08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان

قیمت عکاسی تبلیغاتی در اصفهان و تهران

عکاسی صنعتی در اصفهان یکی از  اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی برای ارائه حرفه‌ای محصولات و خدمات به مشتریان است. در تبلیغات بصری، اولین عضوی که چشمان شما را جذب می‌کند، تصویر است. عکاسی تبلیغاتی و ثبت تصاویر حرفه‌ای محصولات، یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ماندگاری در ذهن مخاطب و معرفی برند و کسب و کار شما می‌باشد. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای ابزاری برای نمایش تنوع محصولات و خدمات و جلب اعتماد در مشتری است.

برای سفارش عکاس تبلیغاتی در اصفهان و همچنین اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان می‌توانید با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

عکاسی صنعتی در اصفهان
عکاسی صنعتی در اصفهان

نمونه کارهای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

مهمترین نکات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

استفاده از نور طبیعی یا مصنوعی

نکته مهم در عکاسی تبلیغاتی استفاده از هر دو نوع نور است؛ اما برای هر تصویر یک گزینه را طبق به شرایط محیطی، نوع محصول و موارد دیگر انتخاب کنید، اما در نهایت باید تصمیم بگیرید که آیا از محصول زیر نور طبیعی عکس می گیرید یا می خواهید از نور مصنوعی استفاده کنید.

استفاده از قانون یک سوم

«قانون یک سوم» جایگاه مهمی در فهرست تکنیک های عکاسی محصول دارد. در واقع، دقیقاً مهم نیست که چه چیزی را عکاسی می کنید زیرا این قانون می تواند هر تصویری را برنده کند. به جای اینکه سوژه در وسط کادر باشد، آن را کمی در گوشه کادر قرار دهید؛ شما همچنین می توانید آن را کمی تغییر دهید.

استفاده از فوکوس

انتخاب نقطه فوکوس مناسب یکی از مهم ترین عوامل برای ایجاد وضوح در بیشتر قسمت های سوژه است. برای رسیدن به بیشترین وضوح بهتر در فاصله میانی (یعنی نه در جلوی سوژه و نه در قسمت پشتی سوژه) فوکوس کنید تا به بهترین وضوح برسید.

استفاده از لوگوی محصول

البته برخی از سایت ها از نمایش لوگوی غیر از لوگوی خود جلوگیری می کنند، اما اگر برای صفحه شخصی خود که به تبلیغ محصولات شما اختصاص دارد عکس می گیرید، مطمئن شوید که لوگو در عکس قابل مشاهده است. این امر باعث می شود مشتری محصول را با برندهای دیگر اشتباه نگیرد.

استفاده از بک گراند مناسب

پس زمینه می تواند جلوه زیبایی به عکس صنعتی بدهد. معمولا عکاسی محصول با پس زمینه سفید و ساده انجام می شود. درست است که عکس صنعتی مراحل ساخت آن محصول در مکانی مشخص را نشان می دهد، اما طراحی مناسب پس زمینه می تواند به کیفیت عکس صنعتی بیافزاید.

عکس را ویرایش کنید

ویرایش عکس های صنعتی و تبلیغاتی تاثیر زیادی در کیفیت و جذابیت این عکس ها دارد و به بهتر دیده شدن عکس شما کمک می کند. برای ویرایش این عکس ها باید زمان و حوصله کافی را اختصاص دهید. هنگام ویرایش عکس ها، به رنگ واقعی سوژه توجه کنید تا خروجی عکس تفاوت قابل توجهی با محصول نداشته باشد.

قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان به خاطر تنوع محصولات و خدمات در این شهر بسیار دارای تنوع می باشد. عکاسی تجاری در زبان ما به عکاسی صنعتی شناخته می شود. هدف کلی از عکاسی صنعتی، نشان دادن جنبه های حقیقی محصولات یا خدمات یک کسب و کار می باشد ، به شکلی که کوچکترین اغراقی‌ در رابطه با محصولات یا خدمات از نظر نورپردازی و طراحی صحنه و … صورت نگرفته باشد.

عکاسی صنعتی شامل عکاسی می شود که به شکل علمی و با مهارت ویژه ای انجام شده است و امکان به کار بردن آن در طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور و به طور کلی در چاپ وجود دارد. پس با در نظر گرفتن این نکته می توان به طور کلی عنوان کرد که عکاسی که به هدف فروش یک محصول یا خدمات صورت گیرد عکاسی صنعتی نامیده می شود

 در عکاسس صنعتی عکاس می‌داند که تمرکز مشتری را چگونه به بخش مهم عکس جذب نماید. در این زمینه عکس برداری مانند دیگر زمینه ها تنظیم نور، زاویه و ذوق هنری تاثیر بسیاری بر روی عکس گذاشته می شود.

میزان تاثیر گذاری یک عکس تبلیغاتی با کیفیت برهیج کس پوشیده نیست. با اهمیت ترین و اولین مرحله برای تبلیغات موفق داشتن عکس های صنعتی و تبلبغاتی جذاب با وضوح بالا و با کیفیت می باشد.

 در هنر عکاسی  صنعتی علاوه بر داشتن استعداد ، تجهیزات مناسب ، تجربه های عملی نیز نقش بسیار مهمی دارند پس با در نظر گرفتن قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان انجام کارعکسبرداری خود را به افراد و شرکت هایی بسپارید که قابل اطمینان باشند . زیرا باید این نکته را در نظر داشته باشید که  عکس های تبلیغاتی شما جانشین محصولات یا خدمات شما در میان مشتریان هستند.

خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی حرفه ای در اصفهان

مجموعه ی نقش آبرنگ با ویژگی های خاص خود قابلیت عکاسی از محصولات و اقلام تبلیغاتی را با بهترین کیفیت دارد. توسط تیم آبرنگ پیچیده ترین عکس های محصولات صنعتی تا خلاقانه ترین عکس های غذا با چیدمان هنرمندانه عکاسی می شود. از آنجایی که یکی از مهم ترین عوامل موثر بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است. سعی کردیم با انتخاب مناسب ترین قیمت ها رضایت مشتریان را جلب کنیم.

این مجموعه با دارا بودن مدرن ترین تجهیزات عکاسی ، نورپردازی ویژه و همچنین کادر حرفه ایی و با تجربه در حوزه ی عکاسی صنعتی در اصفهان فعالیت گسترده ای دارد. برای دیدن نمونه کار های موفق تیم ما و همچنین اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان با شماره 031313230008 تماس حاصل فرمایید.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تصاویر همان عنصر قدرتمند ماندگاری در ذهن هستند. در میان بهترین متن، بهترین جایگاه و محتوا، باید قبول کرد که یک عکس خوب شانس ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب خواهد داشت. در تبلیغات بصری، اولین عضوی که چشمان شما را جذب می کند، تصویر است. این شما هستید که انتخاب می کنید در قالب چه تصویری، چه محتوایی را انتقال دهید و یا چه اهدافی را دنبال کنید. و برای اینکه بتوانید این انتخاب خود را به بهترین نحو اجرا کنید، به یک عکاس حرفه ای نیاز دارید.

چرا عکاسی حرفه ای مهم است؟

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، با اهداف مختلفی صورت می گیرد. برای مثال عکاسی تبلیغاتی با هدف نمایش جذاب و بدون نقص محصول و ترغیب مشتری به خرید انجام می گیرد. هم چنین در عکاسی صنعتی، معمولا مقاصد ابهام زدایی و نمایش قدرت و نظم تولید دنبال می شوند. کسی که مسئولیت عکاسی را در تیم شما به عهده دارد، با تکیه به مهارت و تجربه، برای پیاده سازی ایده های شما اقدام خواهد کرد. برطرف کردن خواست شما به توانایی های عکاسی، کاملا واسته است.

تفاوت اصلی عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی، هدف آن هاست. این دو شاخه دارای شباهت های بسیاری می باشند و گاها به اشتباه یکسان پنداشته می شوند. اما همانطور که از نام آنها پیداست، اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. برای مثال در عکاسی صنعتی، شما بیشتر به دنبال نمایش فرایند تولید و فضای آن هستید، در اصل صنعت خود را به نمایش می گذارید و محصول اولویت نمایشی شما نیست. هنر عکاس همین است که بتواند این مفاهیم را در قاب تصاویر بگنجاند.

این نکات را قبل از هرچیز بررسی کنید

قبل از اینکه تصمیمی بگیرید و یا اقدامی کنید، حتما موارد زیر را بررسی کنید. مواردی که به شما کمک خواهند کرد تا عکاس حرفه ای را بهتر بشناسید.

  • ایجاد حس اطمینان و اغوا کننده بودن تصاویر
  • توجه به خواست کارفرما و مشتری
  • به کارگیری خلاقیت و پرهیز از هرگونه کپی برداری
  • تناسب موارد تصویر برداری (مانند: رنگ بندی، کادر بندی و افکت های تصویر) با موضوع فعالیت شما
  • استفاده ی مناسب از جلوه های ویژه و تکنیک های عکاسی
  • به کارگیری تکنیک های نورپردازی به صورت حرفه ای
  • گنجاندن تمام اهداف در یک قاب
  • جلوگیری از برداشت مفاهیم های نامطلوب و ناخواسته

عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی؟

اهداف عکاسی تبلیغاتی

  • نمایش ویژگی های محصول
  • جلب نظر مشتری
  • تثبیت یک ذهنیت خوشایند نسبت به محصول
  • انتقال پیام به صورت شفاف و مستقیم
  • رفع ابهام درباره ویژگی های محصول
  • اعتماد سازی و ایجاد حس اطمینان

اهداف عکاسی صنعتی

  • به تصویر کشیدن کیفیت تولید
  • نمایش جذابیت و جزئیات محصول (مانند: ابعاد، رنگ، بسته بندی و …)
  • اشاره به دقت و نظم تولید
  • ابهام زدایی از فرایند تولید
  • ایجاد ارتباط و نزدیکی میان محصول و مخاطب
  • انتقال اهداف صاحبان صنعت در قاب تصویر

خدمات عکاسی حرفه ای در اصفهان

مدیران با تجربه به خوبی می دانند که قدم گذاشتن به یک مسیر تازه، بدون تجربه و مهارت کافی تا چه اندازه می تواند به کسب و کار آنها آسیب بزند. اما جای هیچ نگرانی ای نیست. نقش آبرنگ در تمام طول این مسیر همراه شماست. شما به یک تیم متخصص و باتجربه احتیاج دارید، گروهی که نتیجه ای بدون نقص را برای شما فراهم کند. با یک مشاوره ی تخصصی موافقید؟ هیچ کس از یک مشاوره خوب ضرر نکرده است. پیشنهاد ما قبل از هر اقدامی، یک جلسه ی حصوری یا تلفنی با متخصصین نقش آبرنگ است.

کافی نیست؟ بازهم در کنارتان هستیم

خدمات عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و صنعتی، تنها یکی از خدماتی است که ما انجام می دهیم. در گام های بعدی تبلیغات نیز شانه به شانه کنارتان هستیم. عکاسی حرفه ای، نیازمند یک ارائه ی حرفه ای است. یک نمایش محصور کننده از محصولات و خدمات شما. برای انجام تمام خدمات طراحی و چاپ، هم چنین ایجاد انواع سایت و دیجیتال مارکتینگ نیز می توانید روی نقش آبرنگ حساب کنید.

سوالات متداول

از آنجایی‌ که خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی دارای شرایط متفاوتی می‌باشد؛ برای سفارش محصولات مورد نیاز و مناسب با کسب‌ و کار خود با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی است که وظیفه آن به نمایش گذاشتن محصول یا خدمات به کاملترین و باکیفیت ترین شکل ممکن می باشد. عکاسی صنعتی هم می تواند از محصول باشد و هم از محل مانند کارخانجات یا سازمان ها.

عکاسی صنعتی کاربردهای مختلفی در رسانه های چاپی و دیجیتالی دارد. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی وظیفه معرفی ماهیت، کاربرد و ویژگی های محصول را به خریداران، به جذاب ترین شکل ممکن دارند. طراحی کاتالوگ، بروشور، سایت فروشگاهی اینترنتی، آگهی تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر نیازمند عکس های صنعتی است.

بالا بردن سطح کیفیت تصویر برند شما، بالا بردن سطح آگاهی از برند، افزایش فروش و برگشت سرمایه، بالا بردن سطح برتری برند شما و …

شاید عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی مترادف همدیگر در نظر گرفته شوند، اما این دو، تفاوت‌هایی اساسی با یکدیگر دارند! در واقع، عکاسی تبلیغاتی، شاخه‌ای از عکاسی صنعتی است و در زیر مجموعه‌ی آن قرار می‌گیرد.

 عکاسی صنعتی در اصفهان در جهت تبلیغات

هدف اصلی از عکاسی صنعتی برای تبلیغات در شهر یزرگی مانند اصفهان ، برانگیختن احساس نیاز و خرید یک محصول یا خدمات در مشتری می باشد. عکاسان صنعتی در زمینه تبلیغات، هنرمندانی هستند که از طریق  به کار گیری عوامل بسیاری مانند سایه ، رنگ، نور و قاب‌ بندی، تصویری جذاب و زیبا را خلق می نمایند.

با توجه به قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان عکس های صنعتی گرفته شده فقط برای تبلیغات در زمینه انتشار  درشبکه های اجتماعی و دنیای اینترنت گرفته نمی شوند بلکه در طراحی و چاپ کاتالوگ ، تراکت و بیلبورد و… هم مورد استفاده قرار می گیرند.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

در دنیای امروز، رسانه و تبلیغات از قدرتمندترین معیارهای موفقیت تجارت های مختلف میباشد. در واقع، نحوه معرفی و نمایش محصولات و خدمات شماست که موجب جذب مخاطب و فروش و سودآوری برند خواهد بود. برای این منظور، تلاش تمامی کارشناسان تبلیغاتی بر این است تا به بهترین روش ممکن بتوانند محصولات و خدمات شما را به تصویر کشیده و به مخاطبین هدف ارائه دهند. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از اصلی ترین استراتژی های تبلیغاتی برای معرفی محصولات تجارت های مختلف است. درواقع، در دنیای مدرن و وسیع تبلیغات امروزی، وجود عکس های زیبا و با کیفیت که توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده، به عنوان شناسنامه کاری و هویت بصری یک برند به حساب می آید.

لازم به ذکر است که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه های زیادی داشته که هریک از آنها برای اهداف و حوضه های کاری مختلفی کارایی دارد؛ همین موضوع سبب شده است تا انتخاب سبک عکاسی صنعتی برای حوضه های کاری مختلف، نیازمند بکارگیری نکات اساسی و مهمی باشد تا نتیجه نهایی بتواند بازدهی و سودآوری مورد نظر را به دنبال داشته باشد. در ادامه این مطلب، به بررسی این نکات می پردازیم.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست ؟

اگر قصد تبلیغات و معرفی برند خود را دارید، این اولین سوالی است که باید جواب آن را بدانید! عکاسی صنعتی، حوزه وسیعی از هنر عکاسی و ثبت تصاویر است که شامل چندین زیرشاخه اصلی  و تخصصی می باشد. در واقع، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به شاخه‎‌هایی از عکاسی با اهداف تجاری اشاره می کند تا منجر به معرفی یک کالا، خدمات، برند و یا حتی یک فرد شده و فروش و سودآوری را به دنبال داشته باشد. شک نکنید که هر کسب‌وکاری که داشته باشید، داشتن عکس‌ های با کیفیتی از محصول یا خدمات که بتواند توجه مشتری را به خود جلب کند و همچنین قادر باشد تاثیرِ ماندگاری بر ذهن او بگذارد، برای موفقیت‌ و سودآوری شما بسیار حیاتی خواهد بود. چراکه در دنیای رسانه ای و دیجیتالی امروز، شما نیاز دارید در فضای حقیقی و مجازی، خود را به مخاطب معرفی کنید و جلوه‌ای بصری در ذهن او بسازید.

به بیان دیگر، هر نوع عکاسی که ثبت تصاویر با اهداف تجاری و فروش، همراه شود، زیر شاخه عکاسی صنعتی قرار می‎گیرد. در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسی از محصولات، خدمات، محیط های تجاری و حتی مدلینگ ها و افراد مشهور صورت گرفته و معمولا در بستر ها و کمپین های تبلیغاتی مانند مجلات و روزنامه ها، مجلات دیجیتال، شبکه های اجتماعی و سایر رسانه های آنلاین و آفلاین جهت تبلیغ تجارت مورد نظر نمایش و ارائه داده می شود.

به عنوان مثال، تصاویر زیبا و با کیفیتی که بر روی بستر های مختلفی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی، کاتالوگ‎های محصولات، وب‎سایت‎های تجاری، موارد تبلیغاتی و غیره مشاهده می‎ کنید، نمونه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشند. هدف از این سبک عکاسی، بالا بردن سطح فروش و ایجاد آگاهی از برند در مشتری برای تبلیغ یک کالا یا خدمات خواهد بود.

 اهمیت عکاسی صنعتی در اصفهان

با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در کلان شهری مانند اصفهان تنها راه پیش گیری از پایین آمدین میزان فروش و درآمد می تواند، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ماهرانه و با کیفیت باشد. ممکن است برای شما نیز تا به امروز پیش آمده باشد که با دیدن عکس محصول یا خدمات یک کسب و کار در جمع مشتریان آن قرار گرفته باشید.

 عکاسی صنعتی شاخه ای ازعکاسی است که به منظور برآورده کردن اهداف تجاری یک کسب و کار انجام می شود و غالبا از این طریق همه ی ویژگی های مد نظر یک حرفه برای مخاطبین خود آشکار می شود. در دنیای امروز و در هر زمینه صنعتی کسب و کار هایی که به اهمیت عکاسی صنعتی و در کل تولید محتوای بصری روی آورده اند به شدت نسبت به همکاران خود پیشرفت داشته اند و با انجام این کار موقعیت شغلی خود و بقای کسب و کارشان را تضمین کرده اند.

پس می توان عنوان کرد که با در نظر گرفتن قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان یکی از راه های تبلیغاتی و بازاریابی موثر در بازار رقابت تهیه ی عکس های با کیفیت از محصولات و یا خدمات  یک حرفه می باشد.

اهمیت سفارش عکاسی صنعتی  در چیست؟

سفارش عکاسی صنعتی: عکاسی صنعتی از سالها پیش وجود داشته اما در سالهای اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.. عکاسی صنعتی را میتوان عکاسی بی غل و غشی دانست. همچنین، این ژانر، علم جان دمیدن به سوژه‌های بی‌روح عرصه تولید، عرضه و فروش بوده تا سخن نگاه عکاس را به خورد مخاطب بدهد، که به ساده ترین ، زیباترین و کاربردی ترین شکل ممکن خطوط تولید، فرایندی صنعتی و یا یک محصول را نمایش بدهد و با مستند سازی، به صورتی حرفه ای  و تخصصی به معرفی سوژه مورد نظر می پردازد. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از جمله خدماتی هستند که امروزه از اجزاء جدانشدنی تبلیغات و برندسازی به حساب می آیند. در این میان از مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در رشد مشاغل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رشد و توسعه بازار و هدف مشتریان
  • ایجاد و تثبیت نام تجاری و برندسازی
  • محافظت از سود و حفظ مشتری‌های فعلی
  • کشف و ایجاد بازارهای ثانویه و بکر و جدید

تاثیر سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در برندسازی

همانگونه که بیان شد، موفقیت کسب و کارهای بزرگ و کوچک امروزه تا حد زیادی مدیون عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی است. با رعایت اصول عکاسی تبلیغاتی و تکنیک های رایج عکاسی صنعتی می توانیم به محصولات در عکاسی صنعتی خود زندگی و روح ببخشیم و صورت زیبا تر و بهتر ارائه دهیم و به این طریق کسب و کار خود و همچنین برند خود را تا حد اعلایی ارتقا دهیم. در این میان می توانیم ازسفارش خدمات آنلاین عکاسی تبلیغاتی و صنعتی استفاده کنیم. فرقی نمی کند که کسب و کار ما کوچک باشد یا بزرگ، عکاسی صنعتی برای تمام انواع کسب و کارها جز واجبات و ملزومات می باشد و متقاضیان زیادی دارد. چرا که می توانیم از طریق عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی با کیفیت، میل و رغبت بیشتری در مشتری برای خرید محصول و یا استفاده از خدمات کسب و کارمان ایجاد کنیم. پس همین حالا با متخصصین ما تماس بگیرید و در خصوص سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی اطلاعات کسب کنید.

 

عکاس صنعتی

عکاس صنعتی یا عکاس تبلیغاتی به مثابه رهبر ارکستر که برخاسته و با توان و تمرکز کنترل کلیت آوای موسیقی و صحنه را به دست می‌گیرد، با گستره تجارب، دانش و مهارت خود سعی بر به کارگیری دوربین، تجهیزات و لنزها دارد تا پروسه عکاسی را در ایده آل‌ترین حالت ممکن رهبری کند.

رسالت عکاسان صنعتی

 امروزه عکاسان صنعتی سعی دارند تا با کسب علم نورپردازی، صحنه‌آرایی، کادر و ترکیب‌بندی، تکنیک‌ها و اشراف به دوربین‌ها، لنزها و تجهیزات به گونه‌ای تصویر سوژه را ثبت کنند که در بهترین حالت ممکن علاوه بر ویژگی‌ها و خصوصیات ظاهری ماهیت و بافت اصلی نورپردازی، کیفیت و سایر المان‌های مهم در این امر نمایان می‌سازد.

اگر از برخی مقوله‌ها صرف نظر کنیم، احتمالا به نقش پررنگ این ژانر در اشکال متفاوت تبلیغات پی خواهیم برد. در حالی که بسیاری از طراحان گرافیکی کوشیده تا بهترین تصویر از ارگان‌های دولتی، شرکت‌های خدماتی یا تولیدی، شرکت‌های تبلیغاتی، بخش‌های اقتصادی، بازرگانی، خودروسازان، جواهرسازان و… را ارائه دهند. گاها نمی‌توان عکاسی صنعتی را به کالای صنعتکاران، مهندسان، معماران، هنرمندان و… محدود ساخت، این عرصه می‌تواند از آن ِ ابنیه تاریخی، مواد غذایی و تمام عناصری باشد که ویژگی‌های بصری و قابلیت نمایشی داشته باشند.این سبک از عکاسی کمک حال بسیاری از صنعتگران می‌شود.

تفاوت سفارش عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

سوالی که همیشه ذهن کارفرمایان را درگیر می کند این هست که واقعا چه تفاوتی بین عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی هست که جلوتر به اختصار توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه می کنیم. عکاسی صنعتی عموما برای نمایش محصولات و ارائه خدمات مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال اگر به فروشگاه های اینترنتی توجه کنید مشاهده می کنید که تمامی محصولات از زاویه های مختلف عکسبرداری شده است که بطور کلی اطلاعات و مشخصات محصول را در معرض دید مخاطب قرار بدهد که این کار با پشت زمینه های مشکی و سفید عموما عکاسی می شود و در شات های عکاسی مختلفی به عنوان مثال از سمت چپ از روبرو و همچنین سمت های مختلف مورد عکسبرداری می شود.

اما در حالت های تبلیغات بلعکس عکاسی صنعتی اجام می شود به این صورت که دیگر از پس زمینه های سفید و مشکلی استفاده نمی شود و باید حتما نوع عکاسی حس را به مخاطب انتقال دهد به عنوان مثال شما یک نوشیدنی را در نظر بگیرید اگر در امر عکاسی خلاقیت داشته باشید می توانید احساس نیاز را به مخاطب منتقل کنید و این امر موجب افزایش فروش محصول می شود و همچنین گاهی اوقات در صورت جذاب بودن ایده موجب وایرال شدن نوع عکاسی تبلیغاتی شود؛ همچنین این نوع عکاسی برای ایجاد کاتالوگ و پوستر محصول و حتی بسته بندی محصول مورد استفاده قرار میگیرد پس باید دقت لازم را داشته باشید و حتما کار را به عکاس با تجربه ای همچون عکاسی ناین واگذار کنید تا تصاویری دور از تصورات شما برایتان خلق کند.

هدف از سفارش عکاسی صنعتی چیست

هدف اصلی و اولیه ی عکاسی صنعتی ، صداقت و پابرجایی عناصر ثبت شده در تصویر و نشان دادن نمایش حقیقی کالاها و خدمات می‌باشد. به صورتی که به وسیله ی نورافکنی ، صحنه آرایی و برنامه‌های ادیت کننده در معرفی یک پروداکت افراط و اغراق نشود. یک عکس بردار ماهر و متخصص در شاخه‌ی عکاسی صنعتی تصاویر کالاها و خدمات را به گونه‌ای ثبت می‌کند تا مشخصه‌ها و انحصاریت برجسته و شاخص آن‌ها یه تصویر کشیده شود. پس کسب و کارهای مختلف با سفارش عکاسی صنعتی خود را به مخاطبین هدف خود معرفی می کنند.

تاثیر عکاسی صنعتی در اصفهان در تبلیغات

عکس های صنعتی غالبا” به خواست مشتری گرفته می شوند .این گونه از عکاسی به جای پرداختن به جنبه هنری عکس بیشتر به جنبه بصری عکس توجه می کند زیرا در پی برقراری ارتباط با بیننده هستند.

موثر ترین عکس های صنعتی عکس هایی هستند که بدون هر گونه بزرگنمایی ، جلوه های ویژه و.. باشند. عکسهای صنعتی ساده و با کیفیت ارتباط موثرتری را با مخاطب بر قرار می کند .

مجموعه ما در زمان عکاسی صنعتی در اصفهان برای تبلیغات سوژه ی عکس را ، محصول در نظر نمی گیرد بلکه مزایایی که مشتری با داشتن آن محصول بدست می آورد را نظر می گیرد.

عکاسی صنعتی در اصفهان و عکاسی تبلیغاتی از برند و محصولات شما و انتشار آن در صفحات مجازی موثرترین گزینه در ارتباط بصری با مخاطب است . مجموعه نقش آبرنگ با داشتن تیمی حرفه ای در این زمینه می تواند کمک شایانی به شما داشته باشد برای مشاوره در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

موثرترین خصوصیات عکاسی صنعتی در اصفهان :

تجهیزات ، کالا و خدمات شما در تاثیرگذارترین حالت به مخاطب القاء می شود .

با عکس هایی ساده ، با کیفیت و نزدیک به واقعیت حسن نیت شما برای مخاطب مشخص می شود.

برتری شما در حرفه و کسب و کارتان با هنر عکس برداری صنعتی و تبلیغاتی برای مخاطب نمایش داده می شود .

مخاطب با توجه به عکس های صنعتی و تبلیغاتی شما با شما ارتباط برقرار می کند.

این کار به شما در زمینه برند سازی برای کسب و کارتان کمک بسزایی می کند.

شما با انجام اینکار می توانید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید .

 

ارائه خدمات عکاسی صنعتی در اصفهان به شرح زیر می باشد :

حرفه شما به عکس هایی نیاز دارد که با در نظر گرفتن نیاز مشتری بتواند توجه آنها را به خود جلب نمایید .

عکسهای صنعتی حرفه ای باعث متمایز شدن شما از رقبایتان می شود و این اتفاق باعث می شود برند شما منحصر بفرد به نظر آید .

درشاخه عکاسی صنعتی چهار زمینه متفاوت وجود دارد:

 

1-عکاسی صنعتی در اصفهان درمکان کسب و کار شما 

اکثر مواقع امکان یا نیاز به آوردن محصولات به استدیو برای عکاسی نیست پس تیم ما با کلیه تجهیزات به مکان کار شما می آیند و بهترین عکسها را با بالاتربن کیفیت در محل کار شما ثبت میکنند.

 این در حالی است که نیروهای خدماتی شما به طور طبیعی به فعالیت خود ادامه می دهند.عکاسی صنعتی در اصفهان در محل کسب و کار شما واقعیت کار شما را به مخاطب القاء می کند 

 2-عکاسی صنعتی در اصفهان از محصولات صنعتی شما

داشتن عکس با کیفیت از کسب و کارتان که بیانگر کامل جزئیات محصولات شما باشد تاثیر بالقوه ای در جذب مشتری دارد. تیم ما با بهره گیری از با کیفیت ترین و جامع ترین تجهیزات کیفیت بالای محصول شما را به مشتری نشان می دهد .

 

 3- عکاسی صنعتی از کارمندان و محیط کاری آنها

حرفه شما تنها به کالای تولیدی شما مختص نمی شود . نیروی خدماتی شما ستون اصلی کسب و کار شما هستند . با عکاسی ازنیروی خدماتی در محیط کار با پس زمینه تجهیزات شما به مشتری ذهنیتی مثبت از روش کاری شما ارائه می شود و باعث می شود با فضای کاری شما و کار نیروی خدماتی شما بیشتر آشنا شود که این موضوع می تواند بیانگر جایگاه شخصی شما و کسب و کارتان باشد.

 

 4- عکاسی صنعتی ساختمان و فضای بیرونی

با عکاسی از زوایای مختلف ساختمان محل کسب و کار شما میتوان مقیاس فیزیکی کارآیی شما را نشان داد.با یک نگاه اجمالی به سایز، نوع دیزاین و… می توانید ذهنیت مشتریان را نسبت به حرفه تان تغییردهید.

 

اختصاصی سازی عکسهای صنعتی در اصفهان

شما می توانید با درج برند یا لوگو خود و یا اطلاعات اضافه تر از جمله: شماره تماس ، آدرس سایت و… عکسهای صنعتی خود را به صورت منحصر به فرد اختصاصی کنید. زیرا عکسهای صنعتی وسیله ای رسانه ایه پر قدرتی برای بالا بردن فروش کالا و خدمات شما هستند و این عکسها ماهیت ، کاربرد و ویژگیهای محصول شما را به نمایش می گذارد.

مجموعه نقش آبرنگ با تیمی حرفه ای و با تجهیزات و ایده های به روز و مشاوران عالی می تواند تصویری کارآمد از کالا یا خدمات شما خلق کند. بارزترین اصول عکاسی داشتن تجهیزاتی به روز و با کیفیت است. زیرا اگر طرحها و موضوع هدف شما در عالیترین حالت خود هم باشند ولی تصویری بی کیفیت از آنها ثبت شود آنگونه که انتظار می رود تاثیر بر روی مخاطب خود نمی گذارد.

البته در زمینه عکاسی صنعتی در اصفهان باید خاطر نشان کرد تنها به داشتن تجهیزات پیش رفته نمی توان اتکا کرد و خلاقیت و ایده های به روز و تجربه عکاس بیشترین نقش را در این زمینه دارد. زیرا هدف عکاسی صنعتی در اصفهان نه به خاطر کسب و کار شما بلکه به خاطر جذب مخاطب برای سفارش و استفاده از محصولات شما است.

معیارهای کیفی عکاسی صنعتی تبلیغاتی

از آنجایی که عمومی از مردم و بطور خاص مشتریان و مخاطبین هدف شما، در مرحله نخست، از طریق تصاویر تبلیغاتی مانند کاتالوگ، شبکه های اجتماعی، سایت و.. خدمات و یا محصولات شما را مشاهده می کنند، زیبایی و کیفیت این تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است. واضح است که این تصاویر اولین دریچه ایست که شمایی کلی از کسب و کار و خدمات شما را به دید مشتریان می رساند و طبیعی است که فعالیت و کار شما با ارائه تصاویر دارای رزولوشن پایین و خدشه‌دار شده، در نظر مشتری، شرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدی محسوب خواهد شد! علاوه بر این، استفاده مداوم از متد های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی رایج و نداشتن خلاقیت و بروز آوری در آن در حرفه ای نشان دادن تجارت شما تاثیرات منفی خواهد داشت.

اینجاست که کارشناسان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به کمکتان آمده و براساس حوضه کاری و برند شما با ثبت تصاویری تخصصی، خلاقانه و مناسب منجر می شود تا کسب و کارتان منحصر به فرد، حرفه ای و متمایز از سایر رقبای شما دیده شود.

باید بدانید که از معیارهای اولیه و اصلی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، وفاداری به وقایع و به نمایش گذاشتن جلوه‎های واقعی یک محصول است. برای تحقق این هدف، باید دقت داشت که در ثبت تصاویر تبلیغاتی، در نورپردازی و طراحی صحنه غلو نشود و عکاس بتواند به زیبایی خصوصیات و ویژگی های ممتاز سوژه تبلیغاتی را ثبت کند. در این سبک از عکس برداری، کلیه اقدامات لازم بطور دقیق برنامه ریزی شده و منظم پیش خواهد رفت. برای نتیجه گیری متمول، عکاس سعی می ‎‌کند تا با استفاده از دانش، تخصص و تجربیات خود همه چیز را تحت کنترل داشته و تصاویری دقیق و حرفه ای را ثبت کند.

درواقع، بخش مورد توجهی از هدف ثبت این تصاویر، ارائه ی تصویر حرفه ای و زیبایی است که بتواند بازتابی از واقعیت سوژه باشد. البته این گفته به معنای سادگی و بی‎روح تصاویر نیست بلکه خواسته و نیاز کارفرما است که به چه نحو محصول خود را به تصویر بکشد.

مزایای عکاسی صنعتی تبلیغاتی برای کسب و کارها

هدف اصلی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، نمایش تجارت و متقاعد سازی مخاطبین هدف خواهد بود؛ بنابراین اصلی ‌ترین فوائد عکاسی صنعتی این خواهد بود که بتوانید نظر مثبت مشتری را جلب کنید و به شیوه‌ای جدید و جذاب، تجارت خود را در ذهن آنها ماندگار کنید. بدیهی است برای رسیدن به این منظور، احتیاج به تیمی حرفه‌ای و خلاق است تا بتواند بازار هدف را شناسایی کند و با شناخت و درک نیازهای مخاطب، بتواند سوژه‌ی عکاسی را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. 

در ادامه با مزایای اصلی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی آشنا خواهید شد:

  • بالا بردن سطح کیفیت تصویر برند شما

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی کالا و خدمات شما را به گونه ای کاملا تخصصی و خلاقانه به نمایش گذاشته و شمایی حرفه ای را به ظاهر کسب و کار شما خواهد بخشید. با این شیوه تبلیغاتی، مشتری شما می‎تواند به شکل موثرتری از ذات فعالیت و محصولات شما آگاه شده و برای استفاده از خدمات و محصولات شما ترغیب شود.

  • ارتقا ثبت برند شما نسبت به رقبا

بطور کلی ثبت تخصصی لحظات و تصاویر تجارت شما می تواند تاثیر فوق العاده ای در حرفه ای نشان دادن شما نسبت به رقبای کاری داشته باشد. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نه تنها برای محصولات و خدمات، بلکه برای ثبت تصاویر رویداد های مختلفی مانند همایش ها، نمایشگاه های تخصصی و… کاربرد داشته و انتشار آنها در رسانه ها و بستر های تبلیغاتی نظیر وب‎سایت‎ رسمی خود، بروشورها و صفحه فیس ‎بوک، می تواند منجر به پیش برد شناخت و شهرت تجارت شما شود.

  • بالا بردن سطح آگاهی از برند

عکس‎های خلاقانه می‎تواند بر روی مشتریان بالقوه تاثیر بادوامی بگذارد و هم‎چنین به افزایش فروش یک شرکت کمک کند.

  • افزایش فروش و نرخ بازگشت سرمایه

بطورکلی هدف کسب و کارها از انجام تبلیغات، سوداوری است. انجام عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز در صورتیکه به شکل مبتکرانه و خلاقانه ای صورت بگیرد، موجب بهبود فروش کلی و برگشت سرمایه بیشتر آن خواهد شد.

چه کسب و کار هایی به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیاز دارند؟

در زمان حال با گسترش شهرها از جمله شهر اصفهان و همچنین پیدایش کسب و کار های جدید در زمینه صنعت ، خدمات و دیگر مشاغل و حرفه ها ، محصولات یا خدمات شما  نیاز به بهتر دیده شدن دارند.

 پس برای آغاز شدن یک رقابت عادلانه و موفق شما نیاز به تبلیغات اصولی و هدفمند خواهید داشت که نخستین مرحله برای این کار با در نظر گرفتن قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان تعیین یک بودجه مناسب می باشد و در مرحله دوم تهیه ی عکس های صنعتی و تبلیغاتی زیبا و با کیفیت.

 تاثیر عکاسی صنعتی در پیشی گرفتن از دیگر همکاران

هدف اصلی عکاسی صنعتی از محصولات یا خدمات این است که  با یک ایده پردازی اصولی ، چیدمان صحنه ، نور پردازی مناسب و… یک عکس صنعتی عالی را ثبت کرد.

هدف و نوع کاری هر کسب و کار صنعتی و هر شغلی با گروه دیگر متفاوت است اما باز هم با در نظر گرفتن بودجه و قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان تهیه ی عکس های صنعتی با کیفیت سلاح با ارزشی برای یک کسب و کار محسوب می شود و این سلاح می تواند برای تحقق اهداف یک سازمان به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد . اگر قراره عکس های صنعتی گرفته شده از محصولات یا خدمات شما به روش چاپی به دست مشتری برسد باید نهایت دقت در رنگ بندی و نحوه ی عکاسی صورت گیرد برای اینکه عکس بعد از چاپ روی کاغذ‌ نمایش خوبی داشته باشد.

حرفه ای ترین کار در عکاسی صنعتی برای تبلیغات محصولات یا خدمات این است که از محصول در زوایای مختلف عکس گرفته شود به صورتی که نور به اندازه از اطراف به محصول تابیده می‌شود. معمولا عکاسان صنعتی از نور زمینه مشکی یا سفید بیشترین استفاده را می کنند تا نگاه مناسب و سازگاری رو در مخاطب ایجاد کنند. علاوه بر آن عکاسی محصول را غالبا با زمینه ساده و تک رنگ انجام می دهند و با این کار تاکید را بر رنگ محصولات به شکل طبیعی می گذارند و جزئیات بیشتری از محصول را به مشتری نشان می دهند.

با در نظر گرفتن قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان از محصولات می توان به شکل دکوراتیو و یا لایف استایل هم عکاسی کرد. این سبک از عکاسی بیان کننده فضای به کار گیری محصولات توسط مخاطب می باشد و اعتماد بیشتری را نیز در مشتری ایجاد می کند.

عکاسی صنعتی از محصولات در اصفهان

همانطور که قبلا نیز بیان شد نقش عکاسی صنعتی از محصولات در پیشرفت کسب و کارها  صنعتی نقشی غیر قابل انکار است. این کار با گرفتن عکسی واقعی از محصولات و رعایت عوامل و تکنیک های عکاسی صنعتی صورت می گیرد.

به همین جهت است که با توجه به قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان در نظر گرفتن یک بودجه مناسب برای عکاسی صنعتی برای یک کسب و کار نوپا و تازه تاسیس و کسب و کار هایی که به دنبال پیشرفت هستند کاری ضروری محسوب می شود.

باید این نکته را در نظر داشت که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تاثیر بسیاری در بوجود آمدن میل و رغبت برای استفاده از محصولات در مشتری ایجاد می کند. برای مثال استفاده کسب و کار های نوپا  از عکاسی صنعتی تاثیر بسیاری در ذهن مخاطب هدف برای استفاده از محصولات شما را ایجاد می کند به این صورت که اسم و محصولات شما در یاد مشتری حک می شود و احتمال سفارش و خرید محصولات شما شکل چشمگیری بالا می رود. می توان این قدم را با اهمیت ترین قدم در فرآیند برندینگ یک کسب و کار به شمار آورد.

نقش بسیار مهم عکاسی صنعتی بر بهتر دیده شدن محصولات یا خدمات شما و بالا رفتن میزان فروش

طبق نتایج کسب شده توسط تیم نقش آبرنگ ،عکس‌های صنعتی برای تبلیغات،  یکی از گزینه های با اهمیت برای انتخاب یک محصول محسوب می شود .

 در برخی مواقع  مشتریان زمانی که یک عکس با کیفیت و جذاب از  یک محصول را می بینند، بیشتر از دیگر عکس‌ها آن را می پسندند اما آن ها علت این موضوع را در اکثر مواقع نمی دانند و در همین حین کسی که این عکس را به بهترین صورت ثبت کرده است توانسته است نتیجه مد نظرش را که بهتر دیده شدن آن محصول و بالا رفتن میزان فروش است را کسب کند.

به بیان ساده تر زمانی که ما تبلیغ یک محصول کلان شهر را با تبلیغ یک محصول ارائه شده در یک شهر کوچک مقایسه می‌کنیم، میبینیم که خیلی از آیتم های موجود در عکس یکی هستند اما تفاوت در نحوه نمایش، نور، وضوح تصویر و … تاثیر بسیاری بر میزان فروش دارد.

عکاسی از کارخانه ها و شهرک ها صنعتی

عکاسی صنعتی از خط تولید یکی از تاثیر گذار ترین کارها در پیشرفت یک کسب و کار صنعتی می باشد که باید در آن از اصول خاصی پی روی کرد. امروزه برای جذب مخاطب باید بتوانیم اعتماد آن ها را جلب نماییم یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در این زمینه عکسبرداری صنعتی از کارخانه ها، خط تولید و…  می باشد.

عکاسی صنعتی از یک کارخانه نقش با اهمیتی در پیشرفت یک کسب و کار دارد. عکاسی صنعتی از کارخانه ها و خط تولید ها یکی از با اهمبت ترین شاخه های عکاسی صنعتی محسوب می شود که انجام این کار با توجه به قیمیت عکاسی صنعتی در اصفهان داشتن یک عکاس با تجربه و تجهیزات حرفه ای می باشد.

تیم نقش آبرنگ با گرفتن عکس های صنعتی زیبا باعث می شود که کارخانه ی شما قدرتمند به نمایش گذاشته شود ومحصولات شما بیشترین فروش را داشته باشد.

قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

بی‌شک یکی از مهم‌ترین آیتم‌های مهم در عکاسی صنعتی ، مساله‌ی قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان است. این مساله خصوصا برای کسب‌وکارهای نوپا و نوظهور که در حال رشد و گسترش هستند، بسیار حائز اهمیت است.

قیمت عکاسی صنعتی با توجه به سوژه‌ی انتخابی، سختی کار، لوکیشن و فضایی که قرار است در آن عکاسی شود، تجهیزات مورد نیاز، بُعد مسافت، تعداد عکس‌ها، تخصص عکاس و موارد دیگر متغیر است. هر کدام ازین موارد، می‌تواند بر قیمت عکاسی صنعتی اثرگذار باشد؛ اما آنچه که مهم و حائز اهمیت است، تاثیر عکس‌های حرفه‌ای در رونق و گسترش کسب‌وکار شما است به طوری که باعث می‌شود برند شما رنگ و بویی حرفه‌ای و متمایز به خود بگیرد.

روش های عکاسی صنعتی

اصول عکاسی صنعتی در منزل یا محیط کار، برخی از مهم ترین اصول عکاسی صنعتی و حرفه‌ای باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

  • نحوه عکاسی از کارگاه‌های صنعتی متروکه و دورافتاده

بخش اعظمی سوله ‌‌های صنعتی متروکه دورافتاده میباشند و برخی از آنها پر ‌از شلوغی‌ میباشند و بعضی هم برعکس، سالم و آراسته‌اند. این نوع کارخانه‌ها، سوژه های جذابی برای یک عکاس صنعتی به حساب می‌آيند. در مورد این نوع مکان های صنعتی، باید از ایمنی و سلامت خود حداکثر اطمینان را حاصل فرمایید و قبل از ورود به ‌این قضیه، نسبت به ضریب ایمنی ساختمان و کارگاها و خطرهای موجود قطعا اطلاعات کسب فرمایید.

  • زاویه دید خود را برای برداشت عکس‌های دراماتیک تغییر دهید.

عکاسی صنعتی دیدی به اشخاص میدهد که شاید هیچ گاه در زندگی فردی تجربه نکرده‌اند استفاده از زاویه دید و دیدگاه خلاقانه از اهمیت خاصی برخوردار است. یک پرسپکتیو عالی، بیننده را به جای دوربین و در محل قرار میدهد.سعی کنید عکس صنعتی را حتی‌الامکان از زاویه‌ای بالاتر بگیرید.-

  • حتما کارکنان را وارد عکس کنید

همانگونه که پیش از این توضیح داده‌ایم، عکاسی در حین فعالیت اهمیت زیادی دارد ولی گاهی اشخاص تمایل ندارند که در عکس حضور داشته باشند، که بایستی تحت عنوان یک عکاس حرفه ای ، به این حس احترام بگذارید.تا جایی که ممکن است این نوع عکس‌ها را در مکان ثابت بگیرید و از سه پایه استفاده کنید.

  • بر روی یک رنگ تمرکز کنید

برای افزایش خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی بر روی یک رنگ تمرکز کنید. عکس‌های صنعتی که شامل رنگ میباشند، موقعیت پویاتری دارند. حتی ‌در دل سیاه و سفید یک کارخانه صنعتی، بایستی بر روی یک رنگ تمرکز کنید تا احساس مورد نظر را به بیننده القا کنید. رنگ زرد جرقه‌های جوشکاری، رنگ قرمز فلز ذوب شده و مانند آن، هر یک راوی یک داستان ویژه برای مخاطبان عکس صنعتی هستند.

  • جزئیات را دست کم نگیرید

تمرکز هم زمان بر روی تصاویر بزرگ و جزئیات ریز و کوچک، هم در یک عکس صنعتی اساسی میباشد.

  • محوطه صنعتی را نشان دهید

نشان دادن بزرگی و عظمت یک کارگاه و سوله صنعتی اهمیت فراوانی دارد. محوطه و ساختمان‌های کارخانه را از دست ندهید.

  • با استفاده از افکت‌های نور، عکس‌های خلاقانه بگیرید:

محیط های صنعتی حاوی نورهای مختلفی میباشد که در جاهی دیگر کمتر وجود دارد. از این قابلیت و امکان،

مراحل عکاسی صنعتی

جهت اجرا و سفارش این نوع عکاسی در گام نخست کار ، احتیاج به ابزار و لوازم تخصصی و ویژه و گران قیمتی می‌باشد که فقط قابل کاربرد برای اشخاصی است که سالیان درازی تخصص و مهارت این امر را دارند و در مبانی و فنون عکاسی صنعتی مهارت و تجربه لازم را برخوردارند. پس از قدم ابتدایی  کار ، در صورتی که عکس بردار تحقیق و بررسی لازم را درباره‌ی فضا و موقعیت جغرافیایی مکان عکاسی انجام ندهد ، هرگز نمی‌تواند به یک عکاسی موفق دست یابد ، چرا که شرایط و وقت مطلوب جهت اجرای عکاسی را نخواهد یافت. عامل مهم دیگر موضوع نورپردازی است. مقوله‌ی نورپردازی در عکاسی صنعتی بسیار وسیع‌تر از سایر شاخه‌های عکاسی می‌باشد. چون در فضاهای صنعتی مولفه‌هاس فراوانی در محیط وجود دارند که هر یک با توجه به نوع و جنس و بازتاب خود بر روی عکس‌های ثبت شده اثرگذاری خواهند داشت. اولین مرحله در عکاسی صنعتی گفت و گو و رایزنی با مسئول فنی کارخانه و یا شرکت است که مشخص می‌سازد چه عوامل و عناصری می‌بایست در تصویر ثبت و جای گیرند و چه بخش‌ها و سوژه‌هایی را در حین عکاسی حذف نمود. زیرا امکان دارد در زمان عکاسی بخش‌هایی از تجهیزات ، کارکنان ، روند ساخت برای عکاس برجسته‌تر و جالب‌تر باشد که از دید و نگاه سفارش دهنده معمولی و غیرضروری باشد.

توصیه می‌شود پیش از آغاز عکاسی مکان و فضای اجرای عکاسی را ملاقات و بررسی نمایید و در صورتی که می‌خواهید اصلاحات و تحولاتی انجام گیرد ، نظیر تمیز کردن دستگاه‌ها و یا آنکه تعمیرات خاصی انجام شود و یا بخش‌هایی از محیط و قاب تصویر رنگ آمیزی گردد ، سفارش نمایید تا پیش از اجرای عکاسی اصلی ، اقدامات بیان شده انجام گیرد. دومین مورد در عکاسی صنعتی بودن نور و پرتوهای گوناگون با درخشش و شدت متفاوت در فضای کارخانه و کارگاه می‌باشد. باید طریقه‌ی نورپردازی و شدت پرتوهای موجود را به طور دقیق مورد برسی قرار داد.

همچنین به کارگیری پرتوها و روشنی موجود در فضا در قاب تصویر بخشی از هنر و تخصص عکاسی است. سومین مورد در عکاسی صنعتی سطح و اندازه ، زوایا ، دکوراسیون و صحنه آرایی و نکاتی می‌باشد که عکاسی درست و اصولی و با کیفیت با نظر به آنان صورت می‌پذیرد. فراموش نکنید در صورتی که قصد عکاسی از پرسنل و کارکنان و مدیران شرکت و کارخانه موردنظر را دارید اشخاصی که در قاب تصویر جای می‌گیرند حتماً باید وسایل و ابزار کاری و شخصی به همراه داشته باشند و با توجه به نوع فعالیت و حرفه خود از کفش و کلاه و لباس ویژه استفاده کنند.

مدت زمان عکاسی عامل موثر بر خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

 او‌لین عاملی که بر خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی اثر می گذارد، مدت زمانی میباشد که عکاسی به طول می‌انجامد. در عکاسی صنعتی ممکن است عکاسی محصولات گاهی چندین روز زمان ببرد. از جمله برای عکاسی از کارخانجات و فضاهای صنعتی، نشانه دادن مجموعه و فضای بیرونی آن و سپس فضای داخلی و تجهیزات کارخانه زمان زیادی را لازم دارد که همین امر تاثیر به سزایی بر هزینه عکاسی صنعتی خواهد داشت.

در بعضی حوزه های عکاسی صنعتی نیز مانند عکاسی مد که به حضور مدل مستلزم میباشد، احتمال دارد مراحل عکاسی صنعتی چند روز به طول بینجامد و بر این اساس قیمت عکاسی تبلیغاتی نیز تغییر پیدا می کند.

تعداد فریم‌ ها در تعرفه عکاسی صنعتی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تعداد فریم های عکاسی است.

تاثیر تجهیزات عکاسی بر روی خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی

نقش امکانات عکاسی در تهیه و تنظیم عکس با کیفیت از  محصولات و خدمات بسیار اساسی میباشد و همینطور از عوامل موثر بر هزینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به محسوب می شود. برای مثال استفاده از هرکدام از لنزهای باز، لنزهایی با زوم مطلوب، لنز ماکرو، رفلکتور، سان بلاک، سه پایه عکاسی، نورافکن، فلاش و همینطور امکانات منحصربه‌فرد عکاسی هوایی مانند هلی شات به نوع عکاسی ارتباط دارد و می ‌تواند بر هزینه عکاسی صنعتی اثر بگذارد.

تاثیر چیدمان و فضاسازی در خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی

در اینجا به تاثیر چیدمان و فضا سازی در خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی پرداخته میشود. اگر به دنبال عکاسی صنعتی در محل می باشید، بایستی دقت داشته باشید که عکاسی از برخی محصولات نیاز به دکوراسیون و فضاسازی دارد که‌این قضیه مطابق با تعرفه عکاسی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه عکاسی به حساب آورده می شود. معمولا استفاده از زمینه سفید در لیست تعرفه عکاسی تبلیغاتی جزو ارزان‌ها محسوب می‌ شود.

تجربه کاری عکاس در خصوصیات و قیمت عکاسی صنعتی

تجربه و مهارت عکاس صنعتی بر جذابیت محصول در عکاسی اثر زیادی دارد و بر این اساس از دست عوامل موثر بر هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی محسوب می شود. برای مثال انتخاب نورپردازی مطلوب، رعایت اصول هنری مانند دکوراسیون خلاقانه و ترکیب بندی، تعیین زاویه مطلوب محصول، اصلاح رنگ عکس، ادیت و روتوش عکس از جمله مهارت‌هایی میباشد که هرچه عکاس در آنها توانمندتر باشد، به تبع آن هزینه عکاسی صنعتی هم بیشتر خواهد بود.

خدمات استودیو نقش آبرنگ : عکاسی صنعتی، تبلیغاتی، غذایی، خط تولید و محصول

با توجه به تجربیات بدست آمده از سالهای گذشته در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از صنایع مختلف زمینه های پرکاربرد در ۶ زمینه ( عکاسی خط تولید – عکاسی معماری – عکاسی غذایی – عکاسی محصول و عکاسی رستوران و منوهای رستورانی)  بوده است و بیشتر حجم سفارشات معطوف به موارد ذکر شده می باشد. لازم به ذکر است این مجموعه در کلیه زمینه های گفته شده ، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بوده است. در نتیجه برای سفارش عکاسی صنعتی خود براحتی میتوانید با ما پروژه کاری خود را شروع کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید