08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ تخصصی

بهترین نمایش شما در نزد مشتری…

طراحی اختصاصی

تمام طراحی های انجام شده در گروه نقش آبرنگ، کاملا اختصاصی هستند. پرهیز از تقلید و به کارگیری خلاقیت و نوآوری برای ما بسیار مهم است. هم چنین تیم طراحی با تجربه ی نقش آبرنگ، با توجه به سلایق و فضای کسب و کار شما فعالیت می کند.

چاپ تخصصی

بهترین طراحی از بهترین سفارش، اما یک چاپ بی کیفیت! تمام زحمات خود را هدر دهید!

برای تکمیل پروسه ی بهترین ها، یک چاپ تخصصی و با کیفیت لازم است. در فرایند چاپ، میبایست بهترین جلوه از سفارش طراحی شما هویدا شود.

طراحی و چاپ  می تواند شامل موارد زیادی باشد (بروشور، کاتالوگ، بنر و پوستر، جعبه ی محصول، سر رسید و تقویم و انواع طراحی و جاپ روی اجسام) که شرایط و هزینه های هرکدام متفاوت است. اما نکته ی مهم این است که در تمامی این موارد، باید بهترین بود. 

چرا طراحی و چاپ اینقدر مهم است؟

با نگاه مشتری به محصول یا آثار شما، یک ذهنیت اولیه در ذهن او ایجاد می شود. ذهنیتی که کاملا مبتنی بر ظواهر و با تکیه بر حواس اوست. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار، در ایجاد بهترین ذهنیت، شکست بخورید، شانس ادامه ی مسیر فروش و حتی ادامه بررسی محصولتان را به کلی از دست خواهید داد. تا زمانی که نظر مشتری را جلب نکنید، نمی توانید انتظار فروش محصولاتتان را داشته باشید.

شناخت یک طراحی خوب

  • زیبا سازی و جذابیت بصری
  • نقطه نظر ها و اهداف پشت هر طرح
  • تجربه و مهارت در طراحی و بازاریابی
  • ارتباط با چاپخانه و سهولت اجرا
  • کیفیت خدمات طراحی و پس از طراحی
  • رعایت استاندارد های طراحی

فرایند سفارش، طراحی و چاپ

پس از دریافت مشاوره از متخصصین نقش آبرنگ، چندین طرح مختلف با توجه به شرایط و موضوع فعالیت شما پیشنهاد می شود. پیشنهادات ادامه پیدا می کنند تا شما یکی از طرح ها را با رضایت کامل بپسندید. بعد از نهایی شدن تصمیم گیری، طرح شما برای طراحی اصلی ارسال خواهد شد و مجددا به تایید شما خواهد رسید. در انتهای این مسیر رنگارنگ، چاپخانه ی تخصصی نفش آبرنگ، شایسته ترین و متناسب ترین چاپ را به دست شما خواهد رساند.

هزینه ی طراحی و چاپ در اصفهان ( تعرفه سال 1400 )

قیمت چاپ، به موارد زیر وابسته است

  • نوع چاپ (کاتالوگ، بروشور، چاپ رو اجسام و…)
  • تعداد سفارش شما
  • رنگ ها و طرح های استفاده شده
  • جنس و کیفیت مواد به کار رفته

و موارد با اهمیت دیگر که برای پاسخ به همه ان ها به یک مشاوره خوب نیاز است.

طراحی خود را به چه کسی بسپاریم؟

برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن، باید معیار تجربه و سوابق را در نظر گرفت. معیاری که تمام مشخصه های مطلوب را شفاف می کند و یک تصمیم مطمئن و آسوده را برای شما به ارمغان می آورد. کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ با بیش از 9 سال تجربه ی اختصاصی در زمینه طراحی، و با به کارگیری طراحان و ایده پردازان برجسته، افتخار ارائه خدمات به بیش از 100 شرکت مختلف را داشته است.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید