08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ بسته بندی

طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان و تهران

طراحی بسته بندی تخصصی و حرفه‌ای (Packaging Design) یکی از مهمترین موارد در برندینگ شما است؛ چرا که طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی یکی از اصلی‌‌ترین نشان‌های تجاری شما بوده که شِمایی کلی از کسب و کار شما را به مخاطب نشان خواهد داد. طراحی و چاپ بسته بندی محصول از آنجایی اهمیت دارد، که در عین سادگی بتواند در کنار ارائه زیبا و با کیفیت محصول، حوزه کاری، هدف و یا نام تجاری شما را نیز بازگو کند. چاپ بسته بندی می‌تواند شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تولید بسته‌ها شود.

از آنجایی‌که طراحی و چاپ بسته بندی روی تمام خدمات و محصولات شما، ثبت خواهد شد، باید در طراحی بسته بندی محصولات بسیار توجه کرده و از افراد متخصص کمک بگیرید.

برای سفارش طراحی بسته بندی حرفه ای و ارزان می‌توانید با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی
نمونه کارهای طراحی جعبه زعفران

مراحل طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی

مفهوم بسته بندی محصول

اولین قدم در طراحی بسته بندی محصول، درک مفهوم آن است. طراح باید نگاهی عمیق به تمام جنبه های بسته بندی داشته باشد و تمام زمینه هایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کند. نقش این مرحله و اجرای آن تعیین کننده سرنوشت بسته بندی است. فراموش نکنید که تنها با یک روحیه تیمی خوب می توانید به درک یکسان و در عین حال کامل از پیام بسته بندی دست یابید.

نقشه کشی مسیر و برنامه ریزی

این مرحله نقشه راه و برنامه ریزی شما مشخص می کند و همچنین بودجه پروژه را در هر مرحله مشخص می کند. این نقشه به شما این امکان را می دهد که بدون هزینه اضافی بودجه تمام مراحل بعدی را محاسبه و پیش بینی کنید. به همین دلیل است که تفکر تیمی در اینجا برای تهیه نقشه راه بسیار مهم است. علاوه بر این موضوع؛ برنامه ریزی برای طراحی بسته بندی به طراح کمک می کند تا پروژه را به موقع انجام دهد.

تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات

اگر می‌خواهید فرآیند طراحی شما از ابتدا شروع شود، شناخت روی مشتری راه‌حل شماست. با شناخت بهتر مخاطبان برند، طراح می تواند به درک خوبی از نیازها و خواسته های خود دست یابد. تحقیقات مربوط به طراحی بسته بندی شما تنها شامل بررسی رقبا و محصولات آن نمی شود، بلکه منجر به تجزیه و تحلیل دقیق هویت، بسته بندی و بازار فعلی برند می شود.

رسم طرح کلی بسته بندی

در این مرحله است که طراح با استفاده از یافته ها و آموخته های مراحل قبل دست به کار شده و با کمک تیم خود ایده خود را از طراحی بسته بندی محصول شما به طور کامل ترسیم می کند. در این مرحله، در حالی که طراحان بر روی تولید، بهبود و ارتقای ظاهر بسته بندی کار می کنند، تولیدکنندگان محتوا و حتی کپی رایترها (تبلیغ کنندگان) با محتوای متنی بسته بندی سروکار دارند.

نقد و بررسی و تایید نهایی طرح

وقتی طرح اولیه شما به پایان رسید، طراح باید آن را با کل تیم خود به اشتراک بگذارد و در اینجا تیم طراح با ارائه پیشنهادات و ایده راه حل های جدید یا بهتری برای بهبود طراحی و محتوای بسته بندی پیدا می کند. این فرآیند ممکن است تا چند مرحله تکرار شود تا در نهایت به خروجی مطلوبی برای تیم و البته مشتری برسد و پس از تایید کارفرما، فرآیند چاپ و بسته بندی آغاز شود.

پرینت و چاپ بسته بندی

طبیعتا قرار نیست طرح گرافیکی بسته بندی شما بدون بازبینی به چاپخانه ارسال شود؛ زیرا پس از شروع چاپ برگشتی وجود ندارد و وجود کوچکترین اشتباه در طراحی می تواند هزینه های جبران ناپذیری را برای کارفرما و طراح در پی داشته باشد. در این مرحله کارفرما با مشورت طراح باید مواد بسته بندی، نوع چاپ و … را با مشورت طراح مشخص کند. پس از آماده شدن برای چاپ، طراح می تواند فایل خروجی چاپ را به چاپگر یا مشتری تحویل دهد.

شرکت طراحی و چاپ بسته بندی

نقش آبرنگ با تکیه بر تجربه و مهارت چندین ساله در بخش چاپ و بسته بندی تخصصی و ارائه انواع خدمات پکیجینگ محصولات از طراحی بسته بندی تا چاپ حرفه ای را برای مشتریان انجام می دهد. هدف اصلی نقش آبرنگ استفاده از فناوری های پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه است.

ارائه نمونه های مختلف نقش آبرنگ در زمینه های مختلف طراحی بسته بندی انحصاری نشان از کیفیت بالای کار و توانایی ارائه بسته بندی خلاقانه و حرفه ای و همچنین اعتماد برندهای بزرگ به ما دارد.

قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان را می‌توان یکی از مهمترین عوامل  تاثیر گذار بر سفارش این محصول از طرف کسب و کار های مختلف دانست. زیرا در سفارش آن  هم رضایت مشتری و هم رضایت صاحب محصول باید مد نظر گرفته شود. علاوه بر آن قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان در زمینه تبلیغات نیز بسیار تاثیر گذاراست و نقش با اهمیتی را در زمینه اقتصادی جامعه اجرا می کند. باید این نکته را مد نظر داشت که صادرات محصولات علاوه بر توجه به کیفیت محصول توجه بسیاری در زمینه طراحی بسته بندی تخصصی و حرفه ای خوب را نیز لازم دارد.

مرحله طراحی بسته بندی محصول در موضوع تبلیغات و فروش نیز بسیار مهم است. در این زمینه مسائل بسیاری باید در نظر گرفته شوند که توجه به قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان برای سال آینده یکی از موارد مهم آن است. عوامل بسیاردیگری مانند تحولات بازار، نوسانات بازار ارز و … بر قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان تاثیرگذار خواهند بود.

شرکت نقش آبرنگ با سابقه درخشان در زمینه طراحی و چاپ بسته بندی و همکاری با برترین برندهای استان اصفهان و دیگر شهرها آماده ارائه با کیفیت‌ترین ، انحصاری‌ترین و مناسب ترین‌ قیمت طراحی بسته بندی در اصفهان برای شما مشتریان گرامی می باشد. برای استعلام قیمت طراحی و چاپ بسته بندی و دریافت کاتالوگ نمونه کارها با شماره 03131323008 تماس بگیرید.

اهمیت طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی

طراحی بسته بندی محصولات و شکل ارائه خدمات کسب و کار شما، نماینده ی اعتبار و توانایی‌های شماست و در ارتباط با مخاطب، اولین عنصری است که هویت بصری و ذهنیت مخاطب از کسب و کار شما را شکل می‌دهد. طراحی بسته بندی حرفه ای، باعث می‌شود تا محصولات شما در میان رقبا بدرخشد و در ذهن مشتری ماندگار شود. طراحی و چاپ تخصصی محصول نقش بسزایی در فروش و موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

یک فروشنده ی باتجربه، برای اینکه بتواند محصول خود را به بهترین نحو ارائه کند، به چیزی فراتر از کیفیت خوب نیاز دارد. اگر محصول شما در ویترین مغازه یا فروشگاه، نتواند نظر مشتری را جلب کند، شانس فروخته شدن را از دست خواهد داد. پس قبل از اینکه مشتری کیفیت محصول شما را ارزیابی کند، لازم است که در اولین قدم، محصول شما نظرش را جلب کند. بنابراین نحوه طراحی بسته بندی و چاپ جعبه محصول در میزان فروش آن نقش به سزایی را ایفا میکند.

محصول باکیفیت شما شایسته‌ی یک جعبه و بطورکلی بسته بندی خوب و حرفه‌ای است. طراحی و چاپ بسته بندی ای که محصول شما را به بهترین شکل ممکن معرفی و به شایسته‌ترین روش ارائه نماید. همین موضوع باعث شده است تا بزرگ‌ترین تولید کنندگان جهان، توجه ویژه‌ای به چاپ و بسته بندی محصولاتشان داشته باشند.

چگونه یک طراحی جعبه و بسته بندی خوب را تشخیص دهیم؟

  • طرح بصری زیبا و شکیل
  • ارتباط طرح با محصول
  • استفاده از رنگ های متناسب
  • ارتباط با چاپخانه و کیفیت جعبه
  • رعایت استاندارد های طراحی و چاپ
  • جنس مناسب جعبه و لیبل
  • قیمت مناسب

طراحی جعبه و بسته بندی محصولات خود را به چه کسی بسپاریم؟

برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن، باید معیار تجربه و سوابق را در نظر گرفت. معیاری که تمام مشخصه‌های مطلوب را شفاف می‌کند و یک تصمیم مطمئن و آسوده را برای شما به ارمغان می‌آورد. کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ با بیش از 10 سال تجربه‌ی اختصاصی در زمینه خدمات طراحی و چاپ و با به کارگیری طراحان و ایده پردازان برجسته، افتخار ارائه خدمات به بیش از 200 شرکت مختلف را داشته است.

0 +
پروژه انجام شده
0 +
پروژه فعال
0 +
ساعت مشاوره

سوالات متداول

از آنجایی‌ که خدمات طراحی، چاپ و بسته بندی دارای شرایط متفاوتی می‌باشد؛ برای سفارش محصولات و اخذ خدمات مورد نیاز و مناسب با کسب‌وکار خود با کارشناسان نقش آبرنگ تماس بگیرید.

طراحی بسته بندی نه تنها گرافیک بلکه کانتینر فیزیکی محصولی را که مصرف کننده خریداری می کند، ایجاد می کند. طراحی بسته بندی نه تنها خود محصول بلکه برای کل شرکت بسیار مهم است زیرا به یک نماینده به یاد ماندنی از یک برند تبدیل می شود.

 باید گفت صنعت چاپ و بسته بندی نقش مهمی در عرضه محصولات دارد زیرا تقریبا کالاهای بدون بسته بندی دارای هویت نبوده و در بازار شناخته نمی شوند.

چاپ فلکسو، چاپ افست و چاپ سیلک از انواع چاپ های پر کاربرد در صنعت بسته بندی محصولات می باشند.

چاپ افست بدلیل تنوع رنگ، زیبایی و وضوح چاپ، بیشتر در بسته بندی های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی بسته بندی چیست؟

طراحی بسته بندی محصول (Packaging Design) یک ابزار بسیار کاربرد است، گرچه می‌توان مفهومی فراتر از آن برای بسته بندی در نظر گرفت؛ زیرا طراحی خوب و چشم نواز بر روی بسته بندی محصول می‌تواند میزان فروش آن را چندین برابر افزایش دهد. طراحی بسته بندی محصول از قاعده افزایش نرخ و سود مالی مستثنی نیست. در حقیقت طراحی و چاپ بسته بندی یک تجربه احساسی می‌باشد و حس بینایی را تحریک می‌کند.

طراحی بسته بندی شامل چیست ؟

طراحی بسته بندی، جعبه، پکیجینگ و یا به انگلیسی (Packaging Design) ترکیبی کاملا هوشمند و هنری از شکل، ساختار، متریال، متون، تصاویر، رنگها و المان های دیگر یک بسته بندی بوده که علاوه بر محافظت از بسته بندی، هویت مشخصی را از برند و کمپانی به تصویر می‌کشد. بسته بندی تنها یک “جعبه زیبا” نیست بلکه یک ابزار مهم بازاریابی است که می‌تواند مشتری های زیادی را به خود جذب کند و فروش محصول را به طرز شگفت انگیری بیشتر کند. توجه به طراحی بسته بندی چیست و چگونه است؟ با توجه به طراحی بسته بندی و جزئیات آن می توانید به ماهیت محصول درون بسته بندی پی ببرید و بفهمید که چگونه می توان آن را به کار بست و محتوی داخل بسته شامل چه مواد و ادویه هایی می باشد و اینکه این محصول برای چه افرادی تولید شده است.

چاپ جعبه بسته بندی

امروزه بسیاری از اقلامی که خریداری می کنید دارای بسته بندی و انواع چاپ جعبه بسته بندی خاص و منحصر به فرد هستند؛ مطابق با برند محصول، ابعاد، جنس و سایر مشخصات محصول طراحی و چاپ می شوند.

چاپ روی جعبه و بسته بندی یکی از مهمترین موارد در فروش محصولات است. بنابراین می‌توانیم بگوییم اگر محصولی که جعبه‎ای زیبا و شکیل داشته باشد، مردم تمایل بیشتری به خرید نشان می‌دهند و این به طور مستقیم بر فروش کالا تأثیر می گذارد. طراحی، چاپ و جعبه سازی از جمله عواملی است که هرچه با دقت و ظرافت بیشتر انجام شود، ارتباط موفق تری با مشتری بدست می آید. به همین دلیل توصیه می کنیم زمان و بودجه کافی را برای طراحی و چاپ بسته بندی محصول خود صرف کنید.

اعتقاد بر این است که استفاده از مقوا برای بسته بندی حدود سه یا چهار هزار سال پیش در چین رایج شده است. یعنی زمانی که مردم از پوست درخت توت برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی خود استفاده می کردند.

در مقاله چاپ جعبه بسته بندی ، ضرورت به چاپ جعبه های بسته بندی، طراحی جعبه، انواع جعبه و سایر موضوعات مرتبط را مورد بحث قرار می دهیم. 

طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان به این معناست است که :

بسته بندی وسیله ای بسیار کارآمد در کسب و کار هر کس می تواند باشد که با یک طراحی خوب و جذاب و منحصر به فرد می توان کارایی آن را چند برابر کرد.

زیرا یک بسته بندی زیبا ، جذاب و کارآمد می توانید بیشترین تاثیر را برای جذب مخاطب داشته باشد . با توجه به طراحی و چاپ بسته بندی یک محصول  می توان به جزئیات محصول درون بسته پی برد. از بسته بندی اصولی محصول می توان پی برد که این محصول برای چه کسانی تولید شده و آیا محصول درون آن کاربردی برای آن شخص دارد یا نه؟

پرسیدن این سوالات پیش ازاقدام به طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان ضروری می باشد :

  • نوع کالایی که می فروشید چیست؟

این راحتترین سوالی است که می توانید از خودتان بپرسید و به راحتی به آن پاسخ دهید. چه چیری برای فروش به مشتریان خود دارید ؟ مواد اولیه به کار رفته در محصول هایتان چیست ؟ اندازه محصول هایتان چقدر است ؟ و سوالهایی از این قبیل که با پاسخ دادن به آنها می توانید به اطلاعاتی درست از نوع طراحی و چاپ بسته بندی مطابق با محصول هایتان برسید زیرا بعضی از محصولات نیازبه طراحی و چاپ بسته بندی کاملا” اختصاصی برای خود دارند .

  • مخاطب شما برای فروش این محصول چه کسانی می باشند؟

جنسیت مخاطب شما ، سن آنها در نوع طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان بسیار تاثیرگذار است.بسته بندی بهتر است که از نظر مخاطب آن جذاب و زیبا باشد. پس باید در این زمینه به علایق و خواست مشتری ها توجه بسیاری داشته باشید.

  • این کالا قرار است از چه راهی به مخاطب ارائه شود؟

این که کالایتان در چه جایی برای فروش عرضه می شود نکته بسیار مهمی است. زیرا طراحی و چاپ بسته بندی کالایی که به صورت اینترنتی به فروش می رسد با کالایی که در سوپر مارکت ها یا بوتیک ها به فروش می رسد بسیار متفاوت است.

طراحی و چاپ بسته بندی کالایی که در قفسه یک هایپر به فروش می رسد برای جذب مشتری باید بسیارزیبا وجذاب باشد و مخاطب خود را از طریق نگاه کردن جذب کند.

اطلاعاتی که باید پیش از اقدام به طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان جمع آوری شوند:

  •  طیف رنگی : بطور معمول پر کاربردترین طیف های رنگی  با توجه به سلیقه و خواست مشتری انتخاب می شوند .
  • اتنخاب فونت مناسب :مناسب ترین فونتها را با توجه به سایز، نوع طراحی وچاپ بسته بندی و مخاطب هدف انتخاب می شود.
  • لوگو:طراحی لوگو برای شرکت و محصول مورد نظر و درج آن در طراحی وچاپ بسته بندی باعث انحصاری شدن آن محصول می شود.
  • متن های انتخابی برای نوشته شدن روی محصول : در این قسمت سعی می شود جملاتی انتخاب شوند که مخاطب را کنجکاو وسوسه کند برای خرید محصول
  • عکس های انتخابی : معمولا از عکس هایی عامه پسند به صورتی خلاقاته ، جذاب و متفاوت استفاده می شود
  • هزینه : جمع هزینه های مختلفی  که در این زمینه باید پرداخت شود باید محاسبه شود و به اطلاع مشتری برسد

کاربردهای طراحی و چاپ بسته بندی چیست ؟

بطورکلی کاربرد و هدف از طراحی و چاپ بسته بندی محصولات را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • حفاظت فیزیکی: حفاظت از اشیاء درون بسته در شرایط مختلفی اعم از تکان ها شدید، فشار، دما و غیره.
  • حفاظت مانع (Barrier Protection): مانع از ورود و نشت هوا، بخار آب، گرد و غبار و غیره.
  • در برگیری یا انباشتگی (Containment and Agglomeration): اشیاء ریز و کوچک معمولا با یکدیگر در یک بسته برای حمل و نقل به شکل گروهی قرار می‌گیرند.
  • انتقال اطلاعات (Information Transmission): معمولا در طراحی بسته بندی های استاندارد، روی بسته یا برچسب بسته بندی، اطلاعاتی درباره چگونگی استفاده، حمل و نقل، بازیافت یا مصرف محصول یا بسته درج خواهد شد.
  • جلوگیری از سرقت یا سوءاستفاده: طراحی بسته‌بندی به گونه ای باشد که نتوان آن ‌را پس از باز کردن، دوباره بست؛ یا پس از باز کردنش آسیب فیزیکی ببیند (نشانه‌های باز شدن را نشان می‌دهد) در جلوگیری از دزدی مفید و مؤثر است.
  • راحتی (Convenience): شامل ویژگی‌هایی است که موجب سهولت در توزیع، جابه‌جایی، نشان دادن (ویترین)، فروش، بازکردن، بستن مجدد و استفاده مجدد خواهد .
  • بهبود بازاریابی: طراحی خاص و حرفه ای بسته بندی می‌ تواند به بازاریابان برای تشویق خریداران بالقوه جهت خرید محصول کمک کند.

طراحی چاپ جعبه بسته بندی چگونه انجام می‌شود؟

پس از تعیین ابعاد محصول، محتویات آن و هرگونه لوازم جانبی که همراه محصول در اختیار مشتری قرار می گیرد، ابعاد جعبه شامل طول، عرض و ارتفاع قابل محاسبه است. بهترین نرم افزار برای ساخت خط قالب جعبه، نرم‌افزار اتوکد است. پس از اینکه خط قالب با اتوکد آماده شد، می توان آن را برای نرم افزارهای دیگر خروجی گرفت. پس از آماده سازی ابعاد و خط قالب جعبه نوبت به طراحی ظاهر جعبه می  رسد که نیاز به طراح مجرب دارد.

ابتدا با توجه به درخواست مشتری، طراح بهترین طرح خود را برای چاپ جعبه ارائه می دهد. سپس مشتری طرح را تایید می کند و یک جعبه نمونه ساخته می شود. پس از ساخت اولین نمونه جعبه، بررسی های لازم برای رفع عیوب انجام می شود و در نهایت طرح به مراحل پایانی چاپ می رسد.

نکات و پرسش‌های قبل از سفارش طراحی بسته بندی  چیست ؟

سه سوال اساسی که باید مدنظر بگیرید البته قبل از پرسش طراحی بسته بندی چیست ؟ این سه سوال به ترتیب زیر است:

پرسش اول چه کالایی را می فروشید؟ پرسش دشوار و بغرنجی نیست بسیار ساده است. طراح بسته بندی باید از محتوی بسته بندی کاملا آگاه باشد زیرا با توجه به محتوی بسته بندی باید طراحی متناسب با آن را طراحی کند.  چه می‌فروشید؟ کالایتان بزرگ است یا کوچک؟ مایع است یا جامد؟ در ساختار آن چه موادی به کار رفته؟ کالایتان ظریف و شکننده است یا محکم و بادوام می باشد؟ با پاسخ دادن به این پرسش ها، طراح به سطحی از آگاهی میرسد که به چه صورت باید طراحی متناسب انجام دهند. به عنوان مثال اگر محصول شما طریف و شکننده است، بسته بندی شما باید محکم و بادوام باشد.

پرسش دوم قرار است این کالا را به چه کسانی بفروشید؟ طرف حساب شما آقایان هستند یا خانم ها؟! طراحی بسته بندی چیست که قرار است برای کودکان انجام شود با طراحی بسته بندی که قرار است برای افراد میانسال باشد کاملا متفاوت است. پیش از کلید زدن پروژه طراحی بسته بندی باید به خصوصیات و علایق مشتریان کاملا آگاه باشید. اگر با افراد مسن و سالخورده سر و کار دارید، باید متن های نوشته شده بر روی بسته بندی کالایتان درشت و خوانا باشد. اگر مشتریان شما افرادی متمول و ثرتمند هستند باید بکوشید تا بسته بندی هایتان نمادی از تجمل گرایی و اشرافی باشد.

پرسش سوم این کالا را از چه طریقی به مشتریان عرضه میکنید؟ اگر کاملا عمیق به این قضیه نگاهی بیندازیم باید بدانیم که این مورد سلامت محصول را تعیین می کند. آیا این محصول  قرار است در سوپرمارکت های بزرگ به فروش برسد یا در یک سوپر مارکت کوچک یا فروشگاه های اینترنتی؟ آیا این محصول قرار است داخل فریزر نگهداری شود؟ این سوالات فهم بیشتری را برای طراح باز می کند. بسته بندی محصولی که قرار است به صورت آنلاین فروخته و ارسال شود، با بسته بندی کالایی که می خواهید در قفسه فروشگاه و در کنار انبوهی از محصولات رقیب به فروش رسد، کاملا متفاوت است. وجود فضای خالی و اضافی در بسته بندی محصولات فروخته شده در فروشگاه اینترنتی باعث می شود کالا درون آن حرکت کرده و محصول و بسته بندی آن آسیب ببینند. بسته بندی کالایی که باید در قفسه فروشگاه ها به فروش رود، باید زیبا و شکیل باشد و نگاه های خریداران را به سوی خود جذب کند.

چرا طراحی بسته بندی محصول تا این حد اهمیت دارد؟

می توان گفت که بسته بندی های مختلف انواع محصولات، زندگی هر روز ما را احاطه کرده‌است و برای همین ساخت و طراحی یک بسته بندی جذاب که با محصول سازگار باشد، تمایز خود را به خوبی نشان داده و فروش محصول را حتی تا چند برابر افزایش خواهد داد.

محصول کمپانی ها هرچند باکیفیت باشد اما بدون بسته بندی درست، هیچ هویت و شناسنامه‌ای نخواهد داشت. چنین محصولی نه تنها حرفی از برند و اعتبار آن نمی‌زند بلکه حتی از معرفی درست محصول عاجز است. گذشته از این موضوع، یک بسته بندی نامناسب و بی کیفیت نمی‌تواند از محصول محافظت کرده و آن را تحت هر شرایطی سالم نگه دارد. نیازی به گفتن این مسئله نیست که در این وضعیت اعتمادی توسط مخاطب صورت نگرفته و یقینا خبری هم از فروش نیست. با این وجود دیگر مهم نیست که کالای شما تا چه حد کاربردی و باکیفیت است. چون این محصول بدون یک بسته بندی جذاب برای خود، محکوم به شکست در فروش و فراموش شدن است.

اهمیت خدمات طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان از مجموعه خدماتی است که با توجه به قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان برای همه ی حرفه ها قابل استفاده و ضروری است. با توجه به اینکه در زمان حال طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان بسیار پر طرفدار شده است شما می توانید برای محصولاتتان از فرهنگ و هنر قدیمی اصفهان برای محصولات یا خدماتتان استفاده کنید.

به این دلیل که ملاک انتخاب برخی از مشتریان پیش از خرید یک کالا، نوع طراحی و چاپ بسته بندی آن است.و همین موضوع دلیلی شده است که طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان برای کالاها از اهمیت و سفارش بسیاری برای کسب و کارهای مختلف بر خوردار شود. این اهمیت و سفارش برای طراحی و چاپ بسته بندی باعث ایجاد یک رقابت بین صاحبین مشاغل برای ارائه بهتر محصولاتشان شده است که این عامل بر قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان نیز تاثیر بسزایی داشته است.

ویژگی های طراحی بسته بندی چیست؟

  • زیبایی ظاهری جداب بسته بندی
  • بسته بندی متناسب با حجم و نوع محصول
  • راحتی استفاده از بسته بندی برای حمل
  • استفاده از ایده های جدید و خلاقانه در طراحی
  • استفاده از مواد مصرفی قابل بازیافت در بسته بندی برای حفظ محیط زییست
  • فرم ظاهری و شکل بسته بندی

ویژگی های چاپ جعبه بسته بندی موفق کدامند؟

اینکه چاپ جعبه بسته بندی چه تاثیراتی در جلب نظر و توجه مشتریان دارد،  می بایست با ویژگی ها و اهمیت چاپ و بسته بندی آشنا شوید تا از این راه بهترین استفاده را از چاپ بسته بندی داشته باشید.

به جرات می توان گفت که این ویژگی های چاپ بسته بندی بسیاری از صاحبان مشاغل را بر آن داشته است تا به دنبال بهترین چاپ بسته بندی باشند .

از پر اهمیت ترین و اصلی ترین ویژگی های چاپ بسته بندی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تاثیر فراوان در افزایش سهم بازار
  • برقراری ارتباط با مشتریان
  • متمایز کننده محصولات شما
  • راحتی استفاده از بسته بندی
  • زیبایی ظاهری بسته بندی

اگر می خواهید در بازار جهانی و رقابت شدید بین محصولات مختلف سربلند و پیروز باشید، باید به نحوه چاپ بسته بندی دقت کنید و از هیچگونه هزینه ای برای آن اجتناب کنید.. علاوه بر این، می‌توانید موفقیت شرکت‌های بزرگ و برندهای جهانی را الگو قرار دهید و یاد بگیرید که این شرکت‌ها از کدام استراتژی‌ها برای دستیابی به بهترین چاپ بسته‌بندی استفاده می‌کنند.

خصوصیات خوب یک طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

از نظر نقش آبرنگ یکی از خصوصیات مهم طراحی و چاپ بسته بندی ، بهره بردن از خلاقیت  در اجرا آن می باشد. درست است مه این موضوع بر قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان تاثیر بسیاری می گذارد اما بسته بندی هایی که خلاقانه باشند ، مخاطب هدف بیشتری را به سمت محصولات شما سوق می دهند.شما با اجرا کردن خلاقیت درطراحی و چاپ بسته بندی هایتان و در نظر گرفتن بودجه مناسب بر اساس قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان می توانید به سادگی سود دهی کسب و کار خود را بالا ببرید.

 از دیگر خصوصیاتی که باید در نظر داشته باشید حساسیت بالا بر روی انتخاب طراحی و چاپ بسته بندی محصولاتتان است. شر کت های موفق  در اصفهان و دیگر شهر ها معمولا سعی می کنند در انتخاب طراحی خود حتی با افزایش قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان برای محصولاتشان  از مدل های کاربردی و جذاب استفاده کنند.

از سومین خصوصیات خوب برای طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان می توان به بهره بردن از تصویر کالاها بر روی بسته بندی اشاره کرد .مخاطبین بسیاری  را می توان در زمان خرید، دید که توجه بسیاری به تصاویر بسته بندی کالا دارد.اگر تصاویر با کیفیت و زیبا انتخاب شوند ، مشتری تمایل بیشتری برای استفاده از آن کالا پیدا می کنند.بنابراین بهتر است صاحبین مشاغل حتی با افزایش قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان باز هم نسبت به تصویر برداری مناسب از محصول خود اقدام نمایند.

تاثیر طراحی بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول را شرح دهید:

طراحی بسته بندی چیست و محصول اگر به صورت حرفه ای اجرا شود میزان فروش و بازاریابی را بسیار افزایش می دهد. مواردی را ذکر می کنیم:

ارتقا: محصول شما اگر در یک فروشگاه ها در کنار صدها محصول مشابه دیگر قرار دارد، تغییر در رنگ، سایز و جذابیت طراحی و شکل محصول می تواند توجه مشتری را به محصول شما جلب کند. چاپ جملات کوتاهی مانند: تخفیف در قیمت و غیره استفاده از طرح ها و گرافیک های جذاب هم می تواند فروش را چندین برابر کند.

اندازه طراحی بسته بندی چیست : برای فروشنده ها اهمیت زیادی دارد که هر یک از محصولاتی که می فروشند، چه حجمی از فضا را اشغال می کنند. ممکن است یک محصول با اندازه ی بزرگ از لحاظ سایز و حجم، که جای دو محصول دیگر را می گیرد، سود بیشتری برای فروشنده داشته باشد و فروشنده ترجیح دهد به جای فروش آن دو محصول، محصول دیگری را جایگزین کند، با همین زیرکی ترفند فروش بهتر خواهد شد.

سازگاری با محیط زیست: ساخت طراحی بسته بندی چیست ؟ اگر در ساخت  طراحی بسته بندی و بازاریابی محصولتان، میزان مواد مصرفی را کاهش می دهید و یا از مواد بازیافتی استفاده کنید، می توانید این موارد را به عنوان یک مزیت در فروش در نظر بگیرد. بسیاری از مشتریان حاضرند پول بیشتری را هزینه کنند تا محصولی سازگار با محیط زیست خود تولید کنند. این مسئله برای حامیان محیط زیست بسیار مهم است.

طرح و رنگ محصول (گرافیک): طرح و رنگ روی محصول حاوی پیامی مهم و تجاری می باشد و یا اینکه احساسات مشتریان را تحت تاثیر خود قرار دهد که برای خرید محصول عجله کنند. مثلا آبی حس آرامش و زرد،نارنجی و قرمز حس شور و هیجان را برای ما تداعی می کند.

 

عوامل موثر در قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

همواره قیمت طراحی و چاپ بسته‌بندی محصول و هزینه‌ای که باید برای انجام آن پرداخت شود از دغدغه های صاحبین کسب و کار و بطورکلی از نکات بسیار مهمی برای کنترل میزان بودجه می باشد. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که هیچگاه نباید کیفیت کار را فدای قیمت پایین و کاهش هزینه کار کرد. در بسیاری از مواقع پرداخت هزینه های کم‌تر تنها موجب دریافت نتیجه ‌ای با کیفیت پایین‌ و غیرحرفه ای خواهد شد. به همین دلیل بهتراست تا با موارد و معیارهایی که بر هزینه و قیمت طراحی و چاپ بسته ‌بندی محصولات تاثیرگذار هستند آشنا شوید تا بتوانید به درستی نسبت به ارزان یا گران بودن آن قضاوت کرده و تصمیم بگیرید. در ادامه بحث برخی از عوامل مهمی که بر قیمت طراحی و چاپ بسته‌بندی محصولات تاثیرگذار می باشند را بررسی می‌کنیم:

  • نوع محصول که نیاز به بسته بندی دارد

نوع محصول از این نظر که مدت پایداری و نگهداری آن چقدر خواهد بود، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت طراحی بسته‌بندی می باشد. بطورکلی مشخص است که نوع بسته‌بندی لازم و منایب برای بسته بندی کتاب با بسته‌بندی لازم برای مواد غذایی و یا لوازم آرایشی بهداشتی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل هم توجه کافی نسبت به انتخاب بسته‌بندی مناسب با کالا می‌تواند بر مواردی مانند سهولت نگهداری، جابجایی و حمل و نقل، و عرضه محصول به مصرف‌کنندگان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. بنابراین، در صورتیکه از بسته‌بندی متناسب با کالا استفاده شود، محصول مورد نظر توزیع بهتری در بازار داشته و موجب جلوگیری از هزینه‌های اضافی و غیرضروری خواهد شد.

  • نوع طراحی بسته‌بندی

متاسفانه بسیاری از افراد تصور می کنند که هر چقدر طراحی بسته ‌بندی محصول شلوغ‌تر باشد، توجه افراد بیش‌تری را به خود جلب کرده و نشان از حرفه‌ای بودن طراح خواهد داشت. این در حالی خواهد بود که بسته‌بندی‌هایی که در عین سادگی  طراحی شده اند جذابیت بیشتری داشته و نتایج بسیار بهتری به دنبال خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که طراحی بسته ‌بندی‌ های ساده و جذاب نیازمند تجربه و تخصص طراحان حرفه ای است. در واقع آنچه که می‌تواند بر قیمت طراحی و چاپ بسته‌بندی محصولات تاثیرگذار باشد حرفه‌ای بودن طرح و اجرایی کردن آن است، نه پیچیده بودن آن! همانطور که گفته شد، طراحی‌های ساده و جذاب کار بسیار مشکل و زمان‌بری بوده و تنها از عهده طراح و متخصصین مربوطه برخواهد آمد.

  • جنس بسته بندی

جنس بسته بندی باید به شکلی باشد که بتوان به آسانی آن را تهیه کرد. علاوه بر آن باید فرایند چاپ نیز به راحتی بر روی آن انجام شود. به همین علت با انتخاب جنس مناسب می توان قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان را بر اساس بودجه تان مدیریت کنید.

  • رنگ بندی

استفاده از طیف رنگی متنوع در طراحی و چاپ بسته بندی می تواند بر کاهش قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان و افزایش جذابیت یک محصول بیفزاید. عموم مردم معمولا سلیقه های مختلفی دارند پس استفاده از طیف رنگی گسترده در طراحی و چاپ بسته بندی باعث می شود که همه ی سلیقه های را بتوان راضی نگه داشت.

  • زمان لازم برای طراحی بسته‌بندی

در هر کسب و کاری انجام و تحویل پروژه‌ها در زمان کم‌تر نیازمند هزینه بیش‌تری است. معمولاً زمان لازم برای طراحی بسته‌بندی توسط شرکت‌ها و مجموعه‌های طراحی مشخص می‌شود؛ اما گاهی کارفرما نیاز به تحویل سریع‌تر پروژه خواهد داشت. در این زمان باید هزینه بیش‌تری برای تحویل سریع‌تر پرداخته شود.

  • قالب بسته بندی

بعد طراحی و چاپ بسته بندی در مجموعه تولیدی باید آن ها به شرکت سفارش دهنده  برده شوند تا برای بسته بندی محصولات استفاده شوند. بنابراین با در نظر گرفتن قالب بسته بندی مناسب می توان به آسانی آن ها را جا به جا کرد. علاوه بر این ، انتخاب قالب مناسب باعث پایین آمدن قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان نیز می شود. و بر همین اساس محصول نهایی شما با قیمت مناسب تری به دست مشتری می رسد.

  • شکل و اندازه بسته ‌بندی

شمار زیادی از بسته‌بندی‌ها در بازار به صورت مکعب یا مستطیل طراحی و ساخته می‌شوند. اما برخی از محصولات برای ایجاد ظاهری جذاب‌ و منحصر به فرد از بسته‌بندی‌هایی با شکل‌های متفاوت نظیر مخروط استفاده می‌کنند. این مورد نیز می‌تواند در تعیین قیمت طراحی بسته‌بندی و همچنین فرایند نقل و انتقال محصول اثرگذار باشد. همچنین هر اندازه که محصول شما حجم و اندازه بیش‌تری داشته باشد، ناچار به صرف هزینه بیش‌تر برای طراحی و اماده‌سازی بسته‌بندی آن خواهید بود.

  • چاپ بسته ‌بندی

از دیگر موارد اثرگذار بر قیمت طراحی بسته‌بندی موارد چاپی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به نام کالا، اطلاعات مربوط به معرفی کالا، دستورالعمل مصرف، و همچنین اطلاعات بهداشتی اشاره داشت. این اطلاعات با توجه به اندازه و جنس محصولات ممکن است به صورت تک‌رنگ یا چندرنگ چاپ شوند. هزینه چاپ به صورت تک‌رنگ نسبت به چاپ چندرنگ مناسب‌تر است.

قیمت طراحی بسته بندی

همانطور که در بخش قبلی در خصوص موارد و معیارهای تعیین قیمت طراحی و چاپ بسته بندی توضیح داده شد، در تعیین قیمت یک بسته بندی شرایط خاصی تأثیر گذار خواهند بود. بطور خلاصه، اصلی ترین معیار های تاثیرگذار در تعیین قیمت بسته بندی را می توان در طراحی قالب، جنس بسته بندی و رنگ بندی آن دانست.

درگام اول جهت طراحی قالب بسته بندی، باید دقت کنید که انتخاب یک قالب مناسب می‌تواند حمل و نقل شما را سهولت بخشیده و همچنین با استفاده از یک قالب مناسب می‌توانید محصول نهایی را با قیمت مناسب‌تری به دست مشتری برسانید.

دقت در انتخاب جنس بسته بندی نیز نکته دیگریست که باید به آن توجه کرد. درواقع نوع جنس باید به گونه‌ای باشد که بتوان به راحتی از محل خود آن را تهیه کرد. البته این مسئله باعث سریع‌تر شدن عملیات چاپ نیز خواهد شد.

و نکته آخری که در تعیین قیمت تأثیر دارد رنگ بندی آن می باشد. رنگ بندی در طراحی بسته بندی بسیار پراهمیت خواهد بود. با توجه به این که افراد با سلیقه‌های مختلف از این بسته بندی شما استفاده می‌کنند، بهتر است طراحی بسته بندی محصولات خود را در رنگ بندی‌های متنوع و گوناگون انجام دهید تا برای هر سلیقه‌ای یک نمونه خاص و ویژه در دست داشته باشید.

قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان / ایران

باتوجه به نکات گفته شده، در نهایت طراحی بسته بندی محصولات بر اساس نیاز و خواسته های شما همگام با ماهیت و ویژگی های محصولات برنامه ریزی خواهد شد. البته نکته اصلی که در طراحی و چاپ بسته بندی حائز اهمیت خواهد بود، میزان بودجه مورد نظر و متناسب بودن آن بر اساس قیمت طراحی و چاپ بسته بندی خواهد بود. برای این منظور پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما در مجموعه نقش آبرنگ تماس بگیرید.

انواع چاپ جعبه بسته بندی

  • چاپ افست

فرایند چاپ افست، که به طور گسترده در جعبه‌های چاپ سفارشی استفاده می‌شود، شامل انواع دستگاه کاغذ تخت، گروه‌های چند منظوره و چند رنگ است. سرعت تولید بالایی دارد و برای چاپ روی جعبه های از پیش چاپ شده با دسته های تولیدی بزرگ و ساختار محصول نسبتاً ثابت مناسب است. پس از چاپ کاغذ رویی، می توان آن را مستقیماً به مقوا راه راه چسباند. سرعت چاپ می تواند به حدود 10000  برگ در ساعت برسد که برای چاپ کارتن مناسب است. مشخصات چاپ برای کاغذ رویی می تواند انعطاف پذیر باشد.

دستگاه کاغذ تخت همچنین می‌تواند مقوا راه راه نازک را ظریف چاپ کند و دقت چاپ حتی بالاتر و کیفیت نسبتاً پایدار است. . لایه رنگ افست برای چاپ روی صفحه با حجم زیاد و چاپ چند رنگ مناسب تر است. دارای وضوح بالا، لایه چاپ غنی، حاشیه شفاف، رنگ های صاف و چاپ خوب است.  چاپ راحت و سریع است، چاپ صفحه ساده است، فرآیند چاپ ساده است و هزینه چاپ کم است. معمولاً هنگام چاپ روی کاغذ مقوایی از پیش چاپ شده استفاده می شود. .

  • چاپ سیلک

چاپ اسکرین برای قرار دادن حروف ریز بر روی بسته بندی استفاده می شود، این نوع چاپ بسته به سلیقه مشتری و میزان هزینه ای که قصد صرف آن را دارد در یک یا چند رنگ قابل انجام است.یکی از مزایای این نوع چاپ این است که علاوه بر بسته بندی مقوایی روی شیشه، فلز، پارچه و مورد دیگر نیز قابل انجام است. از چاپ سیلک برای چاپ تقویم، سررسید و کارت ویزیت نیز استفاده می شود، اما این کیفیت چاپ نسبت به چاپ افست پایین تر است.

  • چاپ فلکسوگرافی

فلکسوگرافی یکی از فرآیندهای چاپی است که در آن از صفحات انعطاف پذیر (ورق) استفاده می شود. در واقع چاپ فلکسو نوعی چاپ لترپرس مدرن است که قابلیت چرخش با سرعت بالا را دارد و به همین دلیل می توان از چاپ فلکسو برای چاپ روی هر نوع لایه ای مانند پلاستیک، کاغذ و سلفون استفاده کرد. چاپ فلکسی معمولاً بر روی بسترهای غیر متخلخل که مورد استفاده در انواع بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

این فرآیند بسیار شبیه به چاپ افست است، اما چاپ فلکسی به جای صفحات تخت از پلیمر حساس به نور استفاده می کند. هزینه چاپ با فرآیند فلکسوگرافی کم و هزینه راه اندازی نیز مقرون به صرفه است، اما در مقایسه با چاپ افست (لیتوگرافی)، کیفیت چاپ با فرآیند فلکسوگرافی به طور قابل توجهی پایین است. بنابراین برای چاپ تصاویر با کیفیت بهتر است از چاپ فلکسی استفاده نکنید.

  • چاپ دیجیتال

این نوع چاپ بسته بندی در زمان کوتاهی انجام می شود. از چاپ دیجیتال برای بسته بندی رستوران، چاپ انواع کارت، پوستر و… استفاده می شود. مانند چاپ افست، می توانید رنگ های سیاه و سفید را چاپ کنید و CMYK را دارد. اما قابلیت چاپ پنتون یا HKS را ندارد. از چاپ دیجیتال برای چاپ های کوچک نیز استفاده می شود. این نوع چاپ در مقایسه با چاپ افست کیفیت پایین تری دارد. دیجیتال هنگام چاپ روی کاغذهای مختلف محدودیت هایی دارد.

  • چاپ طلاکوب

برجسته کاری و طلاکوبی در جعبه سازی

برای افزایش زیبایی بصری بسته بندی، از دو روش برجسته‌کاری و طلاکوبی برای ایجاد و چاپ جعبه های سفارشی استفاده می شود. روش های مختلفی برای برجسته‌کاری و طلاکوبی جعبه وجود دارد که برخی از آنها در زیر آمده است:

  1. برجسته کاری ساده: در این روش روی سطح کار طلاکوبی صورت میگیرد.
  2. برجسته کاری نا آشکار: در این روش بدون استفاده از طلاکوبی تنها سطح کار برجسته میشود.
  3. برجسته کاری انطباق یافته: در این روش ابتدا سطح کار برجسته میشود و سپس طلاکوبی روی قسمت برجسته انطباق می‌یابد.
  4. برجسته کاری و طلاکوبی ترکیبی: روشی است که در آن برجسته‌کاری و طلاکوبی به صورت همزمان توسط یک قالب انجام میگیرند.

چاپ طلاکوب به دو صورت گرم و سرد انجام می شود. برجستگی آن در روش سرد کمتر از روش گرم است. بر خلاف نام این روش، چاپ طلا با رنگ های نقره ای، سبز، آبی، بنفش و… نیز انجام می شود، اما این نوع چاپ تک رنگ و می تواند باشد. فقط در یک رنگ ساخته می شود.این روش برای چاپ لوگو عالی هست. علاوه بر این، دقت و کیفیت بالاست. بسیاری از برندها از این نوع چاپ برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنند و طرح خود را بر روی بسته بندی محصول چاپ می کنند. این نوع چاپ برای بسته بندی رستوران های لوکس بسیار مناسب است.

  • چاپ طلقی

این نوع چاپ به پلکسی گلاس نیز معروف است. معمولاً برای چاپ روی رسانه های تبلیغاتی، جعبه های پلکسی، سینی رستوران، زیر لیوانی، تابلوها و غیره استفاده می شود. .

این نوع چاپ در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارد. وضوح و روشنایی آن نیز بسیار بالا است. چاپ طلقی ارزان است. با این نوع چاپ، جوهر روی مواد پاشیده می شود. سپس تحت اشعه UV به سرعت سفت می شود.این چاپ بر روی انواع مواد با رنگ ها و ضخامت های متفاوت انجام می شود. استفاده از این نوع چاپ برای بسته بندی شیرینی یا دسر خوب است.

راهکارهایی برای طراحی و چاپ جعبه بسته بندی خلاقانه

اهمیت به راهکارهای زیر برای چاپ جعبه و بسته بندی به صورت استاندارد کاربرد دارد:

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب
  2. طراحی جعبه به صورت خلاقانه
  3. استفاده از ترندهای بازار
  4. تناسب رنگ های به کار رفته در بسته بندی با محصول
  5. سهولت در استفاده از جعبه (مثلا وجود دسته یا طراحی قفلی که به راحتی باز شود)
  6. استفاده از تکنیک های خلاقانه ای مثل طلاکوب یا نقره کوب کردن و یا چاپ برجسته لوگو

تاثیر طراحی و چاپ بسته بندی در فروش محصول

خلاقیت و انحصاری بودن طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان می تواند به طرز شگفت انگیزی فروش محصولات را بالا ببرد.در این نوع طراحی می توان با ایجاد انگیزه در خرید یک محصول با بسته بندی کاربردی فروش آن را چند برابر کرد به این گونه که مخاطب بعد از استفاده از محصول مورد نظر با دور ننداختن بسته بندی آن محصول از آن به عنوان دکوری، جعبه زیورآلات و…. می تواند استفاده نماید.

تاثیر طراحی و چاپ بسته بندی در بازار داخلی و جهانی

نکته بسیار مهم این است کسانی که به دنبال طراحی وچاپ بسته بندی خلاقانه و انحصاری هستند باید به این نکته توجه داشته باشند کیفیت محصول بعد از نوع طراحی و چاپ بسته بندی ، فروش و درآمد آنها را تضمین می کند.هر چه توجه شرکتها به کیفیت کالای تولیدی بالا رود در کناریک بسته بندی خلاقانه آنها می توانند بازار داغ رقابت درون مرزی و برون مرزی را از آن خود کنند.  

مجموعه نقش آبرنگ با داشتن طراحانی با تجربه و خلاق، هنر طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان را به گونه ای اجرا می کند که مخاطب را ترغیب به استفاده و خرید آن محصول می کند. برای دیدن نمومه کارهای بیشتر از طریق لینک زیر با ما همراه باشید.

چگونگی طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

طراحی بسته بندی با توجه به  قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان برای کالا ها بهتر است توسط متخصصانی انجام شود که در زمینه طراحی دارای علم، استعداد و… باشند.

زیرا اگر انجام این کار بصورت تخصصی صورت نگیرد مشتریان رضایت خود را نسبت به محصول شما به مرور زمان از دست می دهند .و این عدم رضایت  در گذر زمان تعداد مخاطبین شما را کاهش می دهد و این موضوع ضرر بسیاری برای شما و کسب و کارتان خواهد داشت.

بنابراین برای رقابت با همکاران خود در بازارهای داخلی و خارجی باید علاوه بر بالا بردن کیفیت کالاها، بودجه ای را بر اساس قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان از شرکت هایی با اعتبار در این زمینه برای طراحی و چاپ بسته بندی در نظر بگیرید. زیرا از این راه می توانید در جذب مخاطب هدف موفق باشید.

نقش با اهمیت شرکت طراحی و چاپ بسته بندی در تولید این محصول

اغلب مشتریان به خصوصیات ظاهری یک محصول توجه بسیاری می کنند مانند: طیف رنگی ، طراحی، نماد و… که این عوامل معمولا باعث جذب مشتریان بیشتری می شود.

اهمیت انتخاب  شرکت طراحی و چاپ بسته بندی و استفاده از بسته بندی به عنوان وسیله ای برای معرفی محصول در حال افزایش است.زیرا بسته بندی توسط شرکت طراحی و چاپ بسته بندی معتبر در زمینه بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است مشخص گردیده که اکثر مشتریان پیش از خرید به برند خاصی معمولا فکر نمی کنند و و بیشترین احتمال انتخاب یک محصول برای خرید در زمان فروش آن صورت می گیرد.  

پس در این زمان تمایل مشتری برای خرید یک محصول با توجه به  نیازمشتری شکل می گیرد. شما با یک بسته بندی خوب و با کیفیت می توانید به رفع نیاز مشتری کمک شایانی بکنید علاوه بر آن شانس خود را برای انتخاب شدن نیز افزایش دهید. انتخاب یک شرکت طراحی و چاپ بسته بندی معتبر می تواند به شما برای انجام این کار کمک شایانی بکند.

شرکت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

انتخاب شرکت طراحی و چاپ بسته بندی معتبر و اجرای این کار یک راه مهم و تاثیر گذار بر انتخاب مشتری است. ارتباط  میان در نظر گرفته شدن توسط مخاطب در بازارهای داخلی و خارجی و طراحی و چاپ بسته بندی ها یک رابطه مستقیم است. در اصفهان با توجه به وجود شرکت های تولیدی مختلف و تاثیر فرهنگ و هنر قدیم این شهر بر بسته بندی محصولات انتخاب یک شرکت طراحی و چاپ بسته بندی معتبر با سابقه خوب و داشتن نمونه کار های موفق می تواند به شما در پیشی گرفتن از دیگر همکارانتان کمک شایانی بکند.

با در نظر گرفتن مدل کالا، برای طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان بايد مناسب ترین شرکت طراحی و چاپ بسته بندی  و متریال را نتخاب کرد، بعد از انتخاب متریال توجه به شکل ظاهری طراحی بسته بندی بسیار با اهمیت است. اين بخش باید شامل مواردی مانند طراحی مناسب ، درج مشخصات کالا یا خدمات و راهنمای مورد نياز مشتری بر روی بسته بندی باشد.

نگهداری سالم کالا نخستین هدف در طراحی و چاپ بسته بندي مدل های مختلف کالا است. و معمولا طراحی و چاپ بسته بندي کالا با توجه به مقدار اهميت کالا صورت می گیرد. طراحی بسته بندی و مدیریت فروش کالا با همدیگر ارتباط بسیارمستقیمی دارند و آن ها می توانند در کنار هم بر رفتار مصرف کننده نیز بسیار تاثیر گذار باشند.

 امروزه خیلی از کالاهایی  که در بازار تولید می شوند، دارای بسته بندی انحصاری می باشند. طراحی و چاپ بسته بندی یکی از ظریف ترین و تعیین کننده ترین مراحل در تولید و پخش محصولات می باشد. این اهمیت آنقدر زیاد است که حتی  بر روی کیفیت و محتوا نیزتأثیر می گذارد و خیلی از مشتریان قسمتی از کیفیت را به بسته بندی اصولی آن نسبت می دهند. شما با سفارش خود به شرکت طراحی و چاپ بسته بندی نقش آبرنگ می توانید این کیفیت و کارایی را به محصولات خود اضافه کنید.برای دیدن نمونه کار های بیشتر تیم ما و استعلام قیمت طراحی و چاپ بسته بندی با شماره 03131323008 تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید