادداشت های روزانه خود را مختصر نگه دارید. این نوع تقویم جشنواره های جهانی را برای شما نمایش می دهد.

  • تقویم ماهانه 1403

این تقویم مدلی است که یک ماه را در یک برگه به ​​شما نشان می دهد. این نوع تقویم در قالب های 7 صفحه، 12 صفحه و 13 صفحه تولید و عرضه می شود. همچنین رویدادهای هر ماه در پایین تقویم چاپ شده است.

روش های اختصاصی کردن تقویم رومیزی

  • نام و لوگوی شما را با استفاده از روش های مختلف چاپ مانند نقره کوب، طلاکوب و … می توان برروی تقویم درج کرد.
  • امکان چاپ صفحه ای به عنوان جلد با نام شرکت و برند شما وجود دارد
  • همچنین می توان خدمات شرکت و سازمان شما را در این صفحه قرار دهیم.
  • در پشت هر صفحه از تقویم می توانید محصولات خود را چاپ و معرفی کنید
  • امکان چاپ اطلاعات و تصاویر به همراه روزهای ماه در هر صفحه از تقویم وجود دارد.
  • ابعاد تقویم به انتخاب شما قابل تغییر است.
  • امکان چاپ تصاویر کامل بر روی هر برگه تقویم رومیزی وجود دارد.

مهم‌ترین نکات هنگام خرید تقویم رومیزی اختصاصی

مدل های مختلف تقویم رومیزی با کیفیت بالا با یک پایه برای قرارگیری ثابت چاپ می‌شوند. در اینجا درخواست تقویم اختصاصی 1403 را برای شما آورده ایم.

  • عکس: عکس ها یک تزیین عالی برای صفحات ماهانه تقویم شما هستند. با انتخاب یک یا چند عکس برای قرار دادن خلاقانه در این صفحه، یک تقویم زیبا طراحی کنید.
  • طرح متناسب با فصل: از الگوها و عکس های مربوط به فصل استفاده کنید. مثلا طرح با گلدان نارنجی مربوط به فصل پاییز است.
  • پس زمینه: می توانید با استفاده از پس زمینه شیک و مدرن با استفاده از بافت‌های مختلف، الگوهای طرح سنگ خیره‌کننده یا ساده را انتخاب کنید.
  • طراحی جلد: با افزودن تصاویر و متن های جذاب به جلد تقویم محصولی جذاب و متفاوت از سایر تقویم ها به دست می آورید. به عنوان مثال، می توانید یک تقویم رومیزی با یادداشت هایی با استفاده از نام یا شعار شرکت خود روی جلد سفارش دهید.

قیمت تقویم رومیزی

قیمت تقویم رومیزی کاملاً به متریال استفاده شده در تقویم بستگی دارد. مثلا در تقویم عمومی قیمت ثابت است و وقتی طلاکوب را به تقویم اضافه می کنید هزینه اضافی پرداخت می کنید و قیمت کاملاً موجه است زیرا کار مشخص است.

اما باید در مورد موادی که تقویم اختصاصی خود را سفارش می دهید بسیار مراقب باشید، زیرا اضافه یا کم کردن وزن کاغذ از 150 گرم به 170 گرم، قیمت نهایی شما را تغییر می دهد اکنون شما با توجه به تک تک متریالی که برای  تقویم رومیزی مصرف می شود آشنا هستید که با تغییر متریال های آن چه تغییری در قیمت محصول به وجود می آید .

تقویم رومیزی اختصاصی 1403

تقویم رومیزی اختصاصی 1403 برگه برنده تبلیغات سال جدید شما خواهد بود! در دنیای تبلیغات، با نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز، توجه بسیاری از کارشناسان تبلیغات و یا صاحبین مشاغل، به ارائه ی هدایای تبلیغاتی در جهت ارتباط سازی موثر و پیشبرد بازاریابی و جذب مشتریان جدید، معطوف خواهد شد. یکی از اصلی ترین گزینه های هدایای تبلیغاتی، ارائه ی تقویم رومیزی و سررسید 1403 خواهد بود. چراکه می دانیم یک تقویم رومیزی 1403 در گوشه ای از میزکار مشتریان و مخاطبین شما جا خوش کرده و تا پایان سال در دید و نظر آنها خواهد بود. وجود هدایای تبلیغاتی نظیر سررسید اختصاصی 1403 و تقویم رومیزی تبلیغاتی برند شما، در واقع نماینده و یادآور خدمات و محصولات شما نزد مشتریان می باشند.

با توجه به اهمیت و تاثیر فوق العاده این موضوع در بهبود روابط کاری و سودآوری کسب و کارها؛ نه تنها شما بلکه تمامی برند ها و کسب و کارهای موفق اقدام به سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی 1403 خواهند کرد. در واقع این فرضت، ریسمانی است که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ بدان چنگ می اندازند! حالا تصور کنید که مشتریان شما بصورت همزمان از چند برند مختلف تقویم رومیزی 1403 را هدیه خواهند گرفت! حال کدامیک را انتخاب و برای سال جاری خود استفاده می کنند؟! اینجاست که نحوه ی طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 اهمیت زیادی پیدا می کند. یک تقویم رومیزی فانتزی، خلاقانه و کاربردی که جلوه ی زیبایی را به دکوراسیون میزکار شما بدهد، رمز موفقیت شما خواهد بود.

ما در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ با چندین سال سابقه درخشان، بر این باوریم که موفقیت و رضایت مشتریان ، کلید اصلی موفقیت ما خواهد بود. به همین جهت برای رفاه حال و نتیجه گیری مثبت مشتریان خود، در مرحله ی نخست، با ارائه ی مشاوره رایگان درمورد پارامترهای مختلفی صحبت کرده و براساس سلیقه  و نیاز شما، بهترین پیشنهادات تبلیغاتی را ارائه خواهیم داد. در این خصوص، برای آشنایی بیشتر با سفارش و خرید تقویم رومیزی اختصاصی 1403 ، با ما در این مطلب همراه باشید.

تقویم رومیزی اختصاصی 1403 چیست؟

تقویم رومیزی 1403 (1403 Desktop calendar) وسیله ی مفیدی است که به شما کمک می کند در طول سال برنامه ریزی دقیق و منظمی را برای فعالیت های روزانه خود داشته باشید. تقویم شمسی یکی از دقیق ترین نوع تقویم است که پیدایش آن بر پایه گردش زمین به دور خورشید می باشد. از اهمیت تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 می توان به این مورد اشاره کرد که، زمانی که شما در یک محیط اداری یا تجاری پا می گذارید اغلب در روی اکثر میزها یک تقویم رومیزی خواهید دید. این بدان معنی است که تقویم‌ رومیزی سال 1403 در تمام دفاتر تجاری کاربرد خواهد داشت؛ حال با طراحی و چاپ یک تقوین رومیزی اختصاصی و هدیه آن به مشتریان و مخاطبین هدف خود، می توانید به معرفی بیشتر برند و ایجاد بازاریابی مفیدی برای کسب و کار خود بپردازید.

بطورکلی تقویم رومیزی به دو صورت عمومی و اختصاصی طراحی و تولید می شود. در واقع تقویم رومیزی اختصاصی 1403 با ایجاد تغییرات در مشخصات تقویم رومیزی عمومی و سفارشی سازی آن براساس کسب و کار و سلیقه مشتری طراحی و چاپ می شود. تقویم رومیزی اختصاصی 1403 به علت قیمت مناسب، در سال های اخیر بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. اختصاصی کردن تقویم رومیزی بسته به سلیقه و مبلغ هزینه شده توسط سفارش دهنده می تواند در حد چاپ سیلک لوگو روی پایه و یا چاپ و برش تمام صفحات به صورت اختصاصی متفاوت باشد. حتی می توانید جعبه تقویم را نیز به شکل اختصاصی سفارش دهید.

اجزای تقویم رومیزی اختصاصی 1403

1- صفحات تقویم :

عموما برای تولید تقویم رومیزی  از از برگه هایی از جنس گلاسه استفاده می شود. تقویم و اطلاعات مربوط به کسب و کار شما در این صفحات قرار می گیرند که به صورت پشت و رو چاپ خواهند شد. گرماژ کاغذ گلاسه استفاده شده در تقویم رومیزی تبلیغاتی بنا به نوع و تعداد برگ تقویم رومیزی متفاوت می باشد. برای مثال در تقویم 13 برگی از کاغذ گلاسه با گرماژ 250 گرم استفاده می شود و برای تقویم 54 برگی استفاده از کاغذ گلاسه 135 گرم معمول می باشد.

2- پایه تقویم رومیزی:

پایه برای نگهداشتن برگه های گلاسه تقویم کاربرد دارد. معمولا پایه ها از جنس پلکسی، مقوای ایندربورد، چوب MDF ، مواد ABS (مثل پایه تقویم رومیزی مدل آریس)، مقوای سخت و … می باشد که بنا به تیراژ سفارش، تعداد برگ تقویم رومیزی و نوع سفارش می تواند تولید شود.

3- فنر یا گیره تقویم :

از فنر یا گیره برای اتصال برگه های گلاسه تقویم به پایه استفاده می شود. مدل فنری معمولا استحکام بالاتری داشته و بیشتر استفاده می شود. بسته به تعداد صفحات تقویم رومیزی سایز فنر متفاوت خواهد بود؛ مثلا برای تقویم رومیزی 13 برگی فنر 9/5 و تقویم رومیزی 54 برگی فنر 12/7 مناسب است. دقت داشته باشید که استفاده از فنر کوچک موجب می شود که هنگام ورق زدن صفحات تقویم رومیزی گلاسه به راحتی گردش نداشته و درنتیجه پاره شود، همینطور استفاده از فنر بزرگ هم باعث ناهماهنگی برگه های تقویم رومیزی اختصاصی 1403 شده و از زیبایی تقویم رومیزی تبلیغاتی می کاهد.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

در تقویم رومیزی آماده، اطلاعات برند فقط در صفحه‌ی اول تقویم یا روی پایه آن چاپ می‌شود. قیمت این نوع تقویم رومیزی اداری، کمتر از مدل‌های اختصاصی است که مخصوص شرکت‌ها طراحی و چاپ می‌شوند؛ اما با سفارش و خرید تقویم رومیزی اختصاصی 1403 ، تمام المان های تقویم براساس نیاز و نظر شما قابل تغییر خواهد بود. در مرحله مرحله می توانید سایز تقویم خود را بصورت دلخواه، کوچکتر یا بزرگتر از نمونه های دیگر انتخاب کنید؛ انتخاب سایز مناسب یکی از عواملی است که در قیمت نهایی تقویم اختصاصی شما تاثیرگذار خواهد بود. در مرحله‌ی بعد می‌توانید تصاویر و سبک صفحات تقویم را به دلخواه انتخاب کنید و در هر صفحه (یا پشت صفحه)، تعدادی از خدمات یا کالاهای خود را معرفی نمایید. مورد دیگر به نوع چاپ بر روی پایه مربوط می‌شود که می‌تواند به صورت طلاکوب و نقره‌کوب یا چاپ سیلک و حکاکی لیزری و… باشد. تعداد صفحات تقویم نیز قابل تغییر است که معمولا 12 یا 13 برگ استفاده می‌شود. 12 برگ برای ماه‌های سال است و یک برگ هم می‌تواند به عنوان پیش‌درآمد باشد و لوگو و نام برند بر آن نقش ببندد. این ویژگی‌ها در انواع تقویم رومیزی اداری پیاده‌سازی می‌شود و تقریبا محدودیتی در اجرای آن‌ها وجود ندارد.

چاپ روی صفحات تقویم :

معمولا روی صفحات گلاسه، جدول تقویم چاپ خواهد شد. فرمت صفحات می تواند به سه شکل زیر باشد:

  • جدول تمام صفحه: در این فرمت تمام صفحه گلاسه توسط جدول تقویم رومیزی پوشانده می شود تا تاریخ ها کاملا بزرگ بوده و از فاصله دور هم دید خوبی داشته باشد. در این مدل چیدمان، فضای کافی برای قرارگیری تصاویر و محصولات مشتری باقی نمی ماند، فقط امکان گنجاندن لوگوی مشتری در قسمت بالای صفحه وجود خواهد داشت. تقویم رومیزی تمام صفحه با توجه به فضای زیادی که برای هر روز قرار داده است، این کارایی را دارد که بتوان مناسبتی مانند تاریخ تولید، فعالیت های روزانه مثل جلسه مهم و یادآورری تاریخ چک و غیره در جلوی چشمانتان باشد.
  • جدول نصف صفحه: در فرمت نصف صفحه، جدول تقویم رومیزی اختصاصی 1403 نیمی از فضای صفحه را گرفته و نیمه دیگر، تصاویر اختصاصی برند موردنظر قرار می گیرد. در تقویم رومیزی سفارشی بنا به درخواست مشتری، در کنار جدول جای یادداشت قرار می دهند.
  • جدول دوخطی: جدول به صورت خطی در پایین صفحه قرار می گیرد و فضای بالای صفحه به تصاویر، لوگو و اطلاعات مشتری اختصاص داده خواهد شد. این نوع فرمت به دلیل محدودیت فضای اختصاص داده شده به جدول، دید کمتری نسبت به دو فرمت قبلی دارد.

چاپ پشت صفحات تقویم :

در تقویم رومیزی 13 برگی، روی هر برگ از تقویم، یک ماه از سال چاپ شده و فضای پشت صفحه خالی است. این فضای پشتی گلاسه ها برای توضیحات تبلیغاتی و تصاویر مربوط به سفارش دهنده مناسب خواهد بود. در بعضی موارد شرکت ها تصاویر تمامی محصولات تولیدی خود را در صفحات پشت تقویم قرار می دهند و عملا از تقویم رومیزی اختصاصی 1403 خود به عنوان بروشور و کاتالوگ استفاده می کنند. البته در تقویم های عمومی هم تصاویر طبیعت و بناهای تاریخی و … که مورد پسند عامه مردم هستند، طراحی می شود.

موضوعات تقویم رومیزی اختصاصی 1403

انواع تقویم رومیزی سال 1403 بسته به نوع تصاویر و مطالب استفاده شده در طراحی آن به صورت زیر می باشد:

  • تقویم رومیزی بناهای تاریخی جهان
  • تقویم رومیزی ایران
  • تقویم رومیزی شعرای ایرانی مثل شهریار و فردوسی
  • تقویم رومیزی طبیعت
  • تقویم رومیزی پرنده و حیوانات
  • تقویم رومیزی مذهبی و تذهیب
  • و مهمتر از همه، تقویم اختصاصی 1403 که براساس اطلاعات سفارش دهنده طراحی خواهد شد.

 تقویم رومیزی اختصاصی 1403 چند کاربردی

1- تقویم رومیزی اختصاصی یادداشت دار:

در این نوع تقویم علاوه بر اینکه امکان مشاهده تاریخ در دسترس شما خواهد بود، داشتن تعدادی کاغذ یادداشت برای نوشتن مطالب، میز کار شما را مجهز تر خواهد کرد. بسیاری از سفارش دهنده ها برای کاربردی تر شدن تقویم رومیزی خاص خود حتما نوع یادداشت دار آن را سفارش می دهند.

2- تقویم رومیزی اختصاصی برچسب دار:

در تولید برخی از انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی، تعدادی برگه برچسبی فانتزی رنگی قرار داده می شود که باعث زیبایی و کاربردی شدن تقویم رومیزی اختصاصی 1403 خواهد شد. ابعاد برگه های برچسبی در تیراژهای بالای سفارش تقویم رومیزی 1403 با توجه به سلیقه مشتری می تواند تغییر یابد.

3- تقویم رومیزی اختصاصی با جای خودکار:

در طراحی بعضی از تقویم های رومیزی، امکان جاقلمی یا فضای برای نگهداری خودکار و مداد در نظر گرفته می شود. برای زیبایی بیشتر می توانید خودکاری ست با پایه تقویم رومیزی نیز به آن اضافه کنید و جذابیت و کاربرد تقویم رومیزی اختصاصی 1403 خود را بالاتر ببرید.

طراحی اختصاصی تقویم رومیزی اداری

بطورکلی تقویم های رومیزی بنابر ماهیت کاربردی خود در تمام صنایع و حوزه های کاری و حتی در مصارف خانگی بسیار پر استفاده بوده و جز جدانشدنی از میز کار افراد می باشند؛ به همین دلیل، این وسیله های کاربردی بدون توجه به نوع کسب و کار می‌توانند ایده و ابزار تبلیغاتی فوق العاده ای برای پیشبرد روند بازاریابی برند تلقی شود.

از این رو بسیاری از سازمان‌ها و یا شرکت‌ها، تقویم‌های رومیزی اداری اختصاصی که بر روی آن‌ها لوگو و اسم شرکت حک شده باشد را سفارش داده و آنها را  به عنوان یک هدیه تبلیغاتی شکیل و زیبا به همکاران و مشتریان خود اهدا می کنند.

طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

از دیگر هدایای تبلیغاتی که می توان برای بازاریابی در کنار سایرمحصولات تبلیغاتی استفاده کرد طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد غالبا تقویم های رومیزی به دو شکل تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی در بازارعرضه می شوند.

در تقویم های رومیزی اختصاصی برای سال 1403 با در نظر گرفتن قیمت تقویم رومیزی 1403 شما می توانید طرح های انتخابیتان را به شکل دلخواه چاپ نمایید و علاوه بر این می توایند در طراحی آن از عکس های محصولات یا خدمات خود نیزاستفاده کنید.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا در تقویم های رومیزی اختصاصی  شما می توانید پایه تقویم را در طرح و رنگ دلخواهتان سفارش دهید. برای نمونه می توانید از تقویم های رومیزی یادداشت دار استفاده کنید.

 اگر شما تمایل به سفارش و خرید تقویم رومیزی به صورت اختصاصی را برای سال 1403 را دارید بهتر است ثبت سفارش این محصول را اوایل دی ماه انجام دهید. زیرا هر چه ثبت سفارش خود را به تعویق بیندازید با توجه به  نزدیک شده به سال نو تحولات بازار قیمت تقویم رومیزی 1403 افزایش بسیاری خواهد داشت.  

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی خود  را به تیم نقش آبرنگ بسپارید. طراحان با تجربه ما آماده طراحی از صفر تا صد تقویم  رومیزی اختصاصی شما می باشند.

قابلیت اختصاصی سازی بالای تقویم‌های رومیزی

تقویم‌ رومیزی خاص وسیله ای پر کاربرد در اکثر محیط های شرکتی و اداری هستند. در سال های اخیر اکثر کمپانی ها و برندها برای هدایای تبلیغاتی شرکت خود ازانواع مختلف تقویم های رومیزی استفاده می کنند. شما می توانید یک تقویم رومیزی خاص را به عنوان هدیه برای نیروهای خدماتی و مشتریان خاص خود در نظربگیرید و به صورت اختصاصی چاپ کنید.

برای استفاده منحصر به فرد و اختصاصی تقویم ها به منظور جذب مشتری و تبلیغات می توانید با اضافه کردن اطلاعات مهم مثل : آدرس ، شماره تماس و راه های دیگر ارتباطی ، تقویم رومیزی خاص خود را سفارش دهید.

خرید تقویم رومیزی 1403 به صورت اختصاصی

تقویم رومیزی ۱۴۰۲ از ابزار هایی هستند که مردم از آن ها برای برنامه‌ریزی بهره می برند. خرید تقویم رومیزی در اصفهان از جمله خرید هایی است که معمولا یک شخص عادی تا مدیر و… انجام می‌دهد. خرید تقویم رومیزی در اصفهان با طراحی زیبا و متفاوتی که دارد به میز شما نظم خاصی می‌دهد. علاوه بر آن این کالا بی نظیر برای هدیه دادن  نیز بسیار عالی است.

همه صاحبین مشاغل و کارمندان با خرید تقویم رومیزی از این وسیله نهایت  بهره را می برند. برخی موسسات و کسب و کار ها تقویم اختصاصی برای حرفه خود طراحی و چاپ می کنند.

معمولا تقویم های رومیزی اختصاصی با در نظر گرفتن طراحی و کیفیت ساختش دارای قیمت های متفاوتی هستند. غالبا هزینه خرید تقویم رومیزی در اصفهان که در تولید آن از چوب ، چرم و … بهره می برند بالا تر است.

خرید تقویم رومیزی در اصفهان بصورت اختصاصی در تیتراژ پایین مقرون به صرفه ‌تر هست.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید