08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نمونه کارهای تقویم رومیزی 1403 نقش آبرنگ

هم اکنون می توانید برای سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 با طراحی مشخصات برند خود اقدام کنید. جهت دریافت مشاوره و انتخاب هدایا، تماس بگیرید.
تقویم رومیزی عمومی 1403

تقویم رومیزی خاص 1403

کانون نقش آبرنگ با همکاری طراحان حرفه‌ای و خلاق، مانند سایر هدایای تبلیغاتی خود، همیشه سعی بر طراحی و تولید انواع تقویم رومیزی خاص و باکیفیت داشته است. تمامی این تقویم‌ها با طراحی خلاقانه و زیبای خود از جمله هدایای خاص مجموعه ابرنگ بوده‌اند و نظر اکثر مشتریان خود را جلب کرده اند. با این حال، با در نظر گرفتن زیبایی و کیفیت این محصولات، بسیاری از کارفرمایان و مشتریان به دنبال خاص‌ترین هدایایی هستند که ما آن‌ها را در دسته هدایای اختصاصی قرار می‌دهیم.

طراحی و تولید تقویم رومیزی اختصاصی یکی از اصلی‌ترین خدمات نقش ابرنگ در جهت ارائه انواع تقویم رومیزی است. این دسته از هدایای اختصاصی تماما بر اساس برند شما طراحی شده و نمایی جذاب از محصولات و خدمات شما را به چشم مشتریان رسانده و به نوعی معرف کسب و کار شما خواهند بود.

برای مشاهده این محصولات و دریافت مشاوره رایگان در جهت طراحی تقویم رومیزی اختصاصی 1403 برند خود به صفحه تقویم های اختصاصی نقش ابرنگ مراجعه کرده و با کارشناسان ما با شماره 03131323008 تماس بگیرید.

تقویم رومیزی شیک 1403

کانون تبلیغات نقش آبرنگ علاوه‌بر کیفیت، با تاکید بر طراحی زیبا و جذاب محصولات خود، سعی بر ارائه تقویم رومیزی شیک و کاربردی دارد. طراحی شیک تقویم های رومیزی موجب انتخاب و استفاده مشتریان خواهد شد و همین امر موجب می‌شود تا افراد ضمن استفاده از این نوع هدایا، جذب تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات مندرج شما در آن شوند.

ضمن مشاهده نمونه کارهای تقویم رومیزی شیک 1403 در سایت، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره 03131323008 تماس بگیرید.

خرید تقویم رومیزی 1403

سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 به موارد زیادی بستگی دارد. توجه داشته باشید که مواردی همچون نحوه طراحی، ابعاد، جنس کاغذ و پایه، عمومی یا اختصاصی بودن تقویم و درکل داشتن امکانات و ویژگی‌های خاص مانند گلدان، برگه یادداشت، خودکار و… در تقویم‌ها متفاوت خواهد بود. انتخاب و خرید هریک از این تقویم‌ها بر اساس بودجه و نوع مشتریان شما انجام خواهد شد. بنابراین، برای سفارش تقویم رومیزی 1403 براساس نیاز برند خود، ابتدا نمونه کارهای تقویم رومیزی 1403 را مشاهده کرده و سپس برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی‌های تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

تقویم رومیزی 1403

تقویم رومیزی 1403 از جمله محصولات با کیفیت و منحصر به فردی هستند که هر فرد برای پیشبرد اهداف خود بر طبق زمان به یکی از این محصولات نیاز دارد . برای  مدیریت برنامه ها ،به خاطر آوردن  قرارهای کاری و غیر کاری ، یادآوری تاریخ های مهم از جمله تولد و سالگرد ازدواج ،نوشتن یادداشت های خود بهتر است که از تقویم رومیزی 1403 استفاده نمایید.

تقویم رومیزی 1403 غالبا از کاغذ هایی باکیفیت بالا ساخته می شود به طوری که شما اصلا جای نگرانی برای بی مصرف بودن این محصولات برای یک سال را نخواهید داشت. این نکته را مد نظر داشته باشید که کیفیت مواد مصرفی در تقویم های رومیزی بیان کننده کیفیت و کاراریی  بالای محصولات و خدمات شما نیز می باشد. باید خاطر نشان کرد که در ضمینه متریال مصرفی تیم ما با بهترین وارد کنندگان کاغذ و مقوا، چرم مصنوعی و مواد صرفی همکاری می کند .

مجموعه نقش آبرنگ برای سال 1403 اقدام به آماده کردن تقویم رومیزی در انواع متنوع نموده است از جمله این تقویم ها می توان به  تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی اداری و تقویم رومیزی فانتزی و…. اشاره کرد. مجموعه ما با دارا بودن پیشرفته ترن تجهیزات چاپ و به روز ترین ماشین آلات صحافی آماده ارائه با کیفیت ترین محصولات به شما مشتریان گرامی می باشد. برای دیدین نمونه کار های بیشتر تیم ما و همچنین استعلام قیمت ها با شماره 03131323008 تماس حاصل فرمایید.

تقویم رومیزی 1403 چطور باعث رونق کسب و کار می شود ؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد تقویم های رومیزی وسایلی هستند که اتفاقات و رویداد های یک سال را نشان می دهند، اما این تنها وظیفه تقویم ها نیست بلکه با درج برند و معرفی محصول و یا خدمت خود به وسیله این محصولات می توانید از آن ها به عنوان یک وسیله بازاریابی تاثیر گذارنیز استفاده کنید.

چاپ تقویم رومیزی 1403 که اطلاعات جامعی از رخدادها و اتفاقات مختلف فرهنگی، اجتماعی و… را در یک سال را به نمایش می گذارد، می تواند در نقش وسیله ی تبلیغاتی مفید، برای معرفی یک محصول یا ارائه خدمت باشد. از تقویم رومیزی 1403 می توان برای رونق بخشیدن به کسب و کارهای مختلف استفاده کرد. پس به طور کلی می توان عنوان داشت که یکی از ایده های خلاقانه در بازاریابی استفاده از تقویم رومیزی است که در موقعیت های ویژه می توان از  آن ها نهایت بهره را برد. این شکل از تبلیغات یکی از تاثیر گذار ترین راه های بازاریابی است زیرا با کمترین بودجه، نتیجه های خوبی  برای صاحبان هر نوع کسب و کاری رقم می خورد.

مدل های مختلف تقویم رومیزی 1403 با طرح های مختلف می تواند مناسب ترین گزینه برای معرفی کالا خاص و یا ارائه خدمت شما باشند. وقتی که شما لوگو و اطلاعات کسب و کار خود را بر روی تقویم رومیزی چاپ می کنید خیلی ساده  و راحت به مشتری خود نشان می دهید که شما در حرفه تان دارای تخصص ، تعهد و… هستید. انجام این کار ها از نظر روانشناسی می تواند ذهنیتی مثبت نسبت به شما و کسب و کارتان در مشتری ایجاد کند.

انواع تقویم تبلیغاتی

از خصوصیات جذاب این محصولات،  می توان به کاربردی بودن آن ها اشاره کرد. همه ما در محل کار خود و یا خانه احتیاج به یک تقویم رومیزی 1403 داریم. و همین احتیاج باعث شده است که افراد از این محصولات ، برای تبلیغ و اهداف راهبردی خود برای سال آینده نهایت بهره را ببرند. شما در هلدینگ کسب و کار خود مشتریان و کارمندان فراوانی دارید که علاقه مند هستید آن ها هیچ وقت شما را فراموش نکنند و همیشه جایی در ذهنشان متعلق به شما باشد ،برای این موضوع نیاز به تکرار مداوم نام هلدینگ و کسب کارتان است .

 غالبا اواخر اسفندماه زمان مناسبی برای توزیع هدیه می باشد و چه هدیه ای مناسب تر از یک روزشمار دقیق ! که هم حال و هوای نوروز و سال جدید را برای افراد زنده می کند و هم به نوعی برند سازی کم هزینه بریا شما نیز انجام شده است. البته باید خاطر نشان کرد که هدایای تبلیغاتی متنوع ای در بازار موجود می باشند و شما باید با در نظر گرفتن نوع کسب و کار خود و همچنین نیاز و سلیقه مشتری نسبت به تهیه و توزیع این هدایای اقدام نمایید.

اگر به دنبال یک تقویم رومیزی 1403 به صورت خاص و اختصاصی برای هئیه دادن در سال جدید هستید، نقش آبرنگ  برای شما پیشنهادات ویژه ای دارد. طراحی  و چاپ تقویم رومیزی در مجموعه ما کاملا  براساس نیاز و سلیقه شما صورت می گیرد . به طور کلی می توان گفت که تقویم های رومیزی کسب ‌وکار شما را با خود به شرکت‌ها و خانه‌ های مختلف می‌برد.

دلایل با اهمیت استفاده از تقویم رومیزی 1403

انسان ها بدون داشتن یک روزشمار باکیفیت نمی توانند برای زندگی برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. شما می توانید با استفاده از این تقویم ها با کمترین هزینه برند و کسب و کار خود را به صورت 365 روز معرفی نمایید . مشتریان شما سالانه در انتظار تقویم تبلیغاتی سال جدید هستند که این موضوع نیز باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما خواهد بود. چاپ تقویم رومیزی 1403 هدیه ای با ارزش و ماندگار به حساب می آید .از عمده علت های طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 و استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رونق بخشیدن به کسب و کار
  •  ایجاد صرفه اقتصادی
  • منبع ارزشمند اطلاعات
  • بوجود آوردن حس اعتماد

انواع تقویم رومیزی 1403

تقویم های رومیزی از نظر نوع کارایی ، جنس ورق ، نوع پایه و صحافی و…. از تنوع بسیارزیادی برخوردار هستند و شما باید با توجه به نیاز و خواسته ی مشتری خود باید نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام نمایید. از جمله تقویم های رومیزی پر طرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویم رومیزی چوبی 1403
  • تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار
  • تقویم رومیزی 1403 روکش دار
  • تقویم رومیزی 1403 ساده

جنس تقویم رومیزی 1403

جنس های تقویم رومیزی 1403 به دو عامل یکی نوع ورق ها و یکی نوع پایه وابسته است این دو مورد همیشه با هم پیوسته و در ارتباط هستند.

برای ورق های تقویم رومیزی غالبا از اوراق مختلفی استفاده می شود که رایج ترین آن ها گلاسه می باشد. ورق های گلاسه در گرماژ های متفاوتی موجود می باشند. معمولا ورق های  گلاسه پس از چاپ به مرحله سلفون کشی می رسند و روی آن ها سلفون مات یا براق کشیده می شود البته برای بهتر شدن کار از یووی موضعی نیز می توان استفاده کرد انجام این کار جلوه بیشتری به تقویم شما می دهد. البته در پروسه طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 می توان برای ورق ها از کاغذهای دیگری نیز استفاده کرد. مثلا کاغذهای کتان یا کرافت گزینه های  مناسب دیگری برای تولید تقویم رومیزی می باشند.

انواع تقویم تبلیغاتی

پایه تقویم رومیزی 1403

پایه های تقویم رومیزی غالبا به سه دسته طبقه بندی می شوند که در پایین به توضیح هر یک از ان ها می پردازیم

  • پایه نرم در تقویم رومیزی
  • پایه سخت تقویم رومیزی
  • پابه جلد سخت سلفونی تقویم رومیزی
  • پایه جلد سخت گالینگوری تقویم رومیزی

صحافی تقویم رومیزی 1403

در این قسمت ورق های تقویم های رومیزی و پایه آن توسط ترتیب کن به ترتیب و پشت هم قرار می گیرند. سپس توسط دستگاه پانج تنظیم و پانچ شده  و مرحله بعد نوبت فنر رو کار است که می تواند به حالت سیمی فنری و یا فنر دوبل انتخاب شود. رایج ترین مدل فنر، فنر دوبل است که آن را به شکل عمودی یا افقی غالبا روی کار صحافی می کنند.

مراحل تولید و عرضه تقویم رومیزی 1403

مراحل تولید تقویم های رومیزی نقش آبرنگ بدین صورت است که پس از ثبت سفارش از شما ، به عنوان مشتری طرح مورد نظر شما توسط طراحان حرفه ای ما طراحی شده و پس ازآن در اختیار چاپخانه مورد نظر قرار خواهد گرفت. باتوجه به این موضوع که معمولا تقویم ها به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است این پروسه رو به تیمی همچون تیم ما واگذار نمایید چرا که کیفت  ارایه ما اتفاقی نیست.

شما برای معرفی کسب و کار خود نیاز به برند سازی دارید .این برند سازی زمانی اتفاق می افتد که نام برند شما مدام تکرار شود برای رخ دادن این اتفاق نیاز به اشیایی داریم که این وظیفه رو برعهده بگیرند.

از آن جایی که سنت هدیه دادن و گرفتن در کشور ما رسمی مرسوم است چه بهتر که ما با استفاده از تقویم رومیزی 1403 یک تیر و دو نشان زده باشیم. هم هدیه ای به مشتری و کارمندان خود داده ایم و هم اینکه این هدیه به دلیل کاربردی بودن فراوانش و کیفیت بالایی که برخوردار است  باعث می شود که به عنوان وسیله ای مهم بر روی میز کار یا میز اتاق یا هرجایی که نیاز به یک روزشمار است تبدیل شود. و درکلام آخر زیبا ، مفید و کاربردی بودن هدایای شرکت خود را به تیم نقش آبرنگ بسپارید.

خرید تقویم رومیزی در اصفهان

خرید تقویم رومیزی در اصفهان ، امروزه به علت متفاوت بودن و مقاوم بودن آن یکی از پرمصرف ترین وسایل بازاریابی برای شرکت ها محسوب می شود. تقویم ها به عنوان یک وسیله اطلاع رسان در زندگی مردم بسیار کابردی می باشد و کمک می کنند تا عموم مردم در امور روزمره خود با برنامه ریزی دقیق تری پیش روند و بتوانند با کیفیت تر به امور خود بپردازند.

با شروع سال نو، همه در پی چک کردن تارخ های جدید هستند. اینکار باعث شده است که بیشترین سفارش از سمت موسسات برای بازاریابی در پایان سال در شهر اصفهان با توجه به فرهنگ و استفاده از هنر این شهر مانند منبت کاری بر روی چوب و … خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲ در اصفهان باشد. زیرا این محصول دائما در جلوی چشم است  و به معرفی کسب و کار و فرهنگ شهر اصفهان کمک بسیاری می کند.

شرکت نقش آبرنگ در اصفهان تمام سعی خود را برای ارائه محصولاتی با کیفیت وپیاده سازی فرهنگ غنی این شهر در محصولات خود می کند. برای دیدن نمونه کارهای تیم ما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مدل های مختلف خرید تقویم رومیزی 1403

تقویم ها ، یک وسیله مناسب برنامه ریزی برای دست یافتن به هدف های اجتماعی، سیاسی، تجاری و… هستند و فایده های فراوانی دارند. به علت متنوع بودن کسب و کار ها و نیاز ها ، تقویم های رومیزی در مدل های متفاوتی طراحی چاپ می شوند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی پایه دار، تقویم رومیزی مدیریتی، تقویم رومیزی زیر دستی، تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی هفتگی و…. خرید تقویم رومیزی 1403 در اصفهان وهمین طور چرمی و فانتزی از مدل های دیگری هستند که در اصفهان طرفداران خاص خود را دارند.

چاپ و خرید تقویم رومیزی در اصفهان

یکی از پر مصرف ترین وسایل که از زمان گذشته تا به امروز در موسسات و خانه ها روی میز مشاهده می شود، تقویم های رومیزی هستند.

خرید تقویم رومیزی در اصفهان با تصاویر مناسب و محتوای عالی به عنوان یک هدیه بازاریابی جز بهترین محصولات محسوب می شود.

شما می توانید با داشتن و خرید تقویم رومیزی در اصفهان  به میز کار خود نظم و زیبایی خاصی دهید. علاوه بر آن که خرید تقویم رومیزی در اصفهان در میان دیگر تقویم‌ها یک مورد با کلاس و امروزی محسوب می شود.

هدف خرید تقویم رومیزی در اصفهان در اکثر زمان ها بالا بردن توجه مشتری نسبت به نیت بازاریابی کسب و کار های مختلف است.

از تاثیر گذار ترین موارد خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲ در اصفهان به جای خرید کارت ویزیت‌ و…  می توان به شناخته شدن کسب و کار ، محصولات یا خدماتتان و ثبت شدن برند تان در یاد مخاطب اشاره کرد. مخاطب تقویم رومیزی چوبی را به علت جذاب و مقاوم بودن آن بر روی میز خود قرار می دهد و با هر بار نگاه کردن به آن شما و کسب و کارتان مجدد به آن یادآوری می شوید.

 

مزایای خرید تقویم رومیزی در اصفهان

تقویم های رومیزی از نوع چوبی ، با جذابیت خاص خود ، می توانند یکی از زیبا ترین ابزار های روی میز شما باشند. شما در طراحی این تقویم می توانید از قطعات بسیاری به انتخاب خود استفاده کنید مانند پلاک فلزی روی پایه و یا طراحی بخش داخلی پایه با توجه به سلیقه و خواستتان. علاوه بر آن می توانید  بر روی آن چاپ لوگو، درج مشخصاتتان نیز داشته باشید و آن را در تیراژ های متفاوت سفارش دهید و از آن برای هدایای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را بکنید.

این تقویم ها رومیزی چوبی علاوه بر ظاهر جذابشان  کمک می کنند که شما به برنامه‌ریزی‌ها و لیست امور روزانه خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

از آن می توانید  برای یادداشت و یادآوری قرارها ، مناسبت های خاص و برنامه ریزی های آینده استفاده کنید. تقویم های رومیزی همیشه در دسترس هستند و استفاده از آن ها راحت است. سفارش و خرید تقویم رومیزی در اصفهان در روند بازاریابی و جذب مشتری به دلیل ظاهر متفاوت و زیبایشان بسیار تاثیر گذار است.

تیم نقش آبرنگ با طراحی و تولید مدل های مختلف تقویم های روزمیزی توانسته همه ی سلایق و خواسته را پوشش دهد. پس با تماس با مشاورین ما می توانید بهترین انتخاب را در خرید تقویم رومیزی در اصفهان داشته باشید.

استفاده از تقویم‌های رومیزی اداری به عنوان هدیه تبلیغاتی

همانطور که قبلا بدان اشاره شد، یکی از مهمترین کاربردهای تقویم‌های رومیزی، طراحی و ارائه آنها به عنوان یک هدیه سازمانی و در عین حال یک ابزار تبلیغاتی است. همانطور که میدانید، تبلیغات یکی از لازم ترین و موثرترین روش‌ها برای بهبود بازاریابی، افزایش مشتریان و به طبع افزایش درآمد کسب و کارها می باشد.

بنابر این اساس، طراحی و تولید تقویم‌های رومیزی اداری به عنوان هدیه، در کنار هزینه کمی که برای کارفرمایان به وجود می‌آورد، ارزش بالایی را از نظر تبلیغات و بازدهی برای کسب و کار موردنظر به دنبال خواهد داشت. شما می‌توانید با سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 ، تبلیغ کسب و کار خود را به مدت یک سال نزد مشتریان  و مخاطبین خود تضمین کنید.

چرا خرید تقویم رومیزی 1403 در اصفهان ؟

در سال های اخیر خرید تقویم رومیزی در اصفهان و هدیه دادن آن برای  سال نو و… به یکی از کار های رایج در میان صاحبین کسب و کار ها تبدیل شده است. به خاطر همین موضوع  در طول این سال ها تحولات بسیاری در طرح و تولید این مدل تقویم رومیزی رخ داده است. این مدل تقویم  رومیزی غالبا از نوع چوب ام دی اف ساخته می شوند و طرفداران خاص خود را دارند و توجه بسیاری از مشتریان را نیز به خود جلب می کند. بنابراین  اگر خرید تقویم رومیزی در اصفهان به صورتی باشد که توجه بیشتری را به خود جلب کند به این معناست که بازاریابی شما در این زمینه موفق بوده است و کالا و خدمات شما به بهترین شکل به مخاطب هدف معرفی شده است. این یکی از مزایای با اهمیت خرید تقویم رومیزی در اصفهان نسبت به یک  تقویم رومیزی ساده است.

چگونگی تولید تقویم رومیزی چوبی

تولید تقویم رومیزی چوبی معمولا با بهره گیری از چوپ ام دی اف 3 میلی متر دو رو است که به واسطه ی لیزر طرح مورد نظر روی چوب ام دی اف اجرا می شود و در مرحله بعد چوب های برش خورده پاک می شوند وبعد از آن به وسیله چسب به هم چسبیده می شوند و به مرحله صحافی می روند. و در پایان ورق های  تقویم به آن افزوده می شوند وبعد از بسته بندی ، آماده ارسال برای برای مشتریان عزیزمی گردند.

مجموعه نقش آبرنگ عرضه کننده مدل های مختلف تقویم رومیزی چوبی با کیفیت عالی و در طیف رنگی متنوع و اندازه های متفاوت می باشد. و همیشه سعی در ایجاد یک تجربه خوب در خرید تقویم رومیزی در اصفهان برای شما مشتریان گرامی را دارد.  

قیمت خرید تقویم رومیزی در اصفهان به چه مواردی وابسته است؟

سفارش و خرید تقویم رومیزی در اصفهان یکی از کار هایی است که افراد با سلیقه و منحصر به فرد به سراغش می روند. در پشت پرده خرید تقویم رومیزی در اصفهان اهداف بازاریابی بسیاری پنهان است. و همین اهداف باعث شده است که بسیاری از صاحبین مشاغل این تقویم‌ها را برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش دهند.

میزان تقاضا برای این محصول و موارد بسیار دیگر در مشخص شدن قیمت خرید تقویم رومیزی در اصفهان موثر هستند.از جمله آن ها می توان به کیفیت مواد اولیه استفاده شده طراحی اختصاصی و… اشاره کرد.

معمولا هزینه خرید تقویم رومیزی در اصفهان بالا تر از هزینه خرید تقویم رومیزی های دیگر است. و علت آن همان طور که در بالا اشاره شد استفاده از چوب ام دی اف 3 میلی متر دو رو در پایه تقویم رومیزی و استفاده از دستگاه لیزر برای برش نیز می باشد.

 شما با در نظر گرفتن بودجه تان و استعلام هزینه خرید تقویم رومیزی در اصفهان می توانید با بخش فروش مجموعه نقش آبرنگ تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. کارشناسان ما به شما کمک شایانی در طراحی ، انتخاب و خرید تقویم رومیزی در اصفهان مناسب کسب و کارتان را می کنند.

خرید تقویم رومیزی 1403

تقویم ها با در نظر گرفتن رنگ ،سایز، سلیقه، کاربرد و… می توانند نسبت به هم دیگر متفاوت و دارای تنوع باشند. تقویم های رومیزی به عنوان پراستفاده  ترین مدل تقویم ها در بازار توزیع می شوند . تقویم رومیزی 1403 در اندازه های متنوعی باتوجه به نیاز و سلیقه شما طراحی و چاپ می شوند .

 داشتن یک تقویم فیزیکی، یک امر ضروری در زمان حال محسوب می شود. در بعضی زمان ها ، همه ی آن چیزی که لازم است یک نگاه سریع به روی میز برای دیدن یک تاریخ، بدون نیاز به برداشتن گوشی و باز کردن یک برنامه است. البته درست است که سفارش و طراحی و چاپ یک تقویم رومیزی از زمان پیشرفت تکنولوژی نو کاهش داشته‌ است، اما هنوز هم در میان مشتریان  تقویم ها هنوزم محصولات محبوبی محسوب می شوند. به این علت که تقویم های رومیزی ابزاری هستند که به مردم کمک می‌کنند  تا تایم خود را مدیریت کنند و عموماً تقویم فیزیکی دسترسی پذیری بیشتر و آسان تری نسبت به نسخه های دیجیتالی دارند.

بسیاری از تقویم های رومیزی 1403 موجود که دربازار در ابعاد مختلف وجود دارد و بعضا تمامی مناسبت ها را پوشش نمی دهند. تقویم های طراحی شده توسط تیم نقش آبرنگ تمام مناسبت های شمسی و قمری اعمم از: مناسبت های دینی و مذهبی ، ولادت ها و شهادت ها، اعیاد و… و تعطیلی های رسمی کشور  را در خود جای داده است و به راحتی قابل استفاده است. البته وجه تمایز تقویم های تیم ما با دیگران به موارد بسیاری وابسته است از جمله این موارد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • طراحی تقویم ها
  • قیمت تقویم ها
  • تقویم های اختصاصی
  • صحافی تقویم ها

تقویم 1402 در یک نگاه

قیمت تقویم رومیزی

قیمت تقویم رومیزی به طور کامل وابسته به مواد اولیه به کار رفته در آن است. البته در این میان نمی توان نقش پرنگ نوسانات بازار ارز و تحولات بازار های داخلی و خارجی و …. را بر این محصول نادیده گرفت.

 در تقویم های رومیزی عمومی یا آماده شده از قبل برای سال 1403 قیمت کاملا مشخص است و شما با اضافه کردن هر آیتمی تنها هزینه آن را پرداخت می کنید و به این صورت قیمت تقویم رومیزی 1403 برای شما کاملا مقرون به صرفه در خواهد آمد.

اما در تقویم رومیزی اختصاصی شما علاوه بر اینکه هزینه مواد اولیه کاربردی در سررسید خود را پرداخت می کنید با طراحی و چاپ یک تقویم رومیزی خاص و افزودن یک آیتم جدید به طور مثال گرماژ ورق از 150 گرم به 170 گرم  باید هزینه بیشتری را  نیزبا در نظر گرفتن قیمت تقویم رومیزی 1403  تقبل نمایید. این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر تک تک مواردی که در تقویم رومیزی استفاده می شوند  با توجه به سلیقه و خواست شما تغییر کنند ، چه تغییری در پایان کار در قیمت این محصول ایجاد خواهد شد.

پیشنهاد تیم نقش آبرنگ برای استعلام قیمت تمام شده یک تقویم رومیزی مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب تیم ما می باشد . تیم نقش آبرنگ به طور حرفه ای در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی فعالیت دارد و  طراحان ما با داشتن تبحر ویژه در این زمینه سعی بر این دارند که عالی ترین محصول را برای شما ارائه نمایند.

نقش با اهمیت طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403

تقسیم کردن روز های عمر، به افراد برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق کمک  شایانی می کند. یک تقویم های رومیزی یکی از مواردی است که باعث می شود روزهای مهم همیشه به یاد افراد بمانند.

تقویم های قمری در کشورهای مسلمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند این در صورتی است که تقویم های میلادی بالاترین مخاطب را در کل دنیا دارند. تقویم های شمسی نیز که دقیق ترین و جامه ترین مرجع برای ما ایرانی ها محسوب می شوند.

اگر برای شما مهم است که مخاطب هدفتان در سال 1403 تاریخ های با اهمیت و جلسات مهمش را از یاد نبرد می توانید با هدیه دادن یک تقویم رومیزی خاص با تبلیغ کسب و کارتان ، به مخاطبتان در این زمینه کمک شایانی بکنید. با انجام  این کار یک تبلیغی بزرگ برای کسب و کار خود انجام داده اید و به مخاطبتان نیز برای برنامه ریزی کمک بسیاری کرده اید علاوه بر آن با  در نظر گرفتن قیمت تقویم رومیزی 1403 و ثبت سفارش این محصول  ،برندتان همیشه در جلوی چشم مشتری قرار می گیرد.

هر کسب و کاری که داشته باشید مثل معماری، حسابداری ، مهندسی و… طراحی و چاپ یک تقویم رومیزی 1403 و هدیه دادنش به شما برای شناخته شدن کمک بسیاری می کند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به قیمت تقویم رومزی 1401 یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغاتی برای کسب و کارتان هدیه دادن این محصول می باشد.

خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲

 با انجام این کار محصولات یا خدمات شما در تمام طول  یک سال  دائما جلوی دید مخاطب قرار می گیرد. تقویم های رومیزی تنوع بسیاری دارند و شما می توانید  با توجه با نیاز و سلیقه خود و مخاطب هدفتان نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید.

طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403

تقویم های رومیزی مخصوصا در شروع یک سال جدید یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارامد محسوب می شوند وغالبا از طرف صاحبین مشاغل های بین کارکنان و یا مشتری ها توزیع می شود. بسیار نادر است که مدل های مختلف تقویم رومیزی روی میز ادارات و خانه ها دیده نشود. زیرا که با توجه به قیمت تقویم رومیزی 1403 طراحی و چاپ یک تقویم رومیزی یک روش تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شود.

از بارز ترین مزایای مدل های تقویم رومیزی شیک این است که همه ی  روزهای ماه را می توان در یک صفحه مشاهده کرد. حال در نظر بگیرید که  با حک شدن لوگوی یک حرفه  بر روی این محصول ، چقدر آن حرفه مورد توجه افرادی که نگاهشان به آن تقویم می افتد واقع می شود. با در نظر گرفتن قیمت تقویم رومیزی 1403 طراحی و چاپ این محصول یکی الویت های کسب و کار های مختلف می باشد.

طراحیه ، تقویم رومیزی یکی از با اهمیت ترین مراحل تولید این محصول می باشد. شما باید در انجام این مرحله وسواس خاصی را به خرج دهید.

 در این مرحله انتخاب درست و استفاده مناسب از عکس ها، زیبایی تقویم را چند برابر می کند.غالبا در تقویم های رومیزی عمومی از طرح های طبیعت، ایران گردی، گل  و….  بیشتر بهره می برند. اما در طراحی تقویم های اختصاصی می توان از طرح ها و عکس های محصولات و خدمات یک کسب و کار استفاده کرد.

مدل های مختلف تقویم رومیزی 1403

تقویم های رومیزی خاص از نظر جنس به شکل های مختلفی تولید می شوند از جمله آن ها می توان به  تقویم رومیزی پایه سخت،  تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی سه بعدی و… اشاره کرد. انتخاب هریک از مدل های تقویم های رومیزی بر بودجه در نظر گرفته شده از جانب شما وهمچنین قیمت تقویم رومیزی 1403 تاثیر بسیاری می گذارد.

 همچنین تقویم های رومیزی به شکل تقویم روز شمار ، تقویم هفتگی، تقویم ماهانه  نیزدر بازار موجود هستند. در پایین به طور مختصر به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

  • تقویم روزانه 1403

این مدل تقویم به تقویم های عباسی نیز شهرت دارد . این مدل تقویم به شما در برنامه ریزی روزانه کمک شایانی می کند. زیرا شما می توانید از آن ها به عنوان ورق های نت برداری نیز استفاده کنید.

  • تقویم هفتگی 1403

 همان طور که از اسم این تقویم مشخص است تاریخ ها را به صورت هفتگی نمایش می دهد. تقویم های هفتگی بیشتر به شکلی طراحی می شوند که شما  فقط می توانید یاداشت های روزانه مختصر خود را بر روی آن ها ثبت نمایید.

  • تقویم ماهانه 1403

 این مدل تقویم غالبا تقویم های عرف بازار هستند که در یک ورق تارخ یک ماه را به نمایش می گذارند. این مدل تقویم معمولا در مدل های 7 برگی، 12 برگی، 13 برگی طراحی و چاپ می شود. علاوه بر آن مناسبت های مهم نیز در پایین  این مدل تقویم درج می شود.

قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۲

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خلاقانه 1403

این مدل تقویم های رومیزی همان طور که از نامشان مشخص است  تقویم رومیزی هستند که با خلاقیت طراح و یا سفارش دهنده محصول تلفیق شده اند. تقویم هی رومیزی خلاقانه غالبا نمونه و یا طرح از پیش مشخص شده ای ندارند و هر مدل تقویم رومیزی که کمی از نمونه ی اولیه ی خود متفاوت باشد می تواند خلاقانه محسوب شود مانند تقویم رومیزی چوبی همکاره که جای خودکار و یا جای برگه یادداشت دارند.

تقویم های رومیزی خلاقانه طرفداران زیادتری نسبت به تقویم رومیزی عمومی میان مردم دارند. قیمت تقویم رومیزی 1403 به صورت خلاقانه نسبت به دیگر تقویم های رومیزی بالا تر است زیرا معمولا تولید این محصول با افزوده شدن متریال های اضافه تر یا جدید تر همراه است.

انواع تقویم رومیزی خاص 1403

تقویم‌های رومیزی با توجه به مواد مصرفی و کاربرد آنها ، نوع نیاز و سفارش مشتری به سه دسته تقسیم می شوند:

1-تقویم رومیزی پایه‌دار

تقویم های رومیزی پایه‌دارکاربردی ترین وپرطرفدارترین نوع تقویم رومیزی خاص 1403 بخصوص در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی هستند. این نوع تقویم‌ها با توجه به طرح‌های اختصاصی مشتری می تواند در طرح‌های متنوع و زیبا ارائه شود.

از جدیدترین نوع این تقویم‌ رومیزی خاص 1403 پایه‌دارمی توان: تقویم رومیزی پایه سخت و مقوایی را نام برد.

تقویم رومیزی خاص 1403 با پایه چوبی

تقویم‌های رومیزی چوبی، با توجه به نیاز و خواست مشتری عرضه می گردد.  پایه چوبی این تقویم های رومیزی اغلب با ورقهای تقویم هم خوانی زیبایی دارد و به همین خاطرازاستایلی متفاوت ، شیک و کلاسیک برخوردار است.

از جدیدترین نوع این تقویم‌ رومیزی خاص 1403 چوبی می توان : تقویم های رومیزی زیر دستی ،تقویم های رومیزی اداری و تقویم های پایه دار را نام برد.

تقویم رومیزی خاص 1403 با پایه فلزی

تقویم رومیزی فلزی نیز با توجه به استحکام پایه ها بهترین انتخاب برای محیط های اداری است.این نوع پایه برای تقویم ، بیشترین کارآمدی را در تقویم های رومیزی ایستاده دارد.

تقویم رومیزی خاص 1403 با پایه پلکسی

تقویم‌های رومیزی پلکسی به دلیل پایه های پلاستیک مانند با ظاهری شیشه ای و شفاف اما محکمی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده اند. این نوع تقویم مناسب افرادی است که به دنبال یک تقویم رومیزی خاص 1403 با نمایی شیک ، متفاوت و زیبا هستند.

تقویم رومیزی خاص 1403 با پایه چرمی‌

تقویم‌های چرمی با توجه به بودجه و سلیقه مشتری با کیفیت های متفاوت ارائه می شود. این نوع تقویم رومیزی خاص 1403 با نمایی عامه پسند بیشترین تقاضا را برای استفاده  درمکان های اداری وخانگی دارد بخصوص در نوع سررسید.

برروی چرم این تقویم ها شما می توانید لگوی مخصوص خود را به زیبایی حک کنید و از آن برای تبلیغات وهدایای تبلیغاتی بهره ببرید.

تقویم رومیزی خاص با پایه فانتزی

تقویم‌های رومیزی فانتزی بهترین گزینه برای هدیه دادن به کسانی است که دوستشان دارید زیرا با توجه به سلیقه و خواست خود آن را سفارش می دهید. به عنوان مثال: می توانید یک تقویم رومیزی خاص 1403 با عکس کودک خود را داشته باشید.

2- تقویم رومیزی زیردست

از نمونه دیگر تقویم های رومیزی می توان به تقویم رومیزی خاص 1403 زیر دست اشاره کرد. این نوع تقویم به دلیل کم حجم و کم وزن بودن بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی هستند .این تقویم ها دسترسی به تاریخ ماه های شمسی ، میلادی و قمری را برای مخاطب راحت می کند.

3- تقویم رومیزی اداری

این نوع تقویم بیشترین کارآرایی را در مکان های اداری و رسمی دارد. این نوع تقویم غالبا” با ابعاد 8.5* 12 در بازار موجود است که با توجه به سلیقه مشتری و خواست آن قابل تغییر است. صحافی این تقویم به صورت پانچ است . این نوع تقویم ها برای نت برداری از امور روزانه و یادآوری بهترین گزینه است.

ابعاد مختلف تقویم رومیزی

اندازه انواع تقویم‌های رومیزی متفاوت است. ابعاد هر کدام از تقویم رومیزی خاص 1403 با توجه به نیاز وخواست مشتری وتقاضای آن در اندازه های مختلف تولید و چاپ می شود.تقویمهای رومیزی با توجه به کارآیی و مکانی که در آن استفاده می شوند می توانند بزرگ یا کوچک باشند. به طور مثال تقویم رومیزی خاص مناسب برای مکان های اداری تقویمی است که بتوان در آن رویدادهای مهم را ثبت کرد و فضای مناسب را برای یادداشت کردن امور روزانه در اختیار مخاطب قرار دهد.

چرا یکی از بهترین راهها برای تبلیغ حرفه تان استفاده ازتقویم رومیزی خاص 1403 است ؟

معمولا در تقویم های رومیزی از طراحی منحصر به فردی استفاده می شود که در نگاه اول برند و کسب کار شما را به صورت ویژه ای به مخاطب القاء می کند.

همانطور که قبلا اشاره شد بهتر است که تقویم های رومیزی خاص ، از طراحی جذاب و اختصاصی برخوردار باشند، که این جذابیت و اختصاصی بودن می تواند در جلد تقویم ، نوع آن و تعبیه کردن جای خودکار به شکل متفاوت و زیبا و درنهایت هرچیز دیگری که خاص بودن و متفاوت تر بدن آن را دو چندان کند همراه داشته باشد.

چاپ تقویم رومیزی 1403 که اطلاعات جامعی از رخ دادها و اتفاقات مختلف یک سال را عرضه می کند، می تواند در نقش وسیله ای تبلیغاتی موثر، برای بازاریابی یک محصول یا ارائه خدمت باشد. از تقویم های رومیزی مناسب می توان برای پیشرفت  یک کسب و کار عالی استفاده کرد. پس می توان عنوان کرد که ایده های متفاوت در تبلیغات واستفاده از تقویم رومیزی خاص 1403 که در زمان های بخصوص می توان از آن استفاده کرد. یکی از تاثیر گذار ترین راه های تبلیغاتی است که با مناسب ترین هزینه، دستاوردهای عالی را برای صاحبین کسب و کار ها، به دنبال دارد.

عناصر مختلف  تاثیر گذار در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص 1403

 1- توجه به طراحی خاص برای تقویم

 استفاده از تصاویر منظره معمولا یکی از گزینه های خوب برای  طراحی تقویم‌ رومیزی خاص است. بهره بردن از عکس های نو و با کیفیت بر جذابیت تقویم می افزاید. بسیاری از مشتریان در زمان سفارش تقویم رومیزی به صورت اختصاصی در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خود به جای استفاده از تصاویر کالاهای خود از عکس های طبیعت بهره می برند تا حسابی توجه مشتری را به خود جذب کنند.

2- اضافه کردن عناصر و برش خاص

استفاده از برش های متفاوت در زمان چاپ تقویم رومیزی می تواند خیلی موثر باشد. برش بخش های متفاوت ورق برای واضح تر نشان دادن لوگو و دیگر عوامل در تقویم در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. برای نمونه برش زدن ورق های تقویم به صورت لوگو و یا کالای تان می تواند تقویم رومیزی خاصی را برای شما ایجاد کند.

3- بهره بردن از پایه جدید و خاص و متفاوت

شما می توانید با انجام دادن تغییرات بر روی پایه تقویم رومیزی خود و یا طراحی یک پایه نو و متفاوت یک تقویم رومیزی خاص 1403 را سفارش دهید. برای نمونه می توانید در پایه های پلکسی شیشه ای با استفاده از نور های خاص ، لوگوی خود را بشتر در معرض دید قرار دهید. برای سفارش پایه جدید و یا ایجاد تغیرات روی پایه تقویم رومیزی انتخابی خود حتما با مشاورین تیم ما مشورت کنید تا زیرا ممکن است تغییرات بر روی پایه باعث کاهش استقامت آن برای تحمل وزن ورق ها شود.

4- به کار بردن ورق مخصوص برای تولید تقویم رومیزی خاص 1403

به کار بردن ورق های فانتزی و کرافت در ساختار تقویم رومیزی جدیدا رایج شده است به شکلی که برخی از تولید کنندگان تقویم رومیزی، تقویم های همگانی  خود را هم با این مدل ورق چاپ و عرضه می کنند.

استفاده از چاپ متفاوت در چاپ تقویم

چاپ 4 رنگ یکی از رایج ترین مدل های چاپ تقویم است که می تواند با اضافه شدن تکنیک های جدید چاپ کارایی بیشتری یابد.  غالبا شر کت های تولید کننده تقویم با به کار گیریه تکنیک های  جدید و ویژه چاپ یک تقویم رومیزی خاص 1403 برای شما آماده می کنند.

در نظر گرفتن ابعاد ویژه و متفاوت برای تقویم رومیزی

استفاده از سایز های  جدید در آماده کردن تقویم رومیزی، باعث بوود آمدن وجه  تمایز بسیاری با مدل های رایج می شود. تقویم های ایستاده رومیزی در سال های گذشته نمونه ای از این تقویم ها است.

با کار بردن وسایل جانبی ویژه و جذاب در تقویم رومیزی

خیلی از تقویم ها اضافه بر کارایی تقویم کارایی مانند جاقلمی ، ساعت رومیزی و جای برگه یادداشت و … نیز دارند. در بیشتر حالات این موارد در پایه تقویم رومیزی جدید تعبیه می شوند. برای نمومه گذاشتن برگه نوت چسبی رنگی به جای برگه یادداشت تحریر سفید یکی از این کار هایی است که موجب خاص شدن تقویم رومیزی می شود.

تقویم رومیزی خاص 1403 و قیمت آن

تقویم رومیزی خاص 1403 ، برای کلیه مشاغل لازم و کارآمد است و به دلیل منحصر به فرد بودن ، زیبایی خاص ، با کلاس بودن توجه هر کسی را در اولین نگاه به خود جلب می کند.

تقویم رومیزی، یک گزینه مناسب و کارآمد برای هرکس برای برآورده کردن سریع و راحت امور روزمره است.علاوه بر آن یک هدیه ویژه ، یک وسیله پر کاربرد وخاص در روی میز هرکس است.

امروزه طراحی و چاپ تقویم رومیزی به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسیله ها در زندگی روزمره و یکی از موثر ترین شیوه های بازاریابی بسیار با اهمیت است و از آن می توان وسیله ای بسیار کارآمد و آگاهی دهنده در زندگی مردم نام برد که باعث می شود تا مردم در زندگی روزمره خود با کیفیت تر عمل کنند.

در پایان سال و برای شروع سال جدید غالبا همه در پی اطلاع از تعطیلات و روز های سال جدید هستند که این موضوع باعث شده است که عالی ترین گزینه از سوی کسب و کار های کوچک و بزرگ برای بازاریابی چاپ تقویم رومیزی خاص 1403 و اختصاصی باشد تا به کمک آن همیشه جلوی پشم باشند.

مجموعه نقش آبرنگ با نمونه کارهای خاص و متفاوت، سال های متوالی در زمینه چاپ تقویم رومیزی خاص 1403 با جدیت و سخت کوشی سابقه درخشانی دارد.

برای مشاهده بروزترین نمونه کارها، هزینه و سفارش تقویم رومیزی خاص 1403 با طرح اختصاصی از طریق لینک زیر با ما همراه باشید.

تقویم رومیزی 1403 چگونه آماده می شود؟

در مرحله نخست ورق های تقویم رومیزی توسط طراحان مجرب طراحی  می گردد. این کار باید با دقت و وسواس بسیاری انجام شود چون تمام زیبایی و جذابیت تقویم رومیزی بستگی به این مرحله دارد. توجه داشته باشید که در بخش طراحی باید حتما کادر اطمینان برای تقویم در نظر گرفته شده باشد.  زیرا انجام این کار باعث می شود عکس و متن انتخابی شما در برش اشتباهی بریده نشود.

 بعد از مرحله طراحی باید طرح شما برای لیتوگرافی ارسال شود تا زینک تقویم شما گرفته شود. و بعد از مرحله زینک کاغذ برای چاپ به چاپخانه فرستاده می شود.

 توجه داشته باشید که برخی از چاپخانه ها  برای کاهش قیمت تقویم رومیزی 1403 هزینه چاپ را پایین تر ازدیگر همکاران خود عنوان می کنند ولی در زمان تحویل می بینید که چاپ آن ها کیفیت کافی را ندارد و طرح انتخابی  شما  دچار تغییر رنگ شده است. مجموعه نقش آبرنگ این اطمینان را به شما می دهد که طرح انتخابی  شما هیچ تغییر رنگی در زمان چاپ نخواهد داشت.

پس از  مرحله چاپ، ورق های تقویم رومیزی به وسیله دستگاه برش می خورند و برای مرحله صحافی آماده می شوند.

غالبا صحافی تقویم رومیزی سفارشی شما به وسیله فنر دوبل صورت می گیرد. معمولا فنر به کار گرفته شده در تقویم رومیزی از رنگ های سفید، مشکی، طلایی بر خوردارند. در مرحله صحافی تقویم رومیزی ابتدا ورق های تقویم به وسیله دستگاه پانچ سوارخ می شوند. سپس به کمک فنر دوبل به پایه تقویم وصل می گردند. سایز فنر های دوبل وابسته به تعداد ورق های تقویم می تواند متفاوت  انتخاب شود.

یکی از راه هایی که برای پایین آوردن  قیمت تقویم رومیزی 1403 انجام می شود این است که از قسمت کمتر، کار فنر انجام می شود به این علت که قیمت فنر به سایز و میزان سانتی متری آن وابسته است پس هر چقدر فنر کمتری مورد استفاده قرار بگیرد قیمت تقویم رومیزی 1403 نیز برای شما کمتر می شود البته انجام این کار باز هم بستگی به سلیقه مشتری و خلاقیت طراحی دارد که کار طراحی را انجام می دهد.

باید خاطر نشان کرد که  به کار بردن فنر های دوتیکه در صحافی تقویم رومیزی نیزمی تواند در کاهش قیمت تقویم رومیزی 1403 تاثیر چشم گیری داشته باشد. تیم نقش آبرنگ می کوشد تا عالی ترین و با کیفیت ترین تقویم های  رومیزی  را برای شما طراحی و چاپ نماید. امسال هم مثل سال های قبل سعی در ارائه تقویم های رومیزی سال 1403 با مناسب ترین قیمت ها را داریم.

تقویم رومیزی ۱۴۰۲

خرید و سفارش تقویم رومیزی 1403

مجموعه نقش آبرنگ برای راحتی شما مشتریان گرامی نمونه کار های قدیمی و موفق تیم  خود را در سایت قرار داده است. شما می توانید از این قسمت دیدن فرمایید و به راحتی تقویم مناسب کسب و کار خود را انتخاب نمایید. این تقویم های رومیزی به شکل کاملا حرفه ای توسط طراحان ما طراحی و چاپ شده اند.

طرح های مد نظر شما با بالا ترین کیفیت و با پیشرفته ترین تجهیزات بر روی تقویم های رومیزی اجرا می شوند. بدین صورت ماهیت سایز ، حروف، اشکال و دیگر طرح های انتخابی شما دچار تغییر نمی شوند و هدف نهایی از چاپ تقویم های رومیزی که جذب مشتری و بالا بردن  میزان فروش و سد دهی است به طور کامل حفظ می شود. نقش آبرنگ می تواند کمک بسیار شایانی به شما در طراحی و چاپ  تقویم های رومیزی اختصاصی بکند.

برای دیدن نمونه کار های بیشتر تیم ما و اطلاع از قیمت تقویم رومیزی 1403 هر چه زودتر با مشاورین تیم ما تماس حاصل فرمایید.

خرید تقویم رومیزی 1403

خرید تقویم رومیزی 1403 برای تقسیم کردن روزها و داشتن یک برنامه ریزی دقیق به شما کمک بسیاری می کند. تقویم رومیزی 1403 یکی از این محصولاتی است که باعث می شود روزهای با اهمیت همیشه در یاد بمانند و به کمک آن می توان برای روزهای پیش رو یک برنامه ریزی دقیق انجام داد. تقویم های رومیزی میلادی بیشترین مشتری را در سطح جهان دارند. تقویم های رومیزی هجری قمری بیشتر در کشورهای مسلمان کاربرد دارند و اما تقویم های رومیزی شمسی که توسط یونانیان و ایرانیان کشف شده اند در کشور ما طرفداران بسیاری دارند.

اگر برای شما با اهمیت است که مخاطبتان تاریخ و جلسات با اهمیتتان را در یاد داشته باشند می توانید با خرید تقویم رومیزی 1403 و هدیه دادن آن این اتفاق را برای آن ها رقم بزنید. با این هدایا علاوه بر این که یک کار بازاریابی و تبلیغاتی موثر برای کسب و کار خود انجام داده اید به مخاطبین هدفتان نیز در برنامه ریزی هایشان کمک شایانی کرده اید. با خرید تقویم رومیزی 1403 با انتخاب و سلیقه خود می توانید این اطمینان را داشته باشید که همیشه کسب و کارتان در جلوی چشم مخاطبتان قرار دارد.

در هر کسب و کاری که فعالیت می کنید مثل مهندسی، ساخت و ساز، حسابداری، آموزش، هنر و سرگرمی خرید تقویم رومیزی 1403 می تواند کارایی بسیاری برای شما داشته باشد. به طور کلی می توان گفت کم هزینه ترین محصولی که کسب و کار شما را به طور دائم در طول روز و در طول سال تبلیغ می کند خرید تقویم رومیزی 1403 خاص به صورت اختصاصی می باشد. با انجام این کار برند شما در تمام طول سال جلوی چشم مخاطبتان قرار می گیرد. تقویم های رومیزی مدل های متفاوت و شکل و ابعاد مختلفی دارند و شما باید تقویم رومیزی متناسب با کسب و کارتان و همیچنین سلیقه و نیاز مشتری را سفارش دهید.

تیم نقش آبرنگ به شما در انتخاب  و خرید تقویم رومیزی 1403 مناسب با سبک کاریتان کمک شایانی می کند. شما دررابطه با انجام این کارمحدودیتی ندارید و می توانید تعداد صفحات  تقویم رومیزی انتخابی خود را به دلخواه تغییر دهید.

خرید تقویم رومیزی 1403 برای تبلیغات

انجام تبلیغات به کمک سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 یکی از روش های بسیار کارآمد برای تبلیغ کسب و کار های مختلف می باشند. افراد می توانند با طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1403 در نزدیکی سال جدید کسب و کار و محصولات و خدمات خود را به خوبی به دیگران معرفی نمایند. باید خاطر نشان کرد که هزینه کردن برای محصولات تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی تبلیغاتی، طراحی و چاپ سررسید های تبلیغاتی و …. هزینه بیخود و اضافی محسوب نمی شود.

مزیت طراحی و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف بسیار زیاد می باشد. از آنجایی که افراد مختلف  این تقویم های رومیزی تبلیغاتی را روی میزشان می گذارند، واسم برند و کسب و کار شما که روی این تقویم رومیزی تبلیغاتی درج شده است، به شکل دائمی جلوی چشم مخاطب قرار می گیرد و به این صورت سبب حک شدن اسم شرکت یا ارگان شما در ذهن مخاطب هدفتان می شود.

از طرفی سایر افراد که به آنجا آمد و رفت دارند با دیدن این تقویم های رومیزی با اسم و کسب و کار شما آشنا می شوند و همین موضوع باعث تبلیغات بیشترمحصولات و خدمات شما می شود. غالبا کسانی که از شما این تقویم رومیزی تبلیغاتی را هدیه می گیرند نسبت به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شرکت شما ترغیب می شوند و همین موضوع ساده باعث رونق اقتصادی کارتان شما می شود و فروش و سود شما را بالاتر می برد.

تفاوت بین تقویم شمسی و میلادی

خرید تقویم رومیزی 1403 به صورت قیمت مناسب

تقویم های رومیزی از کارامد ترین و ماندگارترین راه های تبلیغاتی و بازاریابی بشمار می‌آیند و معمولا با آغاز سال نو کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات و تشکر از مشتریان  و کارمندان خود  نسبت به خرید تقویم رومیزی 1403 اقدام می کنند. تیم نقش آبرنگ برای صرفه جویی در هزینه هایتان و همچنین جذب مشتری بیشتر طراحی و چاپ تقویم های رومیزی ارزان قیمت را پیشنهاد می‌ کند زیرا این محصولات در هر صورت یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی می باشند.

پس به طور کلی می توان از تقویم های رومیزی ارزان قیمت به عنوان  یک هدیه تبلیغاتی درعید نوروز نهایت استفاده را برد این محصولات طرفداران و مخاطبین خیلی زیادی دارد.  غالبا طراحی و چاپ تقویم رومیزی ارزان قیمت به ‌شکل عمومی می باشد بدین‌ شکل که بر روی تقویم‌ های رومیزی موجود، تبلیغات شما توسط یک کلیشه فلزی و یا چاپ سیلک چاپ می‌ گردد.

نوع ورق استفاده شده در تقویم های رومیزی ارزان قیمت غالبا گلاسه می‌باشد که می تواند دارای روکش UV نیز باشد حتی می توان از ورق های جدید مثلا ورق سنگ نیز استفاده کرد که نیاز به روکش UV و یا حتی روکش سلفون ندارد. مدل صحافی  در این محصولات غالبا فنر دوبل می ‌باشد و مدل چاپ نیز بر روی آن‌ ها به ‌شکل طلاکوب ، نقره‌ کوب و… انجام می شود.

 تقویم‌ های رومیزی در شرکت نقش ابرنگ در طرح‌های مختلف طراحی و چاپ می شوند. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر تیم ما و همچنین اطلاع از قیمت تقویم رومیزی 1403 یادداشت دار ، چوبی ، اختصاصی و…  با شماره 031313230008 تماس حاصل فرمایید.

خرید تقویم رومیزی 1403 به صورت خلاقانه و فانتزی

تقویم رومیزی خلاقانه همان طور که از اسمش مشخص است تقویم رومیزی است که با خلاقیت طراح و یا تولید کننده تلفیق شده است. تقویم های رومیزی های خلاقانه معمولا نمونه و یا طرح از پیش کشیده شده ای ندارند و می توان هر نمونه ای تقویم رومیزی را خلاقانه نامید مثل تقویم رومیزی چوبی که جای خودکار دارد یا تقویم های رومیزی که در آن ها محلی برای برگخ یادداشت تعبیه شده است.

تقویم های رومیزی خلاقانه محبوبیت بالایی نسبت به تقویم رومیزی های عمومی در بازار در میان مشتریان دارند. قیمت تقویم های رومیزی خلاقانه نسبت به دیگر تقویم رومیزی بالاترمی باشد این نکته را مد نظر داشته باشید که در زمان خرید تقویم رومیزی 1403 با اضافه کردن هر آیتم جدید قیمت تمام شده این محصولات نیز افزایش میابد.

تفاوت بین تقویم شمسی و میلادی

تقویم رومیزی فانتزی 1403 نیز مانند تقویم رومیزی خلاقانه طرفداران بسیاری دارند در این مدل تقویم رومیزی تصاویر چند اشیاء به صورت خیلی زیبا در تقویم مورد استفاده قرار می گیرند. درزمان خرید تقویم رومیزی 1403 به صورت فانتزی باید به این نکته توجه داشته باشید که طرح های صفحات تقویم رومیزی باید مرتبط به هم باشد. در پایه این مدل تقویم رومیزی نیز می توان از چوب استفاده کرد و به حالت های خاصی می توان آن را تولید کرد.

مجموعه نقش ابرنگ تلاش می کند تا شما عزیزان در هر کجایی که هستید از محصولات ما بتوانید نهایت استفاده را ببرید.

قیمت تقویم رومیزی 1403

بعضی از کسب و کار ها برای تبلیغ و بیشتر دیده شدن خود و محصولات و خدماتشان قدام به خرید تقویم رومیزی 1403 می کنند. در زمان سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 چاپ روی صفحات، سایز و ابعاد و چاپ پشت صفحات قابل تغییر خواهد بود. معمولا در تیراژهای بالا، سایز بر اساس نظر مشتری، مشخص می گردد و طرح ، نوشته و لوگوی شرکت سفارش دهنده در فضای خالی حاشیه تقویم درج می شود. در پشت هر ورق تقویم رومیزی هم می توان عکس های انتخابی مشتری را چاپ نمود و یا می توان پیام های تبلیغاتی آن شرکت را ثبت کرد. شما برای ثبت سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 به صورت اختصاصی و انتخابیتان می توانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

همان طور که می دانید قیمت تقویم رومیزی 1403 از تنوع بسیاری برخوردار است. علت این تفاوت در قیمت تقویم رومیزی، به عوامل بسیاری وابسته است از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس مواد اولیه استفاده شده در تعیین قیمت تقویم رومیزی

تیم نقش آبرنگ در استفاده از مواد اولیه با کیفیت، دقت و وسواس خاصی را به کاربرده است موادی که در تولید تقویم های رومیزی طراحی شده توسط تیم ما مورد استفاده قرار گرفته اند همگی با کیفیت و مرغوب هستند.

برای مثال استفاده از پلکسی در ساختار تقویم های رومیزی نوعی از هوشمندی و خلاقیت این مجموعه ما را نشان می دهد. استفاده از پلکسی به این علت هوشمندانه محسوب می شود که این مدل پلاستیک مانند شیشه از شفافیتی خوبی برخوردار است که با به کار رفتن  در تقویم های رومیزی آن را سبک، زیبا می کند و همچنین از نظر قیمت آن را به بسیار به صرفه می کند.

مدل ورق استفاده شده در زمان خرید تقویم رومیزی 1403 نیز در قیمت این محصول و همچنین استحکام و زیبایی تقویم تأثیر به سزایی دارد. ورق مورد استفاده مجموعه نقش آبرنگ از نوع گلاسه می باشد این ورق ها در کنار زیبایی خاصی که به تقویم می بخشند از استحکام مطلوبی نیز برخوردار هستند

  • جنس پایه استفاده شده در تعیین قیمت تقویم رومیزی

جنس پایه تقویم نیز یکی از مواردی است که در زمان خرید تقویم رومیزی 1403 بر قیمت این محصول تاثیر بسزایی می گذارد. برای نمونه قیمت تقویم رومیزی با پایه چوبی از قیمت تقویم های رومیزی با جنس پایه های پلاستیکی غالبا بیشتر می باشد. اگر تمایل به صرفه جویی در بودجه خود در زمان خرید تقویم رومیزی 1403 را دارید ، ما به شما محصولاتی با پایه های پلاستیک فشرده PVC را پیشنهاد می کنیم این محصولات درعین حال که زیبا و شیک هستند، از قیمت مناسبی نیز برخور دارند.

اما اگر هزینه ای که برای انجام این کار می کنید در الویت شما قرار ندارد و الویتتان با کیفیت و خاص بودن تقویم رومیزی می باشد ما به شما استفاده از پایه چوبی را در تقویم رومیزی خود پیشنهاد می دهیم البته استفاده از این محصولات باعث افزایش قیمت تمام شده تقویم رومیزی برای شما می شود.

  • اندازه و سایز استفاده شده در تعیین قیمت تقویم رومیزی

در مشخص شدن قیمت تقویم رومیزی، سایز و اندازه یکی از موارد بسیار با اهمیت دیگر می باشد. تقویم  های رومیزی اندازه ها و سایزهای متفاوتی دارند که قیمت آن ها نیز بسته به  سایز آن که کوچک یا بزرگتر است، متفاوت است.

در طراحی و چاپ تقویم های رومیزی نقش آبرنگ قالب از پیش تعیین شده ای وجود ندارد، و اگر شما قصد دارید می توانید که تقویم های رومیزی خود را شخصی سازی کنید، و چاپ تقویم رومیزی خود را به حالت اختصاصی انجام دهید. شما باید با درنظر گرفتن سلیقه و نوع نیاز خود و مخاطب هدفتان نسبت به سفارش و خرید تقویم رومیزی 1403 اقدام نمایید مشاورین مجرب تیم ما در انتخاب مناسب ترین مدل ها به شما کمک  شایانی خواهند کرد.

تقویم رومیزی ارزان

در دنیای پر رقابت تبلیغات امروزی، وقتی صدای خوش نوروز به گوش می‌رسد، همه‌ی توجه ها به سوی طراحی و تهیه انواع هدایای تبلیغاتی نظیر تقویم رومیزی و سررسید معطوف خواهد شد. بطورکلی، در بین هدایای تبلیغاتی خرید تقویم رومیزی و سررسید بسیار رایج بوده و تاثیر فوق العاده ای نیز در موفقیت استراتژی های تبلیغاتی کسب و کارها خواهد داشت. همانطورکه میدانید، یک تقویم رومیزی در گوشه‌ ی میز کار مشتریان شما جا خوش کرده و تا پایان سال، نماینده‌ ایی از برند شما برای آنها خواهد بود. با تمام این مزایا، به این موضوع هم توجه کنید که علاوه بر شما، سایر شرکت ‌ها و دیگر رقبای کاری شمما نیز به این ریسمان تاثیرگذار تبلیغاتی چنگ خواهند زد؛ با این اوصاف، ممکن است مشتریان شما چند تقویم رومیزی را به طور همزمان از چند برند مختلف دریافت کرده و تنها یکی از آنها را برای استفاده انتخاب خواهند کرد. به همین دلیل است که نحوه طراحی و چاپ تقویم رومیزی اهمیت یافته و در تولید آن باید دقت بسیاری را به کار برد.

حال، در این بازار رقابتی گسترده، بسیاری از کسب وکارها تنها بر اساس بودجه مورد نظر خود، خواهان طراحی و تهیه تقویم رومیزی ارزان می باشند. معمولا مسئله قیمت تقویم رومیزی برای کسب و کارهای کوچک تر و یا افرادی که به تازکی کار خود را شروع کرده اند، اهمیت داشته و برای پرداخت هزینه های تبلیغاتی دچار محدودیت می باشند. خوشبختانه مجموعه نقش آبرنگ، با تکیه بر تخصص و خلاقیت طراحان خود و همچنین با برخورداری از بهترین و جدیدترین تجهیزات چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی، بدون هیچ واسطه ای 0 تا 100 طراحی هدایای تبلیغاتی شما را براساس بودجه مورد نظرتان انجام داده و محصولات خود را با بهترین کیفیت در اختیاز شما خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد میکنیم از امکان مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کرده و از بهترین و تاثیرگذار ترین پیشنهادات تبلیغاتی کارشناسان ما استفاده کنید.

چاپ تقویم رومیزی به چه شکلی قابل انجام است؟

در نهایت، پس از انتخاب طرح و تصاویر روی صفحات تقویم، نوبت به چاپ آن خواهد رسید. چاپ تقویم رومیزی ارزان هم طبق سایزهاو اندازه های متداول انجام خواهد گرفت و هم قابل چاپ در سایز و ابعاد خاص می باشند. گرچه استفاده از ابعاد خاص و منحصر به فرد ممکن است توجه بیشتری را جلب کرده و زیباتر باشد، اما اگر هزینه تمام شده برای تبلیغات برایتان اهمیت ویژه دارد، بهتراست بدانید که سفارش ابعاد سفارشی معمولاً گرانتر بوده و هزینه های بیشتری را می طلبد. این موضوع به این دلیل است که دستگاه های چاپ معمولاً قادر به چاپ ابعاد مشخصی بوده و یا این که کاغذها و مقواهای چاپی تنها چند اندازه خاص دارند و اگر شما ابعادی متفاوت با آنها را سفارش دهید، بخشی از کاغذها دورریز خواهند شد و حجم کاغذی مصرفی شما افزایش پیدا خواهد کرد. به این ترتیب، هزینه تمام شده تا حدی بیشتر میشود.

تقویم رومیزی به دو صورت چاپ در فرم های عمومی و چاپ بصورت اختصاصی انجام می‌شود. در چاپ بصورت عمومی شکل و قالب صفحه مشخص خواهد بود؛ درصورتیکه در چاپ تقویم اختصاصی همه چیز بر اساس خواسته و نظر شما بوده و میتوانید به راحتی ایده خود را در آن پیاده سازی کنید. به همین دلیل است که چاپ عمومی تقویم رومیزی ارزانتر از چاپ تقویم اختصاصی رومیزی است. در طراحی و چاپ تقویم رومیزی ارزان، معمولا از چاپ عمومی استفاده می شود.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

ساخت و تولید تقویم رومیزی اغلب با دست انجام می شود و برای چاپ زدن روی تقویم رومیزی اگر در تعداد کم باشد باید از تقویم های رومیزی عمومی استفاده شود و اگر در تیراژ بالا سفارش دهید، می توانید از تقویم رومیزی اختصاصی با چاپ صفحات خودتان کمک بگیرید. انجام چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اغلب به این صورت خواهد بود که شما پس از انتخاب سایز تقویم رومیزی ارزان، به طراحی صفحات آن پرداخته و سپس برای چاپ آماده خواهد شد. شما می توانید در طراحی تقویم رومیزی ارزان، برای تاثیرگذاری بیشتر از عکس های کارخانه یا شرکت یا کارگاه خود با معرفی کامل محصولاتتان استفاده نمایید.

چاپ طلاکوب روی تقویم رومیزی ارزان

چاپ طلاکوب روی تقویم رومیزی ارزان با دستگاه طلاکوب انجام شده و ظاهر زیبایی به تقویم می بخشد. اگر شما نیز نیاز به سفارش تقویم رومیزی در تعداد کم داشته و مایلید لوگو و نشان تجاری خود را روی تقویم رومیزی داشته باشید ، می توانید از چاپ طلاکوب روی تقویم رومیزی استفاده کنید. چاپ طلاکوب بوسیله کلیشه و بسته شدن آن روی دستگاه طلاکوب انجام می شود. چاپ طلاکوب پس از ساخت کلیشه که اغلب از لوگو و نشانی سفارش دهنده تولید میشود بر روی دستگاه طلاکوب انجام خواهد شد. بطورکلی، چاپ طلاکوب اغلب برای چاپ تقویم رومیزی در تعداد کم مناسب بوده و سفارش داده می شود.

عناصر مختلف  تاثیر گذار در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص

 1- توجه به طراحی خاص برای تقویم

 استفاده از تصاویر منظره معمولا یکی از گزینه های خوب برای  طراحی تقویم‌ رومیزی خاص است. بهره بردن از عکس های نو و با کیفیت بر جذابیت تقویم می افزاید. بسیاری از مشتریان در زمان سفارش تقویم رومیزی به صورت اختصاصی در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خود به جای استفاده از تصاویر کالاهای خود از عکس های طبیعت بهره می برند تا حسابی توجه مشتری را به خود جذب کنند.

 2- اضافه کردن عناصر و برش خاص

استفاده از برش های متفاوت در زمان چاپ تقویم رومیزی می تواند خیلی موثر باشد. برش بخش های متفاوت ورق برای واضح تر نشان دادن لوگو و دیگر عوامل در تقویم در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. برای نمونه برش زدن ورق های تقویم به صورت لوگو و یا کالای تان می تواند تقویم رومیزی خاصی را برای شما ایجاد کند.

3- بهره بردن از پایه جدید و خاص و متفاوت

شما می توانید با انجام دادن تغییرات بر روی پایه تقویم رومیزی خود و یا طراحی یک پایه نو و متفاوت یک تقویم رومیزی خاص را سفارش دهید. برای نمونه می توانید در پایه های پلکسی شیشه ای با استفاده از نور های خاص ، لوگوی خود را بشتر در معرض دید قرار دهید. برای سفارش پایه جدید و یا ایجاد تغیرات روی پایه تقویم رومیزی انتخابی خود حتما با مشاورین تیم ما مشورت کنید تا زیرا ممکن است تغییرات بر روی پایه باعث کاهش استقامت آن برای تحمل وزن ورق ها شود.

4- به کار بردن ورق مخصوص برای تولید تقویم رومیزی خاص

به کار بردن ورق های فانتزی و کرافت در ساختار تقویم رومیزی جدیدا رایج شده است به شکلی که برخی از تولید کنندگان تقویم رومیزی، تقویم های همگانی  خود را هم با این مدل ورق چاپ و عرضه می کنند.

استفاده از چاپ متفاوت در چاپ تقویم

چاپ 4 رنگ یکی از رایج ترین مدل های چاپ تقویم است که می تواند با اضافه شدن تکنیک های جدید چاپ کارایی بیشتری یابد.  غالبا شر کت های تولید کننده تقویم با به کار گیریه تکنیک های  جدید و ویژه چاپ یک تقویم رومیزی خاص برای شما آماده می کنند.

در نظر گرفتن ابعاد ویژه و متفاوت برای تقویم رومیزی

استفاده از سایز های  جدید در آماده کردن تقویم رومیزی، باعث بوود آمدن وجه  تمایز بسیاری با مدل های رایج می شود. تقویم های ایستاده رومیزی در سال های گذشته نمونه ای از این تقویم ها است.

با کار بردن وسایل جانبی ویژه و جذاب در تقویم رومیزی خیلی از تقویم ها اضافه بر کارایی تقویم کارایی مانند جاقلمی ، ساعت رومیزی و جای برگه یادداشت و … نیز دارند. در بیشتر حالات این موارد در پایه تقویم رومیزی جدید تعبیه می شوند. برای نمومه گذاشتن برگه نوت چسبی رنگی به جای برگه یادداشت تحریر سفید یکی از این کار هایی است که موجب خاص شدن تقویم رومیزی می شود.

دلایل اصلی طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص برای تبلیغات

از عمده دلایل اصلی چاپ تقویم رومیزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رونق بخشیدن به کسب و کار

بی تردید نخستین هدفی که مدیران شرکت ها از چاپ تقویم رومیزی دارند گسترش و رونق بخشیدن به حرفه خود به قصد بدست آوردن درآمدی عالی و موثر است. این وسیله می تواند مانند پلی میان کالا و خدمات شما و مخاطب باشند و مخاطب را از حرفه شما آگاه کنند. این کار باعث می شود که مخاطب به سوی محصول و یا خدمات ارائه شده از طرف شما جذب شود و این جذب شدن از سوی مخاطب با کسب درآمدی بالا تری همراه است.

صرفه اقتصادی

 چاپ تقویم رومیزی خاص یکی از راه های خیلی آسان تبلیغاتی است زیرا در کنار قیمت پاینشان بازدهی و نتیجه ای بسیار عالی و خوبی دارند. پس می توان گفت این روش بازاریابی یک روش بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

منبع ارزشمند اطلاعات

 تقویم رومیزی منبع جامع اطلاعات است و قادر است که مشتری را از کالا ، اسم ، لوگو برند شما ، همچنین مدل کسب و کارتان و … آگاه کند. کیفیت چاپ در تقویم رومیزی خاص اگر بسیار خوب باشد به خوبی ارزش برند شما به تصویر کشیده می شود و آن در یاد مشتری حک می شود.

بوجود آوردن حس اعتماد

 در زمان فروش یک کالا و یا ارائه خدمات، یک عرضه کننده یا خدمات دهنده باید بیشترین توجه خود را بر روی جذب نظر مشتری و بوجود آوردن حس اعتماد در آن بگذارد. چاپ تقویم رومیزی به خوبی از عهده این وظیفه برمی آید. این وسیله بازاریابی مقرون به صرفه اگر به شکلی صحیح طراحی شود می تواند پیامی را به مخاطب برساند که نوع کسب و کار شما با کیفیت است ، و حرفه ی شما، قابل اعتماد و دارای ارزش است. طراحی و چاپ تقویم رومیزی مخصوصا برای آن طبقه از شغل هایی که به شکل خدماتی کار می کنند می تواند در بوجود آوردن برندی بسیار قابل اعتماد موثر باشد.

تقویم رومیزی تبلیغاتی 

تقویم رومیزی تبلیغاتی از ماندگارترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی رایج بین شرکت ها، ارگان ها و اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. در دنیای تجاری امروز، هرساله، به وقت سال نو، اکثر کسب و کار ها با ارائه هدایای تبلیغاتی مختلفی مانند سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و.. به کارمندان، همکاران و مهمتر از همه مشتریان خود، سعی بر این دارند تا علاوه بر ارائه یک هدیه ارزشمند، جایگاه خود را در دید آنها تثبیت کرده و تبلیغاتی را نیز برای برند خود سامان دهی کنند. تقویم رومیزی به دلیل کاربرد خود، نه تنها روی اکثر میزهای شرکت ها و ادارات دیده می شود، بلکه در خانه ها و برای مصارف شخصی نیز استفاده خواهند شد؛ همین امر سبب شده است تا سفارش و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی از اصلی ترین و موثرترین روش های بازاریابی رایج در میان کسب و کارهای مختلف باشد.

در کنار طراحی و ظاهر زیبای تقویم های رومیزی، امکان مشاهده کل روزهای ماه بدون ورق زدن و سهولت استفاده از آن، از مزیت های این نوع تقویم هاست. البته همانطور که قبلا نیز بدان اشاره شد، اصلی ترین حسن این تقویم ها را می توان در طراحی اختصاصی آنها متناسب با لوگو و برند کسب و کارها دانست که با کمترین هزینه، تبلیغی مدام و سالیانه را برای شما ممکن می سازد. اگر شماهم صاحب کسب و کاری هرچند کوچک و یا بزرگ می باشید، پیشنهاد می کنیم سفارش تقویم رومیزی را در لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

اهمیت سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی 

تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از کارآمدترین گزینه های هدایای تبلیغاتی برای مشتریان است. اگر مشتریان شما از دسته افرادی هستند که دائما با تاریخ و جلسات متعدد سر و کار دارند، ارائه یک تقویم رومیزی خاص می تواند یک هدیه عالی و در عین حال تبلیغی دراز مدت برای برند شما باشد. با این هدیه نه تنها یکی از نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده اید، بلکه با سفارش و طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی با طرح و لوگوی اختصاصی کسب و کار خود، مطمئن هستید که همیشه در یاد و دید مشتریانتان خواهید بود.

خوشبختانه، وجود یک تقویم رومیزی در تمام کسب و کارها اعم از ساخت و ساز، آموزشگاه ها، فنی مهندسی، علمی و فناوری، بیمه، بانک و حسابداری، هنری و تمامی صنایع بصورت همیشگی کاربرد خواهد داشت؛ به همین دلیل، به جرئت می توان گفت، که چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین گزینه های تبلیغات و بازاریابی باشد که لحظه به لحظه از سال جاری را در حال نمایش و تبلیغ برند شما در جلوی دید مشتریانتان است.

یکی از اصلی ترین  ویژگی های مثبت سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی، آزادی عمل مشتریان در طراحی آنهاست. به این صورت که طراحی این تقویم ها کاملا براساس سلیقه و برند شما در انواع مدل و رنگ های متنوع صورت می گیرد. بطور کلی در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی، هیچ یکی از المان های آن مانند طرح و نقش صفحات، مدل تقویم، اندازه و سایز، تعداد صفحات و.. هیچگونه محدودیتی نخواهند داشت.

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی

طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی از آنجایی که شمایی کلی از برند و کسب و کار شرکت ارائه دهنده را نشان می دهند، از مهمترین پارامترهای تولید تقویم میباشد. در طراحی انواع هدایای تبلیغاتی و تقویم رومیزی، توجه به معیار هایی نظیر انتخاب مناسب عکس تقویم، طراحی برگه ها، رنگ و نقش متناسب با لوگو و هویت بصری برند و.. از اهمیت بالایی برخوردارند.

در طراحی تقویم های تبلیغاتی معمولا از تصاویری با موضوعات طبیعت، ایران گردی، جهان گردی و.. استفاده می کنند؛ اما شما با طراحی تقویم تبلیغاتی اختصاصی می توانید از طرح ها و عکس هایی از مجموعه و برند خود استفاده کرده و شمای زیباتری را از کسب و کارتان ارائه دهید.

نکته دیگری که در طراحی و چاپ تقویم رومیزی حائز اهمیت است، نحوه طراحی توضیحات و اطلاعات تقویم می باشد. بطورکلی تقویم های رومیزی در اشکال و انواع مختلفی و بعضا با امکانات متنوع طراحی میشوند؛ به عنوان مثال، بسیاری از تقویم های رومیزی تبلیغاتی دارای قسمتی برای یادداشت و نوشتن نکات مهم می باشند، و یا در مواردی قسمتی برای نگهداری برخی وسایل مانند خودکار و قلم نیز اختصاص داده می شود. نحوه چاپ اطلاعات و نوشته های تقویم نیز متفاوت است. بطور معمول، در پایین صفحات و یا در کادرهای کناری صفحات تقویم، اطلاعاتی از قبلی روزهای تعطیل به همراه علت آن، نام، آدرس و مشخصات شرکت، شعر و سخنان بزرگان و.. قرار می گیرد.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی در جنس های متفاوت و با طراحی های خاص تولید می شوند. بطورکلی تقویم های رومیزی از نظر جنس در چند دسته تقویم رومیزی پایه سخت، تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی پایه ایندر برد، تقویم رومیزی چوبی-پلکسی، تقویم رومیزی سه بعدی تقسیم بندی می شوند. جنس پایه های این تقویم ها می تواند یکی از انواع مقوایی، کتان، گالینگور، چرمی، چوبی، پارچه و.. باشد؛ و در نهایت قیمت هریک از این تقویم ها براساس نوع پایه، جنس و تعداد صفحات، طراحی عکس ها و مشخصات برند، با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

از دیگر تفاوت های تقویم های رومیزی تبلیغاتی، می توان به انواع مختلف آن در دسته های تقویم روزشمار 1402 ، تقویم هفتگی 1402 ، تقویم ماهانه 1402 اشاره کرد.

در ادامه با هریک از انواع تقویم تبلیغاتی 1402 آشنا خواهیم شد:

  • تقویم روزانه 1402

تقویم های روزانه به تقویم های عباسی مشهور اند. شما می توانید از این تقویم ها به عنوان کاغذ های یاداشت و تقویم روزانه استفاده کنید. این نوع تقویم در برنامه ریزی های روزانه بسیار کاربردی خواهند بود.

  • تقویم هفتگی 1402

تقویم های هفتگی اکثر به گونه ای طراحی شده اند که شما یاداشت های روزانه خود را به صورت مختصر یاداشت کنید. این نوع تقویم فستیوال های جهانی را برای شما نمایش می دهد.

  • تقویم ماهانه 1402

تقویم های عرف بازار می باشد که در یک برگ یک ماه را به شما نمایش می دهد. این نوع تقویم در مدل های 7 برگی، 12 برگی، 13 برگی تولید و عرضه می شوند. همچنین مناسبت های هر ماه در پایین تقویم چاپ می شوند.

تقویم رومیزی اداری

تقویم های رومیزی اداری معمولا روی تمامی میزهای ادارات و شرکت های مختلف قرار می گیرد. برگه های این تقویم های کوچک بوده وروی پایه ای از جنس فلزی و پلکسی قرار گرفته اند. تعداد برگه های این تقویم متفاوت بوده و در بعضی از انواع ان تا 365 عدد نیز می باشد که هر روز آن در یک صفحه قرار گرفته و قسمتی نیز برای یادداشت نویسی های روزانه دارا می باشد. در چاپ تقویم رومیزی اداری فضای تبلیغ شما می تواند بر روی پایه ها به صورت لیزر حک شود، یا پلاک لوگوی شما روی آن قرار گرفته و حتی آرم اختصاصی شما روی صفحات چاپ شوند. با تمام این تفاسیر، انواع تقویم های رومیزی تبلیغاتی برای ادارات نیز متفاوت اند، که در ادامه هریک از آن ها را بررسی می کنیم.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی اداری

تقویم های اداری از سری تقویم های رومیزی تبلیغاتی میباشند که بصورت  کاملا اختصاصی برای استفاده شرکت ها و اداره جات طراحی و تولید می شوند. تنوع طراحی تقویم رومیزی خاص بسیار بالاست و در انواع و نمونه های متنوع بسته به سلیقه و برند کسب و کارهای تولید خواهد شد.

از آنجایی که مخاطبین و مصرف کنندگان تقویم های رومیزی اداری، کارمندان سازمان هاو یا شرکت های مختلف می باشند، نوع طراحی این سبک از تقویم های رومیزی تبلیغاتی بسیار مهم خواهد بود. از رایج ترین انواع تقویم های رومیزی پراستفاده در محیط های اداری می توان به تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی اداری جادار و همچنین تقویم رومیزی چوبی اداری اشاره کرد.

  • تقویم رومیزی اداری جا دار

تقویم های رومیزی جادار از کاربردی ترین و پر استفاده ترین تقویم های تبلیغاتی در سطح اداره جات و شرکت ها می باشند. در تولید این نوع از تقویم ها، از مقوای ضخیم و ضدآب استفاده می شود. درواقع تقویم رومیزی جادار با برخورداری از محلی مخصوص برای قرارداد وسایل مختلف ازجمله کارت ویزیت، خودکار و خودنویس می‌تواند گزینه‌ای مناسب به‌عنوان هدیه تبلیغاتی نفیس تلقی شود.

این تقویم ها با ظاهری زیبا و کلاسیک در دو حالت عمودی و افقی طراحی می شوند. همچنین در کنار این تقویم ها بخش هایی برای نگهداری  انواع برگه، کارت ویزیت، خودکار و وسایل دیگری تعبیه شده که آنها را بسیار کاربردی خواهد کرد. دقت کنید که، وزن بالای این دسته از تقویم‌ها نسبت به مدل‌های دیگر بسیار مهم است. هزینه مناسب این دسته از تقویم‌ها در کنار تبلیغات گسترده‌ای که می‌توان از طریق آن‌ها به انجام رساند به‌عنوان مزیت‌های اصلی آن‌ها شناخته می‌شود.

  • تقویم رومیزی اداری یادداشت دار

تقویم های یادداشت دار از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع تقویم های رومیزی تبلیغاتی می باشند. یکی از موراد تاثیرگذار در قیمت این نوع تقویم ها، طرح به کار رفته در آنهاست. اغلب روکش به‌کاررفته در این دست از تقویم از جنس گالینگور می‌باشد. برگه های استفاده شده در این نوع تقویم ها نیز، در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل طراحی خواهند بود. مدل‌های مختلفی از این نوع تقویم رومیزی اداری قابل طراحی و تولید می‌باشند که بنا به درخواست سفارش‌دهنده می‌توان این موارد را مورداستفاده قرارداد. رنگ پایه این دست از تقویم‌های رومیزی از دیگر عواملی است که افراد می‌توانند آن را با توجه به سلیقه و هویت بصری برند خود تعیین کنند.

  • تقویم رومیزی اداری از نوع چوبی

یکی از زیباترین نوع تقویم های رومیزی تبلیغاتی 1402 ، نوع چوبی آنهاست. در طراحی و ساخت این نوع تقویم ها از ورقه های ظریف چوب ام دی اف استفاده می شود که ظاهر زیبا و شیکی را برای تقویم به دنبال خواهد داشت.  از نکته مهم در این رابطه می‌توان به نوع سفارشی این تقویم ها برای قرار دادن محلی برای یادداشت اشاره نمود. شما عزیزان می‌توانید در زمان سفارش این دست از تقویم های رومیزی اداری برای بسته‌بندی آن از گزینه‌های مختلفی از جمله بسته‌بندی جعبه‌ای و سلفونی استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های مثبت تقویم های رومیزی تبلیغاتی چوبی می توان به سبک بودن و تنوع رنگ های به کاررفته در آنها اشاره کرد. اگر به دنبال تقویمی زیبا و شکیل با مکان‌های مخصوص برای قراردادن انواع کارت ویزیت هستید ما به شما خرید تقویم رومیزی اداری چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت خرید تقویم رومیزی چوبی با مجموعه مارکتینگ نقش آبرنگ تماس بگیرید.