08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان و تهران

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور حرفه ای یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغات و معرفی برند و کسب‌وکارها است. طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای با هدف نمایش تنوع محصولات و خدمات به همراه جزئیات مورد نیاز مشتری انجام شده و اطلاعات کاملی از برند شما را ارائه می‌دهند.

برای طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی، انتخاب سایز، سبک طراحی، تعداد صفحات و جنس کاغذ از اصلی‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

برای طراحی کاتالوگ حرفه ای و ارزان می‌توانید با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

نمونه کارهای طراحی کاتالوگ و بروشور

مهمترین نکات طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

نحوه طراحی کاتالوگ و بروشور
مهمترین قسمت اجرای هر کاتالوگ یا بروشور طراحی آن است. یک طراحی خلاقانه، حرفه‌ای و ایده‌پردازانه می‌تواند در جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر موثر واقع شود‌ استفاده از المان‌های گرافیکی مناسب، ترکیب رنگ جذاب، تکنیک‌های فتومونتاژ در طراحی از تخصص‌های گروه طراحان این مجموعه است.

کاتالوگ از نظر ابعاد
استانداردترین نوع کاتالوگ سایز a4 میباشد و بعد از آن سایزهایی همچون a5، خشتی و یا سایزهای غیرمتعارف بنا به درخواست مشتری قابل اجرا خواهند بود.

انواع گرم کاغذ کاتالوگ
بستگی به تعداد صفحات کاتالوگ گرم مناسب باید انتخاب شود. مثلا برای کاتالوگ‌های کمتر از 20صفحه، مقوای 200 یا 250 گرم پیشنهاد می‌شود و برای بالای 20 صفحه بهترین انتخاب مقوای 250 گرم برای جلد و صفحات داخلی 150 گرم الی 170 گرم است. همچنین در برخی کاتالوگ‌ها با تعداد صفحات بالای 70 صفحه که صحافی چسب گرم انجام می‌شود، بهترین پیشنهاد برای مقوای داخلی 120 گرم الی 130 گرم است.

انواع صحافی کاتالوگ
در صورتیکه تعداد صفحات بیشتر از 6 صفحه باشد به 3 صورت منگنه، صحافی چسب و یا فنری قابل اجرا است که معمولا کاتالوگ‌های تعداد صفحات بالا (60صفحه) از صحافی چسب گرم و یا فنر استفاده میشود‌. تعداد صفحات کاتالوگ در صحافی منگنه باید مضرب 4 باشد.

انواع روکش کاتالوگ
روکش نوعی پوشش جهت استحکام بخشی بیشتر و زیبایی کاتالوگ است که رایج‌ترین نوع پوشش سلفون مات، براق و یا مخملی است. همچنین نوعی از پوشش به نام uv موضعی جهت زیباتر شدن قسمت‌هایی از کاتالوگ به صورت برجسته و براق قابل اجرا می‌باشد. معمولا بهترین پیشنهاد انجام روکش مات و uv موضعی برای جلد میباشد و صفحات داخل معمولا نیاز به روکش سلفون ندارد.

مناسب ترین تیراژ چاپ کاتالوگ
به صرفه‌ترین حالت چاپ برای کاتالوگ، تیراژ 1000 نسخه که توسط چاپ افست انجام میشود، پیشنهاد میگردد؛ اما تیراژهای کمتر از 1000 عدد نیز بنابه درخواست مشتری قابل چاپ است. درصورتیکه تیراژ زیر 100 عدد باشد چاپ دیجیتال مناسب‌ترین نوع چاپ است.

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

سال هاست که افراد به ضرورت تبلیغات و چاپ کاتالوگ محصولات شان پی برده اند. در این میان کسانی که زودتر اقدام کرده اند، موفقیت بیشتری نیز کسب نموده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ با وجود معروفیتی که دارند، باز هم دست از تبلیغات برنداشته اند و روز به روز در حال گسترش کارشان هستند. خدمات ما در بخش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان گامی بزرگ در عرصه تبلیغات و پیشرفت برند های بزرگ و معروف برداشته است که این را مدیون تیم متخصص خود در کانون تبلیغات نفش آبرنگ هستیم.

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان و تهران

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان یکی دیگر از خدمات ما در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ است که به پشتیبانی تجربه چندین ساله ما در زمینه تبلیغات، روز به روز در حال بهبود و گسترش است. معرفی خدمات و محصولات به افراد، تاثیر چشمگیری در رقم فروش ماهیانه شما خواهد داشت. اگر شما یک الماس گران قیمت در دست خود داشته باشید و ندانید آن را چگونه بفروشید، عملا هیچ سودی برای شما ندارد. پس ضرورت معرفی محصولات و خدمات خود را به خوبی درک می کنید.

اگر از توانایی ها که دارید صحبت نکنید، کسی شما را استخدام نمی کند. اگر از کیفیت محصولاتی که دارید صحبت نکنید، کسی آن ها را نمی خرد. اگر در رابطه با خدماتی که ارائه می کنید توضیحی ندهید، کسی پروژه اش را به شما نمی سپارد. پس چطور به دنبال فروش بیشتر هستید، در حالی که هیچ تبلیغاتی برای کارتان انجام نمی دهید؟
کسب و کاری که تبلیغات ندارد، برای همیشه گمنام می ماند! در این صورت گلایه کردن از اینکه تعداد مشتریان تان کم است و درآمد پایینی دارید، بی مورد است. برای کسب مشاوره رایگان و دستیابی به موثرترین راه های تبلیغاتی برای برند سازی هرچه بهتر خود، از هرجای ایران با ما تماس بگیرید.

بروشور یا کاتالوگ؟

تفاوت اصلی بروشور و کاتالوگ در میزان اطلاعات ارائه شده توسط آن هاست. بروشور کوتاه بوده و شامل موارد توصیفی یا تبلیغاتی است. از سوی دیگر، کاتالوگ حاوی اطلاعات بیشتری بوده و شامل اسامی، محصولات و توضیحات خلاصه است.

بروشور

یک بروشور حاوی یک صفحه تاشو یا صفحات متعددی است که به هم چسبیده شده اند و از آن ها عمدتا در تبلیغات استفاده می شود و می توان آن را به آسانی در همه جا توزیع کرد. از بروشور در تبلیغ محصولات جدید، موقعیت ها، و شرایط فروش خاص استفاده می شود. بروشور باید بسیار جذاب طراحی شود تا بتواند با یک نگاه، مشتری را به خود جلب نماید.

کاتالوگ

کاتالوگ، معمولا شامل لیست محصولات یا خدمات با توضیحاتی در مورد قیمت و سایر مشخصات آن است که به صورت خلاصه ولی با تعدد اطلاعات همراه است. مقصود از ارائه ی کاتالوگ این است که اطلاعات مفید و مورد نیاز را به طور خلاصه و در کمترین زمان به اطلاع مشتری برسانید.

در انتخاب طراح کاتالوگ و بروشور به چه مواردی توجه کنیم؟

  • زیبا سازی و جذابیت بصری
  • نقطه نظر ها و اهداف پشت هر طرح
  • تجربه و مهارت در طراحی و بازاریابی
  • ارتباط با چاپخانه و سهولت اجرا
  • کیفیت خدمات طراحی و پس از طراحی
  • رعایت استاندارد های طراحی و چاپ
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا

طراحی خود را به چه کسی بسپاریم؟

برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن، باید معیار تجربه و سوابق را در نظر گرفت. معیاری که تمام مشخصه های مطلوب را شفاف می کند و یک تصمیم مطمئن و آسوده را برای شما به ارمغان می آورد. کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ با بیش از 9 سال تجربه ی اختصاصی در زمینه طراحی، و با به کارگیری طراحان و ایده پردازان برجسته، افتخار ارائه خدمات به بیش از 100 شرکت مختلف را داشته است.

0 +
پروژه در دست طراحی
0 +
پروژه انجام شده

سوالات متداول

از آنجایی‌که خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور دارای شرایط متفاوتی می‌باشد؛ برای سفارش محصولات مورد نیاز و مناسب با کسب‌وکار خود با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

طراحی کاتالوگ دیجیتال و چاپی بسته به شرایط پیشنهاد می شوند. به عنوان مثال، طراحی کاتالوگ چاپی از لحاظ تاثیرگذاری بر مشتری و طراحی کاتالوگ دیجیتال از نظر به صرفه تر بودن هزینه بهتر است.

هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ بر اساس تعداد، جنس و سایز صفحات داخلی و جلد کاتالوگ و انتخاب نوع صحافی و تیراژ دلخواه شما معین خواهد شد. برای طراحی و چاپ کاتالوگ ارزان و با کیفیت با ما تماس بگیرید.

باتوجه به اینکه از نظر تاثیرگذاری، کاتالوگ تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد، چاپ کاتالوگ به مراتب بهتر از یک بروشور و تراکت خواهد بود.

طراحی و چاپ فوری کاتالوگ، بروشور و تراکت در 2 روز کاری امکان پذیر است.

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای مسئله ای است که اکثر تولید کنندگان بزرگ و موفق با آن مواجه شده اند. امروزه در دنیای تجارت، تولید کننده ای موفق است که محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو به مشتری معرفی کند. اهمیت بالای این موضوع باعث پیدایش شرکت های نوین شده است که تمام تمرکز آن ها بر روی تبلیغات است. یک شرکت تبلیغاتی در اصل یک متخصص برنامه ریزی، مدیریت، طراحی و ساخت تبلیغات است تا نگرانی های صاحبین کسب و کار های مختلف را از بابت تبلیغات مرتفع کند.

طراحی کاتالوگ حرفه ای برای معرفی کسب و کار

نخستین و با اهمیت ترین هدف از طراحی یک کاتالوگ، معرفی و شناساندن کالا های خاص و جدید یک کسب و کار است. بنابراین طراحی کاتالوگ حرفه ای فقط برای کسب و کار های نوپا ضرورت ندارد و کسب و کار های قدیمی نیزبرای معرفی کالا های خود از این دفترچه های راهنما می توانند نهایت بهره را ببرند. پس از هدف گذاری باید لیست کالا ها و خدماتی که ارائه می دهید را آماده نمایید و گزینه‌های مناسب را برای  چاپ در کاتالوگ انتخاب کنید مطالبی که انتخاب می کنید باید از هر نظر خاص و متفاوت باشد زیرا معرفی محصولاتی که مشابه کالا های دیگرتولید کنندگان باشند، به هیچ عنوان برای مخاطب هدف جذاب نخواهد بود.

سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

بنا بر اهمیت بارز تبلیغات در صنایع و کسب و کارهای مختلف، موفق ترین کسب و کارها نیز به دنبال تبلیغات روز افزون و موثر خود زبرای گسترش و موفقیت هرچه بیشتر می باشند. در این میان، طراحی کاتالوگ در اصفهان از تاثیرگذار ترین زوش های تبلیغاتی برای معرفی برند و ارائه محصولات و خدمات است. برای سفارش طراحی کاتالوگ در اصفهان می توانید از مشاوره رایگان و ضمانت کیفیت خدمات کانون تبلیغات نقش آبرنگ استفاده نمایید. 

طراحی کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ در اصفهان اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ در اصفهان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. نمونه کارهای ما را ببینید و سپس در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم بگیرید.

اهمیت طراحی کاتالوگ حرفه ای

اگر بخواهیم یک تعریف حرفه ای از کاتالوگ بگوییم، می توان گفت که کاتالوگ دفترچه ی کوچکی است که اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات شما را به صورت حرفه ای به مخاطب هدف منتقل می کند و مخاطب نیز می تواند هنگام مطالعه ی آن با انواع محصولات و خدمات ارائه شده، آشنایی کامل پیدا کند. معمولا کاتالوگ ها با هدف نمایش تنوع محصولات یا خدمات به همراه جزئیات مورد نیاز مشتری ارائه می شوند.

به طور کلی می توان گفت که کاتالوگ ها یکی از تاثیر گذار ترین وسایل تبلیغاتی آفلاین و چاپی هستند و اکثر صاحبین مشاغل و کسب وکارهای مختلف برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می کنند. کاتالوگ دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستند که می توان از با اهمیت ترین آن ها علاوه بر معرفی محصولات و یا خدمات به بالا رفتن میزان فروش و همچنین بالا رفتن سود حاصل از آن نیز اشاره کرد. برای بالا رفتن و تاثیر گذاری بیشتر کاتالوگ ها بر روی مخاطبین هدفتان بهتر است که در طراحی و چاپ این محصول وسواس خاصی به خرج دهید. از این جهت بهتر است که انجام این کار را به تیمی حرفه ای و با تجربه بسپارید.

تیم نقش آبرنگ با داشتن نیروهایی ماهر و مجرب آماده ارائه با کیفیت ترین محصولات و خدمات بخصوص در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ به شما مشتریان گرامی می باشد. برای دیدن نمونه کار های موفق تیم ما و همچنین اطلاع از تعرفه طراحی و چاپ کاتالوگ  با شماره 031323008 با مشاورین ما در تماس باشید.

طراحی کاتالوگ حرفه ای برای تبلیغات

کاتالوگ به طور کلی به صفحاتی گفته می شود که با هم در ارتباطن و در این صفحات مرتبط در مورد کالا ها و خدمات و تولیدات کسب و کار های مختلف صحبت می شود. در واقع طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای برای معرفی و بازاریابی کالا ها و خدمات ، کسب و کار های مختلف انجام می شوند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. با تهیه کاتالوگ ها کسب و کار های محتلف اعم از تولیدی ، خدماتی و صنعتی و…  کالاها و خدمات خود را برای جذب کردن مخاطب هدف بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر تبلیغ می کنند. پس به طور کلی می توان گفت که کار طراحی کاتالوگ حرفه ای نوعی تبلیغات حرفه ای و بازاریابی تخصصی محسوب می شود.

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اگر به روشی درست انجام  شود یکی از با اهمیت ترین وسایل برندسازی و بازاریابی می تواند باشد. اصل مهم و ضروری در طراحی کاتالوگ حرفه ای و کارامد در نظر گرفتن تمام جنبه های تجاری، برندینگ، بازاریابی و جذب مخاطب و…. است. در نخستین مرحله باید بدانید که کاتالوگ ها در واقع لیستی از محصولات و خدماتی هستند که بر پایه اولویت بندی به شکل فهرست وار نمایش داده می شوند به صورتی که مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیازش دسترسی پیدا کند. کاتالوگ ها از با اهمیت ترین وسایل تبلیغات و بازاریابی آفلاین بر روی مشتریان هستند. مشتری از روی یک کاتالوگ خوب اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می کند و در واقع  می تواند از روی کاتالوگ های شما به آنچه که هستید و ارائه می دهید نیز پی ببرد.

همان طور که قبلا نیز بیان شد کاتالوگ ها یکی از با اهمیت ترین وسایل در بالا بردن میزان فروش به شمار می روند. در طراحی کاتالوگ حرفه ای شرح حالی از وضعیت کنونی کسب و کارتان ، تاریخچه و چشم‌اندازی که در آینده دارید و…. به روشنی بیان می شود. پس طراحی کاتالوگ حرفه ای و با کیفیت به شما کمک می کند تا علاوه بر برند سازی، خدمات و محصولات خود را به مناسب ترین حالت عرضه کنید. کمتر کسب و کاری را پیدا خواهید کرد که بدون طراحی کاتالوگ حرفه ای و تبلیغاتی بتواند در بازار رقابت، پیروز شود. در اصل کاتالوگ ها را می توان از ملزومات اصلی و ابتدایی هر کسب و کاری به شمار آورد. به همین علت باید متناسب با تنوع بالای کسب و کارهای مختلف کاتالوگ های مختلف و با کیفیتی نیز طراحی و چاپ شوند که پاسخ گوی نیاز سفارش دهنده و مشتریانش باشد.

مزایای طراحی کاتالوگ حرفه ای چیست ؟

طراحی کاتالوگ در قرن حاضر با توجه به رقابت شدید در کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات هدفمند، یکی از موثرترین و حتی ملزوم ترین استراتژی های تبلیغاتی برای موفقیت و درامدزایی هرچه بیشتر کسب و کارهاست. بطورکلی طراحی حرفه ای و خلاقانه کاتالوگ موجب ارتباط هرچه بهتر مخاطب با محصولات، خدمات و اطلاعات شرکت در یک قالب هماهنگ شده و کمک می کند تا مخاطبان با مطالعه در کوتاه ترین زمان به پیام مورد نظر برسند .

همین دلیلی شده است تا از کاتالوگ به عنوان یک ابزار همیشه در دسترس یاد شود. یکی دیگر مزایای اصلی طراحی کاتالوگ، بازگشت هزینه کاتالوگ در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر ابزارها تبلیغاتی می باشد.

بطور معمول پیام‌ها و عناصر مهم در طراحی کاتالوگ شامل : معرفی شرکت، شعار تبلیغاتی، نمایش محصولات یا خدمات، تصاویر، اطلاعات محصولات ، تازه‌ها، چشم‌اندازها، افتخارات، گواهینامه‌ها، اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی در قالب یکپارچه به مشتریان می‌باشند. از مزایای طراحی و چاپ کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازاریابی و تبلیغات هدفمند
  • افزایش فروش و کسب درآمد
  • در دسترس بودن و ماندگار بودن کاتالوگ
  • افزایش اعتبار و مطرح شدن برند در کسب و کار
  • ارائه کاتالوگ تخصصی در بازار داخلی و برون مرزی
  • ارائه مستقیم و هدفمند به مخاطب و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی

مزایای طراحی کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

شاید در حال حاضر شما کاتالوگ نمونه کارهایتان را هم در نسخه چاپی و هم به صورت پی دی اف برای مشتریان تان ارسال می کنید. ممکن است طراحی و چاپ کاتالوگ شما ضعف هایی در بحث طراحی و چاپ داشته باشد که خودتان متوجه آن ها نباشید اما این نواقص از نگاه تیزبین مشتریان تان دور نمی ماند. بنابراین بهتر است که تغییراتی را در روند طراحی و چاپ کاتالوگ تان اعمال کنید.

چه اینکه به تازگی برای محصولات تان کاتالوگ طراحی کرده باشید و یا در حال تغییر و تقویت طراحی بروشور محصولات‌تان هستید، دانستن مزیت های بازاریابی کاتالوگ برای بهره مندی بیشتر از کمپین های فروش در آینده ضروری است. چرا که کاتالوگ ها یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی چاپ برای به حداکثر رساندن نرخ فروش شما هستند.

1. بسیاری از سوالات و ابهامات ذهن مشتری در همان کاتالوگ پاسخ داده می شود؛
در بسیاری از اوقات، شما و یا فروشندگان تان در جایی حضور ندارید، اما کاتالوگ تان به نمایندگی از شما آنجاست. ذات مشتری سوال پرسیدن است و باید بداند محصولی که در حال خرید آن است، چه ویژگی هایی دارد، جنس آن خوب است و یا جنس بهتر هم وجود دارد. در چه سایزهایی قابل اجراست و … . شما می توانید کنار هر یک از خدمات و یا نمونه کارهای خود، اطلاعاتی از قبیل قیمت، سایز، متریال استفاده شده (برای محصولات) و امکانات (برای خدمات) را درج کنید.

به این ترتیب مشتری پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیش از خرید می گیرد و حتی ممکن است از طریق مشاهده همان کاتالوگ، برای خرید و یا استفاده از خدمات شما مصمم شود.

2. سود کمپین های بازاریابی آنلاین را به حداکثر می رساند؛
زمانی که شما سفارش کاتالوگ در اصفهان می دهید، فایل پی دی اف آن نیز به همراه نسخه های چاپی در اختیار شما قرار می گیرد. نسخه الکترونیکی کاتالوگ این امکان را به شما می دهد که به تعداد نامحدود، آن را برای دیگران ارسال کنید و دیگر دغدغه ای از بابت هزینه چاپ نداشته باشید.

3. شناخت و آگاهی افراد را از برند شما افزایش می دهد؛
طراحی کاتالوگ حرفه ای این امکان را به شما می دهد تا با ارسال یک نسخه از آن به مشتریان هدف، شناخت خوبی از کسب و کارتان پیدا کنند و اگر سفارشی داشتند، نام شما به عنوان ارائه کننده خدمات و محصولات در جلو چشم شان باشد.

4. فرصت های ارتباطات و شبکه سازی را فراهم می کند؛
شما با ارسال کاتالوگ خود، به دیگران از توانایی ها و ظرفیت هایتان می گویید. بسیاری از آن ها برای همکاری به سراغ شما می آیند و با توجه به خدماتی که می توانید به یکدیگر ارائه دهید، وارد یک معامله دو سر سود می شوید.

5. فرآیند سفارش را هم برای مشتری و هم برای شما ساده می کند؛
وقتی کاتالوگ در دستان مشتری است، خیلی راحت با اعلام کد انتخابی به شما، سفارشش را ثبت می کند. اما تصور کنید یک مشتری با شما تماس می گیرد که فقط می داند شما در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی فعال هستید؛ نه نمونه کارهای شما را دیده و نه فرصت این را دارد که به صورت حضوری مراجعه کند. این فرد قطعا از شما درخواست می کند که فایل پی دی اف محصولات تان را ارسال کنید. چه اتفاقی می افتد اگر بگویید که ما کاتالوگ نداریم؟

مشتری به راحتی از شما خداحافظی کرده و به سراغ کسی می رود که محصولاتش را خیلی بهتر از شما پرزنت می کند. حتی اگر کیفیت کارها و ارائه خدمات شما بهتر از رقیبتان باشد.

6. به برند سازی تجاری کمک می کند؛
طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان به پروسه برند سازی کسب و کار شما کمک شایانی می کند. به خصوص در کاتالوگ های چاپی که شما فضا و فرصت بیشتری برای بیان نام تجاری خود از طریق کلمات و تصاویر دارید. مشتری شما ممکن است 30 دقیقه کامل را به بررسی و مشاهده نمونه کارهای شما بگذراند. همین ارتباط سازی بصری با مشتری، او را به سمت همکاری با شما جذب می کند.

7. ضمن افزایش فروش، تعداد مشتریان تان را نیز افزایش می دهد؛
مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کاتالوگ محصولات تان را برای افراد جدید نیز بفرستید. همچنین اگر تغییری در ساختار کاتالوگ تان ایجاد کردید، نسخه جدید را برای همه مشتریان ارسال کنید. مشتریان فعلی نیز می توانند با خودشان مشتری جدید بیاورند.

8. مخاطبان را تحت تأثیر قرار داده و نام تجاری تان را تقویت می کند؛
طراحی کاتالوگ برای کسب و کارتان، بیانیه ای واضح، روشن و صریح در مورد حرفه ای بودن و وسعت کار شماست.

9. به مشتریان تان آزادی انتخاب می دهد؛
حتما برای شما هم پیش آمده که وارد سایتی می شوید و صفحات تبلیغاتی پشت سر هم برای شما باز می شوند. به این نوع تبلیغات، تبلیغات پاپ آپ می گویند. این تبلیغات کاربر را کلافه می کنند و گاها او را مجبور می کنند که به طور کلی سایت را ببندد و برود. برخلاف تبلیغات دیجیتال، تبلیغات چاپی فعالیت بیننده را برای جلب توجه مختل نمی کنند؛ درعوض محصولات چاپی منتظر می مانند تا بیننده خودش برای خواندن مطالب آماده شود یا علاقه مند باشد. آگهی های چاپی 43٪ کمتر از تبلیغات در اینترنت آزار دهنده هستند.

10. تأثیر ماندگاری بر مشتری و چشم انداز محل کارتان می گذارد؛

بسیاری از بیزنس ها هستند که کاتالوگ های خود را برای مطب های دندانپزشکی و یا سالن های آرایشی و زیبایی می‌فرستند تا بر روی میز سالن انتظارشان قرار دهند. بنابراین برداشت های بالقوه بیشتری در ذهن کسانی که این کاتالوگ ها را مطالعه می کنند، ایجاد می شود. داشتن جلدی که ظاهری مناسب برای جلب توجه مشتری داشته باشد، در طراحی کاتالوگ در اصفهان ضروری است.

11. از کاتالوگ چاپی خودتان، کاتالوگ دیجیتالی بسازید؛

فقط با چند تغییر کوچک، کاتالوگ چاپی شما می تواند به صورت یک کاتالوگ دیجیتالی ساخته شود که به راحتی در هر وبسایتی قرار می گیرد.

12. از مشاغل دیگر سفارش تبلیغ بگیرید و در کاتالوگ خودتان چاپ کنید؛

برای مثال شما یک شرکت طراحی سایت هستید و مشاغل زیادی برای راه اندازی و اجرای وبسایت شان به شما مراجعه کرده اند. می توانید در برابر دریافت مبلغی، در کاتالوگ نمونه کارهای خودتان، تبلیغ کسب و کار آن ها را نیز انجام دهید.

13. طراحی کاتالوگ در اصفهان، یکی از ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه است؛

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی امروزه است که با رشد مداوم هزینه تبلیغات، یکی از المان های کم هزینه و پر بازده محسوب می شود. بنابراین هنوز هم پتانسیل استفاده نشده ای در زمینه بازاریابی کاتالوگ وجود دارد که بسیاری از صاحبان مشاغل از وجود آن بی خبرند.

14. ماندگاری طولانی
توصیه ما به مشتریان مان، طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان است. چرا که تراکت ها و بروشور معمولاً در همان روز دور انداخته می شوند؛ اما در مورد کاتالوگ بحث فرق می کند و شخص تایم بیشتری را به بررسی آن اختصاص می دهد. بنابراین شما به عنوان مدیر یک کسب و کار، با سفارش طراحی کاتالوگ در اصفهان (بخاطر ماندگاری بیشتری که دارد)، می توانید تاثیر بیشتری بر روی مشتری بگذارید.

15. لیست کاملی از محصولات شما را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؛

طراحی و چاپ فوری انواع کاتالوگ به شما این امکان را می دهد که چشم انداز دقیقی از خدمات و محصولات تان را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید. به این ترتیب کنترل بیشتری بر روی ویزگی ها و طبیعتا فروش محصولات تان دارید.

16. متناسب با نیاز و بودجه مشتری قابل تغییر است؛

به سایزهای مختلف تبدیل می شود تا متناسب با هر کاتالوگ مورد نیاز شما برای قیمت های بی نظیر باشد

با به کار بردن کمی خلاقیت، هر لیستی از محصولات یا خدمات می تواند به قالب یک کاتالوگ تبدیل شود. تعیین اینکه تعداد صفحه و اندازه کاغذ شما چقدر باید باشد، کاری دشوار است؛ بنابراین شما با توجه به نوع نیاز و مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای انجام این کار، می توانید سفارش کاتالوگ در اصفهان را ثبت کنید.

17. برترین نوع تبلیغات چاپی

از مزیت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان همین بس که مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای اهداف بازاریابی از طریق یک رسانه کاغذی با آن ها تماس گرفته شود. تا رسانه تلفنی. 56٪ از مشتریان بازاریابی چاپی را به عنوان قابل اعتمادترین کانال در بین سایر کانال های بازاریابی تصور می کنند.

18. معرفی تعداد نامحدودی از محصولات

با طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان مانند تراکت، پوستر و بروشور محدودیتی در معرفی محصولات تان ندارید. بلکه می توانید هر تعداد محصولی را که می خواهید به صفحات کاتالوگ تان اضافه کنید.

ضمنا، صرف اینکه کاتالوگ شما کاتالوگ محصولات نامیده می شود به این معنی نیست که فقط می تواند شامل لیست محصولات و خدمات باشد. بخش های مختلفی مثل معرفی کارکنان و تصاویری از فضای کارتان را نیز می توانید در آن بگنجانید.

19. قابلیت بروز رسانی

بروز رسانی نسخه های کاتالوگ با محصولات جدید می تواند به منزله فرصتی باشد که شما در طول سال چندین بار با مشتریان تان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات تازه ای از محصولات و خدماتی که به کارتان اضافه کرده اید، در اختیارشان قرار دهید.

کاتالوگ های فصلی بهترین راه برای تجدید ارتباط مبان شما و مشتریان تان هستند.

20. قابل تغییر و تطبیق با اندازه های مورد نیاز مشتری

کاتالوگ ها یکی از قدیمی ترین قالب های چاپی هستند که بستر مناسبی را برای انتقال ایده ها و اطلاعات محصولات از طریق صنعت چاپ فراهم می کنند. شما می توانید در هر سایزی که می خواهید اقدام به ثبت سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان کنید.

ویژگی های مثبت طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ حرفه ای همان طور که می دانید یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای است. طراحی نخستین قدم و با اهمیت ترین قدم دربالا بردن میزان فروش محصولات یا خدمات شما می باشد. یعنی اگرطراحی کاتالوگ  به صورت حرفه ای باشد می توان از آن به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای جذب مخاطب هدف به خوبی استفاده کرد. از با اهمیت ترین ویژگی های مثبت یک کاتالوگ خوب برای تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی کاتالوگ حرفه ای برای تبلیغات باید خیلی جمع و جور و قابل حمل انجام شود و به شکلی باشد که مشتری در سریع ترین زمان بتواند آن را مطالعه کند. بیان کامل جزئیات و توضیح دادن اضافی در این مدل وسیله تبلیغاتی نتیجه معکوس خواهد داد.
  2. توصیف محصولات و خدمات شما باید در نهایت صداقت و درستی انجام شود و در آن از بزرگ نمایی دوری شود. زیاده روی در معرفی کالا ها و خدمات باعث می شود، مشتری بعد از رو به رو شدن با آن از خرید  آن محصول مورد نظر منصرف شود چون حس فریب خوردگی در او ایجاد شده است.
  3. طراحی کاتالوگ حرفه ای ومطالب بیان شده در آن باید به صورتی باشد که همه سوالات مخاطب هدف به خوبی پاسخ داده شود. مثلا اسم و مشخصات کامل کالا و تولید کننده آن و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط فروشنده باید به طور دقیق توضیح داده شود.
  4. عکس های در نظر گرفته شده برای استفاده در طراحی کاتالوگ حرفه ای باید با نوع محصول یا خدمات عرضه شده همخوانی کامل داشته باشد. در این زمینه مناسب ترین کارعکس برداری حرفه ای از محصول یا خدمات شما می باشد. این کار باعث بالا رفتن جذابیت طرح تبلیغاتی شما می شود و کمک بسیاری نیز به شما در جذب مخاطب می کند.
  5. بهترین مدل طراحی کاتالوگ حرفه آن است که در طراحیش از چهار نوع رنگ استفاده شده است البته ترتیب استفاده از رنگ ها ، نیاز به سلیقه و خلاقیت و تخصص دارد.
  6. در طراحی بعضی از کاتالوگ ها برای بیشتر دیده شدن طرح تبلیغاتی از روکش سلفون یا یووی موضعی استفاده می کنند که در این میان نمی توان منکر تاثیر این کار در بیشتر دیده شدن شد. البته باید توجه داشته باشید که اضافه کردن هر آیتم جدیدی باعث افزایش قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ برای شما می شود.

شناخت درست کاتالوگ تبلیغاتی

شناخت درست کاتالوگ برای اتخاذ بهترین انتخاب، الزامی است. اینکه با چرا، چگونگی و چیستی آن آشنا شویم ما را در مسیر درست قرار می دهد. اهداف تبلیغاتی کاتالوگ ها به نسبت دقیق هستند، و احتمال نتیجه بخشی آن ها بسیار بالاست. کاتالوگ ها به دست کسانی می رسند که به دنبال جزئیات، مشخصات فنی و رفع ابهامات نهایی هستند. مخاطبین کاتالوگ تنها یک گام تا خرید فاصله دارند و قطعا خریدارانی ارزشمند و سود آور هستند.

 فراموش نکنید که طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای برای راهنمایی در خرید و یا حتی برای دریافت سفارش خرید ارائه می شوند. برخی افراد به اشتباه، تفاوتی میان کاتالوگ و بروشور قائل نمی شوند در ادامه به برخی از تفاوت این دو اشاره می کنیم.

تفاوت طراحی بروشور و کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای شامل اطلاعات کامل درباره محصولات یا خدمات یک کسب کار هستند که با جزئیات بیان شده اند اما بروشورها حاوی اطلاعات مختصر و خلاصه تری از یک یا چند محصول یا خدمات در یک کسب و کار مشاهده می کنیم.

کاتالوگ ها برای خریداران یا توزیع کننده گان عمده طراحی و چاپ می شوند ولی بروشور ها به دست مصرف کنندگان می رسند و به همین دلیل تیراژ بالاتری نسب به کاتالوگ ها دارند.

معمولا بروشورها درهر اندازه ای طراحی می شوند اما کاتالوگ ها با آنکه معیار مشخصی در این زمینه موجود نیست، معمولا در اندازه های A4 و A5 ارائه می گردند.

تفاوت چاپ بروشور و کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ، به دلیل طراحی خاص تر و استفاده از کیفیت بهتر در کاغذ (استفاده از کاغذهای محکم و سنیگن) و چاپ، معمولا گرانتر است و تعداد چاپ آن به تعداد توزیع کنندگان یا فروشندگان محدود می شود. اما بروشور ها تیراژ بسیار بالاتری دارند، و برای رسیدن به دست مصرف کننده چاپ می شوند. کیفیت چاپ بروشور های به خوبی طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای نیست، و هزینه ی کمتری را شامل می شود.

مدل های مختلف طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

 غالبا کسب ‌وکارهای مختلف با در نظر گرفتن هدف و نوع پیامی که می خواهند  به مشتری انتقال دهند نسبت به طراحی و چاپ کاتالوگ اقدام می‌کنند. کاتالوگ شامل مدل های مختلف وطبقه بندی های مختلفی می شوند ، که از با اهمیت ترین آن ها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 کاتالوگ‌های علمی که برای معرفی محصولات علمی استفاده می شوند ، کاتالوگ های هنری که معمولا برای معرفی آثار هنری و فروش این آثار استفاده می شوند و کاتالوگ های صنعتی و کاتالوگ های معماری و….

عوامل و فاکتورها ی مختلف دیگری مانند نوع انتخاب جلد ، تعداد صفحات داخلی همچنین تعداد و ضخامت صفحات ، پوشش جلد صحافی و…. نیز در بوجود آمدن مدل های مختلف کاتالوگ نقش مهمی دارند در زیر بطور مختصر به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

طراحی و چاپ کاتالوگ‌های لت دار

کاتالوگ‌های لت دار غالبا چهار تا شش لت دارند. به دلیل اینکه لت‌ها بر روی هم گذاشته می شوند طراحی لت ‌های بیشتر باعث می‌شود که خواندن کاتالوگ سخت شود و محصولات یا خدماتی که در بخش های پایانی توضیح داده شده اند، به زودی فراموش شوند.

هنگام طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای لت دار باید سعی شود که فقط به نکات کلیدی اشاره شود و در کنار آن یک پیچیدگی و سوال در ذهن مخاطب ایجاد کرد تا به خواندن اطلاعات بیشتر محصول یا خدمات علاقه‌ مند شود.

طراحی و چاپ کاتالوگ‌های منگنه‌ای

طراچی و چاپ کاتالوگ های منگنه‌ای از نظر شکل ظاهری بسیار نزدیک به بروشور است، هنگامی که در طراحی این مدل کاتالوگ دقیق شوید متوجه خواهید شد که این مدل از کاتالوگ ها در واقع بسیار قدیمی تر از کاتالوگ‌های لت دار و سیمی هستند و در آن ها برای حفظ پیوستگی و انسجام کاغذ ها از منگنه استفاده شده است.

طراحی و چاپ کاتالوگ‌های سیمی

اگر تعداد محصولات  و خدمانی که تمایل به معرفی آن‌ ها را دارید، بالا تر از ۱۵ مورد است، بهتر است  ازاین مدل کاتالوگ استفاده کنید. طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای به صورت سیمی نسبت به دیگر طراحی ها از ورق‌های بیشتری برخوردار است و سایز آن نیز نسبت به کاتالوگ‌ های دیگر بزرگ‌ تر است.

طراحی و چاپ کاتالوگ‌های دیجیتالی

کاتالوگ های دیجیتال در واقع فایل های کامپیوتری هستند که در وب سایت ها و و به طور کلی در فضای مجازی در معرض دید قرار می گیرند و به این شکل  معرفی محصولات یا خدمات یک کسب و کار در فرمت دیجیتال به مشتریان صورت می گیرد. در طراحی این دسته از کاتالوگ ها ، از عکس ها و تصاویر دیجیتالی نیز در بیشتر مواقع استفاده می شود تا از این طریق محصولات به خوبی به مشتریان معرفی شوند. به علاوه با طراحی های خاصی که در فرم های دیجیتال امکان پذیر است، مشتریان هم زمان با دیدن محصولات می توانند آن ها را نیز به صورت انترنتی خریداری نمایند.

کاتالوگ ها می توانند مرجع مناسبی برای فروش باشند، پس با در نظر گرفتن قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ و همچنین در نظر گرفتن یک بودجه مناسب برای این کار به راحتی می توان از کاتالوگ ها برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به مخاطبین نهایت استفاده را کرد.

مدل های مختلف طراحی کاتالوگ حرفه ای

همانطور که می دانید مدل های بسیار زیادی از کاتالوگ ها وجود دارند شما باید بر اساس سبک کاریتان و نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید باید نسبت به طراحی کاتالوگ حرفه ای برای خود اقدام نمایید. علاوه بر موارد گفته شده در بالا در سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای خود باید محتوای خودتتان توجه بسیاری داشته باشید.

  • طراحی کاتالوگ  حرفه ای به صورت افقی

کاتالوگ های افقی بیشتر مناسب کسب و کارهای هستند که در زمینه تولیدات فعالیت می کنند مثلا تولید کنندگان مبلمان غالبا برای نمایش محصولاتشان، نیاز به فضای افقی زیادی دارند. علاوه بر آن که امکان چیدمان تصاویر به شکل مختلف مانند مربع، عمودی و افقی در این مدل کاتالوگ وجود دارد.

طراحی کاتالوگ حرفه ای به صورت مربع
کاتالوگ های مربع بیشتر مناسب شرکت های دکوراسیون است، کاتالوگ های مربع از انرژی خنثی در وسط صفحه بر خوردارند و در این کاتالوگ ها تمرکز بالاتری بر روی عکس ها و ظرافت کاری های دکوراسیون گذاشته می شود.

  • طراحی کاتالوگ حرفه ای به صورت عمودی

کاتالوگ های عمودی از پر استفاده ترین و پر طرفدار ترین مدل های کاتالوگ در زمینه صنعت هستند. بیشتر شرکت های صنعتی، تولیدی، پزشکی و … نسبت به سفارش این مدل کاتالوگ ها تمایل بالاتری دارند. خوش دست بودن و صرفه اقتصادی داشتن نیز از صفاتی هستند که می توان نسبت به این مدل از کاتالوگ اطلاق نمود.

خدمات تکمیلی پس از چاپ کاتالوگ

بطورکلی اصلی ترین خدمات تکمیلی پس از چاپ کاتالوگ عبارتند از:


  • برجسته سازی

برای جلب توجه بیشتر مخاطب، در چاپ کاتالوگ، قسمتی از کار ( لوگو ، برند ، شعار و … ) را برجسته می کنند که با توجه به ضخامت و نوع کاغذ این برجسته شدن نیز متغیر می باشد.


  • امباس یا بافت دار کردن کاغذ

امباس روش نسبتاً جدیدی در صنعت چاپ بشمار می آید که با خلق نقش های برجسته بر روی سطح کاغذ، بصورت کلی و یک دست آن را از حالت ساده به طرح دار تغییر می دهد.


  • برشهای خاص

با طراحی و ساخت قالب تیغ برش با شکل های هندسی متغییر بر روی کار چاپ شده امکان پذیر می باشد .

انتخاب سایز سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای

در سفارش کاتالوگ ها غالبا به سایز توجه بخصوصی می شود مدل و حجم محتوای شما و همچنین نیاز مخاطب شما مشخص کننده ابعاد کاتالوگ شما در زمان سفارش می باشد.

سایز های کاتالوگ

دسته بندی کاتالوگ ها

کاتالوگ ها را می توان قوی ترین تبلیغات آفلاین دانست. این محصولات با پیشرفت تجارت جهانی در قرن بیستم و در اروپا پا به عرصه ظهور گذاشتند. کاتالوگ در آغاز دارای صفحات اندکی بودند و در آن ها فقط به نمایش محصولات و خدمات و درج قیمت پرداخته می شد.

طراحی کاتالوگ حرفه ای بر اساس محتوا

معمولا طراحی کاتالوگ حرفه ای را بر اساس محتوا ، مدل صحافی ، سایز و جنس کاغذ دسته بندی می شود. اصلی ترین مدل دسته بندی کاتالوگ ها براساس محتوا است. محتوای کاتالوگ‌ها معمولا بر پایه معرفی یک محصول یا خدمت  تنظیم می شوند بنابراین چاپ  مجدد این محصولات در زمان اضافه شدن یک محصول یا خدمت جدید از ضرورت  بسیاری برخوردار است.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که در طراحی کاتالوگ دیجیتالی تیتراژ چاپ از اهمیت خاصی برخوردار نیست. به این علت که کاتالوگ های دیجیتال در فضای مجازی و وب فقط منتشر می شوند.

طراحی کاتالوگ ها براساس مدل

محصولات و خدمات شما نیز انجام می گیرد. محصولات و خدمات را بر حسب تایم مورد استفاده قرار گرفتن به دو زیر مجموعه سریع مصرف و کند مصرف دسته بندی می کنند. محصولات سریع مصرف شامل مواد خوراکی ، محصولات تاریخ دار، تجهیزات یکبار و … می باشد و محصولات کند مصرف شامل تجهیزات و تاسیسات گرمایشی، اتومبیل، لوازم خانگی و … هستند. کارایی و نحوه ی طراحی کاتالوگ حرفه ای این محصولات با یکدیگر بسیار متفاوت است.

طراحی کاتالوگ حرفه ای بر اساس سایز و نوع صحافی

کاتالوگ ها را بر حسب ابعاد و نوع صحافی نیز دسته بندی می شوند. همان طور که قبلا نیز اشاره شد سایز و ابعاد کاتالوگ به محتوا و حجم مطالب شما بستگی دارد. صحافی نیز به صورت های مختلفی برای کاتالوگ ها اجرا می شود از جمله صحافی های استفاده شده در طراحی کاتالوگ حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • صحافی چسبی که شامل نوع چسب گرم و چسب سرد است.
  • صحافی سیمی که دارای سه نوع مارپیچ، دوبل و شانه ای می باشد.
  • صحافی مفتول یا منگنه که دارای دو نوع لوپ و تخت است.

نکات مهم در طراحی کاتالوگ حرفه ای با قیمت مناسب

موارد بسیاری بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای تاثیر دارند از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد سایز انتخابی و مورد نیاز برای شما ، تعداد صفحاتی کاتالوگ ، زمان تحویل ، کاغذ استفاده شده ، نحوه ی توزیع واز همه مهمتر نوع چاپ انتخابی شما و…

چاپ کاتالوگ حرفه ای به دو شیوه چاپ افست یا چاپ دیجیتال صورت می گیرد در پایین به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

چاپ افست درطراحی کاتالوگ حرفه ای

چاپ قدیمی ترین روش تکثیر است که امروزه به صنعتی بسیار پر مخاطب در حوزه تبلیغات تبدیل شده است و چاپ افست کاتالوگ قدیمی ترین و پرکاربردترین نوع چاپ است و بیشتر مشتریان با خصوصیات آن آشنایی کامل دارند.  اکثر صاحبین کسب و کار ها وقتی در مورد سفارش و طراحی کاتالوگ حرفه ای برای خودشان با مشاوران ما صحبت می کنند، اغلب تقاضای چاپ افست را برای محصولات خود دارند.

چاپ دیجیتال در طراحی کاتالوگ حرفه ای

چاپ دیجیتال هم یکی دیگر از پرطرفدارترین راه های چاپ فوری کاتالوگ محسوب می شود. با پیشرفت تجهیزات ، و امکان چاپ کاتالو گ ها به صورت دیجیتال نیاز خیلی از کسب و کار ها  به طراحی و چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین برطرف شده است.

اگر شما هم محصول یا خدمات جدیدی را ارائه می دهید و برای معرفی آن ها نیاز به طراحی کاتالوگ حرفه ای به صورت ارزان دارید تیم نقش ابرنگ می تواند بهترین گزینه برای انجام این کار برای شما باشد.

نکات افزایش تاثیرگذاری در کاتالوگ حرفه ای

  • ابعاد کاتالوگ
    انتخاب ابعاد  در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای باید به گونه ای باشد که بیشترین تاثیر مثبت را در ذهن مخاطب ایجاد کند. این بدان معنی نیست که صرفا بزرگ کردن ابعاد بتواند تاثیر بیشتری داشته باشد، بلکه باید یک سایز کاملا متناسب را انتخاب کرد. هم چنین این مورد را هم در نظر بگیرید که ابعاد طراحی و چاپ تاثیر مستقیم بر روی هزینه های شما دارند.
  • تعداد و جنس صفحات کاتالوگ
    تعداد صفحات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای شما به میزان اطلاعاتی که قصد دارید ارائه کنید، بستگی دارد. این اطلاعات نباید آن قدر زیاد باشند که از حوصله ی مطالعه خارج باشد و صرفا هزینه ی سنگینی را به شما تحمیل کند، نه آن قدر کم باشند که اطلاعات شما ناقص تلقی شوند. هم چنین جنس صفحات کاتالوگ و کیفیت آن ها نقش بسزایی در تاثیرگذاری آن خواهند داشت. عموما جنس و گرماژ جلد کاتالوگ با صفحات داخلی آن متفاوت است (برای مثال برای جلد کاتالوگ از کاغذ گلاسه 300 گرمی، و برای صفحات داخلی از گرماژ های متفاوتی همچون 135، 150، 170 و یا 200 گرمی استفاده می شود).
  • طراحی متناسب و چشم نواز
    طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای شما می بایست با موضوع فعالیت شما تناسب داشته باشد. بسیاری از اوقات مشاهده شده است که عدم تناسب طراحی (مانند رنگ های به کار رفته، طرح ها و سبک نمایش آن ها) به گونه ای بوده است که باعث کسر شأن آن برند شده است. عکس این قضیه هم صادق است، بسیاری از کسب و کار های موفق با استفاده از طراحی های جذاب و حرفه ای، فروش خود را به قله رسانده اند.
  • عکاسی و تصاویر کاتالوگ
    تهیه و قرار دادن تصاویر مناسب و جذاب از ارکان اصلی تاثیرگذاری در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای است. تصاویر با هدف ایجاد تصور مثبت، ایجاد تصویر ذهنی و رفع ابهامات بصری ارائه می شوند. پس بهترین خود را ارائه دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. یک تیم عکاسی حرفه می تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد.

یک طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای همانطور که قبلا بیان شد یک کار بسیار تخصصی است و در همه بازارهای داخلی و خارجی آن را نخستین بخش و با اهمیت ترین بخش در فروش کالا یا خدمات می دانند. به این معنی که  اگر طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ، صورت بگیرید به عنوان یک وسیله بازاریابی موثر شناخته می شود و مخاطب بسیاری را به سوی خود می کشاند. و این عامل باعث افزایش فروش شما می شود. به همین دلیل از با اهمیت ترین خصوصیات  یک طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای باید به شکل مرتب و منظم باشد وباید به صورتی باشد که به راحتی نیز قابل جا به جایی باشد تا مخاطب هدف بتواند در کوتاه ترین تایم آن را بخواند و اطلاعات لازم و مورد نیازش را دریافت نماید. زیاد توضیح دادن یک موضوع و یا استفاده از جملات بی ارزش در این مدل وسیله تبلیغاتی نتیجه عکس دارد و به مرور بازدهی را برای شما بسیار کاهش می دهد.
  2. در توضیح و نشان دادن کالا ها و خدمات باید صادق و راستگو باشید و از توضیحات اضافه و اغراق آمیز خوداری کنید . زیاده روی در توضیح  کالا و خدمات دلیلی می شود که ، مشتری بعد از استفاده از آن ها و در صورت نگرفتن نتیجه مطلوب دیگر به راه های بازاریابی اعتماد نکند و از استفاده این محصولات و خدمات  منصرف شود زیرا این مغایرت باعث ایجاد حس منفی در آن می شود.
  3. طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای باید به صورتی باشد که همه سوالات ذهنی مخاطب پاسخ داده شود و نیازی به پیگیری بیشتری از جانب آن  نباشد. برای نمونه  باید مشخصات جامع تان مانند :آدرس، شماره تماس و توضیحات کالا یا خدماتتان به طور کامل و قابل فهم توضیح داده شود.
  4. عکس های در نظر گرفته شده برای کاتالوگ بهتر است با مدل کالا یا خدمات عرضه شده از طرف شما کاملا تطبیق داشته باشد. بهترین کار در این زمینه تصویر برداری عالی و با کیفیت از کالا یا خدمات شرکت شما است.انجام این کار به افزایش زیبایی و کارایی طرح های بازاریابی هم کمک شایانی می کند.
  5. مناسب ترین مدل طراحی و چاپ کاتالوگ  حرفه ای بهره بردن از چهار مدل طیف رنگ است که استفاده و انتخاب آن ها به سلیقه و نیاز و خواسته شما بستگی دارد.
  6. در بعضی  مواقع در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای برای آن که  طرح بازاریابی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد یا تاثیر بیشتری بر روی مخاطب بگذارد بهتر است از روکش سلفون یا یووی موضعی بهره برده شود که تجربه ثابت کرده است انجام این کار به شما برای رسیدن  به هدف مورد نظرتان بسیار موثر بوده است.

خصوصیات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و خوب

از با اهمیت ترین خصوصیات یک کاتالوگ خوب و با کیفیت توجه به سادگی  و قابل جا به جا بودن آن است به صورتی که مشتری در تایم خیلی کوتاهی بتواند آن را بخواند و با خواندن آن محصول یا کالای خود را انتخاب نماید وپروسه خرید به این گونه انجام شود.

در طراحی و چاپ کاتالوگ معمولا ازترکیب رنگی ۴ تایی استفاده می شود.

کاتالوگ باید به شکلی طراحی شوند که به همه ی سؤالات موجود در ذهن مشتری در رابطه با کالا یا خدمات  ارائه شونده از طرف شما کامل پاسخ دهد. نکته با اهمیت دیگر این است که تصاویر انتخابی برای درج شدن در کاتالوگ با متن نوشته شده در کاتالوگ حتما هماهنگی داشته باشد.

طراحی و چاپ یک کاتالوگ حرفه ای نسبت به تراکت و پوسترباید اطلاعات و توضیحات بالا تری را به مشتری ارائه دهد. در اینجا منظور این است که  فقط تیترو عنوان برای محصولات یا خدمات نوشته نشود و برای هر محصول یا خدمات توضیحاتی جامع و کوتاه نیز بیان گردد به شکلی که مشتری ترغیب به خواندن و یا خرید شود. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در این توضیحات از بیان موارد جزئی خود داری کنید و همچنین از بزرگنمایی و تملق نیز برای محصولات یا خدمات دوری شود تا مشتری دچار سردرگمی در انتخاب و خرید نشود.

در برخی مواقع در بعضی از طراحی های کاتالوگ، به علت پراکندگی محصولات و خدمات ، حس سردرگمی و کلافگی در دریافت اطلاعات مفید توسط مشتری اتفاق می افتد و این مورد باعث می شود که مشتری نتواند انتخاب درستی داشته باشد و در نتیجه از خرید محصولات شما ممکن است که صرف نظر کند. پس با  این تفاسیر بهتر است که برای راحت تر شدن پروسه انتخاب برای مشتریان لیست و توضیحات محصولات یا خدماتتان  به شکل دقیق و شکیل و منظم در کاتالوگ گذاشته شود.

برای زیبا تر شدن کاتالوگ می توان از یووی موضعی و با روکش های متفاوت سلفون استفاده کرد. همان طور که قبلا نیز گفته شد کاتالوگ ها باید به آسانی قابل جا به جایی باشند پس باید در انتخاب سایز و مدل آن نیاز ، خواست و راحتی مشتری مد نظر قرار داده شود. غالبا برای معرفی کردن محصولات و خدمات هیچ محدودیت استفاده از صفحات وجود ندارد.

بالا رفتن میزان فروش با طراحی کاتالوگ حرفه ای

اطلاع رسانی در مورد تولید یک کالای جدید ، عرضه کاتالوگ کالا های فصل به مشتریان و….. هر کدام می توانند استراتژی مناسبی و کاربردی برای تولید محتوای یک کاتالوگ تبلیغاتی و بازاریابی باشند. هر کدام از استراتژی ها با  دیگری تفاوت هایی دارند، که باید به آن توجه بسیاری شود.  تهیه ی محتوا برای یک کاتالوگ های تبلیغاتی بر اساس اهداف کاتالوگ ها باید صورت گیرد. پس اگرهدف اصلی شما بالا بردن میزان فروش به واسطه طراحی کاتالوگ حرفه ای است، باید به تمام جنبه های این زمینه توجه بسیاری داشته باشید.

 این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه دیده شدن بیشتر مساوی با بالا رفتن میزان فروش است. بنابراین هرچه تعداد چاپ کاتالوگ اختصاصی خود را بالا تر ببرید بیشتر نیزدیده خواهید شد و درنتیجه فروش بالاتری هم خواهید داشت. در طراحی کاتالوگ حرفه ای می توانید معرفی محصول و فروش مستقیم داشته باشد بنابراین نوشتن قیمت ها در داخل کاتالوگ و یا گذاشتن لیست قیمت همرا با کاتالوگ به شکل ضمیمه می تواند به شما برای رسیدن به این هدف کمک شایانی بکند.

اگر هدف شما معرفی یک محصول جدید است، باید با کمک یک عکاس حرفه ای، عکس های جذاب و خوبی را از کالای  جدید خود آماده کنید و از آن ها در طراحی کاتالوگ خود نهایت استفاده را ببرید. انجام این کار در پیدا شدن دید مثبت  در مشتری نسبت به کالای جدید شما تاثیر به سزایی دارد. در طراحی این مدل کاتالوگ از آماده کردن متن های طولانی برای کاتالوگ خود پرهیز کنید. مطالب کاتالوگ باید متناسب با خصوصیات محصول شما نوشته شود. برای کالا های خود یک شعار مناسب انتخاب کنید. تاثیر این کار بر میزان فروش محصول غیر قابل انکار است.

قبل از اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ اختصاصیتان باید نکات بسیاری را مد نظر بگیرید از جمله ان ها می توان به تعرفه طراحی و چاپ کاتالوگ ، کیفیت طراحی ، خوش قولی شرکت ارائه دهنده این محصولات و همچنین باتجربه بودن و داشتن تعداد زیادی از پروژه های موفق و… اشاره کرد.

کاتالوگ ها میزان فروش شما را بالا نمی برند اگر کالای با کیفیتی نداشته باشید!

بارها شده است که مشتریان ما درخواست طراحی کاتالوگ حرفه ای و تولید محتوا با کیفیت را دارند و از این طریق می خواهند تاثیر مثبتی بر میزان فروش خود بگذارند، بدون اینکه به سطح کیفی محصولات خود توجه داشته باشند.

بزارید صادق باشیم اگر محصول بی کیفیتی را عرضه کنید، با بهترین تبلیغات و بهترین کاتالوگ ها هم، ممکن است فقط یکبار بتوانید محصول خود را به مشتری بفروشید. پس اگر به دنبال فروش دائمی محصولات خود هستید همچنین به دنبال به دست آوردن مشتریانی وفادار هستید در نخستین قدم باید سطح کیفی کالا های خود را بالا ببرید.

حواستان باشد که دچار خود نزدیک بینی محصولاتتان نشوید این جمله در مورد کسانی کاربرد دارد که به دلیل علاقه ی زیادی که به تولیدات خود دارند، ایرادات مشکلات محصول خود را نمی بینند و این امر باعث می شود تا در صدد بر طرف کردن نواقص در تولید محصولات خود نباشند. باید کیفیت محصول و خدمات ارائه شده به مشتریانتان را به طور دائم مورد ارزیابی و بازبینی قرار دهید.

 

مراحل سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای

در نخستین مرحله باید شرکت معتبرو مناسبی را پیدا کنید تا علاوه بر دادن یک مشاوره صحیح و خوب به شما پروژه سفارش و طراحی کاتالوگ حرفه ای تان را به بهترین شکل ممکن نیزانجام دهد. برای انجام این کارشما باید نمونه طراحی کاتالوگ چند شرکت را مورد بررسی قرار دهید. و شرکت‌هایی که به سلیقه شما نزدیک ترهستند چه از نظر قیمتی و چه از نظر نمونه کارهای طراحی کاتالوگ حرفه ای را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهید تا بتوانید علاوه بر حفظ کیفیت، با قیمت مناسبی کاتالوگ خودتان را سفارش دهید.

در قدم بعدی و بعد از شروع پروژه طراحی در ابتدا باید تعداد حدودی صفحات کاتالوگ و سایز آن را مشخص کنید. بر اساس تعداد صفحات و سایز انتخابی شما قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای برای شما محاسبه می شود و طی یک پیش فاکتور به سفارش دهنده اعلام می گردد. بعد از تایید پیش فاکتور توسط سفارش دهنده مرحله بعدی چید مان عکس ها و مطالب توسط طراح انجام می شود.

سپس 3 طرح اولیه برای طراحی جلد کاتالوگ به سفارش دهنده نشان داده می شود. و بر اساس طرح جلد انتخابی شما، طراحی صفحات داخلی کاتالوگ ها  نیز شروع می‌شود و 3 طرح اولیه ازصفحات داخلی نیز مجددا به سفارش دهنده نشان داده می شود. پس از تایید طرح های اولیه به مرحله چاپ کاتالوگ میرسیم. انتخاب نوع چاپ نیز بر قیمت طراحی کاتالوگ حرفه ای بسیار تاثیر گذار است.

شاید شما هم قصد داشته باشید که برای کسب و کار خود کاتالوگ یا بروشور تهیه کنید. همه ما در مورد کاتالوگ ها و کارایی آن ها و تاثیری که در فروش می گذارند مطلع هستیم. حتی تفاوت بین طراحی خوب و طراحی بد را هم به خوبی می توانیم تشخیص دهیم. اما چیزی که در مورد طراحی کاتالوگ حرفه ای باید بدانید این است که استراتژی همه چیز است. مشاورین تیم نقش آبرنگ به شما برای یک انتخاب عالی کمک شایانی می کنند.

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ارزان و فوری

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ارزان و فوری یکی از با اهمیت ترین راه های  موثر جذب مشتری و کنترل بودجه برای شما و کسب و کارتان است. بعد از مرحله طراحی ، چاپ معمولا به دو روش چاپ افست یا چاپ دیجیتال انجام می شود که انتخاب روش چاپ به نوع در خواست شما و بودجه در نظر گرفته تان برای این کار بستگی دارد. بعد از مرحله چاپ ، پخش و عرضه کاتالوگ ها از راه های مختلف باید مد نظر گرفته شود.

شما می توانید برای مدیریت بودجه خود و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای مناسب کسب و کارتان مشاوره لازم را از کارشناسان تیم نقش آبرنگ دریافت نمایید.

انتخاب درست برای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

شاید با در نظر گرفتن موارد بالا، تصور یک فرایند سخت را داشته باشید، و یا ممکن است افراد  بسیاری به دلیل نداشتن تجربه در این زمینه، قید این گونه ی موثر تبلیغات را بزنند. اما مشتریان کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ به خوبی می دانند که مشاوران و متخصصان باتجربه ی ما، بهترین کیفیت را برای شما فراهم می کنند و جایی برای نگرانی باقی نمی گذارند. بدون تعلل شما را به دیدن نمونه کارهای طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای نقش آبرنگ دعوت می کنیم. شرکت نقش آبرنگ این افتخار را دارد که مورد اعتماد معتبرترین برندهای استان اصفهان و کشور عزیزمان باشد. بعد از دیدن کیفیت و تخصص در نمونه کارهای ما، با مشاورین ما تماس بگیرید و بهترین انتخاب را تجربه کنید.

مراحل طراحی و چاپ کاتالوگ

1. تهیه تصاویر زیبا و با کیفیت از محصولات و نمونه کارها
اولین قدم در طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان ، تهیه تصاویر زیبا و با کیفیت از محصولات و نمونه کارهای بیزنس مورد نظر است. ممکن است شما خودتان عکاس داشته باشید و بتوانید با استفاده از یک دوربین حرفه ای، عکس های با کیفیتی از  محصولات یا فضای کارتان تهیه کنید. اگر هم عکاس نداشته باشید، ما در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ این کار را برای شما انجام می دهیم.
2. درج ویژگی های دقیق محصول
همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، کاتالوگ شما نماینده شما در جایی است که خودتان حضور ندارید. بنابراین به همان صورتی که در فروش حضوری مشتری خود را متقاعد می کنید و توضیحات کاملی را به او ارائه می دهید، باید کاتالوگ شما نیز چنین نقشی را در غیاب شما ایفا کند. برای اینکه بتوانید پرزنت مناسبی از محصولات خود داشته باشید، لازم است تا ویژگی های دقیق محصولات تان را در داخل صفحات کاتالوگ درج نمایید.
3. انتخاب اندازه صحیح برای کاتالوگ
هنگام سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان باید یک قطع مناسب انتخاب نمایید. بسته به اینکه محصولات شما چه ابعادی دارند، ابعاد کاتالوگ شما نیز تغییر می کند. اگر محصولاتی با ابعاد بزرگ دارید باید از کاتالوگی با قطع وزیری استفاده کنید. پرزنت مناسبی از محصولات خود داشته باشید، لازم است تا ویژگی های دقیق محصولات تان را در داخل صفحات کاتالوگ درج نمایید.
4. تعداد صفحات کاتالوگ
هنگام سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان باید یک قطع تعداد صفحات کاتالوگ بسته به تعدد محصولات شما متفاوت است. هر چه تعداد محصولات شما بیشتر باشد، کاتالوگ شما نیز تعداد صفحات بیشتری خواهد داشت. بعضی از مشتریان برای سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان مایلند که در هر صفحه 2 الی 3 محصول درج شود. اگر تصاویری که از محصولات تان تهیه کرده اید ابعاد بزرگی داشته باشند، این کار انجام پذیر نیست. همچنین با کوچک کردن تصاویر محصولات، کیفیت شان پایین می آید.
5. معرفی صحیح محصولات
مشتری همان چیزی را برداشت می کند که می خواند و می بیند؛ بنابراین پیش از طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان ، صحت اطلاعات ارسالی را چک کنید تا معرفی صحیحی از محصولات خود ارائه دهید.
6. سازماندهی محصولات کاتالوگ
یکی دیگر از مراحلی که پیش از طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان باید انجام شود، سازماندهی محصولات کاتالوگ است. بهتر است هر چند صفحه را به محصولات یک دسته بندی خاص اختصاص دهید تا مخاطب مطالب را به صورت شسته رفته دریافت کند و مجبور نباشد برای بررسی مجدد یک محصول، کل صفحات را زیر‌ و‌ رو کند.
7. استفاده از اطلاعات سودمند و با ارزش
سعی کنید اطلاعاتی را در مورد محصول ارائه دهید که کاربر واقعا به آن ها نیاز دارد. ارائه جملات بی معنی که هیچ اطلاعاتی به دانسته های کاربر نمی افزاید، سودمند نخواهد بود و شخص را متقاعد به خرید نمی کند.
8. طراحی جلد کاتالوگ و تصویر گری جذاب صفحات
طراحی یک جلد جذاب یکی از آیتم هایی است که می تواند نظر مشتری را در همان نگاه اول جذب کند. بنابراین برای طراحی جلد کاتالوگ زمان زیادی را صرف کنید و از ایده ها و نظرات دیگران نیز استفاده کنید.
9. فرم سفارش کالا
یک فرم سفارش کالا طراحی کنید و از مشتری بخواهید که آن را پر کند. سپس اطلاعات بدست آمده را با دقت بررسی کنید. این اطلاعات به شما یک دید کلی راجع به خواسته ها و سلایق مشتری می دهد. پس سعی کنید با دست پر به استقبال مشتری در اولین دیدارتان بروید.
10. چاپ نمونه کاتالوگ
پس از اینکه توافقات لازم با مشتری انجام شد، اتودهای اولیه شروع می شود. چند اتود بزنید و برای مشتری بفرستید. ببینید که سلیقه او به کدام یک از طرح ها نزدیک تر است. روی طرح انتخابی مشتری کار کنید و جزئیات بیشتری به ان بیفزایید. پس از انجام این مراحل، یک نمونه کاتالوگ چاپ کنید و به مشتری نشان دهید. یکی از دلایل این کار این است که، برای مثال رنگ های به کار رفته در طراحی با رنگی که دستگاه چاپ تحویل می دهد، متفاوت است و مشتری ممکن است با دانستن این تفاوت رنگ، بخواهد تغییراتی در شدت تیرگی و روشنی رنگ ها بدهد.
11. چاپ کاتالوگ
پس از اینکه بر سر همه مسائل و ریزه کاری ها با مشتری به توافق رسیدید و کارفرما تایید نهایی را دارد، وارد فاز چاپ کاتالوگ در اصفهان می شویم. هر تعداد تیراژی که مشتری بخواهد را چاپ می کنیم و پس از تسویه حساب نهایی، برای او ارسال می کنیم. طراحی کاتالوگ در تیراژ بالا و طراحی کاتالوگ در تیراژ پایین هر دو در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ انجام می شود.
 

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

یکی از موارد بسیار با اهمیت در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در نظر گرفتن بودجه و هزینه مناسب برای این کار است.

 نیاز است که پیش از اقدام به فرایند طراحی و چاپ کاتالوگ ، شما یک بودجه مناسب برای آن کنار بگذارید. اطلاع از قیمت و هزینه های طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور می تواند بسیار در استفاده درست از بودجه تان به شما کمک کند . مدیران مشاغل گوناگون در بیشتر مواقع از طریق طراحی وچاپ کاتالوگ حرفه ای و توزیع آن ، بهترین معاملات محصولات خود را انجام می دهند.

از موارد تاثیر گزار در قیمت و هزینه ی طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد: سایز انتخابی برای کاتالوگ ، جنس کاغذ ، گراماژ کاغذ ، طیف رنگی ، خط  تا ، تیراژ ، روکش ، مدل صحافی و هزینه بسته بندی و ارسال و…. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر موارد عنوان شده در بالا نمی توان نقش نوسانات بازار ارز و همچنین تحولات بازار های داخلی و خارجی را بر این محصول نادیده گرفت.

 انتخاب زمان مناسب نیز می تواند عاملی برای صرفه جویی در بودجه در نظر گرفته شده برای این کار باشد زیرا همیشه با نزدیک شده به پایان سال و شروع سال جدید به علت تقاضای بالایی که برای محصولات مختلف پیش می آید با افزایش قیمت روبه رو هستیم.

 تیم نقش آبرنگ فعال در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان همیشه سعی در ارائه با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها را برای رفاه حال مشتریان داشته است.برای دیدن نمونه کار های قبلی تیم ما و همچنین استعلام قیمت ها و ثبت سفارش با مشاورین تیم ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید