08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع سررسید 1403| جدیدترین مدل های سررسید

5/5
انواع سررسید 1401

انواع سررسید 1403

انواع سررسید 1403 باتوجه به استفاده گسترده افراد، متناسب با مشتریان و مخاطبین هدف مختلف طراحی و تولید می شوند. در مطالب قبلی بطور کامل در مورد نکات سفارش و خرید سررسید 1403 مباحث مفیدی را مطرح کردیم؛ در ادامه این مباحث، باتوجه به اینکه درصد قابل توجهی از اقشار جامعه و صاحبین مشاغل، مصرف کننده یکی از انواع سررسید بوده و در خلال فعالیت های خود به وفور از این دست لوازم تحریر استفاده می کنند، ارائه و تولید سررسید های تبلیغاتی 1403 می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین هدایای تبلیغاتی و بهبود دهنده روند بازاریابی و معرفی برند شما به مشتریان و مخاطبین جدید باشد.

مجموعه نقش آبرنگ با بیش از چندین سال سابقه درخشان در حوضه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی، آماده است تا پاسخگو و راهنمای شما جهت خرید و فروش سررسید 1403 در اصفهان و ایران بوده و با ارائه بیش از ده ها مدل از انواع سررسید تبلیغاتی و اختصاصی، نیاز شما را در زمینه تبلیغات و بازاریابی مرتفع نماید.

در ادامه این مطلب، به معرفی جدیدترین مدل ها و انواع سررسید تبلیغاتی پرداخته ایم؛ با شناخت هریک از این محصولات می توانید، سررسید مورد نظر خود را سفارش داده و در سریعترین زمان و کیفیتی مرغوب، آنها را تحویل بگیرید.

انواع سررسید تبلیغاتی

برای شناخت انواع سررسید 1403 تنها کافیست به قفسه کتاب ها و سررسید های قدیمی خود نگاهی بیاندازید. با یک نگاه ساده متوجه خواهید شد که تمامی سررسید ها دارای جلد، جنس، صفحات، برگه های متنوع و همچنین در سایز و اندازه های متنوعی می باشند.

تمامی وجوه تفاوت انواع سررسید ها موجب می شود تا سازمان ها و شرکت های مختلف بسته به سلیقه و نیاز خود، سررسید های اختصاصی خود را با ویژگی ها و مشخصات منحصربه فرد، سفارش داده و از آن در جهت بهبود روابط کاری و بازاریابی خود استفاده کنند.

شما می توانید در خرید سررسید تبلیغاتی و سالنامه 1403 ، با سفارشی سازی و طراحی و چاپ سررسید اختصاصی، لوگو و نشان برند مورد نظر را در طراحی سررسید قرار داده و محصولات و خدمات خود را به خوبی به مخاطبین و مشتریان جدید خود معرفی کنید. به دلیل اینکه ارائه ی هدایای تبلیغاتی راه ارتباطی عمیقی را بین شما و مشتریان برقرار می سازد، انتخاب سبک و طراحی این هدایا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

یکی از مهمترین ویژگی های انواع سررسید 1403 ، قطع یا اندازه ی آن است؛ که این ویژگی براساس نیاز مخاطب در انواع مختلف انتخاب و طراحی می شود. در ادامه به بررسی انواع قطع سررسید خواهیم پرداخت.

انواع سررسید 1401

قطع انواع سررسید 1403

بطورکلی قطع به معنای اندازه ی کلی سررسید بوده که نسبت به هدف استفاده در سایزهای مختلف تنظیم و تولید می شود. انواع قطع سررسید عبارتند از:

  • قطع جیبی :

قطع جیبی اندازه ای است که معمولا برای سررسید های کوچک و با صفحات کم در نظر گرفته می شود. قطع جیبی در گذشته به “قطع بغلی” نیز شهرت داشته است. این نوع قطع دارای طول و عرض تقریبی ۷×۵ سانتی‌متر می باشد.

بطورکلی قطع جیبی برای انواع سررسید های کیفی و قابل حمل، مخصوص افرادی که می خواهند همیشه سررسید و تقویم مناسبی در کیف خود داشته باشند، بسیار مناسب خواهد بود.

در تولید این نوع از سررسید ها، معمولا از میزان کمتری از کاغذ به کار برده می شود؛ به همین دلیل قیمت سررسید جیبی نسبت به انواع سررسید کمتر خواهد بود. بدلیل ارزان قیمت بودن این نوع سررسید ها، معمولا معمولا گزینه مناسبی برای ارائه هدایای تبیلغاتی می باشند.

انواع سررسید 1401 رقعی
  • قطع خشتی :

انواع سررسید های قطع خشتی بصورت مربع شکل و با طول و عرض کاملا همسان طراحی می شوند. سررسید های خشتی از نوع سررسید های سفارشی و پرهزینه می باشند. این سررسید ها صرفا برای جایگیری روی میزکار مناسب بوده و گزینه خوبی برای جابه جایی و حمل مداوم نیستند. سررسید های خشتی را میتوان در بازار به عنوان کم فروش ترین قطع ها دانست چرا که این نوع سررسید ها را تولید کنندگان بصورت سفارشی برای شرکت های خاص طراحی میکنند.

  • قطع رقعی :

سررسید های قطع رقعی یکی از متداول ترین سررسید های مورد استفاده بوده که در دو سایز ۲۲×۱۴ و ۱۰×۱۹ سانتی متر طراحی و تولید می شوند. این سررسید ها به بزرگی سررسید های وزیری نیستند اما فضای کافی را برای یادداشت گذاری دارا می باشند.

محبوبیت این نوع قطع ها نسبت به قطع های اروپایی و وزیری این است که از سررسید های وزیری کوچکتر و نسبت به سررسید های اروپایی فضای بیشتری برای یادداشت کردن دارد. در ادامه به شرح سررسید های وزیری و اروپایی می پردازیم.

  • قطع وزیری :

انواع سررسید قطع وزیری در سه اندازه کوچک (به طول و عرض تقریبی ۲۱×۱۵ سانتیمتر)، متوسط (۲۴×۱۶)  و بزرگ (۳۰×۲۰‌ ) طراحی و تولید می شود.

از میان قطع های سالنامه، سالنامه وزیری و سالنامه رقعی به دلیل سبکی، خوش دست بودن و سفارش اغلب مشتریان، پرچاپ ترین نوع سالنامه ها می باشند و عملا سالنامه های سلطانی، رحلی یا قطع های بزرگ برای چاپ سالنامه کاربردی ندارند.

سررسید قطع وزیری به دلیل سهولت جابه جایی و دارا بودن فضای کافی جهت چاپ تقویم و همچنین یادداشت کردن، از محبوب ترین و پراستفاده ترین انواع سررسید در میان مدیران، کارمندان، دانشجویان و به بطورکلی تمامی مصرف کنندگان سررسید است.

انواع سررسید 1401 مدیران
  • قطع مدیران یا رحلی :

قطع رحلی یکی دیگر از رایج‌ترین قطع سررسیدهای موجود در بازار بوده که با نام سررسید های مدیران نیز شناخته می شوند. ابعاد حدودی این سررسیدها معمولا 21*28 سانتی‌متر است که بعد از سررسیدهای وزیری می‌توان آن‌ها را بزرگ‌ ترین نوع سررسید موجود در بازار دانست.

این سررسید ها به دلیل دلیل اندازه بزرگ، حجم و وزن زیادی که اشغال می کنند، معمولا انتخاب اول افراد نخواهند بود؛ به همین دلیل بهتر است برای مصارف عمومی مخصوصا ارائه هدایای تبلیغاتی از انواع دیگر سررسید سفارش دهید.

  • قطع اروپایی :

در سالهای اخیر، سررسید قطع اروپایی از شهرت زیادی بهره مند شده و مورد مصرف قرار میگیرد. ابعاد حدودی قطع اروپایی 21*12/5 سانتی متر بوده و شباهت زیادی به قطع رقعی دارد؛ با این تفاوت که قطع اروپایی کمی از عرض نسبت به قطع رقعی کوچکتر شده است.

این تفاوت کوچک سبب شده است تا سررسید اروپایی نسبت به سررسید رقعی زیباتر و خوش دست تر به نظر برسد.

انواع سررسید اروپایی 1401

انواع سررسید بر اساس نحوه نمایش روزها

نحوه ی نمایش روزها و مناسبت های انواع سررسید به اشکال مختلفی صورت می گیرد. هر چند این موضوع تا حدی به سبک کار تولید کننده سررسید بستگی دارد، اما در ادامه به برخی از پرکاربرد ترین نمونه های انواع سررسید 1403 موجود اشاره می کنیم.

  • سررسید روز شمار
  • سررسید جمعه ی مشترک
  • سررسید 2 روز در یک صفحه
  • سررسید هفته در یک صفحه
  • سررسید روز شمار

در بین انواع سررسید 1403 ، سررسید های روز شمار به تعداد روزهای سال، یک صفحه کامل اختصاص می یابد (برای 365 روز ، 365 صفحه) و تمامی اطلاعات مربوطه نظیر تاریخ روز، مناسبت ها و رویداد های جاری در آن ذکر می شود. با توجه به اینکه هر هفته از این سررسید اختصاص به یک روز دارد، لذا این نوع سررسید به سالنامه روز شمار یا جمعه جدا مشهور است.

انواع سررسید های روزشمار به دلیل استفاده بیشتر از کاغذ، نسبت به سررسید های دیگر از وزن و ضخامت بیشتری برخوردار بوده و طبیعتا قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

این نوع سررسیدها به دلیل فضای زیادی که برای یادداشت نویسی دارند سالنامه مناسبی برای نوشتن می باشند.

انواع سررسید 1401 روزشمار
  • سررسید جمعه ی مشترک

این نوع سررسیدها همانند سالنامه های روز شمار می باشد با این تفاوت که به دلیل حجم کم کاری در روزهای پنج شنبه و جمعه، یادداشت برداری کمتری صورت می گیرد، در نتیجه این دو صفحه با هم ادغام شده و به سررسید جمعه مشترک معروف است.

تفاوت های زیاد ظاهری این نوع سررسید نسبت به سالنامه جمعه جدا در میزان و حجم کاغذ استفاده شده و همچنین طراحی صفحه پنج شنبه و جمعه در یک روز می باشد. که این مورد در قیمت سررسید 1403 صرفه جویی کرده و البته ظاهر زیباتری به سررسید هم می دهد.

این نوع سررسید انتخاب مناسبی برای هدیه و ارائه هدایای تبلیغاتی 1403 می باشند، چراکه علاوه بر کارایی و ظاهر زیبا، در حمل و نقل، بسته بندی و هزینه ها صرفه جویی می شود.

  • سررسید دو روز در یک صفحه

همانطور که از نام این نوع سررسید مشخص است، در هر صفحه از این سررسید اطلاعات دو روز گنجانده شده است. میزان حجم صفحات این سررسید، تقریبا نصف صفحات سررسید و سالنامه های روزشمار و جمعه مشترک خواهد بود. البته، عطف این نوع سالنامه ها به نسبت باریک تر بوده، که این مورد زیبایی چندانی ندارد و باعث استقبال کمتر مشتریان سررسید دو روز در صفحه شده است.

به طور کلی این نوع سررسید برای کسانی که فضای زیادی برای نوشتن نیاز دارند، کاربرد ندارد و پیشنهاد می کنیم از میان انواع سررسید 1403 ، از انواع سررسید روز شمار و جمعه مشترک استفاده کنید.

انواع سررسید 1401
  • سررسید هفته در یک صفحه

همان گونه که از اسم این سررسید مشخص است، در هر صفحه از این سررسید، اطلاعات تمام هفته گنجانده می شود. فضای خالی و یادداشت نویسی این نوع سررسید ها معمولا اندک بوده و نهایتا به اندازه 2 الی 3خط می باشد.

این نوع سررسید صرفا برای برنامه ریزی تیتروار و ثبت موارد خلاصه ای همچون برنامه های کاری، تاریخ چک و.. کاربرد دارد. از مزایای اصلی این نوع سررسید این است که برنامه و کارهای یک هفته پیش را با باز کردن سررسید قابل رویت می باشد. معمولا بعد از اتمام تقویم سال، صفحات یادداشت برای نوشتن مطالب قرار داده شده که در بالای صفحه بخشی جهت نوشتن تاریخ و موضوع طراحی می شود.

تعداد صفحات یادداشت در این نوع سالنامه به تولیدکننده سررسید و یا در سفارش سررسید اختصاصی به سلیقه ی مشتری مشخص خواهد شد.

سررسید دستیار مهندسی

در این نوع سالنامه چیدمان صفحات به صورت هفته در یک صفحه می باشد. بطوریکه بعد از اتمام تقویم در 52 هفته، با توجه به تعداد برگه اطلاعات مختلفی قرار داده می شود. این اطلاعات عبارتند از:

  • برنامه روزانه
  • صفحات یادآوری که شامل مطالبی مانند جلسات، قرار ملاقات و نکات مهم
  • خلاصه دریافت و پرداخت
  • صفحات شطرنجی برای ترسیم
  • صفحات یادداشت

 

فرم انتهای سررسید مربوط به اطلاعات تخصصی مهندسی می باشد که اطلاعات مربوط به رشته عمران شامل جداول اجرای محاسباتی، راهنمایی اطلاعات سازه های فولادی، الکتریکی و… است. در سالنامه دستیار مهندسی بیشتر از کاغذ کرم رنگ جهت تولید سررسید استفاده می کنند، که زیبایی خاصی به سالنامه می بخشد و عمدتا به صورت لبه گرد تولید و چاپ می شوند.

علاوه بر آن بر روی جلد سالنامه دستیار عموما کش دار ساخته می شود. بیشتر سررسید دستیار و سررسید مهندسی با قطع سررسید اروپایی تولید و به چاپ می رسد.

قیمت انواع سررسید 1401

سایر چیدمان ها

انواع دیگر چیدمان سررسید شامل هفته در دو صفحه، ماه در یک صفحه و ماه در دو صفحه می باشد. که این مدل سررسیدها کاربرد زیادی ندارند. معمولا نوع چیدمان صفحات ، به زبان ساده از نام های آنها مشخص است بوده و نکته ی غیرقابل فهم ندارند.

هر یک از این فرمت سررسید ها، معایب و مزایای خاص خود را دارند اما همان طور که گفته شد سررسید روز شمار جمعه مشترک نسبت به سایر فرمت ها بسیار کاربردی تر و مشتری پسندتر است.

 

انواع سررسید خاص و شیک  کدام است؟

مدل های بسیار زیادی از انواع سررسید خاص و شیک تولید و چاپ می شود که هر یک  دارای جذابیت بسیار خاصی می باشند. هر یک از کسب و کارها برای خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایند ، به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی می گردند.

سررسید های خاص، بهترین گیفت تبلیغاتی شناخته شده است که طرفداران بسیار  زیادی خواهد داشت. بر همین اساس خواهید توانست بین مدل های بسیار متنوع و گوناگون سررسید هایی که شیک می باشند، یکی از آنها که کاربردی تر است را خریداری نمایید.

پیش از ثبت سفارش دادن سررسید ها باید درباره ی کارایی آنها و همچنین هزینه‌ ای که در بر دارند، در نقش آبرنگ  اطلاعات بسیار زیادی کسب کنید.

قیمت انواع سررسید

قیمت هر یک از انواع سررسید ها به فاکتورهای بسیار متفاوتی بستگی بسیار زیادی دارد. برای اینکه سررسید های خاص و شیک را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید، می توانید یکی از سررسیدهای ساده با طراحی به روز را به نقش آبرنگ سفارش دهید.

در واقع سررسید هایی که ساده می باشند، شیک تر و خاص تر می باشند. برخی از سررسید ها هستند که به صورت مدیریتی طراحی می شوند و دارای ست متفاوتی می باشند. به همین علت می‌توانید بین مدل های مختلف و گوناگون سررسید ها یکی از آنها که با نرخ بسیار مناسب تری به فروش خواهد رسید را تهیه نمایید.

پیش از سفارش دادن انواع سررسید ها باید قیمت و نرخ را به خوبی بررسی کنید. هزینه خریدن انواع سررسید ها به جنس سررسید، ابعاد سررسید، ضخامت سررسید و … بستگی بسیار زیادی دارد. تمامی فاکتورهایی که روی قیمت نهایی سررسید ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

دلایل چاپ سررسید و سالنامه چیست؟

 از جمله دلایل بسیار مهم و اصلی برای چاپ کردن سررسید و سالنامه می‌تواند در اختیار داشتن تقویم  روزانه باشد؛ با توجه داشتن به اینکه بیشتر افراد از سررسید ها و سالنامه ها در جهت یادداشت گذاری های روزانه استفاده می نمایند بهتر می باشد، نسبت به چاپ سررسید و سالنامه دقت بسیار بیشتری صورت خواهد گرفت؛ مهمترین بخش در چاپ کردن انواع سررسید و سالنامه طراحی آن می باشد که توجه خریداران را به خود جلب خواهد کرد بر اساس این که سررسید و یا سالنامه برای چه مصارفی خریداری می کنید طراحی آن می باشد.

استفاده کردن از تقویم روزانه در هر صفحه و یا هر دو روز در یک صفحه صدرصد گزینه ی بسیار مناسبی برای اکثر سررسید ها و یا سالنامه ها است دو مورد از موارد علت این در زیر آمده است:

  • برنامه ریزی و مدیریت کاری
  •  برندسازی و رشد کسب و کار

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید